Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1641812 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #165 : 07.01.2008 10:53:57 »

mulla just vaiheessa eli päällänsä tickedoff  tickedoff  tickedoff

 smiley6600 olette edelleen jonossa diittidiii ...  tickedoff  tickedoff voihan pastoraali  Angry
« Viimeksi muokattu: 07.01.2008 10:55:33 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #166 : 07.01.2008 11:27:05 »

Perrrr.....

  tickedoff  knuppel2  tickedoff

annaelen

Jep. käsittämätöntä mokaamista näinä Huippuyliopistoaikoina (kin)  uglystupid2

Pidä pintasi älä anna periksi - onhan niiden SE löydettävä, kurssin pitäjä tai dokumentti  knuppel2 hitto ja  toinen hitto  ONKOs nyt jotkin retrot tai muut backoffit päällänsä Shocked
« Viimeksi muokattu: 07.01.2008 11:29:04 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #167 : 07.01.2008 12:24:21 »

MIKS mun pitää olla niin saamaton etten saa aikaiseksi käydä muutamaa lukiokirjaa ostamassa ja sit stressaan muutenkin koulusta kokoajan ja miks ylipäätään oon lukiossa,mitä hittoa mää teen siellä kun se ei kiinnosta pätkääkään. tickedoff Ja miks mun veli oli TAAS ottanut mun pyörän,vaikka oon sanonut sille siitä sata kertaa että se on mun pyörä ja tartten sitä itse,sen takia meni nyt tämän päivän suunnitelmat kokonaan uusiks... Pitää sen takia miettiä koko päivä uusiksi että milloin pyöräni saapuu takaisin. Angry Pitää varmaan hommata se lukko siihen,MUTTA kaikki mikä pitäis hommata niin aina jää hommaamatta,miks oon näin yksinkertaisesti tyhmä.  uglystupid2 knuppel2
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #168 : 08.01.2008 13:58:41 »

mulla just vaiheessa eli päällänsä tickedoff  tickedoff  tickedoff

 smiley6600 olette edelleen jonossa diittidiii ...  tickedoff  tickedoff voihan pastoraali  Angry

täällä taas soittelen - nyt verokorttipalveluun - meillä on ruuhkaa  angel  ... kyllä tämä muutto teettää - vaan kun paree tehdä nyt kun vielä paperit on jossain järjestyksessä - pitiköhän mun oikeastaan nyt grimmssailla  Embarrassed

Piti varmaan - vuoroa ootellessani sain tämänkin kirjoitettua  smitten
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #169 : 08.01.2008 14:04:28 »

MIKS mun pitää olla niin saamaton etten saa aikaiseksi käydä muutamaa lukiokirjaa ostamassa ja sit stressaan muutenkin koulusta kokoajan ja miks ylipäätään oon lukiossa,mitä hittoa mää teen siellä kun se ei kiinnosta pätkääkään. tickedoff Ja miks mun veli oli TAAS ottanut mun pyörän,vaikka oon sanonut sille siitä sata kertaa että se on mun pyörä ja tartten sitä itse,sen takia meni nyt tämän päivän suunnitelmat kokonaan uusiks... Pitää sen takia miettiä koko päivä uusiksi että milloin pyöräni saapuu takaisin. Angry Pitää varmaan hommata se lukko siihen,MUTTA kaikki mikä pitäis hommata niin aina jää hommaamatta,miks oon näin yksinkertaisesti tyhmä.  uglystupid2 knuppel2

Jonottaessani tuonne verokorttipalveluun niin luin tämän kirjoituksesi JA ..

et sinä ole tyhmä ... se on vain sellainen vaihe kun asiat jää vaiheeseen  Cool ihan on tuttua mullekkkkin  tickedoff esmes nyt kun olen ihan vaiheessa tämän piip eli muuton kanssa  uglystupid2 niinkuin tarkkaavaiset lukijat ovat saattaneet jo huomioida että olen pyörinyt kuin pieru nahkahousuissa tämän piip kanssa JA ittelleni hokenut että ja jotta  idiot2  tickedoff  uglystupid2  knuppel2  knuppel2  police  Angry  Cry  jollei ala jo jotain tapahtua ETTÄ täälläkös minä vain kirjoittelen vielä 15 päivä kun asunto pitäis olla tyhjä  2funny

Tää on just tätä  2funny niin minua ettäs - vaan kohta kun laitan 10 vaihteen päälle niin johan alkaa tapahtua - kun nyt vain löydän sen 10 vaihteen - että energiaa on kunhan saisin sen kohdistettua oikeaan osoiteeseen  Shocked
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2755



Profiili
« Vastaus #170 : 08.01.2008 17:01:26 »

 2funny

Tuo on minuakin!Että onneksi ei ole kuulunut siitä SRK:n asunnosta mitään.Eli ilmeisemmin ei ole tällä hetkellä tyhjiä.

Jos vaihde ei löydy,tee Bridgetit ja hae kaupasta jätesäkkejä.
Säkin suu auki ja isolla luudalla tavarat sisään.
Äkkiäst on kämppä tyhjä. Grin

Saattaapi vaan sitten uudessa paikkaa tuo äkkilähtö hieman potuttaa,vaan aikaa on maailman tappiin! smitten
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #171 : 08.01.2008 17:29:23 »

2funny

Tuo on minuakin!Että onneksi ei ole kuulunut siitä SRK:n asunnosta mitään.Eli ilmeisemmin ei ole tällä hetkellä tyhjiä.

Jos vaihde ei löydy,tee Bridgetit ja hae kaupasta jätesäkkejä.
Säkin suu auki ja isolla luudalla tavarat sisään.
Äkkiäst on kämppä tyhjä. Grin

Saattaapi vaan sitten uudessa paikkaa tuo äkkilähtö hieman potuttaa,vaan aikaa on maailman tappiin! smitten

Jeps aika on onneksi myös uusiutuva luonnonvara - koko ajan sitä tulee lisää- kun pallot ja kellot pyörii ja aamulla on uusi päivä ja ensi vuonna uusi vuosi ja ensi viikolla uusi viikko ja sitten uusi kuu  Grin

Hih mistäs arvasit - mulla on jo melkoinen valikoima eri kokoisia ja eri värisiä jätesäkkirullia kuin maalarinteippiä ja iso paksu punainen tussi ...

Joo ja just ostin 45l saavinm pari ämpäriä - johon sitten pakata kaikki särkyvät ja ne on helppo kantaa Cheesy  ja lisää lootia ja työkalupakin - JOSTA olen tosi tyytyväinen saan kaikki kaluttimet ja hilavitkluttimet ynnä multit ja putterit Wink järjestykseen ...

Vaan minkäs grimmssulin tähän laitan - no sen että, että,  tickedoff  tickedoff
en keksi mitään  tickedoff voihan !!!!! alkaa kuulostaa arkiviisun muuttoblogilta koko foorumi  uglystupid2
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #172 : 09.01.2008 14:05:34 »

Kyllä ovat pennut taas käyneet tänään niin hermoon, että tekisi mieli keittää elävältä joka iikka!  tickedoff Ei minkäänlaista kunnioitusta tai rauhaa, tuntuu, että se vähäinenkin yhteys on tyystin kadonnut. Ja vielä pitäisi jaksaa 5 kuukautta. Minä haluaisin vaan hiljaisuutta, seesteisyyttä ja rauhaa elämääni, en tällaista vyöryvää kaaosta.
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #173 : 12.01.2008 12:30:41 »

AthaMaaritille voimia ja rauhaa: smitten angel Kiss

Mua on alkanut todella ottaa päästä eräs leijona ystäväni. knuppel2 Välimme on viilentynyt huimasti viime kuukausien kuluessa,ja suurimpana syynä ainakin omalta osaltani se,että se puhuu AINA vaan omista asioistaan eikä edes kysy mitä mulle kuuluu? Jos sanon johonkin väliin jotain niin tuskin edes kuuntelee,jatkaa vaan omia juttujaan. uglystupid2 Jotenkin oon kuitenkin sen verran tyhmä etten saa suoraan sitä sanottua että voisi joskus olla vähemmän itsekäs ja kiinnostunut myös mun asioista.Toisaalta,ehkä syytä unohtaa tuollainen ystävä? Huh Mutta harmillista sinänsä,ennen meidän välit oli paljon paremmat,nykyään se on menny siihen että silloinki harvoin kun nähdään niin se selittää suu vaahdossa asioitaan ja juttujaan,tuntuu että oon sille enää lähinnä kuin joku psykologi jolle se voi selittää kaikki asiansa ja mun pitäis vaan myötäillä ja olla kiinnostunut vaikkei sitä kuitenkaan yhtään kiinnosta mun asiat. knuppel2 tickedoff Onneks on olemassa vielä ystäviä,jotka ottaa mutkin huomioon.
« Viimeksi muokattu: 12.01.2008 12:32:48 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #174 : 12.01.2008 14:42:14 »

Asuntoilmoitukseeni tuli tänään puhelu, mutta ilmeisesti asunnontarjoaja ei halua ottaa minua vuokralle, koska minulla ei ole vakituista työtä/avomiestä tickedoff Että kiitos vaan kauheasti, en olisi ollut tulossakaan, jos se on NOIN vaikeaa ja epäluottamusta herättävää ettei minulla ole vakityötä tai miestä huolehtimassa elättämisestäni! tickedoff
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #175 : 12.01.2008 17:30:15 »

Atha.. et kai ole tosissasi.. toive yläkertaan vaan ja hakemaan ja homma hoituu? Eräs jonka tunnen oli työtön, nyt töissä, hakee isompaa.. autoin hieman..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #176 : 12.01.2008 19:42:37 »

Kyllä se kämppä sieltä tulee! Grin Minulta kysytään nyt vaan vähän kärsivällisyyttä ja hermoja. Kuun loppuun se asunto löytyy, jos intuitiotani on yhtään uskominen. Silti vaan hermostuttaa, että minua pidettiin epäluotettavana vuokralaisena sen takia ettei ole vakityötä tai miestä. Noh, asunnontarjoaja olikin vanha rouva, jonka nuoruudessa nainen ei ole pärjännyt yksin (eikä selvinnyt vuokrista!) ilman vakityötä tai miehen apua. Ihan ymmärrettävää siis, että kuulostan epäluotettavalta friikiltä! Cheesy
tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #177 : 13.01.2008 09:39:36 »


Voi ei, ollaan siis pohjasakkaa...miehettömät, määräaikaisessa työsuhteessa olevat ja vielä yksinhuoltajat...
Sama juttu tuolla pankissa. Lainaakaan ja visaa ei normaalisti saa jos ei ole vakityösuhde...Mutta minulla ainakin meni läpi.
Asuntoa olen aikeissa alkaa etsimään seuraavaksi. Hyvä tietää, että sielläkin tulee samat tarinat vastaan.
Kuitenkin minusta tuntuu, että sekin löytyy. Täytyy etsiä nuorempi vuokranantaja  Grin

Tsemiksiä Athalle, asunto löytyy kyllä ilman ukkoakin!  smitten

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
Sala-astroilija
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70


Profiili
« Vastaus #178 : 24.01.2008 22:17:47 »

Vituttaa. Kaikki. Jos tälle väen vängällä pitää keksiä astrologinen selitys, otetaan syntymäkartalta vaikkapa Aurinko Skorpionissa, Kuu Oinaassa ja Mars 12. huoneessa ja todetaan, miten ne tässä tilanteessa aiheuttavat suurta turhautumista. Niin ja tietysti perfektionistinen Venus Neitsyessä. Maallisempi selitys on yksinkertaisesti keskeneräinen ja stressiä kovasti niin sisältä- ja ulkoapäin tuottava elämäntilanne.
tallennettu

askendentti jousimiesaurinko skorpionikuu oinasmerkurius skorpionivenus neitsytmars jousimies
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #179 : 25.01.2008 10:56:23 »


Päähän ottaa rkele  tickedoff
Exä on luvannut, että tekee katsastusremontin autooni, mutta se on kestänyt jo toista kuukautta  tickedoff Nyt sitten tuollaisella pommilla liikenteessä joka jättää miut millon mihinkin  tickedoff Nytkin taas taksilla kotiin käymään ja taas mittarilla seuraavalle asiakkaalle...
Että voi ottaa hermoon.
  uglystupid2
 tickedoff
 knuppel2
 crazy2


tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: