Sivuja: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 222
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 3182262 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #660 : 03.05.2010 22:28:55 »

No ja, mä siirrän mun takapuoleni Kreikan aurinkorannoille :Smiley
-maksanhan mä kahden valtion veroni sinne, joten pitäisi irrota jo aika mukava
merenrantatontti.  Tongue
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #661 : 04.05.2010 07:23:45 »

Kreikka on kyllä nyt sopan keittänyt.. Ärsyttää se että jos he epärehellisyydellään ja typeryydellään aiheuttavat sotkun niin muiden on mentävä ne pelastamaan ettei kaadu koko euroopan systeemit  buck2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #662 : 04.05.2010 09:13:55 »

heh, samaa Euta kaikki.

jos Suomi lainaa jollekin, niin Suomi lainaa joltakin, raha vaan pyörii.. its a game! kaikki valtiot on kohta velassa toisilleen. sinänsä jännää, jos eletään yli varojen, kun henkinen vastaus kaikkeen on, että rahaa on aina, ratkaisu löytyy aina, on vain runsautta..!
« Viimeksi muokattu: 04.05.2010 09:16:13 kirjoittanut ^Célestine^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Amber
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #663 : 04.05.2010 21:34:38 »

Argh... Suomen ilmasto. Piti kesärenkailla liirailla lumisateessa.
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #664 : 06.05.2010 16:42:17 »

Samperin samperi! Tuli yksi tehtävä opinnoissa hylättynä takaisin ja v*tuttaa niin maan perkuleesti!  tickedoff Miten voi olla!?!!!  tickedoff Tehtävän tarkastaja on tunnetusti rasittava nainen, kuulemma viime vuonna hylkäsi tehtäviä sen perusteella, että piste oli väärässä paikassa.  idiot2 Harmittaa silti, nyt jos tulee Kelalta noottia tai jotain niin mitens nyt sitten.  Cry

Perääntyvän Merkuriuksen teeman mukaisesti lähetin tehtävän Merkuriuksen perääntymisen alkaessa ja todellakin olen saanut palautetta siitä miten ilmaisen asiat (1.huoneessa pyyhältää transiitti) - näköjään sitten näin! Ja kaiken lisäksi palautelappu tehtävästä uupuu ja ties mitä. tickedoff

(Se on vaikea paikka kun suorittaja-Kauriilla ei kaikki menekään ihan putkeen. Grin)
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #665 : 09.05.2010 14:56:22 »

Ja mikä ihanuus tässä äitienpäivässäkin muka on?!
Herätys klo 6
lasten keskinäistä tappelua,
välien selvittelyjä
Itkupotkuraivarit, 20 min kiinnipitämistä ja rauhoittelua.

Voisi kai mennä nukkumaan ja antaa lasten rauhassa tappaa toisensa. tickedoff

No, omia ovat ja päiväkoti/kerho askartelut ihania.

Ärsyttää vaan silti. Pikkusieluinen kun olen.  crazy2
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #666 : 09.05.2010 18:34:24 »

ai siellä on joku uraa uurtava koodi kehitteillä :Smiley

aivot tulessa ja liikaa painetta, kauheen vaativa viikko tulossa.

no pitää selvitä siitä jotenkin tekemällä listoja ja järjestelemällä ajatustoimintaa.

elämään ei ehdi.

tallennettu

tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #667 : 09.05.2010 19:55:13 »

Smiley :Smiley joo, ymmärrän kaiken koodeista Grin

kuulemma joskus kirjaa sanottiin 'koodeksiksi'.

jos minulla olisi rahaa, niin laittaisin ilmoituksen yliopisto-opiskelijoille, että palkataan 'esseen kirjoittaja'...... Grin paljonkohan olisi sopiva hinta? 50 kymppiä on varmaan liian vähän. 70-100 ?

jos olisin luonnostani rikas, joku perijätär, jolla talletustili kasvaa ikuista korkoa, näin tekisin.

mutta ei, minun on selvittävä tästäkin viikosta itse!

ehkä parempi niin....ei minun onneksi tarvitse alkaa niitä 'tehtailemaan'....ja sitten kun on kaikkea muutakin tekemistä ihan tarpeeksi.

ehkä minun vika on se, kun olen liian perusteellinen. minun pitäisi olla lukenut hirveästi ja todella ymmärtää ennen kuin uskallan alkaa kirjoittamaan mitään. mutta ei ole ihan loputtomasti aikaa lukea....

noh.............
tallennettu

sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #668 : 14.05.2010 08:36:01 »

Ai teillä asustaa 3 -vuotias?

Voimia ja piiiiitkää pinnaa.  Grin
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
mirka222
Vieras
« Vastaus #669 : 14.05.2010 11:32:33 »

2funny Pitkittynyt uhmaikä tai esimurrosikä
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #670 : 15.05.2010 20:07:39 »

Ihmisen ei koskaan tulisi ryhtyä tuomitsijaksi, toisen elämän päättäjäksi ei edes omien eläinten kohdalla. Mutta joskus on vain ratkaistava onko eläimellä mahdollisuutta vai onko armeliaampaa päästää toinen menemään. Minulle sellaiset ratkaisut ovat vaikeita, näen toisen hyvyyden, mutta samalla kärsimyksen. Näen mahdollisuudet, mutta myös uhkat. Ja samalla uskon uudelleensyntymään. Entä jos onkin joskus eläimelle hyväksi päästää se traumoistaan, entä jos elämä onkin liian suuri kärsimys, olkoon kyseessä eläimistä paras, upein ja mahtavin.

Minulla on kaksi päivää aikaa tehdä päätös menetänkö ystävistäni parhaimman vai aloitanko urakan, johon en jaksa edes itse uskoa.

Tämä kevät on näköjään luopumisen kevät, joskus ihminen on vain niin väsynyt, haluaisi vain levätä. Jos olisikin rakkaalle ystävälleni koti, johon voisin luottaa, mutta ei vain ole.
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #671 : 20.05.2010 10:44:15 »

Woe miksi tunteet on olemassa?!?!?!
Miksi en saa vain elää ja olla, möllöttää omassa elämässäni ja toimittaa sen pikkuisia askareita?
Miksi en saa vain elää?!?!?!?!

Miksi helwet*** pitää tuntea yhtään mitään? Annan pois hyyvään kotiin, liian tunteilevan sydämen... tai koulutettavaksi  Sad

Kaikki hyvin... liian hyvin?  Huh No, miksi sitten tyhmiä ajatuksia asioista, jotka kutkuttaa?
...tahtoisin olla se kivi, joka pysähtyy...
Mutta en taida olla  Tongue

...tahtoisin olla sen joka ymmärtää, ettei kaikkea voi saada...
Mutta en taida ymmärtää  buck2 Olen se joka kurottaa kuuseen ja kapsahtaa katajaan. Polttaa sormensa ja jää ilman kaikkea. Se jonka sormien läpi valuu elämän aarteet, kun hamuaa lisää.

Olen tyhmä  crazy2 ...ja en osaa edes hävetä sitä... Woe Wihtorin ratkenneet pyhä kalsongit!
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #672 : 21.05.2010 10:22:18 »

Baah. Tänään sitten meni tärkeät tunnit koulussa ohi, kun tämä neiti ei taas kerran kuullut herätyskelloa. Se on ilmeisesti soinut tuossa vieressä vaikka kuinka pitkään, mutta en ole vain noteerannut. Minua ärsyttää kun minun kroppa on vähän sellainen, että jos olen liian väsynyt, niin se vaan nukkuu ja nukkuu ja pakottaa lepäämään, vaikka ei olisi aikaa. Eli jos on nukkunut liian vähän, niin kroppa laittaa hanttiin ja silloin ei sitten herätä mihinkään. =/ Grrr. Nyt vituttaa ja on taas niin syyllinen olo, että tuli poissaolo. Mutta vähän vaikea tälläisiä estää, kun en oikein voi mitään sille, jos en vain herää...
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #673 : 21.05.2010 22:07:44 »

coolsmiley