Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1653973 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #120 : 08.10.2007 12:00:53 »

Tyypillinen maanantai -ko?
Naisen paikka -ko?
Tee työsi ja hyvin, tupla hyvin verrattuna em miehen tekemään samaan duuniin. Hoida siinä sivussa kotihommat, kuin olisit kotirouva... työsihän on toisarvoista!  tickedoff Rahatyösi on vaan rahan tekemistä, ei muuta  tickedoff
Pidä mies tyytyväisenä kaikin puolin ja äläkä vaan pyydä mitään, se on heti v*****a.
Opiskele jos tahdot, mutta mistään aikaisemmin mainitusta se ei saa olla pois  Huh
Ole kaunis, ihana, lempeä ja hyvän tuulinen... JA V******  tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff
Tappelin illalla ukon kanssa kun kerroin, etten kohta enään jaksa suoriutua kaikista yksin. Apu olisi kiva saada joskus sitä vaatimatta... Yön pyörin sängyssä ja mietin tuliko nyt muka sitten vaadittua liikoja ja lyötyä yli, onko tämä taas vaan PMS?
Aamulla mukulat rimppaa aamupalan kanssa, kaikilla alkava räkätauti, vaatteet ei kelpaa ja melkein myöhästytään koulusta... ja sehän on äidin syy!?
Tulen kotia syömään itse aamupalaa, niin kissa on vääntäny aimo tortun lattialle ja haju sen mukanen... syö nyt siinä  Sad
Posti tuo tililiuskat ja huomaan heti niissä mätää ja ei kun selvittelemään asiaa... että sitten tykkään taas olla omissa housuissani.
Tässä samalla pitäis kai suoriutua töihinkin lähtöä katsomaan ja oikeasti syödä... unohtamatta koulusta saapuvien nälkää ja mitä nyt muuta tämä kodin hoito vaatiikaan  buck2
Karkasin tänne kahvekuppini kanssa... taukoja kai vielä saa pitää?
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #121 : 08.10.2007 12:11:36 »

 Kiss Jaspis  angel
 smitten smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #122 : 15.11.2007 10:26:15 »

  Shocked    .... ittelleni olen kiukutellut  jo jonkin aikaa - ja myönnetään ETTÄ aika monelle muullekin - täälläkin foorumillakin   Angry  tickedoff  tickedoff  uglystupid2  uglystupid2   crazy2.... ETTÄ VOI HITUSVINKULA jne. ... ja nyt ei kiukuttelu enää toimikkaan - mitäs nyt  Shocked  Shocked  Shocked    Lips Sealed

taaviisuinen  buck2
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #123 : 15.11.2007 10:30:22 »

  Shocked    .... ittelleni olen kiukutellut  jo jonkin aikaa - ja myönnetään ETTÄ aika monelle muullekin - täälläkin foorumillakin   Angry  tickedoff  tickedoff  uglystupid2  uglystupid2   crazy2.... ETTÄ VOI HITUSVINKULA jne. ... ja nyt ei kiukuttelu enää toimikkaan - mitäs nyt  Shocked  Shocked  Shocked    Lips Sealed

taaviisuinen  buck2
En ole huomanut  Huh Mikä nyppii?
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #124 : 15.11.2007 10:54:04 »

  Shocked    .... ittelleni olen kiukutellut  jo jonkin aikaa - ja myönnetään ETTÄ aika monelle muullekin - täälläkin foorumillakin   Angry  tickedoff  tickedoff  uglystupid2  uglystupid2   crazy2.... ETTÄ VOI HITUSVINKULA jne. ... ja nyt ei kiukuttelu enää toimikkaan - mitäs nyt  Shocked  Shocked  Shocked    Lips Sealed

taaviisuinen  buck2
En ole huomanut  Huh Mikä nyppii?
 smitten

Kiitos IPPUSKA  angel , kaikella rakkauvella - tästä voipi tulla pitkä litania" mutta kun kerran kysyit - niin ... ja kiitos  kun huomasit tämän - smitten JA ekaksi mulla olikin sun
Kiss Jaspis  angel
 smitten smitten
tämä lainaus -  vaan poistin sen kun en tahtonut sotkea JASPISTA ja SINUA näihin omiin  Angry  Sad  tickedoff     Lips Sealed  .... oletan että syynä onkin tämä ETTÄ olen jo liiiiiiiian moooonta vuotta - melkein ihmisiän pidätellyt Lips Sealed  Lips Sealed  Lips Sealed  Lips Sealed  Lips Sealed  ... ai miksikö  Huh  NOOH kun minun maailmassani - ihan omassa itserakentamassani uskomusmaailmassa ON ollut tällainen kohta ETTÄ - henkisellä polulla olevan ihmisen ei kuuluu kiukutella tai vihastua tai näyttää muutenkaan negatiivisia tunteitaan tai ETTÄ edes kiroilisi tai jotain muuta vastaavaa ....  Lips Sealed  Lips Sealed  Lips Sealed

JAAAaah  -  syyt  moiseen on moninaiset ja varmastisuurimmalta osaltaa tulee siitä ETTÄ itse - siis minä olen jo pienestä asti pelännyt vihaisia ihmisiä - johon on taas monia syitä - jotkut varmasti jo aioneiden takaa - eli jo aiemmista kokemuksista  Cheesy VAAN

NÄIN minulle kävi että kun pelkäsin vihaisia ihmisiä - niin en myöskään kestänyt itseäni vihaisena ... erittelemättä nyt enmempiä ....


UNISTA
Jaah kerrottakoon että viime öinä olen nähnyt asiaa hyvin valaisevia unia JOISTA viime yön uni oli ja on selkeä kuin pläkki ELI syystä ja toisesta seurailin erään naisihmisen puuhia kun MOOSEKSEN lailla koetti pysäyttää vuolasta ja voimaksta virtaa virtaamasta ....  eli tahtoi tehdä itselleen lyhyimmän tien virran toiselle puolelle ....  hän patosi lopulta virtaa todella vahvalla teräksisellä seinämällä - joka aina vain luisui pois - vaan sitten hän sai teräs-seinämän paikoilleen ... sitä katsoessani koin kuinka virran paine kasvoi ja kasvoi ja pullistui ja voimistui - ja sanoinkin  "että kohta räjähtää - että paine käy niin valtavaksi ettei terässeinämäkään enää estä virran virtaa virtaamasta vapaana" .

... tunsin oikein itsessänikin MITEN itse paisuin ja pullistuin ja pullistuin - ja hetkeä ennen kun terässeinämä meni kahtia kuin puutikku - >NIIN  unessa siis - paikalle tuli kivinen "dinosaurus" joka oli kuitenkin "elävä" ja alkoi syödä sitä kiveä - ja sitten terässeinämä vain taittui kahtia ja vesi virtasi .....   Shocked  Shocked  Shocked

Että tällaista vähän isompaa on täällä meneillään   Cry - ettei ihan pienet napanöyhdät ole lähdössä - ja tämän kanssa täällä elelen - ja tälleen  buck2

" että sori kun  oon syntynyt  ja anteeks kun oon olemassa  crazy2 ja niin etespäin   coolsmiley"

aaviisuinen ja peeäs saattoi hyvinkin jäädä kielioppi ja kirjoitusvihreitä  Embarrassed

« Viimeksi muokattu: 15.11.2007 11:15:33 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #125 : 15.11.2007 11:36:07 »

LUULEN, että ymmärrän satasella, sillä tuo lapsuutesi/kasvatuksesi kuulostaa ihan omaltani  Shocked Huh

KUITENKIN kaikki tunteet kuuluvat elämään ja patoutuuhan ne , jos ei niitä "kanavoi" / "käsittele" ja purkautuvat sitten aikanaan pienemmällä tai ISOMMALLA paineella.

Unestasi tuli mieleeni oma uni noin viikko sitten:
Unessa oli KAKSI AURINKOA ja se tuntui mitä luonnollisimmalle asialle maan päällä - se vain OLI niin  Shocked Cheesy angel smitten

 smitten smitten smitten SULLE  angel angel angel


edit: kij.vihre  Wink
« Viimeksi muokattu: 15.11.2007 12:19:36 kirjoittanut Ippuska » tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #126 : 15.11.2007 11:57:46 »

Tama nyt ei ole unien ratkomispalsta, mutta 2 aurinkoa ON ERITTAIN HYVA MERKKI, joko fem. ja mask. ovat tasapainossa itsellasi-tai uutta parisuhdetta.
Anna vain molempien aurinkojen paistaa-se on luonnollista!  smitten
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #127 : 15.11.2007 12:14:01 »

Diamond smitten Ippuska kiittää  Kiss angel smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #128 : 15.11.2007 12:37:18 »

Ekaksi -  smitten Ippuskalle  Kiss

Ja tokaksi - tuli tässä mieleen että onkos se nyt niin nöpönuukaah , ainakaan mulle  :Smiley ( kun itte kirjoittelen aikas usein offia  :Smiley )   - nooh tietty että " pysyy jokin järjestys" vaan kun nämä tuppaa kuitenkin olemaan pokkeuksia nämä - offit Grin 

  smitten - ainakaan
Tama nyt ei ole unien ratkomispalsta, mutta 2 aurinkoa ON ERITTAIN HYVA MERKKI, joko fem. ja mask. ovat tasapainossa itsellasi-tai uutta parisuhdetta.
Anna vain molempien aurinkojen paistaa-se on luonnollista!  smitten
... tässä tapauksessa - päinvastoin ~eli luottakaamme tuohon intuitioon  Shocked  Cheesy  Kiss  smitten

jaah vielä tämä ETTÄ olen nyt sitten ihan lurpallani  Wink näihin kahteen kuvaan - jotta  smitten
« Viimeksi muokattu: 15.11.2007 12:38:52 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Sissis
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 300



Profiili
« Vastaus #129 : 17.11.2007 11:31:25 »

Lopeta töissä käynti – mene mieluummin leikkimään.
Sillä sekä ”työ” että ”leikki” ovat vain mielentiloja.
Valitse se, joka tuo iloa.


Aloitin työn uudella tittelillä, samassa paikassa...
Asennoiduin juuri niin, että teen työni tehokkaasti, mutta en otsa rypyssä..
Kaikki on sujunut hienosti.. eiliseen asti..
Nyt tiedän miksi palkasta puhumista viivytettiin ja kierreltiin  tickedoff
Vastuuta ja tekemistä tuplaten (ellei jopa triplaten) ja samaa
pohjapalkkaa tarjoavat kuin aiemmin..  Shocked
 knuppel2    knuppel2    knuppel2
Tämä tyttö valitsee mieluummin oikeasti
leikin ja venyttää senttiä, kun jää orjaksi..


tallennettu

aurinko &  kuu Leijona
nousu &  merkurius Rapu
venus Neitsyt
mars Skorpioni
Tuli-Vuohi
Keltainen Spektraali Siemen

http://kuutarha.nettisivut.fi/
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #130 : 17.11.2007 13:40:29 »

Hyvä Sissis  smitten
Eikös orjuus ole lakkautettu vuonna .... ??  :Smiley
 smitten smitten smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Sissis
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 300



Profiili
« Vastaus #131 : 17.11.2007 18:09:58 »

Kiitos kannustuksesta Ippuska  smitten

Tänään puin asiaa äitini ja ystävieni kanssa ja päätös vaan
vahvistuu.. Siivoan vaikka vessoja.. hymyillen & laulellen,
koska siitäkin maksetaan paremmin.  Smiley

Eikös orjuus ole lakkautettu vuonna .... ??  :Smiley
1335 Ruotsi kieltää orjuuden ja viimeisenä 1981 Mauritania lakkauttaa orjuuden  police
http://fi.wikipedia.org/wiki/Orjuus

 smitten  smitten  smitten

tallennettu

aurinko &  kuu Leijona
nousu &  merkurius Rapu
venus Neitsyt
mars Skorpioni
Tuli-Vuohi
Keltainen Spektraali Siemen

http://kuutarha.nettisivut.fi/
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #132 : 17.11.2007 20:48:30 »

Arkiviisu  Kiss
Enpä tiedä miksi tänne ketjuun kurkkasin, mutta jostakin muistui oma puuskani ja kovin etäiseltähän tuo tuntui nyt, kun tasoontunut on sekin... kiitos Ippuska Sinulle  angel Vaan eipä parane maalata kuvia taivaalle, maanantai odottaa ja sen tuomat murheet...
Aattelin vaan tuossa tuota vihaa... koin itse paljon turhautunutta vihaa ja välistä nytkin  Wink Joskus joku tais sanoa minulle, että se on itseasiassa hyvä, koska se toimii herättäjänä. Silloin on pakko jollakin tapaa toimia ja toiminta on yleensä hyväks, varsinkin jos se kanavoi rakentavasti. Viha samalla antaa voimaa suoriutua ja ottaa jokin juttu haltuun, jos vaan saa päästä kiinni.
Nyt kun koen vihaa, pyrin ekaksi miettiin miksi? Sen jälkeen antaan itselleni armoa, jos oikeasti on kyse väsymyksen tuomasta ärtymyksestä -tarttis tehdä jotain, tyyliin. Mutta mikä on helpompaa tehdä, kuin muuttaa omaa toimintaa, jos vaan hoksaa missä mättää?
Viha ei ole negaatio itsessään vaan se kanava mitä pitkin sen purkaa... samalla tapaa voi varmasti tutkaista muitakin tunteita...  :Smiley
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #133 : 19.11.2007 09:57:02 »

Arkiviisu  Kiss

Viha samalla antaa voimaa suoriutua ja ottaa jokin juttu haltuun, jos vaan saa päästä kiinni.

Viha ei ole negaatio itsessään vaan se kanava mitä pitkin sen purkaa... samalla tapaa voi varmasti tutkaista muitakin tunteita...  :Smiley

tallennettu
He|mi^
Astro-nauttija
****
Viestejä: 848



Profiili
« Vastaus #134 : 19.11.2007 18:47:02 »

lol Wink
tallennettu

Elämän tärkeimmät asiat näkee vain sydämellään.

http://www.namaste.fi/oivallus
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: