Sivuja: 1 ... 130 131 [132] 133 134 ... 222
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 3185097 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #1965 : 01.12.2012 15:03:02 »

Jatkuu toki eikä tää nyt mikään suuri yllätys ollut kun tiesin että hänellä sydämessä ongelmia mutta toinen tuupertui kesken matkan eilisessä myrskyssä ja ohikulkija soittanut apua. No, liian myöhään.
Nyt patologisella laitoksella ruumis ja kuolinsyy selviää myöhemmin
Minä elin hänen kuolemaansa. Tunsin sen
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1966 : 01.12.2012 15:33:08 »

Juu juu, mun  smitten sukulainen oli istuskellut keinutuolissa ja siitä vaan lattialle kaatunu keinuessa..ja siihen meni.. Embarrassed
Tuntui pahalle silloin, mut ei enää. (Tuosta on jo kauanaikaa)..Mun äiti smitten  tuupertu matkalla lääkäriin..kerrostalon käytävään.
Kun ei saanut mennä aikasemmin lääkäriin, oli sanottu, et yöllä ei tulla kun lääkäri nukkuu.Noh sekin oli varmaanki tarkoitettu,äiti halusi täältä pois. angel angel
Tuostakin tapahtumasta on jo kauanaikaa.

tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1967 : 01.12.2012 16:03:01 »

Voimia pikkarille.
tallennettu
ghede
Vieras
« Vastaus #1968 : 01.12.2012 16:13:03 »

Osanottoni sinulle, pikkari.
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1969 : 01.12.2012 16:27:36 »

Mä tajuan enkä kuitenkaan ymmärrä. Me oltiin symbioosissa miltei 5 vuotta.
Onneks mulla on niin kultaisia ystäviä ja puhelin soi koko ajan. Huolissaan ovat mutta kyllä mä pärjään.
Sydän vaan meni ihan rikki
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1970 : 01.12.2012 17:02:42 »

Voimia pikkarille täältäkin.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1971 : 01.12.2012 17:06:11 »

Pikkari.. toivon et se sydän eheytyy..ajan kanssa. smitten smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1972 : 01.12.2012 19:09:11 »

En ole edes tiennyt että mulla on näin paljon kavereita. Puhelimessa ollut monta tuntia tänään ja mieli täys vuoristorata. Puhun hänelle ääneen ja kiukuttelen siitä että rikkoi meidän sopimuksen kuolla yhdessä.
Meni etukäteen ja mä oon tosi kateellinen. Toinen on nyt rauhassa ja harmoniassa, minä täällä paskatelluksella.
Mä vihaan tätä mestaa
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1973 : 01.12.2012 19:32:47 »

Aina välillä sitä havahtuu ja tajuaa että kaikella on tarkoituksensa.

Osanottoni sinulle pikkari.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
kosmonautti
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1974 : 01.12.2012 20:06:26 »

Voimia sinulle pikkari!
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Tiuhtiviuhti
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1975 : 01.12.2012 20:42:24 »

Vietin kivan illan,yön ja aamun ihanan miehen kanssa.  smitten  Vein hänet aamulla töihin ja heiluttelujen jälkeen vollotin loppupäivän. Tuli kamala ikävä samantien ja epätoivoinen olo kun haluaisin että hän olisi luonani aina.
Taidan olla sekoamassa.  idiot2
tallennettu
Tiuhtiviuhti
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1976 : 01.12.2012 20:46:33 »

Hurjan paljon voimia pikkari!!!  smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1977 : 02.12.2012 07:41:33 »

Voin suht ok olosuhteisiin nähden. Ystävät kohtelee silkkihansikkain ja apu saatavissa 24/7 miltei joka suunnasta.
Muistan kyllä mieheni sanat " Mä en jätä sua ikinä" Joten hengessä on mukana koko ajan  smitten
Hieman ehkä ärsyttää kun ihmiset tulee ihan iholle ilmaisemaan surunvalittelunsa.
En minä tähän romahda
Naapurini on ollut ihana. Ollut kahtena iltana mun luona ja odottanut siihen asti että nukahdan ja lähtenyt sit vasta kotiin.
Puhelin soi eilen ihan koko ajan. Miehelläni on paljon kavereita. Mun taistelukumppani lähti kiitää fyysisestä kehostaan mutta tiedän että hän vahtii mua koko ajan  smitten
Anoppi on ollut myös ihana. Kiittänyt mua siitä että rakastin ja anteeksiannoin paljon
Hänelle tää on vielä kamalampi juttu, jo kolmas perheenjäsen siirtynyt henkimaailmaan. Vahva nainen hän on todellakin
Spirituaalinen elämänkatsomus tekee näistä asioista kyllä helpommin käsiteltäviä kun tietää sen ettei kuolema ole kaiken loppu.
Toissayönä tapahtui niin kummallisia juttuja että naapurini oli  Shocked. Mun takki ja puhelin katosi. Etsittiin kahdestaan jokainen mesta eikä löytynyt.
No sit lopulta löytyi pesukoneesta taskussa puhelin, pari stendarii ja tupakat. En olis ikinä laittanut masinaan tarkastamatta taskuja eka. Tuhkakuppi liikkui itsestään.
Olen kantanut mukanani mieheni ikivanhaa opiskelijakorttia jossa hän tuijottaa kameraan uhmakkaasti. Se kortti jäi keittiön pöydälle kun lähdin ulos.
Jostain kumman syystä se kuitenkin löytyi mun laukusta. Iso onnittelukortti kirjahyllystä lensi alas itsekseen.
Hän on täällä luonani vielä. Kuolemaa ei ole ja perästä tullaan jok ikinen
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1978 : 02.12.2012 08:10:52 »

Juu, näin minäkin uskon et kuolemaa ei ole. angel  angel
Voimii sulle pikkari smitten smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1979 : 02.12.2012 18:07:38 »

Flunssa yrittää saada otetta. Ei kiinostais nyt yhtään sairastaa. Ihmeen rauhallinen mieli ja puhelin taas soinut koko päivän  Smiley
Joko mä oon tunnekylmä kapakala tai sit en ole vielä täysin sisäistänyt koko menetystä koska oon ollut tänään vaan kiukkuinen  tickedoff Olisin halunnut nähdä ystäviä muuta palelee koko ajan eikä varmaan kannattais lähtee ulos.
Meediolta tuli kaunis viesti: Valo ja rakkaus ovat aina läsnä. Ympärilläsi on suuri pehmeä huivi, suuret enkelin siivet ovat ympärilläsi, sinua rakastetaan. TUNNE SE RAKKAUS. Olet rukoksissani"
Mua jotenkin suojataan siltä isommalta shokilta kyllä tosi hyvin.
Elämä jatkuu enkä tod aio jäädä himaan itkemään. Suunta muuttui vaan turhan nopeesti.
Ihana kuolema kuitenkin tollanen pikalähtö eikä vuosien kärsimys.
Edelleen olen kateellinen. Miksei lähtijä ollut minä?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 130 131 [132] 133 134 ... 222
  Tulostusversio  

Siirry: