Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1654341 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #255 : 02.01.2009 01:35:01 »

Mulla on sama aihe kuin Sashalla. ¤%¤%¤¤ joulu ketuttaa vieläkin. tickedoff tickedoff tickedoff

Mua risoo joulussa se kauppallinen lässytys,mutta vielä eniten äitini,joka ei luota perheeseensä sen vertaa jotta uskoisi,että perheessä on muitakin ihmisiä jotka haluavat viettää joulun omalla tavallaan.Isän kanssa vedettiin siltä matto jalkojen alta siivoamalla jo ennen joulu-aattoa, ettei tarvitsisi kuunnella sitä hirveää "kun kukaan ei viitsi tehdä mitään " marinaa.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Asterix
Vieras
« Vastaus #256 : 02.01.2009 14:22:23 »

Minua vtuttaa vielä tänäänkin tuo koko joulu-aika, koska on ensimmäinen normaali arkipäivä,
mutta prkle!, perjantai ja taas on viikonloppu tickedoff
ja tänään ei suurin osa normaalitoiminnoista ole mahdollista,
koska kukaan ei oikeastaan tee mitään yhtenä päivänä, vaan odottaa maanantaita. tickedoff  Angry

Kuulkaas että en muista kyllä hetkeen,
että milloin viimeksi olisin näin hartaasti odottanut maanantaita!  :Smiley Tongue
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #257 : 02.01.2009 17:30:54 »

Ja sitten TIISTAI on taas pyhä  2funny
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #258 : 02.01.2009 17:54:12 »

Minua vtuttaa vielä tänäänkin tuo koko joulu-aika, koska on ensimmäinen normaali arkipäivä,
mutta prkle!, perjantai ja taas on viikonloppu tickedoff
ja tänään ei suurin osa normaalitoiminnoista ole mahdollista,
koska kukaan ei oikeastaan tee mitään yhtenä päivänä, vaan odottaa maanantaita. tickedoff  Angry

Totta. Minä olen yleensä aika hyvä keksimään kaikenlaista sijaistoimintaa, mutta nyt alkavat jo sijaistoimintavaihtoehdotkin loppua, kun varmasti vielä maanantainakin on hiljaista kuin huopatossutehtaalla, mutta töissä pitää vaan istua. tickedoff Ja sitten keskiviikkona tulee olemaan ihan kauheasti duunia, kun kaikki pitkät lomat viettäneet palaavat töihin ja tarttuvat toimeen...
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #259 : 02.01.2009 18:57:40 »

Ja sitten TIISTAI on taas pyhä  2funny
 smitten

Mitä helewettiä..? Shocked tickedoff Loppiainen! tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff
No voi stna.........! tickedoff tickedoff tickedoff Angry Angry Angry

Unohdin sen. buck2
Siis pitää odotella helewetti keskiviikkoa, että hommat alkaa taas luistamaan. buck2 tickedoff tickedoff
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #260 : 02.01.2009 19:34:50 »

luin näitä suuttumuksen aiheita taas, ja olihan siellä kaikkea huvittavaakin. ehkä se on yksi syy kokea suuttumusta? että saa huvittua?

no sitten. jonkun mielestä suuttuminen saa TOIMIMAAN. niin että sitten asiat paranevat. jos vain hyväksyisi sen mitä tapahtuu, mitä "kaikkeus antaa tapahtua" niin onko syytä suuttua?

eikö sittenkin kaikki menisi ok, jees, loistavasti? tarkoitan että sen sijaan että olisi suuttunut vaikka jollekulle, kohauttaisi olkiaan nauraen tai jos raha-asiasta on kyse, hyväksyisi tilanteen??
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #261 : 04.01.2009 22:47:53 »

Voi  tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff
ja muut ketutukset päälle...! tickedoff tickedoff Angry Angry

Huomenna taas yksi arkipäivä ja sitten taas pyhä  tickedoff
ja asuntoni valmistuminen sen kuin vain venyy!!!!!!!!!!!!!! tickedoff tickedoff tickedoff Angry Angry

Saakeli, että ottaa päähän! Angry

Maanantaina on varmasti vielä hiljaista, eikä kukaan viitsi paneutua töihinsä,
jos ylipäätään ovat töissä. tickedoff Angry

Ja kun 7.1. tulee, niin lyönpä vetoa, että pirunmoinen kiire lyö päälle lähinnä sellaisten asioiden kanssa,
jotka ovat jääneet hoitamatta näiden pyhien vuoksi, kun kukaan ei ole ollut töissä!

Minulla alkaa Saksan intensiivikurssi keskiviikko aamulla klo 9:15
ja aivan varmasti puhelin soi koko ajan ja pitäisi olla jossakin miitingissä. Angry

Ei tarvitse edes piruja maalata seinille, kun tuon jo tiedän. Angry

Viimeksi kun yritin rauhoittaa ajan intensiiviselle opiskelulle,
niin siitä ei yksinkertaisesti tullut mitään, kun kaikki ihmiset haluavat heittäytyä juuri aina silloin,
kun haluan keskittyä johonkin tärkeään itseni kehittämiseen ja eteenpäin menemiseen,
täysin avuttomaksi tekemään mitään itse ja/tai hoitavat hommat päin persettä
tietäen minulle vain lisää stressiä ja ylimääräistä työtä! tickedoff Angry

No hiukan toivoa sentään on, kun Veskari huolehtii osasta asioista.  Undecided

Haluaisin henkilökohtaisen assistentin, joka voisi hoitaa kaikki juoksevat ja aikaa vievät asiat.
2-3 päivää viikossa olisi loistava. Saisikohan sellaisen ruokapalkalla..? :Smiley buck2
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #262 : 05.01.2009 16:49:40 »

Siis voi vittujen kevät! Mulla oli vuokrankorotus! Perkele että tekee mieli käydä nalkuttamassa vuokraemännälle, että mikäs perkele se tekee hänellä niin tiukkaa että piti vuokraani korottaa! tickedoff tickedoff
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Lizzy
Vieras
« Vastaus #263 : 05.01.2009 22:20:20 »

En ymmärrä taloudesta mitään, mutta sen verran kyllä että itse osasin odottaa tuota uutista vuokran noususta ja niin se tulikin ennen joulua ja aika roima korotus... Suhtauduin stoalaisen tyynesti. Kun se on se lama minkäs teet. Ylläpitokustannukset nousevat jne. jne. niinhän se siinä on hienosti selitetty korukielellä.

Jaa Sasha mietin jos tekisin alan vaihdoksen ja voisin alkaa sun assariksi.  coolsmiley *lähtisin pakoon lopputyötä, kääk* Jos hommaat vielä kokin niin I´m in!  2funny 2funny

Niin mua ketuttaa kans toi huominenkin pyhä. Hemmetti mihin se arki oikeen katos? rasittavaa miettiä koko ajan että koska ne kaupat nyt on auki ja mitkä ja mihin aikaan...  tickedoff

Niin ja sitten ihmiset hamstraa edelleen, kun kauppa yhden päivän kiinni. HUUUUI!!! joten tiskit ihan tyhjinä kun meni tänään illalla. Niin ja porukkaa paljo ja kaikki ihan kireinä.  Angry huoh  buck2

tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 2008



Profiili
« Vastaus #264 : 05.01.2009 22:24:17 »

Ja sitten TIISTAI on taas pyhä  2funny
 smitten

                          knuppel2

           KYLLÄ. Tirstai on Pyhä, kaikille jotka harrastavat sexsiä viikonpäivänä

              jossa on r-kirjain.

                                              smitten


tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #265 : 05.01.2009 22:41:58 »

Ja sitten TIISTAI on taas pyhä  2funny
 smitten

                          knuppel2

           KYLLÄ. Tirstai on Pyhä, kaikille jotka harrastavat sexsiä viikonpäivänä

              jossa on r-kirjain.

                                              smitten




smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #266 : 06.01.2009 00:11:31 »


Jaa Sasha mietin jos tekisin alan vaihdoksen ja voisin alkaa sun assariksi.  coolsmiley *lähtisin pakoon lopputyötä, kääk* Jos hommaat vielä kokin niin I´m in!  2funny 2funny


Käykö Veskarini, joka on erinomainen kokki, kun sillä vain on aikaa siihen?
Muutoin saat tyytyä eri ravintolakokkien tekeleisiin iltaisin.
Vain joissain partytapauksissa kokki tulee kotiin tilattuna illaksi kokkailemaan vieraille.

Aamuisin saat istua kanssani kahvilan aamiaisella herätellen minua.
Sen jälkeen saat juosta kielivyön alla ympäri kaupunkia checkaamassa ja sopimassa
ja tapaamassa mitä erilaisempia
kummallisuuksia maan ja taivaan väliltä ja kantaa 3:a puhelinta ja yhtä kannettavaa,
jotka kaikki vinkuvat yhtä aikaa.

Tehtäviisi myös kuuluu ruoskia muita ihmisiä töihin
ja pitämään sovitut asiat (aseenkantolupa katsotaan eduksi),
kuin myös mielistellä (minun) sopimuksiini joustavuutta kuin myös taivutella ihmisiä tahtooni
ja neuvotella hyvät sopimukset
(hyvä viinapää katsotaan eduksi, luontaisetuna viinit ja shampanjat
ja työaikana on sallittua käyttää alkoholia).

Työaika on normaalisti 10-12 h, illalliset/partyt, joissa tavataan businesskumppaneita tai edes mahdollisia
niitä tai sitten olet itse vastuussa tapahtumasta/partysta, niin työaika on vähintään + 6-8 h lisää
-joskus jopa muutaman päivän, jos ollaan jossain Wienin tai Itävallan ulkopuolella. Smiley
Sinä aikana voin keskittyä opiskelemaan Saksaa rauhassa.  smitten

Niin, ja sitten työtehtäviisi kuuluu myöskin kiikuttaa pyykkini pesulaan ja/tai pestä ne,
sisustaa uusi kotini viihtyisäksi,
joten mars! mars! huonekaluliikkeitä kaluamaan!

Jos tyrit, niin ammun sinut. angel
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #267 : 06.01.2009 00:36:06 »

Ei ole aseenkantolupaa eikä viinapäätä ja tuota menoa, jos olisi niin ampuisin varmaan ihan itse itseni.  angel huh huh

Ai kamala miten kukaan uskaltaa tehdä sun kanssa töitä?  Shocked Sun täytyy hommata joku tsiljoona kertainen skorpioni tuohon virkaan, ei kun ei. Se vois olla lopulta sulle vaarallinen.

Hommaa joku vaaka? Diplomaattityyppi ja jotain kaksostakin pitäis olla. Ehkä ripaus skorpparia kuitenkin?

Niin ja en osaa ruoskia edes itseäni töihin saati sitten muita... Ai niin vaaka ei osaa päättää... Kauris voisi myös olla paikallaan. Ovat ainakin itsenäisiä ja osaavat tehdä vaativiakin päätöksiä yksin.

Voi tavaton etkö ehdi itse sisustaa asuntoasi? Sehän on todella surullista.
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 2008



Profiili
« Vastaus #268 : 06.01.2009 00:44:23 »



                                        coolsmiley


                    Elämä on helppoa, syyhän on peilissä.


                                           
                                              smitten


tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #269 : 06.01.2009 01:21:45 »

Kenen peilistä nyt Kotkis puhut?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: