Sivuja: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 222
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 3177956 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #450 : 14.02.2010 03:06:38 »

Iltaa!

Luin tätä masennuskeskustelua ja haluaisin kysyä,että eikös masennukseen liitetä se,että on tajuttoman väsynyt koko ajan?Ystävälläni on tosi väsynyt niin ettei pysy päivisinkään hereillä,vaikka nukkuu 8 tunnin yöunet!On kuulemma menossa verikokeisiin selvittämään miksi on niin väsynyt!
Tuli nyt tässä mieleeni kauhuskenaario,että entä jos väsymys onkin oire jostain pahemmasta kuten syövästä?Voiko syövässä olla tällaisia oireita?Ystävälläni on ollut aikaisemminkin mielenterveysongelmia ja hermokipua,mutta on se nyt ikävää että hän on juuri saanut elämänsä raiteilleen ja nyt terveys pettää taas.Kaikille muille,joilla on masennuksesta kärsivä läheinen tai itse sairastatte sitä,toivon voimia teille jaksamiseen!

p.s Pistän sulle mc82 yv:n koskien työelämää!

Huh...? Huh Ma nukun, tai siis tarvitsen sellaiset 10-14 h unta ollakseni pirtea.
Jos nukun alle 9 h, niin katastrofi.  buck2
Olen taalla Usa:ssa nukkunut nyt 2 viikkoa niin, etta mennyt nukkumaan
tuossa 19-21 ja herannyt seuraavana aamuna klo 12-15.  angel
...kun ei tarvitse nousta toihin ja opiskeluihin.  Wink
Joinain aamuina olen herannyt 07-09, mutta kaynyt lenkilla ja mennyt ottamaan
2-4 h tirsat. Tongue On tehnyt hyvaa.  Smiley

Mie olen aina ollut hyva uninen. Kaikki on tutkittu.
Mie vain kaytan niin paljon aivojani (niita herneen kokoisia) ajatteluun,
etta ne vain vasyy herkemmin.
Haju, tunto, kuulo, maku -ja tunto-aistini ovat herkemmat kuin kanssa ihmisillani,
kuten myoskin "vaistot", joten kai sita ihmiskroppa vasyy? uglystupid2

Uni on lepoa aivoille ja keholle. Sita ei saa vaheksya.
Normaali ihminen tarvitsee 8-10 h unta, yksilollisia eroja voi olla
ja ne pitaa ottaa huomioon.
Vanhemmiten unetarve voi vahentya.
« Viimeksi muokattu: 14.02.2010 03:08:34 kirjoittanut Sasha » tallennettu
Neela
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #451 : 14.02.2010 10:14:07 »

Iltaa!

Luin tätä masennuskeskustelua ja haluaisin kysyä,että eikös masennukseen liitetä se,että on tajuttoman väsynyt koko ajan?Ystävälläni on tosi väsynyt niin ettei pysy päivisinkään hereillä,vaikka nukkuu 8 tunnin yöunet!On kuulemma menossa verikokeisiin selvittämään miksi on niin väsynyt!

Mulle tuli ensimmäisenä mieleen anemia tuollaisesta väsymyksestä.

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #452 : 14.02.2010 19:21:54 »

Iltaa!

Tuli nyt tässä mieleeni kauhuskenaario,että entä jos väsymys onkin oire jostain pahemmasta kuten syövästä?Voiko syövässä olla tällaisia oireita?Ystävälläni on ollut aikaisemminkin mielenterveysongelmia ja hermokipua,mutta on se nyt ikävää että hän on juuri saanut elämänsä raiteilleen ja nyt terveys pettää taas.Kaikille muille,joilla on masennuksesta kärsivä läheinen tai itse sairastatte sitä,toivon voimia teille jaksamiseen!

Kuulostaa munkin mielestä alhaisilta rauta-arvoilta/anemialta. Eli avuksi mahdollisesti rautalääkitys, joka tukee terveellistä, vitamiini- ja hivenainepitoista ruokavaliota. Eli tuskin mikään maailmanloppu Smiley

Ja mulle on ihan normaalia, varsinkin pimeään aikaan, että täyden työpäivän jälkeen on ihan piipussa, vaikka olisi nukkunut juurikin 8h edellisenä yönä... Jos nukun 9-10h, niin sitten on parempi Smiley  Viikonloppuisin nukun helposti jopa kellon ympäri Grin

Masennukseen liittyy ehkä enemmänkin unettomuus, vaikeus nukahtaa illalla.

Ja mitä syöpään tulee, niin väsymys taitaa olla leukemian tunnusmerkki. Lisäoireina kalpeus, mustelmaisuus ja jatkuva alttius erilaisille infektiolle. Niin, ja muistaakseni myös imusolmukkeiden suurentuminen.
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Asterix
Vieras
« Vastaus #453 : 14.02.2010 22:02:54 »

Ok, mie aloitin rauta-kuurin sitten. angel

I agree! Kilpirauhasen vajaatoiminta vasyttaa aivan shaakelisti! buck2
Se kannattaa kayda tutkituttamassa. police

Tosin mie nukun silti pitkaan, vaikka saan laakitysta kilppariin.
Kun aloitin laakityksen, niin ihmettelin miten energinen olen
ja kuinka pirtea heti aamusta ja youneni tarpeeni lyhentyi periaatteessa,
mutta... :Smiley ..mie niin tykkaan mammuskella unimaailmassa.
Mie menen nyt tekemaan sen takapihan uima-altaalle aurinkoon. Tongue

Taalla on todella kaunis paiva! n. +24 lamminta,
mutta sen verran viileaa, ettei uintia kannata viela yrittaa.

...mutta ne paiva-unet..  Wink
tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #454 : 15.02.2010 09:27:49 »

Mutta sanotaan, että jos ihminen on väsynyt voi hän olla  keskivaikeasti masentunut. Siinä vaiheessa kun ihminen ei enää nuku lainkaan, ollaan jo syvässä masennuksessa.

...Tai psyykoosissa.  crazy2

Ei omakohtaista kokemusta, mutta seurannut olen läheltä.
Eikö vakava masennuskin ole jollainlailla psykoottista?

Eihän vakavasti masentuneen ihmisen todellisuudentaju ole milläänlailla kiinni realiteeteissa?
Vai onko psykoottinen masennus vielä erikseen, mietin.

Sasha,
tuo 24 astetta ja aurinkoa...
aijai kun sais. Tongue

tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Ave^^
Vieras
« Vastaus #455 : 15.02.2010 17:41:28 »

Painukoon helvettiin koko jätkä.
 tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff
Se pääsee nyt ihan liian helpolla,
mutta mä en vaan enää JAKSA

se oli siinä
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #456 : 16.02.2010 15:58:44 »

OLEN IHAN SAA***** vihainen  tickedoff Olen antanut polkea oikeuksiani ihan liian kauan, ja pitänyt itseäni vankilassa _ V***U:  uglystupid2
KEUHKOT PRAKAA JA RAIVOSTUTTAA NIIN PALJON; ETTÄ HUH HUH!  tickedoff tickedoff tickedoff
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Asterix
Vieras
« Vastaus #457 : 17.02.2010 21:59:04 »

Grin 2funny
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #458 : 18.02.2010 21:36:27 »

vituttaa
vituttaa
vituttaa
vituttaa
vituttaa
vituttaa
 tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff
kaikki levii käsiin
kohta lähtee opintotuki
ja millä mä sitten elän
kuinka pitkälle tota opinto-oikeutta edes voi venyttää
ja itte mä valitsin
että jäljellä on enää noi jotka vaan käyttää ja lähtee
saatana
että sillä on pokkaa
valehdella noin helvetin monta kertaa päin naamaa
ainut mitä mä teen
on vaan että huudatan stereoita täysillä
 tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #459 : 18.02.2010 22:51:40 »

Jäädytin varpaani, pottuvarpaassa paleltunut iho. En nyt jaksaisi mitään tälläistä. Miten yksi pieni juttukin voi tuntua niin suurelta. Tuntuu, että kun puhdistelee systeemiä niin on kaikessa niin herkillä, että vituttaa. Niin, ärsyttää ja varpaaseen koskee ja jalat on täynnä mustelmia reenien jäljiltä, mihin en edes yleensä kiinnitä huomiota, nyt vaan vituttaa kun on jalat sinisinä ja varvas mustana. No enpähän ole enää valkoinen nainen, voin vaan olla coloured ^^
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #460 : 19.02.2010 02:14:31 »

Nyt sitten rymisee kunnolla, ympärilläni egot, muutosvastarinta ja pelko ovat hyökänneet minun kimppuuni. Kivaa, nyt tekisi mieli mennä maanalle ja unohtaa ihmiset, no okei muutaman ihmisen voisin ottaa mukaani ja karvakuonoa kanssa.

Sasha-asennetta kaivattaisiin ja kovasti.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #461 : 19.02.2010 12:30:20 »

...

Sasha-asennetta kaivattaisiin ja kovasti.

"Sasha-asenne" ON elävä legenda - ainakin minun pienessä maailmassani  2funny
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #462 : 19.02.2010 23:29:16 »

Ärsyttää se, että olevinaan henkisesti pitkällä olevat ihmiset toitottavat sitä aivan liikaa. Onko oikeasti tarvetta todistella sitä, jos on jo "pitkällä", mikä sekin on mielestäni suhteellista. Myöskin ärsyttää se, että välillä tuntuu, että ihmisiä arvioidaan sen mukaan kuinka paljon heillä on "henkisiä" kokemuksia ja taitoja. Mitä väliä sillä on? En oikein jaksa sitä, että kaikesta tehdään suorittamista, jopa henkisyydestä. Haluaisin vain, että ihmisiä arvostettaisiin sellaisina kuin he ovat, ei kuinka paljon heillä on "taitoja".

Ei kuitenkaan siis ollut tarkoitettu kenellekään erityisesti, noin yleisesti vain.
« Viimeksi muokattu: 19.02.2010 23:30:56 kirjoittanut In » tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #463 : 20.02.2010 00:36:17 »

Ärsyttää se, että olevinaan henkisesti pitkällä olevat ihmiset toitottavat sitä aivan liikaa. Onko oikeasti tarvetta todistella sitä, jos on jo "pitkällä", mikä sekin on mielestäni suhteellista. Myöskin ärsyttää se, että välillä tuntuu, että ihmisiä arvioidaan sen mukaan kuinka paljon heillä on "henkisiä" kokemuksia ja taitoja. Mitä väliä sillä on? En oikein jaksa sitä, että kaikesta tehdään suorittamista, jopa henkisyydestä. Haluaisin vain, että ihmisiä arvostettaisiin sellaisina kuin he ovat, ei kuinka paljon heillä on "taitoja".

Ei kuitenkaan siis ollut tarkoitettu kenellekään erityisesti, noin yleisesti vain.

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaameeeeeeeeeeeeeeen.......! :Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #464 : 20.02.2010 06:52:09 »

VITTU SAATANA!!!!!!!!!!!!!!! Angry

Justiinsa kun olen saanut taloudellisen superturvallisuuden vallitsemaan elamaani,
niin eiko saatana mun pankki ala vittuilemaan ja rajoittamaan mun rahan kayttoa!!!

Ja en ole mennyt edes miinukselle ja olen edelleen tuhlannut vain sen,
minka normaalisti normaalina palkansaajana, niin pankki on laittanut
rajoituksen nostoille ja just kun olen maapallon toisella mantereella! tickedoff

Voi vittu noita persaukisia pankkeja, saatana!  Angry

Tassa huomaa, etta rahan kanssa ongelmien summa on aina vakio!
Niiden ongelmien kohdat vain vaihtelee. buck2
tallennettu
Sivuja: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 222
  Tulostusversio  

Siirry: