Sivuja: 1 ... 104 105 [106] 107 108 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1657807 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Yep
Vieras
« Vastaus #1575 : 31.07.2012 10:04:00 »


Niin, offtopiciksi taitaa mennä, mutta jos vähän jotain topikkiinkiin liittyvää, että sitä en ymmärrä itsessäni miten en vain pysty olemaan rauhallinen, kun ärsyttää niin vietävästi se jos ihminen julistaa olevansa tasapainossa ja silti reagoi tietyissä asioissa, vaikkei kukaan sellaista tarkoittaisikaan vaan puhuu vain asiasta tarkoittaen muuta, kuin perseeseen ammuttu karhu. Kyllähän noin saa reagoida, sehän on normaalia, ja itsekin joskus reagoin, kaikki reagoivat, mutta se, että samaan aikaan julistaa olevansa täysin tasapainossa eikä mitenkään tunnusta ylireagoivansa usein tietyissä aiheissa. Ufhh, mutta kai tämä taas on joku minun ***** oma ongelmaheijastumiseni yms. Onko kaikista ihmisistä muka pakko ylipäänsä pitää ja tulla toimeen? Ei se minusta ole mikään vaatimus mihinkään. Kyllä sitä ihan vain voi olla kemiat niin erilaiset ettei pelaa, eikä mitään muuta. Ärsyttää välillä tää ylihenkinen p***a, jossa aina löytyy joku tekoviisas kommentti kaikkeen, muttei yhtään aitoa ihmisen hyväksymistä ja tunnetasoista kohtaamista. Murinaakin näin loppuviestiin..  tickedoff

Yleensä tälläiset ihmiset ovat itse kaikkein eniten pihalla ja avun tarpeessa. Tuntemani besserwisserit ovat itse hajonneet yllättävän pienestä. Taustalla lienee tukahdutettuja ongelmia. Mitä enemmän ihminen julistaa olevansa tasapainossa ja ratkonut kaikki ongelmansa, sitä todennäköisempää on, että kulissit romahtaa ryminällä jossain vaiheessa.

Netti on täynnä hieno tietoa. Sitä voi copypastata ja muokata omiksi hienoiksi oivalluksiksi. Jos jakaa pelkkää teoriaa, sen aistii, ettei siinä ole omaa kokemusta, kuin hitunen.

Tälläiset ihmiset pettävät itseään kaikkein eniten.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1576 : 31.07.2012 11:21:11 »

Voi anteeksi Solnishko, mua rupes naurattamaan sun viesti.
Eritoten tämä: "Minä en ole tätä toimenpidettä koskaan kyllä tehnyt, mutta jos haluat niin voidaan kokeilla jos näytät suunnilleen mistä kohtaa tämä aikaisemmin on pistetty? Puudutetaanko ensin?"
Ei hemmetti ole enää tottakaan tämä meininki!

Ja mä teen lasten kanssa niin, että vain pöllähdän terveyskeskukseen ja jätän lapset aulaan ja sanon jollekin karkuun juoksevalle hoitajalle, että katsotteko näitä hetken, kiitos.
No ei enään ole tarve kun vanhemmat jo kattoo pienempää ihan kiitettävästi.

Pelastaja täälläkin, vesimies, jouskari, oinas, kala.
No, en enää, enkä varsinkaan jaksa koettaa pelastaa toivottomia tapauksia, mutta kuuntelen ja tuen, niin kauan kuin koen että siitä on jotain hyötyä jollekulle. Suorastaan koen tarvetta sellaiselle.
tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #1577 : 31.07.2012 20:46:21 »

Onko kaikista ihmisistä muka pakko ylipäänsä pitää ja tulla toimeen? Ei se minusta ole mikään vaatimus mihinkään. Kyllä sitä ihan vain voi olla kemiat niin erilaiset ettei pelaa, eikä mitään muuta. Ärsyttää välillä tää ylihenkinen p***a, jossa aina löytyy joku tekoviisas kommentti kaikkeen, muttei yhtään aitoa ihmisen hyväksymistä ja tunnetasoista kohtaamista. Murinaakin näin loppuviestiin..  tickedoff

Ei tarvi kaikista pitää eikä tulla toimeen. Ylihenkinen paska ärsyttää muakin. Se että kaikki asiat/kaikki käyttäytyminen pitäis muka mukisematta hyväksyä...Ei kukaan niin tee.. Ei ees tuommosen vaatijat.
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #1578 : 31.07.2012 20:55:09 »

Yleensä tälläiset ihmiset ovat itse kaikkein eniten pihalla ja avun tarpeessa. Tuntemani besserwisserit ovat itse hajonneet yllättävän pienestä. Taustalla lienee tukahdutettuja ongelmia. Mitä enemmän ihminen julistaa olevansa tasapainossa ja ratkonut kaikki ongelmansa, sitä todennäköisempää on, että kulissit romahtaa ryminällä jossain vaiheessa.

Netti on täynnä hieno tietoa. Sitä voi copypastata ja muokata omiksi hienoiksi oivalluksiksi. Jos jakaa pelkkää teoriaa, sen aistii, ettei siinä ole omaa kokemusta, kuin hitunen.

Tälläiset ihmiset pettävät itseään kaikkein eniten.

Allekirjoitan täysin. Varsinkin tuon olen huomannut aikoinaan mitä tuossa kakkoskappaleessa sanot. Copypastata ja muokata omiksi oivalluksiksi tosiaan voi, ja sen kyllä sitten huomaa jos vähänkää aattelee omilla aivoilla eikä oo vietävissä...
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1579 : 31.07.2012 20:56:54 »

Kaikkien kanssa ei voi tulla toimeen. Ihan oikeassa elämässä ja netissä. Niin se vaan on.
Eikä ainakaan tarvitse pitää kaikista! Sehän nyt olis sula mahdottomuus.
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1580 : 31.07.2012 23:09:31 »

Yleensä tälläiset ihmiset ovat itse kaikkein eniten pihalla ja avun tarpeessa. Tuntemani besserwisserit ovat itse hajonneet yllättävän pienestä. Taustalla lienee tukahdutettuja ongelmia. Mitä enemmän ihminen julistaa olevansa tasapainossa ja ratkonut kaikki ongelmansa, sitä todennäköisempää on, että kulissit romahtaa ryminällä jossain vaiheessa.

Netti on täynnä hieno tietoa. Sitä voi copypastata ja muokata omiksi hienoiksi oivalluksiksi. Jos jakaa pelkkää teoriaa, sen aistii, ettei siinä ole omaa kokemusta, kuin hitunen.

Tälläiset ihmiset pettävät itseään kaikkein eniten.

Allekirjoitan täysin. Varsinkin tuon olen huomannut aikoinaan mitä tuossa kakkoskappaleessa sanot. Copypastata ja muokata omiksi oivalluksiksi tosiaan voi, ja sen kyllä sitten huomaa jos vähänkää aattelee omilla aivoilla eikä oo vietävissä...

Joskus on kiva ruveta pussittamaan copypastaajaa tai livenä fraaseja ulkoaopetellutta ihmistä.  Kun aikansa pyörittää, alkaa mennä pastaukset ja fraasit sekaisin.
Joskus teen sitä vaan nautinnon vuoksi, vaikka olisin samaa mieltä.  2funny
Harmi vaan, että joskus hermot menee ja sitten on nautinto kaukana.
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #1581 : 01.08.2012 00:28:49 »



                                                       coolsmiley

                    Kaikkien kanssa, on SYYTÄ opetella tulemaan toimeen.

                            Kaikkia heitä toki ei tarvitse rakastaa.

                                 Näin ollen, voi eläessään saavuttaa

                                      osan kausaali tietoisuutta.

                                             
                                                          smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1582 : 01.08.2012 09:54:23 »

Ei mun tarvitse kyllä opetella tulemaan toimeen kenenkään kanssa jos tiedän, että niiden ihmisten kanssa se ei onnistu. Silloin vaan molemmat joutuu epämiellyttäviin tilanteisiin jos pakotettu hymy vedetään kasvoille ja yritetään jutella säästä. idiot2 Tietysti, jos on jotain pakollisia asioita hoidettavana, on kohteliasta olla ignooraamatta, mutta yleensä vaan välttelen tietynlaisia ihmisiä.



Voi et sä Soma..niinku veit sanat suustani.. Huh    :Smiley Shocked
tallennettu
merjaperhana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #1583 : 02.08.2012 16:33:30 »

 Huh näin juuri äsken ihmisen jota kaipaan kaksikymmentäviisituntia päivässä. olimme molemmat autolla liikkeellä. hän kääntyi kotoaan sille tielle jota olin ajamassa. ja prkl EN HUOMANNUT AJOISSA  idiot2 vasta kun hän oli kääntynyt näin rekkarin numerot. olisin halunnut nähdä onko yksin kaksin vai...  vaisto sanoo että yksin mutta kaikki oli ohi sekunneissa ja en voinut pysähtyä keskellä katua ja alkaa katseleen taakseni ja minä kun niin paljon  smitten smitten smitten ja olen  Sad kun en ole pitkään aikaan kuullut edes ääntä ja siksi  Cry Cry Cry kauppa reissukaan ei enää maistunut miltään kun ajatukset oli hänessä - voi kun hän nyt sitten vihdoin soittaisi  smitten smitten
tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #1584 : 02.08.2012 21:15:53 »

Joskus on kiva ruveta pussittamaan copypastaajaa tai livenä fraaseja ulkoaopetellutta ihmistä.  Kun aikansa pyörittää, alkaa mennä pastaukset ja fraasit sekaisin.
Joskus teen sitä vaan nautinnon vuoksi, vaikka olisin samaa mieltä.  2funny
Harmi vaan, että joskus hermot menee ja sitten on nautinto kaukana.

Sama vika...Öö...miten se sanonta meni? Sama vika piip (Tuohon piipin kohtaan pitäis olla joku nimi?) En voi olla ilmasematta jotta kuninkaalla ei oo vaatteita. No nykysin olen ehkä oppinut sulkemaan suuni, siis ehkä  2funny

Sama vika Rahikaisella!!!  Cool
« Viimeksi muokattu: 02.08.2012 21:23:57 kirjoittanut Kalevanneito » tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #1585 : 02.08.2012 21:19:20 »

Ei mun tarvitse kyllä opetella tulemaan toimeen kenenkään kanssa jos tiedän, että niiden ihmisten kanssa se ei onnistu. Silloin vaan molemmat joutuu epämiellyttäviin tilanteisiin jos pakotettu hymy vedetään kasvoille ja yritetään jutella säästä. idiot2 Tietysti, jos on jotain pakollisia asioita hoidettavana, on kohteliasta olla ignooraamatta, mutta yleensä vaan välttelen tietynlaisia ihmisiä.

Samaa mieltä. On toki tilanteita missä täytyy tulla toimeen. Läheiset työkaverit, (läheiyys meinaa jotta on tehtävä yhteistyötä),
mut muuten ei tarvi näytellä jotta tykkää ja tulee toimeen. Ei tarvi. Ei tarvi. Ei tarvi. Piste. koska toi ois teeskentelyä. vihaan teeskentelyä. Tuossa työkaverijutussa se on kyllä pakko. Muuten ei. Piste.  Cheesy Grin tickedoff 2funny
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #1586 : 02.08.2012 21:26:00 »

Mua vituttaa tällä hetkellä kun tässä kunnassa ei aatella ihmisen jaksamista. Kunnan työntekijöiden siis. Raha vaan ratkasee.
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Yep
Vieras
« Vastaus #1587 : 03.08.2012 00:26:52 »

Mua vituttaa tällä hetkellä kun tässä kunnassa ei aatella ihmisen jaksamista. Kunnan työntekijöiden siis. Raha vaan ratkasee.

Ollaankohan samassa kunnassa? P**kele! Tarttis jaksaa tehdä töidä sekopäiden johtamassa kunnassa  knuppel2
Onneksi ammattiliitto on puuttunut asioihin...
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #1588 : 03.08.2012 20:43:18 »

Niin, minustakin on luonnollista, ettei kaikkien kanssa aina vain tule toimeen, eikä siihen tarvitse heittää jotain kommenttia kuinka tarvitsee jonkin näköistä opetusta tuolta ihmiseltä, ihan kuin henkisesti kehittyneen ihmisen määritelmä olisi että tulee kaikkien kanssa toimeen. Mutta niin, eihän kukaan koskaan mielestäni olekaan niin täydellinen, ettei juuri näitä ärsyyntymispisteitä olisi, ja onko niiden kaikkien tosiaan aivan pakko aina olla heijastuksia omista tukahdutetuista puolista? Eikö joskus vain voi olla pinna kireällä tai henkilökemiat vain niin erilaiset yms.? Tuo henkinen jaarittelu ärsyttää silloinkin, kun ei kunnolla saa vituttaa silloin kun vituttaa, vaan se latistetaan kaikenlaisilla "heijastat vain itseäsi" kommenteilla. Kyllä se vitutus pitää purkaa silloin kun se on päällä eikä yrittää tukahduttaa sitä yrittämällä olemalla niin henkinen että. Totta kai tilanteet, jossa on välttämätöntä olla korrekti ovat eri asia, mutta niistäkin kotiin tullessa tai omaan rauhaan päästessä voi ihan rauhassa purkaa tuntemuksiaan.
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1589 : 03.08.2012 20:51:32 »

Niin, minustakin on luonnollista, ettei kaikkien kanssa aina vain tule toimeen, eikä siihen tarvitse heittää jotain kommenttia kuinka tarvitsee jonkin näköistä opetusta tuolta ihmiseltä, ihan kuin henkisesti kehittyneen ihmisen määritelmä olisi että tulee kaikkien kanssa toimeen. Mutta niin, eihän kukaan koskaan mielestäni olekaan niin täydellinen, ettei juuri näitä ärsyyntymispisteitä olisi, ja onko niiden kaikkien tosiaan aivan pakko aina olla heijastuksia omista tukahdutetuista puolista? Eikö joskus vain voi olla pinna kireällä tai henkilökemiat vain niin erilaiset yms.? Tuo henkinen jaarittelu ärsyttää silloinkin, kun ei kunnolla saa vituttaa silloin kun vituttaa, vaan se latistetaan kaikenlaisilla "heijastat vain itseäsi" kommenteilla. Kyllä se vitutus pitää purkaa silloin kun se on päällä eikä yrittää tukahduttaa sitä yrittämällä olemalla niin henkinen että. Totta kai tilanteet, jossa on välttämätöntä olla korrekti ovat eri asia, mutta niistäkin kotiin tullessa tai omaan rauhaan päästessä voi ihan rauhassa purkaa tuntemuksiaan.

Onkin paljon henkisempää tunnistaa vihansa ja vitutuksensa. Kun vielä uskaltaa sanoa sen ääneen, on vielä fiksumpi. Loppujen lopuksi meillä on oikeus vaikkapa kuolla vitutukseen, jos niin haluamme. Enkelit kunnioittavat tyhmiäkin päätöksiämme, jotkut ihmiset katsovt oikeudekseen tuomita valintamme henkisyyden nimissä.

Typerintä on luulla tietävänsä mitä toinen tuntee, mitä pitäisi tuntea ja mitä ei saisi tuntea. Mutta se onkin paljon helpompaa, kuin omien kipupisteiden kohtaaminen.

« Viimeksi muokattu: 03.08.2012 20:53:06 kirjoittanut Yep » tallennettu
Sivuja: 1 ... 104 105 [106] 107 108 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: