Sivuja: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 222
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 3182333 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #705 : 12.07.2010 22:35:11 »

^ Riippuu kait naisista.

Omalla työpaikalla ei ole kuin yksi aivoton kana,
joka kaakattaa kaikki kuulumisensa ja ongelmansa yksityiselämästään ja asiakkaistaan
ja tekee ongelmaa sinne missä sitä ei ole ja jolle varsinainen työnteko aina ylivoimaisempaa,
kuin tuo tyhjänpäiväisyyksien kaakatus, josta kukaan ei ole edes kiinnostunut,
ja jolle ei voi mitään neuvoa tai kritiikkiä antaa ilman kauheaa draamaa.  buck2

Jokainen varmaan tuntee tuon naistyypin. Jos akka kaakattaa ja valittaa koko ajan
yksityisasioitaan, niin se ominaisuus ei koskaan tule ilman huonoa palautteen kästtelykykyä
ja epäammattimaista otetta työhön, johon kuuluu myös kateus
ja armoton paskanpuhuminen toisista.
Nuo ominaisuudet vain kuuluvat yhteen.

Yksi on prosentuaalisesti aika hyvä, koska meillä johdon ydin porukka on kokonaan naisia. Wink
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #706 : 12.07.2010 23:00:54 »

Niin, naisiakin on erilaisia. Vähän turhaa lähteä erittelemään sinänsä minkälaisia naiset ja miehet yleensä ovat, kun riippuu ihan yksilöistä. Kyllä olen siis itsekin asiallisten ja osaavien naistenkin kanssa tehnyt töitä. Ja taas toisaalta leväperäisten miesten kanssa. Alani vaan on ehkä enemmän sellainen naisala, niin niitä naisia tullut nähtyä aika paljon ja heidän kanssaan vääntänyt.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #707 : 12.07.2010 23:01:34 »

Mulla on niin über super vtutus tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff
päällä Veskaria kohtaan, että päätin, että lähden tästä lomalle -hyvän kaverin kanssa-
kun tuo sopimusasiakin siirtyi Veskarin ryssimisen takia Elokuulle, niin vtu, olkoot sitten prkle.  Angry

Veskarin kanssa puhun seuraavan kerran vasta Syyskuussa
-jos olen leppynyt siihen mennessä. Angry

Hoidelkoon yksin stna kaikki viralliset asiat.. -tai voinhan mä vaihtaa juristiakin,
niin saa uutta puhtia hommat samalla. Angry

Prkle, ei tarvitse sen soitella hetkeen.
Yhteinen loma ja kaikki mitä mä sille olen luvannut tekeväni, on peruttu!  tickedoff
Tosin en jaksa ilmoitella asiasta, mutta eiköhän se jossain vaiheessa huomaa,
kun en ilmesty paikalle, enkä vastaa puhelimeen. Cool

Huomenna arvon kaverin kanssa, että minne Torstaina/Perjantaina lennetään. Tongue
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #708 : 12.07.2010 23:22:31 »

Niin, naisiakin on erilaisia. Vähän turhaa lähteä erittelemään sinänsä minkälaisia naiset ja miehet yleensä ovat, kun riippuu ihan yksilöistä. Kyllä olen siis itsekin asiallisten ja osaavien naistenkin kanssa tehnyt töitä. Ja taas toisaalta leväperäisten miesten kanssa. Alani vaan on ehkä enemmän sellainen naisala, niin niitä naisia tullut nähtyä aika paljon ja heidän kanssaan vääntänyt.

Mä olen suurmmaksi osaksi työhistoriasta työskennellyt miesvaltaisilla paikoilla
ja nautin kovasti nyt, kun saan työskennellä yrityksessä, jossa suurimmaksi osaksi
järkeviä ja mukavia uranaisia töissä, joiden kanssa on mutkatonta työskennellä
ja luoda omaa uraa.

Mä kanssa luulen, että se on ihmistyyppikysymys enemmän kuin sukupuoliasia,
mutta miesten kanssa tulee usein eteen se, että jossain vaiheessa 1-2 haluaa
tehdä sun kanssa vähän muutakin kuin töitä ja sekoittaa sitten saadut rukkaset työasioihin
-kuten myös sitä ennen sen flirtin. buck2
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #709 : 13.07.2010 12:49:56 »

Näinpä, kyllä työ työnä vaikka sitten hampaat irvessä.
Työtä ja seksiä/suhdetta ei koskaan pidä sekoittaa keskenään.
Jos se ei aiheuta ammattitason huonontumista työpaikalla heti,
niin viimeistään silloin kun joku pätevä ei saa paikkaa/savustetaan ulos,
kun se on uhka ko. suhteelle.

Nim. Kantapään kautta opiskellut. buck2

..mutta tämä tyttö ystävänsä kanssa teki arvontaa ja kas,
nappasimme lentoliput Nizzaan ja hotellin St. Tropezista.
Vuokraamme auton Nizzasta tai jos olemme liikaa maistissa, niin hyppämme sitten junaan
ja pyyhällämme Nikki Beachille partyamaan. Tongue
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #710 : 13.07.2010 18:33:22 »

Voi  tickedoff ...
Joku mies oli peruuttanut mun työpäivän aikana autonsa mun etupuskuriin niin, että rekkari oli lentäny veks ja etupuskuri halki. Onneks tyyppi oli jättäny puhelinnumeronsa sentään. Nim. en enää parkkeeraa ikivanhojen volvojen perään.  tickedoff
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Soile
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #711 : 13.07.2010 21:49:58 »

Ja silti niiden halavatun kakslahkeisten perään mourutaan, mutta ihana ryöpyttää välillä ukkoja  Grin
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Asterix
Vieras
« Vastaus #712 : 13.07.2010 23:36:17 »

Grin Niinpä. 2funny

Mie olen ajatellut pitää luovaa taukoa mouruamisesta.

Tosin takkikin on niin tyhjä tällä hetkellä, että kun kävin tuossa iltakiskalta ostamassa
jätskiä iltani iloksi, niin alkoi vtuttaa niin suunnattomasti joku arabiukko,
joka tuli ensin eteeni (tungoksessapa tietenkin!!) ja nosti kädet pystyyn
ja alkoi wou-wouttamaan (ja mä ajattelin jo, että iskikö sille joku allahin rukoushetki päälle?), idiot2
kunnes se alkoi päästellä epämääräisiä ääniä suustaan, "Pliis, miss, Ai meik juu wei..",
(mihin mulkaisin tylyimmällä ilmeelläni, koska kyseessä ei ole mikään paikallinen,
jolloin se olisi jotenkin arvostettavaakin, vaan tyyppi joka kuvittelee olevansa
kirjaimellisesti Euroopan omistaja!) buck2 ja pääsin jätski-altaan luo valitsemaan tuuttia.

Siinä kaivaessani haluamaani, se tuli siihen kyselemään, että, "hei, onko tuo jäätelöä?",
siis paremminkin, että "is thät a aiskriim..?"
(kysymys oli niin hölmistyttävä, etten meinannut uskoa korviani!) Huh buck2  uglystupid2

Katsoin miestä ja katsoin kädessäni olevaa ihka selkeää jäätelötuuttia
ja jäätelö-altaan puolimetristä kylttiä, jossa lukee englanniksi, että ICECREAM uglystupid2
ja altaaseen, jossa lojuu sulassa sovussa useampaa lajia jätskiä uglystupid2 ja uudestaan miestä
ja vastaan: "Ei, se on jäätynyttä kamelin p*skaa",
siis "nöu, its a frouzen camel shit", ja painelin kassalle. angel

Seuraus oli se, että sen kaveri antoi mun mennä sen edelle jonossa
ja prkle, lähtivät seuraamaan, kun sipsuttelin kotia kohden. buck2 tickedoff

Alakerrassani on mainio ravintola ja sen italialainen omistaja hyvä kaverini,
joten menin suoraan sen terassille huutaen jo kaukaa,
että "Giorgio...! Mai daaarling..! Ai missed juu sou maaaatsch...!" ja pusi-pusi-hali.. :Smiley
(ja kuiskasin sille, että pieni ongelma..)
ja Giorgio vanhana huumorimiehenä aina lähtee aina leikkiin mukaan ja pusutteli mun
paljaan käsivarren olkapäältä sormenpäihin ja pyöritti muutaman kerran tanssien
siinä terassilla -ja ne arabiukot lähti ja mie pääsin kotia viimein. buck2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #713 : 14.07.2010 21:53:08 »

on teillä ongelmat.. miehet huvittavat minua ja viestintä on erittäin keveää heidän kanssaan. hei miehiä tarvitaan pelaamaan jalkapalloa. eihän miehillä olisi muuten mistä puhua. tai jotain. siispä heidän tarkoituksensa on ratkaistu. naisia tarvitaan synnyttämään miehiä, jotka pelaisi jalkapalloa.  Grin

no ei, minua miehet on huvittaneet viime päivinä, flirtillä ja esityksillään. ei suututtanut edes kun katsomoon lensi pallo itseäni kohti; potkaisin sen vain takaisin tyylikkäästi.  Cheesy

"harmi" kun ei taas harmita. oli kiva miitti ja puhuttiin mistä muusta kuin baskeista, elokuvista, kirjoista ja Espanasta. niin naisten kesken. päinvastoin ideoita virtaa ja on muutenkin uusi maku Laiffiin.
« Viimeksi muokattu: 14.07.2010 21:55:51 kirjoittanut ^Atrox Fortuna^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Soile
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #714 : 15.07.2010 00:18:30 »

Yök noi pervot käppänät... Miekin olin tänään taas soutuveneellä liikenteessä ja välillä rantauduin ja kävin uimassa. Olin yksin siinä kohtaa ja kun olin pulikoimassa, niin näin, että siellä joku ukko yritti tiirailla puitten lomasta. Siis ihan selvästi jotenkin kieroutuneesti, koska se siellä hiippaili ja yritti varovasti kyylätä. Mulla oli aurinkolasit, se ei tainnut tajuta, että näin sen aivan selvästi. Jos se olisi ollut puhtailla jauhoilla liikenteessä se olisi voinut aivan hyvin tulla reilusti istumaan sinne rantakiville, koska ihan yleinen alue se oli. Mutta tuo outo väijyminen ja tiirailu sai minut kiireesti uimaan rantaan ja pukkaamaan veneen vesille ja niinpä häivyin omille teilleni. YÖK!
tallennettu

sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #715 : 15.07.2010 01:23:15 »

Muistuipa mieleeni juttu rämäkästä mummustani,joka oli ollut veneestä käsin mato ongella,soudellut sitten uinti paikan tuntumaan (aamuvarhaisella)Oli heittänyt ankkuri kiven ja alasti hypännyt pesemään kalansuomuja itsestään.Oli huomannut rannalla pensaikossa viuhahtelevan ukon,joka oli rynnännyt vauhdilla alastomana mummua kohti,joka puolestaan oli lyönyt airolla ukkoa päähän.Mummu oli kiljunut lyödessään,että siinä on herralle v..tua.  knuppel2
Ukko oli itkenyt,että ensin keltamuurahaiset kivellä istuessa menivät munasiin,ja kun oli pakko juosta lopulta järveen ,kun oli niin kova polte,niin airolla lyötiin päähän,mummuni oli kaikenvaralta lyönyt uudestaan,kun oli kuullut "polte"sanan,ja kysynyt,että vieläkö polttelee....Olivat johonkin sopimukseen päässeet sitten,kun häätkin pitivät...jne  Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #716 : 15.07.2010 02:43:21 »

eiku

http://www.youtube.com/watch?v=eyDLuEFKer8&feature=related
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Soile
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #717 : 15.07.2010 11:37:56 »

2funny 2funny 2funny
tallennettu

Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #718 : 15.07.2010 21:48:50 »

coolsmiley

Harmittaa kun ne teatterikoulun käyneet voittivat MM:n.

knuppel2

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #719 : 17.07.2010 22:20:07 »

coolsmiley

Palautetaampa ne hetket ENNEN TUOMARIN VIHELLYSTÄ. NOMUTTA

sitähän edellyttää tämä NÄYTTÄVÄ LOUKKAANTUMINEN, joskus

jopa ilman kontaktia ( video hidastus )... NO; siis näissä