Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Bo Carpelan  (Luettu 5135 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« : 21.12.2005 12:26:25 »

Sattuikohan kukaan muu katsomaan eilen Punainen lanka -ohjelmaa, jossa Maarit Tastula haastatteli tätä fiksua vanhaa herraa?

Bo Carpelan on syntynyt 25.10.1926 Helsingissä, eli aurinkomerkiltään hän on Skorpioni. Kuu on joko Kaksosissa (mistä en yllättyisi, kaikkien Kaksos-kuu-Skorpparien jälkeen joita sympatiseeraan) tai Ravussa, jos hän on syntynyt vuorokauden lopulla. Sattuisikohan kukaan tietämään tarkkaa aikaa - tai onko sitä ylipäätään missään arvuuteltu?

Lisätietoa: http://www.otava.fi/kirjailijat/kotimaiset/carpelan_bo/fi_FI/carpelan_bo/
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
faust
Vieras
« Vastaus #1 : 21.12.2005 13:34:13 »

Vai että skorpioni. Oon muuten huomannut, että kaksos-kuu-skorpionit ovat hyviä kirjailijoita, kuten varmasti moni muukin. Voltairella on kuu vesimiehessä, ja hän on melkein jousimies. Ja tietenkin Dostojevski, mutta entä Tolstoi? Hän taisi olla neitsyt, mutta kuu  merkkiä en muista. Ja Goethe (kuu kalat). Kuu kaloilla on myös kirjallista lahjakkuutta. Mutta Byron olikin vesimies!!!! santa_shocked
« Viimeksi muokattu: 21.12.2005 13:42:34 kirjoittanut faust » tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #2 : 21.12.2005 14:40:25 »

Vai että skorpioni. Oon muuten huomannut, että kaksos-kuu-skorpionit ovat hyviä kirjailijoita, kuten varmasti moni muukin.

Jep, Skorppari on pitkäjänteinen ja Kaksos-kuu tuo sitä kirjallista kiinnostusta ja lahjakkuutta. Mutta sattuikos muuten olemaan niin, että myös sinulla faust on aurinko Skorpparissa ja kuu Kaksosissa? Wink Vai muistelenko väärin?
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
faust
Vieras
« Vastaus #3 : 21.12.2005 16:51:20 »

Joo, oikein muistelit. Mutta mulle on aina ollut vaikeaa tuottaa tekstiä; sen sijaan pystyn kyllä kuvittelemaan päässäni tarinoita ym., mutta en saa niitä tyydyttävässä muodossa paperille. Toisin sanoen taidan olla vähä-älyinen, mutta eipä se minua haittaa. Muutenkin puhekin takertelee varsinkin väittelytilanteissa, joissa siskonikin "hakkaa" minut mennen tullen. Vaikka mulla on kyllä merkurius vaa'assa ja 3.huoneessa, mutta siellä on myös vaikeasti aspektoitunut venus neitsyessä. santa_shocked
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: