Sivuja: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1656048 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #945 : 19.03.2011 19:11:55 »



                                            coolsmiley

                     Muutoksen aika. Kyllä, koska aloitin sen muuttamalla kauas pois.


                                                 smitten


tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #946 : 26.03.2011 20:12:37 »

Oi milloin lakkaan jännittämästä ja pelkäämästä?Koko ajan kauhea mokaamisen pelko päällä.En luota kehenkään en itseeni enkä muihinkaan.Yritän päästä töihin käsiksi,mutta siitä ei tuu mitään.Minä vaan haaveilen ja olen jossain ihan muualla.Haluan vain olla yksin...
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #947 : 26.03.2011 22:23:52 »

Miuta ärsyttää nää vaalit.
Ärsyttää etenkin perussuomalaisten taidelinjaus. Ja etenkin se että se nimenomaan puhuttelee prototyyppistä persuäänestäjää.
Ja sitten vielä ärsyttää tämä älä alistu -kampanja.

Miten ahdasmieliseksi sitä voikin ihminen ryhtyä?

tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #948 : 27.03.2011 00:16:34 »

Miuta ärsyttää nää vaalit.
Ärsyttää etenkin perussuomalaisten taidelinjaus. Ja etenkin se että se nimenomaan puhuttelee prototyyppistä persuäänestäjää.
Ja sitten vielä ärsyttää tämä älä alistu -kampanja.

Miten ahdasmieliseksi sitä voikin ihminen ryhtyä?



Heh.Mulle tuli postissa se ennakkoäänestyslippu ja suoraan sanottuna en tiedä teenkö siitä lennokin,kissan leikkikalun vai meneekö lappu suoraan silppuriin?Mulla ei ole mitään suosikkipuoluetta tai ehdokasta.Eikä suoraan sanottuna kiinnosta koko vaalit!Onko siitä äänestämisestä oikeasti hyötyä?Poliitikot haluaa eduskuntaan vain siksi,että saisivat ajaa Helsingissä taksilla Alkoon tai sitten ostavat veronmaksajien rahoilla itselleen kesämökin Maltalta. tickedoff Angry
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #949 : 27.03.2011 09:18:57 »

Kirjoittelisin tähän liudan rumia sanoja, mutta se ei auta yhtään.

Meni pojan synttärit päin hongikkoa. Kuningas alkoholi pilasi lapsilta isovanhemman luona käynnin. Samoin kun isoisän naisystävä. Sai sitten lapset itkemään ja haluamaan pois. Alkoholilla oli myös osuutta asiaan.

Paloi päreet. Viimeisen kerran tämän naisen kanssa. Kiehun edelleen kiukusta.


GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRAUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  tickedoff 
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #950 : 27.03.2011 11:41:36 »

Miuta ärsyttää nää vaalit.
Ärsyttää etenkin perussuomalaisten taidelinjaus. Ja etenkin se että se nimenomaan puhuttelee prototyyppistä persuäänestäjää.
Ja sitten vielä ärsyttää tämä älä alistu -kampanja.

Miten ahdasmieliseksi sitä voikin ihminen ryhtyä?

Voi, muakin ärsyttää noi persut ja etenkin Soini. Soini vastustaa avoliittoa, aborttia, avioeroa sekä naispappeutta?! Toivon todella että Soini ei pitkälle pääse näissä vaaleissa.. Niin ja toi Älä alistu-kampanja, käsittämätöntä.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #951 : 27.03.2011 13:20:45 »

Voi, muakin ärsyttää noi persut ja etenkin Soini. Soini vastustaa avoliittoa, aborttia, avioeroa sekä naispappeutta?! Toivon todella että Soini ei pitkälle pääse näissä vaaleissa.. Niin ja toi Älä alistu-kampanja, käsittämätöntä.

Toivotaan, että persut voittaa, sillä tärkeämpää kuin nuo uskontoon sidotut ajatusmallit on tämä käytännön elämäämme vaikuttavat asiat, kuten maahanmuttopolitiikka sekä siitä aiheutuva riesa kaikille meille. Myös Euroon liittymisestä saataisiin oikeata tietoa ja siitä päästäisiin pikemmin pois.
Kyllä uskonto ja politiikka pitääkin erotella toisistaan, koska toisella on tarkoitus tuoda ihminen lähemmäksi todellista Olevaisuuttaan ja toisella elämäämme täällä maan päällä aito järjestys.  Smiley
tallennettu

Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #952 : 07.04.2011 15:26:41 »

Pinna kireellä ku väsyttää ja on kiire Angry Ja jotenki sitä saa kaikkee pikku kinaa aikaseks miehenki kans kotona kun on tällä päällä, lisä ärsytys...
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Ave^^
Vieras
« Vastaus #953 : 07.04.2011 17:02:05 »

miksi valitsin tämän tien?
olisin voinut valita niin paljon paremminkin
paljon helpommin

mutta uskoin etten pystyisi siihen
vaikka pystyisin
mutta nyt on jo liian myöhäistä
enkä halua enää muuttua

en sano enää ääneen
sillä ei sillä ole merkitystä



melankolista runovuodatusta  Smiley
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #954 : 09.04.2011 00:06:54 »



                                coolsmiley

                Justjoo, ja kyllä valitsit ihan tietoisesti, juuri tuon tien.

                  Koska SE on juuri Sinun tiesi, miksi? Kuka muu

                     idiootti haluaisi kulkea sen saman!


                                                smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #955 : 09.04.2011 08:45:42 »

Keho tarvii lepoa, mutta aikaa lepäämiselle ei ole. Puolella liekillä mennään. Märsyttää! (Lue: mua ärsyttää = märsyttää)
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #956 : 09.04.2011 14:00:40 »

Sain fudut appiukolta ja miehen äiti ja mies on äärimurheellisia.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #957 : 11.04.2011 09:18:48 »

Oravalakko! Perhana..

Olen saanut merkin aina, kun olen sitä pyytänyt ja tänään.. kun tarvitsisin kaiken maailman rohkeuden ja uskon, pyysin nähdä oravan, koska tulen niistä aina iloiseksi ja muistan isäni ja kaikkea ihanaa.. Niin ei kurren kurrea missään! Jumankauta! Asun vielä ihan puiston vieressä ja niitä hyörii normisti tässä nurkilla ihan alvariinsa, mutta eipä tänään..  buck2

 Angry Kyllikki
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #958 : 11.04.2011 09:25:38 »

en saa tota perkeleen kakaraa totteleen. 9 piti mennä kouluun. 5 vaille 9
 hinasin sen tohon kuistille ja pistin vaatteet ja repun siihe. mä en käsitä miten voi ajatella että voi kaikes rauhas tehdä päivvastoin mitä mä sanon.
 tickedoff tickedoff tickedoff
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #959 : 11.04.2011 13:53:35 »

Kävin sitten eilen ja tänään purkamassa liikaa oinas energiaa. Ämpäristä tuleva rock ja heavy tahditti kivasti askeleita ja oinastelin menenmään nopeesti ja kauas.
No nyt on saa*ana sentään komeet rakot ja vesikellot päkiöissä ja kantapäissä tickedoff. Pysty kunnolla edes kävelemään saatikka lenkkeilemään  Tongue. No miten tää energia nyt sitten puretaan pe*kele  knuppel2 tickedoff ?!
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Sivuja: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: