joo en minäkään lue kanavointeja tai new age osastoa, paitsi joskus harvoin, kun minua se huvittaa.
silti, miten se minua uhkaa, että newage ja kanavointiosasto on täällä foorumilla.
siis, MIKÄ tässä oli nyt se ongelma?
entä sitten, jos kaikki ei tykkää sinun (siis kuka henkilö tässä onkaan, joka kokee että hänen kirjoituksiansa kritisoidaan) kirjoituksista.
minä en edes odota, että kaikki pitäisivät minusta ja minun kirjoituksista, ja silti koen, että minulla on täysi oikeus kirjoittaa täällä ja missä muualla tahansa.
ei kaikkien ole pakko pitää minusta. olisi kai aika narsistista odottaa sellaista :

ja nyt en väitä ketään täällä narsistiksi! en ole psykologi.
eli what's the problem? onko joku täällä todella estänyt toisen kirjoittamista tälle foorumille? mitenkähän se on edes mahdollista? vai onko kyseessä vaan joku oma henkinen turhamaisuus, että kaikkien pitäisi pitää omista kirjoituksista, ja kaikkien pitäisi olla niiden suhteen 'aah, ihanaa hienoa, mielenkiintoista, wau!*....ja jos niin ei olekaan niin sitten tulee ego-kolaus?
ei minun mielestä kukaan pysty täällä estämään toisen kirjoittelua.
joten antaa palaa vaan kaikenlaiset henkilöt ja kaikenlaiset aiheet!
Niin, mie kanssa mietin, että MIKÄ ONGELMA?
Perimmäinen ongelma on kait se, että minä en tykkää siitä ja tuosta kirjoittajasta
ja VOI MIKSI, MIKSI!!!!?? MODET EIVÄT VOI PUUTTUA SIIHEN, ETTÄ TUO KIRJOITTAJA
SAA KIRJOITTAA TÄÄLLÄ, VAIKKA MINÄ EN TYKKÄÄ HÄNESTÄ??!!
Pfff....

Voi typeryyden idiotismi!

KÄYTTÄKÄÄ SITÄ PERKELEEN BANNAUS-TOIMINTAA
ja PYSYKÄÄ AIHEISSA, MISTÄ ITSE TYKKÄÄTTE KIRJOITTAA
JA LOPETTAKAA JONKUN YKSITTÄISEN KIRJOITTAJAN PERSOONAN JA KIRJOITUSTEN
RUOTIMINEN, EDES EPÄSUORASTI, NIIN SEN RAUHAN SAAVUTATTE.
-suorastaan jopa henkilökohtaisen nirvanan.