Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: amme ja veri  (Luettu 7421 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« : 30.05.2007 19:55:52 »

taas outo uni....menin veskiin ja siellä oli ammeessa mun edesmennyt isäni, joka pasko (sorry) verta, mä huusin äitiä paikalle kattomaan että mikä sillä on hätänä.....(mun isä kuoli paksusulensyöpään muutama vuosi sitten)ja siihen heräsin.....osaisko joku selittää?
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 30.05.2007 20:43:28 »

Veri on unessa erittäin huono enne. Ole varovainen ja vältä tuntemattomien ihmisten lähestymisyrityksiä.

amme taas kuvastaa tiettäkseni jotenkin omia käsittelemättä olevia tuntia jotka pitäsi siis ehkä käsitellä loppuun.
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #2 : 31.05.2007 02:47:27 »

Tällaista selitystä löyty Dreammoodsilta.

Amme
Jos näet unessa ammeen tai olet siinä itse, uni kertoo tarpeestasi itsesi uudistamiseen ja pakoa arkipäivän ongelmista. Sinun on luovuttava taakoista, joita olet kantanut mukanasi. Vaihtoehtoisesti uni viestittää rakkauden tunteesta ja halustasi löytää mielihyvää ja rentoutumista.
Jos sinä hukut tai joku muu hukkuu ammeeseen, et ole vielä iin valmis kohtamaan pelkojasi ja tunteitasi mitä luulit. Tunnet itsesi totaalisen voimattomaksi padottujen tunteittesi edessä. Ota askel kerrallaan ja etene hitaasti sen sijaan, että yrittäisit syöksyä suoraan asioihin käsiksi.
 
Veri
Veri unessa edustaa elämää, rakkautta ja intohimoa aivan kuten pettymyksiäkin. Jos näet unessa, että jonnekin on kirjoitettu "veri", uni saattaa kertoa jostain tilanteesta elämässäsi joka on pysyvää eikä sitä näin ollen voi muuttaa.
Jos vuodat verta tai menetät verta, kärsit loppuunpalamisesta tai tunnet olevasi emotionaalisesti tyhjiin imetty. Uni voi myös kuvastaa katkeria kohtaamisia sinun ja ystäviesi välillä: vanhat tekosi palaavat vainoamaan sinua.
Jos näet verellä kirjoitettua tekstiä, edustaa se energiaasi, jonka olet laittanut johonkin projektiin. Olet tehnyt niin palkon töitä asian eteen, ettet suostu luopumaan siitä.
Jos juet verta, sinussa on aimo annos elinvoimasta energiaa ja voimaa.

Ulostaa
Jos ulostat jonkun päälle, uni kuvastaa tosielämässäsi tuntemaa vihaa ja vihollisuutta tuota henkilö kohtaan.
Jos puolestaan sinun päällesi ulostetaan, tunnet syyllisyyttä ja arvottomuutta. Saatat kärsiä huonosta itsetunnosta.

Vessa
Vessa unessa symboloi tunteiden vapautumista tai jostakin elämässäsi tarpeettomasta asiasta eroon pääsemistä. Jos siivoat vessaa, olet rikkomassa suojakuortasi tai pääsemässä eroon esteistäsi.
Tukkeutunut vessa edustaa tunteita, joita pidät sisälläsi. Olet padonnut niitä aivan liian kauan. Jos  vessa puolestaan lainehtii, halut tuoda tunteesi julki kokonaisuudessaan.

Isä
Isä edustaa autoritääriä ja suojellusta. Uni kehottaa sinua luottamaan itseesi enemmän ja olemaan itsenäisempi. Pohdi myös mahdollista alkavaa suhdetta isäsi kanssa.
Jos isäsi on unessa kuollut, sinua kehotetaan olemaan varuillasi ja etenemään rauhallisesti bisneksissäsi.

Äiti
Äiti kuvastaa unessa itsesi hoivaavaa puolta. Äidit tarjoavat suojaa, elämän, ohjausta ja turvaa. Joillakin voi olla vaikeuksia vapauttaa itseään äidistään ja siksipä he etsivätkin omaa itsenäisyyttään ja kehitystään.
Jos keskustelet äitisi kanssa, kuvastaa se asioita, otka ovat vaivanneet mieltäsi etkä oikein tiedä, mitä sinun tulisi tehdä. Uni voi myös vihjata, että sinulla on selvittämättömiä asioita äitisi kanssa.


Itse analysoisin unen ehkäpä niin, että saatat tuntea vieläkin surua ja ehkäpä jonkinasteista syyllisyyttä isäsi kuolemasta. On aika loogista, että paksusuolensyöpään kuollut henkilö ulostaisi verta. Haluaisikohan isäsi sanoa, että syytä suruun tai itsesyyttelyyn (tyyliin "en ehtinyt sanoa/tehdä/kerta/kokea sitä ja tätä, olin tällainen ja tällainen jne") ei ole, vaan tunteet on käsiteltävä pois harteilta - ne ovat turha paino matkassasi. Koska unessa on äitisi, voisiko uni kertoa, että voisitte yhdessä äidin kanssa käsitellä nämä tukahdetutu tunteet ja surut pois?


tallennettu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 31.05.2007 20:36:41 »

kiitti vastauksista....mullakin on unikirjoja mutta kun toisessa veri tietää hyvää ja toisessa huonoa niin ota näistä nyt selvää...mutku mietin mitkä fiilarit mulla oli unessa, niin lähinnä ehkä olin hämmentynyt...
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: