Sivuja: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1641398 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #600 : 28.03.2010 17:49:35 »

Oikeasti nyt ihmiset.
Bannatkaa mun viestit, jos ne aiheuttaa pahaa mieltä, vihastumista, ällötystä jne!
Niin helppoa se on! Ette kai te mitään sairaita masokisteja ole,
joiden on pakko lukea jotain sellaista, mistä ei pidä? uglystupid2
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #601 : 28.03.2010 18:47:38 »

^____^ Tuota en-sano-ääneen-kuka-mutta on harrastettu tällä sivustolla jo kauan,
eikä se mihinkään auta, koska tyypit luulevat tarkoittavan aina jotakuta muuta kuin itseään. :Smiley

Mulle ollaan vihaisia, kun sanon, että olen amebaan ja alkueläimen tasolla
kaikessa älyllisessä ja henkisesä kehityksessä,
ja mulle ollaan vihaisia myöskin, kun joku muu sanoo minusta sitä
ja väitetään, että minä teen huumoria siitä, mutta onko kukaan koskaan ajatellut
henkisten ihmisten mainostamaa peili-teoriaa ihan tosissaan syvällisemmin? :Smiley

Sehän menee niin, että olet itse sitä, mitä toisessa näet ja raivoat,

....mutta....

Jos minä näen ja koen itseni ihan typeränä ja mitättömänä ameebana ja alkueläimenä
kaikessa älyllisessä ja henkisessä kehityksessä,
niin miten minä näen ja koen kaikki muut silloin ja miten muut näkevät ja kokevat minut? :Smiley

Siis vain ihan mielenkiinnosta kyselen.. Tongue
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #602 : 28.03.2010 18:53:23 »

Vihaan sanoja ÄLÄ ja LOPETA, paitsi jos ne yhdistää lauseeksi... :Smiley
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #603 : 29.03.2010 16:21:47 »

No kyllä sekin joskus ihmisiä v...taa siis vahvistaa  :Smiley, kun ei enää mikään ahdistakaan vaan ihan "joutuu" onnellisena peloistaan tai ahdistuksistaan vapautumaan. Onhan ne monasti olleet ihmiselle se läheisin ja tutuin kumppani ja siitä luopuminen taikka sen noin vain häviäminen aina vähän ajatteluttaa.  Smiley
Cheesy Grin 2funny smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #604 : 29.03.2010 19:37:10 »

jännä miten elämässä aina joku asia mättää ja toinen toimii. esim nyt kun pitää auttaa surevaa  kalat ystävää ja jok  kaksoset ,  rapu jauhaisi vain samoista jutuistaan, piti oikein venyä että miten tee , samalla firmasta tuli  oinas vähän vääränlainen vastaus kommunikaatio-ongelman takia, mutta olkoot; samalla joku minussa tarkkailee, sillä on kuitenkin visio siitä mitä haluaa ja minne päin olen menossa. ja toisaalta ystävä pystyi auttamaan FB:n kautta Jenkeistä asti. välineissä on puolensa.

eli yhtaikaa tänään pääsin irti turhasta jauhamisesta parin kanssa, kerran vielä osoitin heille mitä en suostu enää kuuntelemaan ja joku teki sittenkin favorin - ja minä hänelle, huh mikä vko. no katsotaans ke onko eräs juttu hyvä vai tuliko mutkia matkaan.
« Viimeksi muokattu: 29.03.2010 19:52:32 kirjoittanut **Lako Wai Wai** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #605 : 30.03.2010 21:08:53 »

Huomenna "tärkeä" koe ja en ollut
valmistautunut sairasteluideni vuoksi
oikein mitenkään..
Turhauttaa, jos menee mönkään kun
aiheesta kumminkin tykkään ja
tahtoisin sitten näyttääkkin sen.. Sad

Ja huomenna toinenkin tärkeä juttu,
josta kuulin eilen, että olen ehkä
tehnyt väärin.. Tai jättänyt pari
asiaa pois.. Ja kuulemma ohjeissa oli
mainittu, mutta en ainakaan itse
ollut huomannut.. Pitänee tarkistaa
asia lapusta sitten kun sen taas
näen..
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #606 : 31.03.2010 11:15:50 »

Olen ihan varma, että kaikki, no melkein kaikki, kauppiaat kusettaa! Ärsyttää noi puhelinliittymäasiat, en käsitä miksei niitä laskuerittelyjä VOI TEHDÄ KUNNOLLA.  knuppel2  tickedoff
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #607 : 31.03.2010 12:34:26 »

Hmm, hui, jos tosiaan oli täysikuu niin sitten sain selvyyden siihen miksi viime yönä en vain unta saanut ja tämä päivä meni lusmutessa kun oli pakko jäädä nukkumaan. =/

Oletko muuten aamunsäde miettinyt, että kävisit juttelemassa asiasta opettajiesi kanssa. Usein opettajat ymmärtävät kun heille vaan käy selittämässä, eikä silloin jää sinusta sitten sellaista lusmuvaikutelmaa. Entä pystytkö tekemään itsellesi sellaisen opintosuunnitelman, mikä sopisi sinulle paremmin?
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #608 : 31.03.2010 14:38:06 »

Mä tulen nyt vielä tänne rutisemaan! KUN KELE!
Mulle sanoo potsku työnantaja NO POTSKU JA POTSKU, että joo paikat menee niille ketkä täällä on aktiivisia ja toimii. - Minä siihen: OLISI IHAN KIVA TOIMIA JOS ANNETTAISIIN MAHDOLLISUUS TOIMIA!
- No, täällä on ollut tilaisuuksia tulla talkoisiin siivoamaan, juhlimaan...

ja ajattelen, että mitä vittua siivoan paikassa, jossa en tee mitään. Että MITÄ VITTUA juhlin paikassa, joka ei toivota minua tervetulleeksi!
Sitten suutuin ja olin oikein kunnon raivotar. Ja aiheesta!
Hyvin lähti luovat voimat liikkeelle, ideaa pukkaa niin että...


Ja sitten Postissa postitäti ehdottaa mulle -50 % karkin ostamista! VITTU; JOKU RAJA! POSTI POSTINA, kiitti jos tahdon karkkia, ostan sitä varmaan sitten käskemättäkin!

terveisin iloinen provosoituja.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #609 : 31.03.2010 17:30:45 »

ärsyttää ihan helevetisti mäntypaneeli.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #610 : 31.03.2010 21:34:26 »

Minulle ei ole vieläkään maksettu palkkaa niistä monista kymmenistä tunneista jotka uhrasin joululomastani yhteen puvustukseen. Jos jo melkein hyväntekeväisyytenä sinne alunperinkin menin, niin voitaisiinko minulle edes maksaa matkakorvauksia joihin olen omaa rahaani laittanut. NO ilmeisesti se on liian vaikeaa. Ja vielä kun palkkaakin luvattiin. Että sellaista. Ei auta mikään tähän olotilaan. Takana jo neljä tuntia reeniä, mutta ei helpota. Voisin vain mennä hakkaamaan säkkiä koko yöksi ja huutaa keuhkoni pilalle. Tärisen raivosta ja pettymyksestä. Sen kerran kun olet kiltti ja mukava jollekin, niin sillä puukotetaan selkään. Kaiken lisäksi koko proggiksen ajan sain vaan sontaa niskaani ohjaajalta, jonka mukaan minun olisi täytynyt tehdä töitä myös jouluaattona ja uutena vuotena, että en ole tarpeeksi sitoutunut kun toisesta kaupungista ajan tekemään töitä yötämyöten. Kiehuttaa. Niin kauhea olo, että ei mitään järkeä. Koko kroppa ihan tulessa kun on niin paljon aggressiota kasaantunut.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #611 : 31.03.2010 21:37:00 »

Ratkaisu, voi hitsi, komppaan. Saan koko ajan katsella, kun jengi myy itseänsä liian halvalla TAI työnantaja, ei pelkästään niin sanotusti, VAAN ... KUSETTAA.

Jos sulla on suullinen sopimus hilloista, sulle kuuluu ne hillot! Soita omaan liittoosi tai TEME:n ja vaadi apua!

Liian usein tulee luovalla ("luovalla" -kele) vastaan...  knuppel2
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #612 : 31.03.2010 23:00:39 »

Kiitos indiima.

Kyllä aion ne rahat vaatia. Ärsyttää vaan joutua tekemään tällästä, kun mun mielestä se olis vaan niin simppeliä että maksettas se mikä on luvattu. Baah.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #613 : 01.04.2010 09:41:10 »

Kiva, jos edes ärsyttäis niin, että koko kroppa kiehuu... Mä ainakin haluaisin... Mutta kun olen tällä hetkellä täysin lamaantunut, jäässä, en pysty/jaksa tehdä yhtikäs mitään, haluaisin vaan hautautua jonnekin ja antaa maailman unohtaa mut Cry

Tää lama syö... Ei voi tietää ollenkaan, jääkö sitä sitten kortistokierteeseen laman jälkeen vai pääseekö edes jonnekin toimistoon kiinteistöhuoltajaksi töihin. Mä olen prkl kituuttanut jo 4 vuotta, mä haluaisin saada näkemääni vaivaa vastaavaa työtä, päästä maksamaan (ylikorkeita) veroja ja saada myös rahaa, jolla voi NAUTTIA ELÄMÄSTÄ! Angry  Ei voi tehdä mitään hankintoja, kun tulevaisuus on epäselvä. Eikä tiedä, miten kauan tämä lama jatkuu ja miten alas vielä vajotaan.

Tulevaisuus pelottaa niin pahasti...  askendentti kauris :iina en anna itselleni anteeksi, jos en pääse työskentelemään (työnarkkis idiot2 ) ts. en ole hyödyllinen/tarvittu ihminen. Kova olen tekemään töitä enkä ns. paskaduuniakaan kaihda, mutta jos annettais edes mahdollisuus näyttää kykynsä - ei pääse edes näyttämään, miten ahkera työntekijä olen Cry  Ilmeisesti pitää jäädä vaan sohvanpohjalle makaamaan, kun ei kelpaa minnekään...

Antakaa joku mulle töitä, ihan mikä tahansa työ kelpaa, nirso en ole - kunhan saa rahaa ja on syy aamulle nousta sängystä angel

Pitäis sit naida joku rikas mies, mutta minkäs teet, kun suhteita ei ole ja ulkonäkökin kuin vessan seinästä reväisty (miljonäärit naivat missejä, tai ehkä urheilijoitakin) uglystupid2

Ratkaisu: Prkl, se on nykyajan logiikka, eli jengi myy itsensä halvalla työnantajalle työttömyyden pelossa. Ja jotkut työnantajat kusettavat minkä ehtivät. Koettu on eräät firmat, jotka ratsastavat harjoittelijoiden voimin ja työsuhdetta vakinaistettaessa jengi pistetään pihalle Angry  Tai sit ei makseta palkkoja/korvauksia yms. ajallaan tai niistäkin rahanahne työnantaja nipistää omaan taskuun hyvän siivun Angry  Jos kuulut liittoon, niin sitten vaan liiton asianajajalle valittamaan - eiköhän palkanmaksu ala nopeutumaan coolsmiley  Tai sitten kulutusasiamiehelle (tai joku vastaava) valittamaan, niin oikeuskäsittely pystyyn. Kannattaa pitää tallessa kaikki työhön liittyvät dokumentit (sopimukset, palkkakuitit yms.), nauhoittaa keskustelut yms., niistä voi olla sulle etua.
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 2008



Profiili
« Vastaus #614 : 04.04.2010 01:49:12 »



                                          knuppel2

               Kyllä sitä kuoppaa kaivaisi jos tuo routa hellittäisi, tai ainakin jos

                    aika antaisi periksi! Voisiko vielä työkalua teroittaa?


                                                     smitten


tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Sivuja: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: