Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy delfiineiltä tai keijuilta  (Luettu 74790 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #60 : 03.07.2007 16:54:59 »

Saisiko vastauksen Delfiineiltä, onko elämäni vähitellen muuttumassa parempaan suuntaan. On tähän mennessä ollut liikaa velvoitteita jokaiseen suuntaan (vanhat ja sairaat vanhemmat, työelämän vaateet), että voimat alkavat loppua.

näkisin että sinuula on paljon jopa jossain määrin vaikeita valintoja edessäsi mikäli haluat tuota kulkemaasi tietä nykyisestä helpottaa.sinun olisi nyt hyvä tehdä enenmän päätöksiä jotka tukisivat myös omaa jaksamistasi tässä elämässä. sillä energiat tukkiutuneina tai muuten loppuneina et voi olla avuksi muille etkä myöskään elää itsesi kanssa täyttä elämää.
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #61 : 03.07.2007 16:57:58 »

olisikohan keijukaisilla tai delfiineillä viestiä yksin kulkevalle...tulisikohan rakkautta joskus minullekin... Huh

rakkauselämääsi pyysin vastausta delfiineiltä.

näkisin että kohdallasi se oikea rakkaus alkaa hyvinkin suurelta ystävyys pohjalta. ystävästä josta tulee ajan mittaan jotain paljonkin enenmän.tulette jossain vaiheessa paljonkin tukemaan vuoroin toisianne elämän mäissä ennen kuin ystävyys muuttaa rakkaudeksi. hitaasti hyvä tulee.
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #62 : 03.07.2007 17:02:28 »

Kysyisinpä keijulta, miten minun kukkaismaalausteni käy? Aika jännät paikat taas tässä!

Kiitollisena Esmiralda

minulle kerrotaan jotta maalauksesi olisi sinun hyvä saada ihmisten nähtäväksi sillä olet saanut niihin ehkä jopa jollain lailla tietämättäsi ladattua hyinkin suurta parantavaa ja energiaa antavaa voimaa.näkisn myös että jokin tauluistasi tulee antamaan suuria voimia ihmiselle joka juuri menettänyt jotain itselle hyvinkin läheistä.
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #63 : 03.07.2007 17:09:31 »

Jospa Delfiineillä olis aikaa kertoa minulle onnistuuko yritys miehen kans, joka nyt pyörinyt kuvioissa, vaiko ihan tuhoon tuomittu? smitten

teissä on toisianne kohtaan suurta parantavaa voimaa ja sinun kannattaa ehdottomasti nauttia tästä suhteesta täysin siemaksin. tämä suhde tulee myös opettamaan sinulle hyvinkin paljon yleensäkkin elämästä.joissain määrin kuitenkin näkisin että suhde saattaa karitua siihen jos jompikumpi osapuoli alkaa käyttäytyä liian holhoavasti.olette molemmat ihmisiä joilla pitää olla kuitenkin sitä omaa ilmaa ympärillä hengittää...
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #64 : 03.07.2007 17:13:42 »

Onko delfiineillä tietoa minun työelämästäni? Onko muutosta tiedossa? Kiitos jo etukäteen vastauksesta.  Smiley

koska kysymyksesi koski työelämääsi niin pyysin vastausta keijuilta sillä he ovat parempia välittämään työhön liittyviä vastauksia.

katso omaa sisintäsi. tunnetko siellä että tämä sitä jossa haluat olla koko loppuelämäsi.sinulla on jo vastaus on vain jokin energia joka estää sinua toteuttamasta sitä mitä nyt todella haluat. tuntuu että kulkisit tahmeassa seitissä pääsemättä kunnolla eteenpäin. tunnista mikä on nyt sitä jota tarvitset ja uskalla tehdä sitten ne tarvittavat muutokset.
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #65 : 03.07.2007 17:19:21 »

minä haluaisin tietää muuttoasiasta, ihan kummalta vaan, mitä siinä tapahtuu? on jo odoteltu kauan että pyörät lähtisi pyörimään...

uuden määränpään sinulle näen.se on kuitenkin vielä jonkinlaisen usvan peitossa. näkisn että tähän uuteen määränpäähän kuuluu lisäksi 3 ihmistä tavalla tai toisella. eteneminen voi olla hyvinkin lähellä kunhan vain ensin tiedostat sen jonkin energian joka estää muuttamasta omaa elämääsi.
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #66 : 03.07.2007 20:42:07 »

Kysyisinpä keijulta, miten minun kukkaismaalausteni käy? Aika jännät paikat taas tässä!

Kiitollisena Esmiralda

minulle kerrotaan jotta maalauksesi olisi sinun hyvä saada ihmisten nähtäväksi sillä olet saanut niihin ehkä jopa jollain lailla tietämättäsi ladattua hyinkin suurta parantavaa ja energiaa antavaa voimaa.näkisn myös että jokin tauluistasi tulee antamaan suuria voimia ihmiselle joka juuri menettänyt jotain itselle hyvinkin läheistä.

Kiitos Jadeania! Eilen oli näyttelyavajaiset, tosi kiva tilaisuus ystävien ja sukulaisten seurassa. Ehkäpä kuulen niistä vielä...Esmiralda
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Atomi
Vieras
« Vastaus #67 : 05.07.2007 16:47:07 »

Kiitos Jadeania. Ehkäpä paikka työelämässä selkiytyy ennen eläkkeelle jäämistä. Sekin olisi mukava vaihtoehto, mutta ei taida vielä onnistua.  Smiley
tallennettu
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #68 : 05.07.2007 18:45:39 »

Hei!
Miulle voitko nostaa neuvon ihan yleisesti Smiley jommalta kummalta!

muuten, en ole vielä tulkintaasi saanut. Toivottavasti se ei taas ole kadonnut :/

Sillä jos on, niin sitten minua ei kai ole edes tarkoitettu sitä saamaan, henkimaailma tahtoo kai minut yllättää.

Kiitos siulle kumminkin kaikesta smitten
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #69 : 06.07.2007 11:25:41 »

Hei!
Miulle voitko nostaa neuvon ihan yleisesti Smiley jommalta kummalta!

muuten, en ole vielä tulkintaasi saanut. Toivottavasti se ei taas ole kadonnut :/

Sillä jos on, niin sitten minua ei kai ole edes tarkoitettu sitä saamaan, henkimaailma tahtoo kai minut yllättää.

Kiitos siulle kumminkin kaikesta smitten

itseasiassa koska se ensimmäinen versio tätä kautta hävisi johonkin tuonne bittiavaruuteen niin kirjoittelen sinulle viimeistään sunnutaina uudelleen laittaen vastauksen suoraan sinne mailiin...
tallennettu

Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #70 : 06.07.2007 17:45:07 »

Ah, no kiva kuulla, ettei ole toistamiseen lentäny hukkaan se Smiley
kiitoksia!
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Sula
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 90



Profiili
« Vastaus #71 : 06.07.2007 20:16:34 »

Olisikohan delfiineillä jotain kerrottavaa minulle rakkauselämästä.. Tuli taas pieni (iso) pettymys kohdalle  Embarrassed

Kiitos..
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #72 : 07.07.2007 13:59:54 »

Vieläks tää ketju on toiminnassa?

No kysytäämpäs vaikka Keijuilta ja Keijoilta(=miespuoliset keijut  Grin).

Pääsenkös minä lukion jälkeen ulkomaille asustelemaan? Jos pääsen niin minne?
tallennettu
morgause
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #73 : 07.07.2007 23:33:54 »

Hei! Kyselin myös silloin kauan sitten vastauksia, mutta nähtävästi sitten jotain tapahtui. Samat asiat ne delleen vaivaavat kai. Olen olen ollut liian pitkään onneton, mikään ei innosta ja ihmissuhteet tuntuvat vain vievän voimia, mutta yksinkin on paha olla. Osaavatko delfiinit minulle jotain kertoa? Kiitos.
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #74 : 08.07.2007 19:43:17 »

Hei!
Miulle voitko nostaa neuvon ihan yleisesti Smiley jommalta kummalta!

muuten, en ole vielä tulkintaasi saanut. Toivottavasti se ei taas ole kadonnut :/

Sillä jos on, niin sitten minua ei kai ole edes tarkoitettu sitä saamaan, henkimaailma tahtoo kai minut yllättää.

Kiitos siulle kumminkin kaikesta smitten

tässä olisi viesti kultaisesta atlantiksesta sinulle noin yleisesti ajatellen omaa elämääsi.

kortiksi sinulle nousi sfinksi.

sinua kehoitetaan nyt toistaiseksi pitämään vielä jokin asia vain omana tietonasi ja tarkkailemaan sitä oikeaa hetkeä jolloin lähipiirisi on valmis ottamaan kyseisen tiedon vastaan ilman että se tulee heille liian rajuna yllätyksenä.

rakkaudessa olisi nyt hyvä löytää sopusointua yhteistyön ja sen oma sisimmän välillä.joskus on hyvä miettiä yksin hiljaisuudessa mitä haluaa saavuttaa eikä vain tehdä niin kuin muut olettavat sinun vain tekevän.
tallennettu

Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: