Sivuja: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 222
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 3119688 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #765 : 02.09.2010 16:37:22 »

Ärrrrin murrrin, kirjoitin pitkän jutun ja nanosekunnissa se katosi taivaan tuuliin. knuppel2 tickedoff
Todella tickedoff... tyhjentävää. :Smiley Cheesy Ehkä pitäisi (todella kalamaista) oppia jo virheistä ja alkaa kopioida vähänkään pidemmät tekstit. buck2
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #766 : 03.09.2010 11:04:58 »

V---u, ärsyttää, oon mokannut pahasti duunikuvioita kesältä. Oma moka, paska fiilis. Enkä tiedä edes oikeasti olenko mokannut, vai olenko liian tunnollinen vaan?
No, joka tapauksessa vitutus on ollut viime päivät kovassa nousujohteessa. Toivottavasti pian laskemaan päin. Energiaa ainakin on pienen kylän verran: NI.  knuppel2
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
meimi
Astro-nauttija

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #767 : 03.09.2010 13:19:10 »

Onkohan kaikissa autokorjaamoissa miehet jotenkin vääristyneen sovinistisia?  Vai onko se vaan niin, että niissä ympyröissä nainen on kummajainen, ja sitä saa toljottaa päästä jalkoihin ihan häpeämättömästi?

Jo toinen paja tänä kesänä, missä korjaajaukko vahtaa täysin julkeasti mun tissejä!  Vaatteet päälläkin tulee varsin alaston olo!   tickedoff  Tulee sellainen tunne, että itse pääasia unohtuu, kun asiakkaan tissit on niin mielenkiintoiset.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #768 : 03.09.2010 17:27:20 »

Kävin tänään paikkauttamassa autonrenkaan ja kyllä sielläkin mua pidettiin semmosena hepsankekkana, kun kyselin ensin paikkausaineista johon vastauksesi sain, että liimaa (jolla paikka kiinnitettäisiin). Sitten se korjaaja rupesi lämmittämään sitä liimaa hiustenkuivaajalla ja totesi mulle, että tämä on varmaan sulle tutumpi vehje. Päätin vähän napauttaa korjaajaa ja sanoin, että olisikohan tuo renkaan paikkaukseen käytettävä liima samantyylistä kuin 2-komponenttiliima, kun sitä pittää hieman kuivattaa ensin... Sitten se korjaaja muutti käytöstään.

Olin siis ajanut ruuvin päälle ja kysyin minkälainen ruuvi oli, niin siihen sain jo asiallisen vastauksen. Aloin ääneen pohtimaan, missä olisin voinut ruuvin päälle ajaa ja tulin siihen tulokseen, että paikallisen prisman pihassa, koska siellä oli työmaa.

Mutta on se kumma, kun oletus on: nainen ei tiedä autoista mitään. Minullakin sentään BC-kortti.  Cheesy
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #769 : 03.09.2010 23:52:30 »

Sieppaa lukuisat munaukseni tämän päivän osalta.Lähdin pitämään luentoa.Nakkasin salkkuuni paperit ja juomapullon.Salkun lisäksi,nakkasin koiranikin autoon,koska päivä venyisi pitkäksi.
Työnnyin eläkeläis muorin tarmolla luentosaliin,koira keulilla.Vieraileva proffa säntäsi kohteliaana auttamaan salkkua auki,kun köytin koiraa pöydän jalkaan(olin hipun myöhässä)
Salkusta kaatui juoma proffan housuille,jolloin hän surkeana sanoi"housut kastuivat"
Johon minä sitten"kyllä ne housut minun kanssa kastuvat"
Ihmettelin raikuvia taputuksia,mutta keskityin luentoon(ilman papereitani,olivat tohjona nekin,juoma oli valunut salkkuun.Merkuriuksen katala juoni,huom.)
Pitkän päivän lopuksi,autoa peruuttaessa,peruutin sen proffan auton kylkeen.(merkurius taas)
Neuvottelimme autossani voisinko kutsua hänet huomena lounaalle.Lupasin lounaan.Proffa siitä heltyneenä alkoi kouria koiran kuonoa,jolloin koira iski hampaansa hänen sormeensa.
Voi perrr,kun tästä nyt selviäisin,ettei suustani päässyt sammakko vaan........  crazy2 aiheuta lisähuolia..

tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #770 : 04.09.2010 09:54:38 »

Pienenä muistutuksena vain, että annetaan kaikkien kukkien kukkia, arvostelematta henkilökohtaisesti ketään...  coolsmiley smitten
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #771 : 04.09.2010 20:39:02 »

Niin, mietin juuri tuota sosiaalista elämää netissä. Kyllähän se on nykymaailmassa aika tärkeä osa lähes jokaisen ihmisen elämää. Onhan tämä foorumikin sosiaalinen ympäristö, tottakai. Mutta kyllä aina pitää muistaa se, että tämä on kuitenkin foorumi, jolla jokainen kirjoittelee nimimerkin ja oman nettipersoonansa kautta. Osalla tämä "rooli" on lähempänä arkiminää ja osalla se voi olla erittäinkin kaukana siitä. Tämän takia osista asioista on helpompi puhua täällä ja toisaalta myös kommentoida niitä suoremmin kuin livenä puhuttaessa. Aina välillä ainakin itseni täytyy vähän ottaa etäisyyttä näihin keskusteluihin täällä, sillä en halua, että sillä, mitä joku ihminen jota en tunne oikeastaan millään tavalla, vaikuttaa minuun...aika usein negatiivisesti. On siis ihan tervettä muistaa, että vaikka tämä on aitoa sosiaalisuutta, niin se seuraa omia lainalaisuuksia ja siihen tulee suhtautua sen mukaisesti.

Jokainen toki itse päättää kuinka suhtautuu, mutta itselleni tekee ihan hyvää pitää sellainen järkevä etäisyys ihan oman hyvinvoinnin kannalta.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Titania.
Kanta-astroilija

haahuilija

Profiili
« Vastaus #772 : 05.09.2010 21:27:48 »

Huoh. Tää on ollut ihan hirveen vaikea vuosi monelle läheiselleni, hirveitä kriisejä tuntuu niin moni kahlaavan läpi. Viikonloppuna tuli nähtyä tällasia ihmisiä ja tuntuu et on mehut ihan poissa. Se vaan vie energiaa. Niin ja omassakin elämässä ollut ihan tarpeeksi draamaa, kaipaisin vaan sellasta kevyttä, huoletonta ja hauskaa meininkiä nyt. Ja kappas: mieskin on poissa nyt ainaki viikon, saan elellä ihan omana herranani ainaki hetken ja keskittyä vaan lukemiseen ja opiskelijabileisiin coolsmiley
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #773 : 05.09.2010 22:19:48 »

Voi vitsausten vitsaus. Olipa kerran täi, joka päätti muuttaa meille. Se tykästyi kovin meidän asuntoon ja päätti tuoda koko sukunsa sitten kerralla. Nyt olemme alkaneet näkyvästi tappelemaan siitä, kun alivuokralaissopimusta ei tulekaan. Kapinaan käymme lääkkein ja kammoin + yltiöpäisen siivouksen myötä. Se olen minä, joka meillä näyttää täillekin, missä kaappi seisoo, jos on seisoakseen.

Eläköön 2000-luku ja suuret päiväkotiryhmät! Eläköön 2000-luvun huono hygienia! Tervetuloa 21 vuosisadan pimeälle keskiajalle, jolloin itsestään huolehtiminen on suorastaan synti!

En minä katkera ole.... enPÄ!  tickedoff knuppel2
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Suljin
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #774 : 06.09.2010 16:31:21 »

Ahdistaa ja ärsyttää opiskelut nyt toden teolla..
Muutenkin siellä vähän pakosta roikun, mutta nyt ei edes tietoja
saa käsiini vaikka keneltä kysyisi.. Ja omaan tietämättömyyteeni
on olemassa ihan lääkärintodistuskin.. Tuntuu, että oma
hyvyyskin on turhaa kun itse saa sitten tällaista kohtelua. äh.. buck2

Noh, olen osani tehnyt ja onneksi näihin asioihin voi hyvin hakea
ratkaisua muualtakin.. Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Yep
Vieras
« Vastaus #775 : 06.09.2010 18:12:04 »

SanctAstra,
Täit viihtyvät kuulemma paremmin puhtaassa päässä. Rasvaisessa päänahassa on ikävä liukastella?

Ikävä vitsaus kuitenkin  Sad
Toivottavasti saatte ne häädettyä.
Sitten tulee talvi ja joku heittää piponsa lapsesi pipon päälle naulakolla... Hope Not!
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #776 : 08.09.2010 17:25:24 »

Käsi on tulessa kele. paranis nyt niin pääsisin tekemään, enkä vaan olemaan tekemisen äärellä.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
siala
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #777 : 09.09.2010 16:32:32 »

munki pakko kantaa korteni kekoon ja äristä ja purista vähän.
ei oikeesti jaksa ymmärtää miehiä varsinkaan..  Shocked
eikä tätä työuraa, mikä loppuu ennenkö edes pääsee kunnolla alkamaankaan knuppel2
niin näitä joka päiväisiä kipuja, selkä on paskana ollu jo useamman kuukauden, onneks huomen pääsee lääkäriin, jospa se kattois nyt kunnolla mikä on vikana.
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #778 : 09.09.2010 20:51:33 »

Ärsyttää kun jo monen kuukauden ajan ollut sellainen olo, että mikään ei oikein tunnu enää miltään ja mikään ei enää inspiroi, eikä sytytä. Kaikki ihmiset tuntuvat jotenkin jo koetuilta ja ihmissuhteet jollain tapaa turhilta. Yleensä olen ollut ihminen joka löytää aina jotain mistä olla innostunut ja kiinnostunut, mutta olen ollut kuin eri ihminen viime aikoina. Jokainen päivä tuntuu tylsältä ja merkityksettömältä. Jollain tapaa en enää tiedä miltä minusta tuntuu tai oikeastaan en oikeastaan koskaan ole oikein saanut kosketusta omaan tunne-elämään. Onko se sitten sitä  aurinko neitsyt syndroomaa, että omat tunteet vaan sysätään syrjään, eikä eletä niiden mukaan. Tunteet saavat aikaan huonon omantunnon ja tuntuu, että ei saisi edes tuntea sitä mitä tuntee. Tuntuu, että en oikein koskaan ole antanut itselleni lupaa toimia tunteideni mukaan ja nykyään tuntuu, että niitä ei oikein ole havaittavissa.

Olen miettinyt, että voiko ihminen olla masentunut tietämättään. En ainakaan tiedosta, että olisin masentunut, mutta kuten sanoin, enhän oikein tiedä mitä tunnen ja mitä en. Baah, että tälläistä.   
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #779 : 09.09.2010 21:33:37 »

Ratkaisu, tuntuuko sinusta, että olisit menettänyt yhteytesi sisimpääsi? Olen usein huomannut, että läheiseni, jotka alkavat kuvailla vastaavanlaista kokemusta, niin yhteisenä piirteenä löytyy se, että jossain vaiheessa matkasta tippui se syvällinen yhteys omaan henkiseen itseensä ja pikkuhiljaa asioiden saattelemana elämä alkaa tuntua yhä enemmän ja enemmän turhalta, tylsältä, vastahakoiselta, ahdistavalta, turhalta kaikin puolin.

Moni ystäväni on sanonut, että apu on löytynyt, kun hiljentynyt ja ruvennut uudelleen kuuntelemaan niitä tunteitaan ja sitä sisäistä ääntään, joka kehottaa mitä tehdä. Pikkuhiljaa elämänilokin on usein palannut ja usein aikamoisen rysäyksen kera. Smiley

Tällainen tuli minulle mieleen.  smitten
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Sivuja: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 222
  Tulostusversio