Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Matoja  (Luettu 12802 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137


Profiili
« : 31.05.2007 10:04:16 »

Viime yön unessa oli mustia ja valkoisia matoja juoka puolella kotiamme. Saimme ne myrkytettyä pois, mutta ne palasivat takaisin. Sitten heräsi epäilys, että ex-mieheni (joka myös unessa oli ja olimme jälleen yhdessä?) oli kantanut madot tyttöystävänsä luota ( joka hänellä nykyisin on, mutta unessa hän oli jo ex  Smiley)
Ilmeni sitten, että ne olivat jotain suolistomatoja ja meille kaikille juotettiin sit joku häätökuuri. Niin ja unessa tämä minun ex-mies ei ollut itsensä näköinen, mutta unessa se oli kyllä hän...jos ymmärrätte mitä tarkoitan  Grin ...siis siinä tarkoitettiin häntä... Grin

Hyyi, mikä ällö uni...mutta onneks siitä selvittiin  Wink Wink
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6596


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 31.05.2007 11:53:53 »

ihan selvästi  kuu skorpioni:n tekosia,vieläpä musta-valkoista ajattelua syömmen syövereistä,
kuu oli vielä vesikolmiossa mukana, venusrapu änkee suolistoon ja
 uranus kalat juottaa juomaa,ehkäpä vielä  neptunus chiron
parantaen,
menneitä käsitellen,pohjamutia,asian kaksi puolta,
onko ajattelu ollut liiankin musta-valkoista keskitietä näkemättä?
menneitten putsaamista omasta kehosta
ja
minäkin näin exästä unta,
olin laivalla,rakastelin julkean julkisesti,
laivan järjestysmies syytti minua liiasta juopottelusta
ja olin jotenkin eksyksissä,
vesikolmio velloi
tallennettu
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137


Profiili
« Vastaus #2 : 31.05.2007 12:18:41 »

ihan selvästi  kuu skorpioni:n tekosia,vieläpä musta-valkoista ajattelua syömmen syövereistä,
kuu oli vielä vesikolmiossa mukana, venusrapu änkee suolistoon ja
 uranus kalat juottaa juomaa,ehkäpä vielä  neptunus chiron
parantaen,
menneitä käsitellen,pohjamutia,asian kaksi puolta,
onko ajattelu ollut liiankin musta-valkoista keskitietä näkemättä?
menneitten putsaamista omasta kehosta
ja
minäkin näin exästä unta,
olin laivalla,rakastelin julkean julkisesti,
laivan järjestysmies syytti minua liiasta juopottelusta
ja olin jotenkin eksyksissä,
vesikolmio velloi

Juu..muuten ok, mut ku mää en noista merkeistä oikein kauheasti ymmärrä... astrologiaa ei oo tullut seurattua kovin hirveesti... Shocked  Minä kyllä eilen pyysin enkeleiltä apua ja energiaa ku on ollut mieli hieman maassa  angel  smitten . Ja mieli on kumma kyllä ollut parempi yöllisestä unesta huolimatta. Kai se oli jotain puhdistautumista...luulen niin  smitten smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 31.05.2007 13:31:27 »

Madoista löytyi tällaista selitystä

Madot
Madot unessa edustavat heikkoutta ja yleistä negatiivisuutta. Sinulla on erittäin matalat odotukset ja ajatukset itsestäsi tai jostakusta toisesta elämässäsi.
Jos madot ryömivät kehollasi, tunnet, että jokun käyttää hyväsydämisyyttäsi ja sinua itseäsi hyväkseen.

Koska talo on Minuus, uni kuvastaisi negaatioita ex-miestä kohtaan. Yrität myrkyttää negaatiot pois Itsestäsi, mutta mies käy nykyisen kumppaninsa kanssa heittämässä madot eli negaatiot takaisin sinuun itseesi. Nyt saatetaankin kehottaa, että olisi hyvä päästää miehestä irti kaikella tapaa ja luopua negaatioista. Muuten madot palaavat kalvamaan taloasi uudestaan ja uudestaan, kunnes olet valmis päästämään irti menneestä, vihasta, katkeruudesta, mustasukkaisuudesta tmv. tunteesta, joka pyörii sisimmässäsi.
Menneet ovat kuitenkin vain menneitä. Wink
tallennettu
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137


Profiili
« Vastaus #4 : 01.06.2007 09:12:39 »

Madoista löytyi tällaista selitystä

Madot
Madot unessa edustavat heikkoutta ja yleistä negatiivisuutta. Sinulla on erittäin matalat odotukset ja ajatukset itsestäsi tai jostakusta toisesta elämässäsi.
Jos madot ryömivät kehollasi, tunnet, että jokun käyttää hyväsydämisyyttäsi ja sinua itseäsi hyväkseen.

Koska talo on Minuus, uni kuvastaisi negaatioita ex-miestä kohtaan. Yrität myrkyttää negaatiot pois Itsestäsi, mutta mies käy nykyisen kumppaninsa kanssa heittämässä madot eli negaatiot takaisin sinuun itseesi. Nyt saatetaankin kehottaa, että olisi hyvä päästää miehestä irti kaikella tapaa ja luopua negaatioista. Muuten madot palaavat kalvamaan taloasi uudestaan ja uudestaan, kunnes olet valmis päästämään irti menneestä, vihasta, katkeruudesta, mustasukkaisuudesta tmv. tunteesta, joka pyörii sisimmässäsi.
Menneet ovat kuitenkin vain menneitä. Wink

Kiitos AthaM  smitten
Olipa aika osuva kuvaus tämän hetkisistä fiiliksistäni  Shocked . Olenhan hieman katkera ja loukattu tällä hetkellä. Mutta...parempaa kohti olen huminalla menossa... kyllä tuolla unella oli jokin ihme vaikutus. Sen jälkeen moni asia on ollut toisin  angel smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: