Sivuja: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1641538 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #495 : 17.03.2010 13:12:15 »

Egon kapinaa kaikki, muutosvastarintaa, joka ennakoi onnistumista, kunhan on vain riittävän sitkeä. Sen todellisuuden kun tulee olla kunnossa, että voi edetä.

Tänään voisi hieman meditoida vahvistusta ja energiaa muutoksen kourissa eläville, tekee itsellekin hyvää. Klo. 22.00 siis, saa tulla mukaan Diamond ja kaikki jos vain haluaa. Eli meditoikaa, kuunnelkaa vahvistavaa musiikkia, ajatelkaa itseänne oman elämän valtiattarina ja valtioina. Kerätkää voimanne, henkenne ja päättäkää, että nyt jos ei koskaan!
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #496 : 17.03.2010 19:29:38 »

Voi vitun vitun vittu! tickedoff

Missä helewetin mielikuvitusmaailmassa Jousimiehet oikein elää??! uglystupid2

Niiden ei tarvitse maksaa laskuja, eikä niistä tartu mikään tauti, vaikka ne itse sairastaisikin! uglystupid2
Niihin ei myöskään tartu mikään tauti, joten tämäkin Jouskari kuvittelee,
että se voi nussia ketä vain ilman kortsuja. Hän on kuulema nainut satoja itä-tyttöjä
11 vuoden ajan ilman kortsuja saamatta mitään koskaan
ja arvatkaa kuka oli gynegologilla tänään ja mitä löytyi!

(onneksi ei mitään vakavaa kuitenkaan) Kiss

Saatanan tyhmää sakkia! tickedoff

Mä olen viettänyt kyllä villiä elämää, mutta en koskaan noin idioottimaisesti,
että laskut jää maksamatta ja taudit pitää kerätä itseensä,
kun "mä olen niin terve ja hyvä tyyppi, en minä saa sukupuolitauteja tai muita tauteja". uglystupid2

Vittu mitä typeryksiä, saatana. Angry

Helewetti, hengiltä ne kaikki saatana! tickedoff
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #497 : 17.03.2010 19:36:46 »

vakka kantensa valitsee; olen kuullut vähän vaihtelevasti eri merkeistä että kuka käyttää mitäkin ja itse vaan olen terve, voe voe..  Cool Cool onhan se vaikea opiskelijaa elättää, jos ei maksa laskujaan  2funny

Samaa tämäkin Jouskarikin sanoo, "itse olen hyvin terve", sen huuliherperskin on sellaista laatua,
ettei se kuulema tartu ja paranee hammastahnalla.
Ja tämä ei ole vitsi, vaan suora lainaus Jousimiesherran omasta suusta.

Jousimiehet sairasta sakkia, etenkin päästään!

Vittu, montun reunalle kaikki tyyni ja haulirokotus päälle, johan tervehtyy saatana. Angry
tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #498 : 17.03.2010 21:16:09 »

No mutta tässä loistavaa huumoria toisesta näkökulmasta...

http://www.youtube.com/watch?v=SniOXFhwIZ8

http://www.youtube.com/watch?v=DvJyAZVj594&feature=related
 smitten
« Viimeksi muokattu: 17.03.2010 23:35:44 kirjoittanut sangviinikko » tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #499 : 17.03.2010 23:41:30 »

Ihme miehen olet kyllä itsellesi löytänyt Sasha. =/ Vähän outoja piirteitä herralla. O.o Tai ainakin tuo ilman kortsua nussimis asia ja laskut...ikäviä asioita sinun kannaltasi. =/
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #500 : 18.03.2010 00:22:26 »

Ihme miehen olet kyllä itsellesi löytänyt Sasha. =/ Vähän outoja piirteitä herralla. O.o Tai ainakin tuo ilman kortsua nussimis asia ja laskut...ikäviä asioita sinun kannaltasi. =/

Voi vittu, älä muuta sano! buck2
Ensimmäistä kertaa tuo Jouskari oli hiljaa ja paineli maan alle,
kun mie annatin tulla -ensimmäistä kertaa suuttuneena-
mulla kun pitkä pinna, mutta katkeaa, niin siitä oksat pois, poltettu ja kustu päälle. tickedoff knuppel2

Kyllä sitä nyt kaikkea voi tehdä ja elää villisti, mutta järjen kanssa! uglystupid2

Miulla ei ole koskaan ollut minkään valtakunnan seksitautia, mutta nyt bakteeritulehdus
ja huuliherpes-tartuntana saatu kuumeinen herpes häpykummun päällä.

Jouskarilla oli yksi kerta tässä huuliherpes valloillaan ja kun tulin sen asunnolle,
niin valot oli niin hämärällä (jota ihmettelin), etten nähnyt sitä vasta kun aktin jälkeen,
jota kauhistuin, koska se oli iso ja auki, mutta herra sanoi, ettei se (muka) tartu,
hän on laittanut siihen aina hammastahnaa ja sairastanut sitä 8 vuotiaasta asti
ja ikinä ja koskaan se ei ole kehenkään tarttunut, vaikka hänellä on ollut se
ja suudellut ja antanut suuseksiä.

Repesin jo silloin ja se haukkui mua hysteeriseksi ja tietämättömäksi,
eikä suostunut menemään ostamaan itselleen kunnon lääkevoidetta,
kun hammastahna on kuulema parasta. buck2 uglystupid2

Kehtasi vielä tänään väittää mun lääkärille päin naamaa,
että huuliherpes ei tartu sukupuolielimiin ja eikä hänen herpeslaatunsa ei ole tarttuvaa. uglystupid2
Katsos kun tyypillinen Jousimies ei koskaan näe itsessään mitään vikaa
ja on omasta mielestään aina oikeassa.  buck2

Onneksi ei ole häpyhuulissa tai vaginan sisällä tai suuaukolla.
Voisi olla pikkuisen pahempi jo. buck2

Ja tuon laskun hän oli kuulema unohtanut -mutta minkä hemmetin vuoksi sitten pitää
valehdella, että on maksanut sen ja tehdä ihan yksityiskohtainen tarina sitä varten,
kun voi sanoa ihan hyvin, että sorry kulta, unohdin sen? uglystupid2

Mulla ei mene oikein jakeluun tämä jouskari-logiikka. uglystupid2

Mun lääkäri haluaa tehdä mulle koko checkauksen huomenna varmuuden vuoksi,
kun se epäili, että Jouskari on käyttänyt muihinkin vaivoihinsa pelkkää hammastahnaa.

No... Undecided
Veskari soitti iltapäivästä mua jälleen illalliselle, mutta kun olin niin huonolla tuulella
ja itkettikin, niin hän tuli mun luo ja lähti vasta äsken, kun oli pidellyt mua sylissä
joitain tunteja kuunnellen mun murheita.

Se ei meinannut uskoa, että se jätkä on antanut mulle bakteeritulehduksen
ja herpeksen, niin näytinhän mie. Herpes näppylän näkeminen riitti
ja se sanoi ottavansa sen tyypin käsittelyynsä. Kiss


tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #501 : 18.03.2010 00:39:25 »

Tuo taudin tartuttaminen juuri tuossa ehkä eniten ihmetyttää, luulisi, että ei haluaisi rakkaalleen mitä tartuttaa. Aika pahasti tekevät varmaan lovia luottamukseen. Itse en tiedä miten pystyisin enää tuon jälkeen luottamaan mihinkään. Jos minun mies olisi kyseessä niin olisin varmaan jo häipynyt maisemista, vaikka en sitä helposti itse harrastakaan. Ehkä olen sitten niin vainoharhainen kaikenmaailman tautien suhteen, että minulla täytyy olla täysi luottamus siihen, että vaikka mieheni minua joskus pettäisi niin edes siten, että ei tauteja itselleen ota ja sitten tartuta niitä minuun. Uskollisuutta vannotaan, mutta sitä tärkeämpi on mielestäni vannoa tuo vastuunottaminen omista teoista. Pettää saattavat kaikki joissain tilanteissa, joten en usko koskaan vakuutteluihin siitä, että niin ei tule tapahtumaan, eihän tässä mitään meedioita olla.

Kylläpäs nyt kiehuttaa sinun puolesta. =/
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #502 : 18.03.2010 00:57:06 »

Tuo taudin tartuttaminen juuri tuossa ehkä eniten ihmetyttää, luulisi, että ei haluaisi rakkaalleen mitä tartuttaa.

Veskari sanoi aivan samaa, kuten myös mun lääkäri (tosin hän on hyvä ystävä myös)
huusi naama punaisena sille, että eikö sulla helewetin idiootti ole mitään järkeä
ja vastuuntuntoa päässä! uglystupid2 ...ja veti sille kaapistaan ilmaiset lääkkeet,
niin ei tarvitse sitä hammastahnaa käyttää ja eikä missään nimessä tuhlata rahaa
lääkärissä ja apteekissa käyntiin, kun se sähkölaskukin maksamatta. Grin 2funny

Jouskari oli vaikeana ja yritti siinä änkyttää ja jankata jotain mantraansa. Tongue

tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #503 : 18.03.2010 10:37:40 »

Sasha: kuulostaa hyvin paljon taas mun ukolta Grin Hänellä saattoi jäädä ennen laskut pöydälle aukaisemattomina vaikka rahaa olisi tilillä ollutkin uglystupid2 Lisäksi tuohon tautiasiaan vähän vastaavanlainen esimerkki: Ukkoni hoito oli tullut kuulemma raskaaksi vaikka he käyttivät kondomia, sanoin, ettei se voi olla mahdollista. Hän sanoi, että on se, "kuulemma superspermaa". Minusta tapahtuma kuulosti niin oudolta, että päätin esittää lisäkysymyksiä. Jossain vaiheessa kysymysketjua ukkoni tokaisi: "no saattoihan se kortsu joskus kännissä unohtua" SIIS MITÄ V*TUN ihmeellistä siinä sitten on, että tulee raskaaksi?! Ukkoni oli ihmetellyt raskausasiaa myös kavereidensa kanssa, ei varmaan ollut maininnut muutamasta kännipanosta paljaalla...Musta tuo on niin outoa, että epäilin jotain mielenvikaisuutta aluksi...

Mun ukkoni oli muutenkin tosi kummallinen suhteemme alkuaikoina, juuri samanlaisia piirteitä kuin Sashan jouskarissa...Voisko tuo  neptunus 1. huoneessa aiheuttaa jonkin sortin sekavuutta ja kyvyttömyyttä ajatella asioita realistisesti? Tosin ukolla se on onneksi kauriissa...Nyt kun olemme pari vuotta tunteneet, ukkoni on mielestäni "normalisoitunut". Mutta pakostakin sitä välillä miettii, että millonhan se "kummajaisvaihe" tulee taas esille..

Ukkoni on siis:  aurinko vaaka kuu kaksoset askendentti jousimies venus skorpioni merkurius vaaka
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #504 : 18.03.2010 11:00:32 »

Saatananan shhhhhhhzzzzzzzzzzaatana! tickedoff
...

Voi saatana mikä ketku! tickedoff tickedoff


Sasha, oikeesti, miksi sä jaksat kestää kaikkea tuollaista?
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #505 : 18.03.2010 16:04:18 »

Voi hemmetti, ei käy kateeksi Sashalle  Sad

Miehesi on suorastaan ääliö  Tongue Siis jokainenhan tietää että herpes tarttuu ja myös sinne alapäähän!
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #506 : 18.03.2010 21:11:55 »

Sasha: kuulostaa hyvin paljon taas mun ukolta Grin Hänellä saattoi jäädä ennen laskut pöydälle aukaisemattomina vaikka rahaa olisi tilillä ollutkin uglystupid2

Pfff.. tänään Jouskari on juhlimassa, kun se sai myytyä yhden sen yrityksistä,
josta se kuittasi henkilökohtaista rahaa yli 8 milliä ja mie olen ollut (hänen) kotona
herpes-kuumeessa vastailemassa sen velkomispuheluihin ja kun menin tässä iltapäivästä
hakemaan jotain syötävää itselleni, niin hänen taloyhtiönsä tj tuli juttelemaan,
että mitä kuuluu ja sanoi sitten, että Jouskarilla on maksut asunnostaan myöhässä
ja kun kysyin kuinka kauan ne on ollut, niin tämä vastaa, että 7 kk buck2 buck2 buck2
ja jos rahaa ei ala kuulua, niin hän joutuu vetämään homman oikeuteen.

 buck2 buck2 buck2 buck2

Rahaa on, mutta laskuja se ei saa maksetuksi. uglystupid2

Meinaa hajota pää jo! buck2
Mie saan sitten toisaalta sitä niin arvokkaita lahjoja, että nuo yhdet asunnon maksut olisi
sillä hinnalla maksettu jo mennen tullen. uglystupid2

Porschessa ja Range Roverissako tässä sitten asutaan kaikki turkikset
ja jalokivet ja korut päällä, kun asunnot menee alta? uglystupid2

Mä kyllä taidan pitää kiinni omasta asunnostani, vaikka mikä olisi.
Joku varakeino on pakko pitää, jos sen asioiden hoito on jatkossakin tuota
ja mie en pysty jostain syystä siihen vaikuttamaan.


Mun ukkoni oli muutenkin tosi kummallinen suhteemme alkuaikoina, juuri samanlaisia piirteitä kuin Sashan jouskarissa...Voisko tuo  neptunus 1. huoneessa aiheuttaa jonkin sortin sekavuutta ja kyvyttömyyttä ajatella asioita realistisesti? Tosin ukolla se on onneksi kauriissa...Nyt kun olemme pari vuotta tunteneet, ukkoni on mielestäni "normalisoitunut". Mutta pakostakin sitä välillä miettii, että millonhan se "kummajaisvaihe" tulee taas esille..

Ukkoni on siis:  aurinko vaaka kuu kaksoset askendentti jousimies venus skorpioni merkurius vaaka

En mie tajua, mutta realistisuus tällä Jouskarilla on pahasti hakusessa.
Uskomaton luulo itsestä, että on jokin täydellinen yli-ihminen.
Virheiden sattuessa se selittää ne itselleen parhainpäin ja vierittää syyt muille
ja on omasta mielestään toiminut aivan oikein kaikissa tilanteissa.

Tuosta herpeksen taruttamisesta muhun se selitti ensin, että mie olen saanut sen yleisestä
vessasta, koska hänen herpeksensä ei tartu.

Seuraava selitys oli, että hän on sairastanut herpestä jo 8 vuotiaasta asti,
suudellut ja nainut ja ottanut suihin ihan normaalisti, vaikka herpes on ollut päällä
ja AINOAKAAN NAINEN EI OLE KOSKAAN VIELÄ SAANUT HERPESTÄ HÄNELTÄ,
vaan kyllä ne on sen herpeksensä jostain muualta saaneet.

Kolmas selitys oli, että tähän asti hammastahna on aina ollut parasta ja toimivaa.
Nyt oli huonolaatuista hammastahnaa ja mie sain tartunnan siksi. uglystupid2

Vasta tänä aamuna hän sanoi olevansa pahoillaan, että tartutti minut
ja alkoi vitsailla asiasta, kuinka loistavaa, hän voi mennä nyt rauhassa ulos,
kun minä en voi sekstailla tällä hetkellä ketään sen selän takana.  uglystupid2

Pffff...  Mie olen huonolla tuulella. Angry
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #507 : 18.03.2010 21:21:36 »

Tuo herpeksen hoitaminenhan ei oo mikään läpihuutojuttu vaan voi jäähä just muhimaan ja uusiutua aika ajoin... että elinikäsen kumppanin sulle kyllä nyt tartutti...Tosin jouskarihan on nyt siitä vain mielissään, kun pystyy hallitsemaan tällä hetkellä sun seksuaalisuuttas tolla taudilla...En usko, että tuntee aitoa syyllisyyden tunnetta Tongue Ja kannattaa todella pitää se oma talous ja asunto erillään herran taloudesta..Tietenkin nyt nautit siitä Jouskarin elannosta niin kauan kuin varoja riittää mutta omat pienet pesämunat erillään siitä kävelevästä katastrofista Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #508 : 18.03.2010 22:05:21 »

Tuo herpeksen hoitaminenhan ei oo mikään läpihuutojuttu vaan voi jäähä just muhimaan ja uusiutua aika ajoin... että elinikäsen kumppanin sulle kyllä nyt tartutti...Tosin jouskarihan on nyt siitä vain mielissään, kun pystyy hallitsemaan tällä hetkellä sun seksuaalisuuttas tolla taudilla...En usko, että tuntee aitoa syyllisyyden tunnetta Tongue Ja kannattaa todella pitää se oma talous ja asunto erillään herran taloudesta..Tietenkin nyt nautit siitä Jouskarin elannosta niin kauan kuin varoja riittää mutta omat pienet pesämunat erillään siitä kävelevästä katastrofista Wink

No sentään jotain elinikäistä tuolta Jouskarilta sain, herpeksen. buck2

Kivulias pirulainen,  buck2 mutta onni onnettomuudessa, että se on tuossa häpykummun
päällä, eikä esim. vulvassa tai häpyhuulissa tai virtarakon lähellä tai emättimessä,
jossa se voisi olla vielä pahempi ja hurjan paljon kivuliaampi.
Sehän kuulema tulee sitten aina samaan kohtaan.

Kräämejä tässä nyt laitan ja otan viruslääkitystä (kuulema leventää oireita, vaikka ei paranna)
ja lääkitystä kuumeeseen ja lihaskipuihin. Väsy on ankara. buck2
Lääkärini on ystäväni ja hän laittoi mulle vastustuskykyä nostavia tabuja,
koska niitä popsiessa se ei uusiudu niin helposti.

Mulla on kanssa tunne, että se on vain tyytyväinen tuosta tartunnasta
ja mielessä on käynyt, että tahallaanko sen tekikin..? Huh Lips Sealed

Nimittäin tuona iltana olin just tullut Usasta ja se oli eka kerta pitkään aikaan seksiä
ja mä ihmetelin hänen luokseen tullessa, että minkä vuoksi se on niin pimeässä.
Suuseksiä se antoi mulle oiken antaumuksella. uglystupid2

Aktin jälkeen kauhistuin sitä rupea sen huulessa, että mikä helewetti tuo on
ja tämä selittämään, että ei se tartu ja se on kuiva jo ja hän käyttää hammastahnaa siihen. buck2


Juu, en mie omasta asunnosta luovu. Mun ystävätär sanoi, että säästää rahaa
omalle salaiselle (siis sellaiselle, mistä Jouskari ei tiedä mitään) tilille
Jouskarin "avioliitto-rahastosta", että pahan päivän tullen on pelivaraa.
Miehän jään opiskelijaksi ensi syksystä lähtien.

Jouskari kuitenkin jakaa mulle sitä rahojaan suhteellisen avokätisesti ja laskematta.


Onneksi tuo Veskari on taas kuvioissa mukana ja mulla on jokin (hetkellinen) henkireikä.
Se lohdutti, että kyllä tuon herpeksen kanssa oppii elämään ja ei se häntä haittaa. Smiley

Veskari on ollut kautta aikojen parhaimmillaan, kun mulla on ollut menossa myrskyisä suhde
jonkun toisen kanssa.  Kiss
Erikoista, miten suhteet toimii eri ihmisten kanssa. crazy2
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #509 : 18.03.2010 22:29:47 »


Voi Sasha!   Undecided

Nythän on oikeastaa kyse siistä, että vieläkö haluat Tuon miehen? Saisit ja ansaitsisit paljon paremman!
Varakkaan, vastuuntuntoisen, huomioon ottavan, välittävän, sinua arvostavan, henkisesti "terveemmän" ja luotettavan. Etkä varmaan vaihtaisi yhtään tylsempään.  Grin

Jos haluat, Voimia! Sinulla on kova työ edessäsi opettaa ihmismäistä ja luottamusta herättävään käytöstä. Saati saada hänet vakuuttumaan, että se oikeasti tekee hänestä itsestäänkin onnellisemman ja rakastettavamman ihmisen.

Jos et halua, ota jalat alle Nopeasti ennenkuin hänen sinua latistava energia vie voimat "taistella" hänestä se ero! Koska taistella joudut varmasti!

 smitten Paranemista ja vilpittömästi SINULLE parasta toivoopi Neela!  smitten

 
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Sivuja: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: