Sivuja: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1653863 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #615 : 05.04.2010 21:59:44 »

Jotenkin tosi off-päänä koko ajan. Ei siinä mitään, jos olisin vain minä, mutta muutkin joutuvat tässä sopassa nesteytymään  crazy2 Kalenteri kusee nääs... (ihme kalenteri  buck2 )
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #616 : 06.04.2010 07:05:31 »

Taas sairaslomalla, niskavamma sitten kiukuttelee ja kunnolla, koneella on lähes mahdoton olla. Voihan itku sentään.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #617 : 06.04.2010 09:12:55 »

onnea kaikille kaikkeen.

eräs pikku tekninen ongelma ilmeisesti ratkeaa, hm, jännästi mielessä aikakausien ja vuosikymmenten vaihtelut, trendit, markkinointi, jne.. kirjakerho vähän mokaili, pientä.. ehkä voisi pari kirjaa lukea. kylläpä jengi kuluttaa dekkareita.

eli ei lopulta suurempia huolia, kun kaikessa pitää perspektiivin. matkallakin oli kivaa. jotkut valittaa kaikesta, esim matkoilla.. toiset näkee hyvät puolet.
« Viimeksi muokattu: 06.04.2010 09:44:22 kirjoittanut **Lilinoe** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #618 : 06.04.2010 09:37:01 »

Taas sairaslomalla, niskavamma sitten kiukuttelee ja kunnolla, koneella on lähes mahdoton olla. Voihan itku sentään.

Voi kuule, olen kohtalotoverisi. Itsellä ollut kaksi vuotta samoja juttuja, selkä-niska..
Tämä istuminen koneen äärellä on tuskallista mutta kukapa ne työt hoitaa sitten Tongue

Tsemppiä  smitten
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #619 : 06.04.2010 15:17:52 »

Carmen olen todella pahoillani puolestani, saat kaiken sydämeni myötätunnon, jota minulla on, toivottavasti se edes hieman lohduttaa. Voimia sinulle.
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #620 : 08.04.2010 19:15:33 »

no yleisellä tasolla, menemättä henkilökohtaisuuksiin, minua ärsyttää, tai en pidä yhtään sellaisesta, että puhutaan tosi hienoja, paljon ja pitkään, (tai kirjoitetaan), koukeroisesti, taitavasti, hienoja sanoja käyttäen....mutta se onkin oikeastaan tyhjää sanahelinää, taitavaa puhetta....josta puhuja/kirjoittaja ei oikeastaan itsekään ymmärrä kaikkea mitä puhuu.

minusta se on jotenkin nykyajan yleinen vitsaus, hienot, taitavat, koukeroiset puheet, jotka ei oikeasti tarkoita mitään.



sitten jos esittää jonkun hyvin yksinkertaisen kyseenalaistavan kysymyksen, niin koko rakennelma sortuu.


se on vaan sellaista sanausvaa.




Juu, sanahelinä ON ärsyttävää.

Nyt harmittaa, kun hyvä ketju suljettiin.

En tarkoita täällä olevia, en tunne vielä tarpeeksi kirjoittajia mutta aamunsäteen kirjoituksesta tuli mieleen ihmiset, joihin sopii hyvin ilmaisu: Tekopyhä pas.a!!
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #621 : 09.04.2010 07:23:26 »

Jokainenhan meistä välillä pillastuu. Silloin pitää antaa tulla.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #622 : 09.04.2010 08:37:20 »

eikö oo kivaa että ihmisiä kiinnostaa joku asia, niin että saavat kiistaa aikaan. siis että jaksetaan käyttää energiaa, edelleen sanon että samat tunnit voisi vaikka tienata rahaa ja lahjoittaa kärsiville. jos oma kärsimys on avannut muiden tilanteelle? moderaattorina on tietty hauskempi vain tarkkailla että mistähän nää tällä kertaa taistelee?  2funny

kuvitellaan että puhuttaisiin automerkeistä tai tenniksestä. luultavasti ihmiset saavat näistäkin taistelutantereen alta aikayksikön. soturit.. tulee ajatus, että eihän kaikkien "henkisyydessä" mukana olevien sielu ole vain rauhanomainen, olen itsekin ollut soturi ja on sanottu että tämä voi pelottaa. siispä nk henkisissä keskusteluissa voi olla sotaisuutta kuten uskonnossa yleensä.  knuppel2

mutta pääasiassa  askendentti vaaka sitten vasta  merkurius  skorpioni

astro on ollut tosi hidas verrattuna FBkiin, muuten.

tuntuu että joka aiheesta saa esille jonkun trauman? no minulla hauska pv, alkaa hautajaisilla ja loppuu musikaaliin.
« Viimeksi muokattu: 09.04.2010 08:42:33 kirjoittanut **Lilinoe** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #623 : 09.04.2010 08:47:26 »

No mie en puutu tällä kertaa tuohon ^___^ nyt enään, kun valitan toisesta aiheesta. Smiley

 tickedoff

Mun mies käyttää ihan eri viikonpäiviä kuin minä.  uglystupid2
Hän käyttää Ehkä-viikopäiviä, jotka ovat;

Ehkä Maanantaina
Ehkä Tiistaina
Ehkä Keskiviikkona
Ehkä Torstaina
Ehkä Perjantaina
Ehkä Lauanataina
Ehkä Sunnuntaina

Tähän kuuluu myös

Ehkä Huomenna
Ehkä Viikonloppuna
Ehkä Ensi Viikolla
Ehkä Kahden Viikon Päästä
Ehkä Ensi Kuussa
jne.

 Angry
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #624 : 09.04.2010 08:52:57 »

tjaa.

no, jos se on kasvamista sitten, itse en koe tarvitsevani. enhän minä ole mode, ei minulle tarvitse
selittää.

ja lahjoitan säännöllisesti. ja nyt hautajaisiin.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #625 : 09.04.2010 09:22:12 »

tjaa.

no, jos se on kasvamista sitten, itse en koe tarvitsevani. enhän minä ole mode, ei minulle tarvitse
selittää.

ja lahjoitan säännöllisesti. ja nyt hautajaisiin.


Uh..? Huh Hui.. Kenen hautajaiset? Osanottoni. Cry
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #626 : 09.04.2010 16:18:36 »

Vieraan koiran kanssa ongelmia ihan kivasti, muta kun parempaa paikkaa sille ei löydy. Kaveri joutui sairaalaan ja nyt sitten on koirat vuorollaan eristyksessä, kun tappelevat muutoin.

Tietääkö kukaan hyvää hoitokotia upealle, isohkolle koiralle?
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #627 : 09.04.2010 19:17:45 »

No ei sitten saa kirjoittaa tälle foorumille asiallista ja ystävällistäkään viestiä
omasta uskostaan ja maailmankatsomuksestaan,
jos se ei ole samassa linjassa vallitsevan trendin~hengellisyyden kanssa. buck2

Se siitä hengellisten ihmisten suvaitsevaisuudesta.  Undecided
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #628 : 10.04.2010 03:27:56 »

Mietin tuota aamunsäteen käyttämää termiä valheellinen sopu. Miten sopu yleensä voi olla valheellinen, sillä eihän se silloin ole sopu. Eikö sopu voi tavallaan tarkoittaa vain sitä, että sovitaan, että asiasta ei enää riidellä, vaikka mielipiteet ja asiat eivät olisi mihinkään muuttuneet. Sopuhan ei tarkoita ainakaan minulle anteeksiantoa tai sitä, että asiaa välttämättä olisi juuriaan myöten selvitetty. Mitä pahaa toisaalta olisi yhteisessä sopimuksessa rauhoittaa tilanne hetkeksi ja palata vaikka asiaan kun tunteet eivät käy niin kuumina ja asiaan saa vähän etäisyyttä. Kun asiaan saa etäisyyttä, niin sitä osaa ehkä katsoa objektiivisemmin. Mutta tosiaan jokainen hoitaa omat erimielisyytensä aina sen vastapuolen kanssa, joten kukaan ulkopuolinen ei siihen voi oikein mitään sanoakaan.

tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #629 : 10.04.2010 13:53:29 »

hautajiset olivat kauniit, fiksun menestyneen rouvan, jonka mieskin poistui aiemmin. ja oli kansainvälistäkin. anyway, oli hurja päivä kun päättyi teatteriin ja hauskanpitoon lopulta, ja tapasi kiinnostavia ihmisiä. minun piti tukea erästä jo aiemmin, kun kuolema tuli suunnitelmien tielle. aika monta asiaa on pitänyt ottaa maltilla, kun ihmisten kanssa toimii.

tuntuu kuin noita ärsytyksen aiheita tulee aina, kunnes ei ärsyynny, eli lopulta päivä päättyi hyvin.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: