Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten tiesit tai miten aloit...  (Luettu 6668 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« : 30.05.2007 17:26:30 »

... katsoa tulevaa?
Takaraivoa jäytää ajatus, jotta hankkisin "apuvälineen" (käytän tätä sanaa, koska en keksi parempaa. Anteeksi, jos tökkää silmään) ja ns.katsoisin mitä syntyy  :Smiley

Mutta miten te muut satuitte aloittamaan?
Löysikö väline sinut vai haitko sinä sen/ne?
 smitten
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 30.05.2007 18:31:00 »

usko pois se löytää sinut kun aika on vain oikea.

tuon tulevan katsomisen myös tietää itse kun aika on oikea...kaikillahan lahja on toiset sitä pystyvät käyttäään toiset eivät...kaikille meille se avautuu kun aika on oikea...
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #2 : 30.05.2007 19:09:35 »

Minulla se lähti Jadeanian tavoin itsestään. Meillähän on tuo kyky ja paljon muitakin hallussamme, meidän täytyy vain saada se kanava sinne auki, joka taas aukeaa sitten, kun aika on oikea.

Jokainen näkijä näkee asioita omalta tasoltaan. Tämä siis tarkoittaa sitä, että näkijä, joka on epätoivoisella tasolla saattaakin nähdä kaikille asiakkailleen vain epätoivoisia juttuja.

Itse nostelen riimuja ja enkelikortteja. Enkelikortien vastaus tulee enkeleiltä, ei minulta. Näen tosin joistakin ihmisistä joitakin asioita menneistä, nykyisyydestä tai tulevasta tahattomasti. Samoin näen "näkeymätöntä"/"näkymättömään maailmaan" eli henkimaailman puolelle jonkin verran.

Varsinaiseksi näkijäksi en kuitenkaan itseäni tituuleeraa.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 30.05.2007 21:40:08 »

Itsestään se lähtee. Ei kannata ennen aikojaan eikä "väkisin" yrittää. Eikä siihen oikeastaan edes välttämättä mitään "välineitä" tarvitse...  :Smiley angel
« Viimeksi muokattu: 30.05.2007 21:42:10 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #4 : 31.05.2007 10:26:06 »

Yhdyn edellisiin-taysin itsestaan ja asioihin joista minulle on hyotya-siis en pysty nakemaan kaikkea(esim. lottovoitto)  Grin
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #5 : 31.05.2007 15:04:51 »

Olen itse myös samoilla linjoilla, jottei väkisin ainakaan mitään hyvää aikaan saa  angel Jos oikein olen ymmärtänyt, tämän tapainen toiminta (kanavan auki "repiminen") saattaa jopa olla vahingollista henkilölle itselleen...?
Tämä kysely lähti puhtaasta uteliaisuudesta  :Smiley koska kaikilla varmasti on ollut jokin ajautumistarina ja ehkä jopa jokin valinnan paikka elämän suunnan suhteen, tämän näkemisen/kokemisen lahjan kanssa...?
Harvalla meistä on ollut koti, jossa on puhuttu avoimesti em. enneunista... itse näen mm. näitä ja vasta kun uskallisin aukaista suuni suvun kesken kuulin, etten ole ainoa suvun naisista  Smiley ja silti keskustelu oli hyvin vaivautunutta ja jopa hurtiksi huumoriksi lopulta kääntyvä  Sad
Itselleni hyvää myöskään en tällä halaja pedata, lähinnä luulen taidon tuovan vastuuta (tuskaa)  Lips Sealed  mutta kun toisaalta on sisällä olo, kuin siellä olisi "tulppa" jonka "pitäisi" olla auki...
...saattaahan tämä olla taas kuuhulluuden höpinääkin, mutta... smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #6 : 31.05.2007 15:15:00 »

Tuohon "tieto lisää tuskaa" lauseeseen sanoisin niin omasta kokemuksesta, että aluksi se on hyvinkin paljon noin, mutta mitä pidempään aikaa kuluu, mitä enemmän asioihin tottuu, kokemusta, viisautta ja rohkeutta kertyy, kun kasvaa henkisesti jne. niin silloin tuo lause muuttuu, tai on minulla ainakin muuttunut lauseeksi "tieto lisää toivoa, rauhaa ja rakkautta". Se on LAHJA.  smitten angel On se edelleen toki joskus turhauttavaa, kun ei voi kaikkien kanssa näitä asioita jakaa, kaikki eivät ymmärrä ja leimaavat ties miksi hörhöksi yms. Pidemmän päälle tuollekin kaikelle voi kuitenkin nauraa,  Grin sillä jokainen kulkee jokatapauksessa omanlaistaan polkua ja omassa "kehitysvaiheessaan".
« Viimeksi muokattu: 31.05.2007 15:17:26 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: