Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Terveisiä Kotoa ~SEKSUAALIENERGIAN LISÄÄMINEN~ELÄMÄNVOIMAN KOHOTTAMINEN  (Luettu 25276 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #15 : 22.05.2007 12:11:33 »

Hmmmm.... niin Kaarina, ja juttujasi uskovat ne jotka näkevät niiden toimivan..

tosiaan tuntuu kun kävin tuossa juttelemassa henkisessä kirjakaupassakin, että "nämä asiat" leijuvat ilmassa, ja sitten on se todellinen taso missä todelliset ihmiset hoitavat tai ei hoitavat asioitaan. Itse olen ollut yhä henkistyneempi, mutta se ajatus että koko maailma nyt muuttuisi on tuulesta temmattu. Kenties planeetalle lasketaan eri energioita mutta edelleen minusta jotkut oppivat ehkä vasta seuraavassa elämässä. Osa oppii nyt jotain ja muuttuu, osa ei.

Itseäni huvittaa nyt juuri se asia mistä puhuin äsken, että eihän paha ole todellista mutta jos joku identifioituu negatiiviseen menneisyyteensä tai minä haavoittuu jostain, sitten on vaikeaa. Olen tavallaan samaa mieltä kuin yksi exä; olen unohtanut hänet tunnetasolla enkä halua häneen liittyvää draamaa. Jos hän luulee että on edelleen seksuaalisesta vedosta kyse, niin pieleen meni.

No nyt heräsi niin paljon ajatuksia Era Novassa taas että jäänkin miettimään. Ehkä kaikkeus todella on monitasoisempi kuin tuli ajatelleeksi. Pidän itseäni nyt kaiken lisäksi sankarina.  Cheesy Ihmeellinen tunne tuosta, kun ei oikeastaan osaa kaivata sitä seksiäkään, mistä tässä oli puhe, mutta jos kaipaisi, sitten varmaan pitäisi olla se konkreettinen mies siinä.  2funny  Malja on lähes täysi. Mitä tästä piti seurata. Valaistuminen vai seksiä??  Cool  Grin
« Viimeksi muokattu: 22.05.2007 13:57:18 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #16 : 22.05.2007 12:24:21 »

minä olen aika pitkälti (siis luen minäkin näitä,harvemmin vastaan tai osallistun,koska sotkisin tähän astrologian mukaan,samat asiat kun on nähtävillä monelta suunnalta,ja sitten vasta ne asiat vahvistuvatkin kun niille löytyy toistoa)
Esmiraldan linjoilla,siis etten jaksa lukea näitä loppuun ja saman toistoa eri sanankääntein,tuntuu niinkuin menis jankutukseksi,
"eksä nuija tajuu?"
ja jotenkin oon aina vierastanut kanavointia,en jotenkin usko siihen,
tai tuo sana kanavointi on joteskii niin mukamas totuudellinen,ylhäältä annettu vastaus,joka ei jätä omalle ajattelulle ja kritiikille sanansijaa,
ja jotenkii olen kuitenkin järki-immeinen,
kaikki se tieto on oltava sovellettavissa ja näkyvissä tässä arjen ympyröissä,konkretisoitavissa,
ehkäpä siitä just puhuin tuolla maya-ketjussa,
on voitava yhdistää venuksen henki ja maa,
muuten tämäkin on jonninjoutavaa sanahelinää
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #17 : 22.05.2007 12:26:31 »

"kaikki se tieto on oltava sovellettavissa ja näkyvissä tässä arjen ympyröissä,konkretisoitavissa,
ehkäpä siitä just puhuin tuolla maya-ketjussa,"


*No mutta näinhän se on. Mitä se oli tässä tapauksessa muuta kuin, sinun on saatava seksistä enemmän irti?? Hmm??  coolsmiley

Mutta siis mitä tämä allaoleva nyt sitten merkkaa???


Seksuaalienergian vuodatusta seuraavien kahden vuoden aikana
Rakkaat ystävät, ei ole voimassa enää mitään suurta suunnitelmaa. Teillä ei ole seurattavaa polkua.   Te teette sitä jokaisen päivänne jokaisella askeleella, ja mikä ilo onkaan katsella teitä.  Te ette ymmärrä että te olette taianomaisia. Te ette ymmärrä, että teissä itsessänne on osa, joka tuntee kaiken, ja kun tunnette, kaikki kaikkialla tuntevat tuon energian. Antakaa sen virrata lävitsenne vapaasti. Tulkaa delfiiniksi. Uikaa sameimpienkin vesien läpi pelkäämättä minkään juuttuvan itseenne kiinni. Tuntekaa elämänvoiman, seksuaalisuuden energia. Tuntekaa iloa olemisesta henki, joka teeskentelee olevansa ihminen. Miten ihanaa aikaa tämä onkaan.
« Viimeksi muokattu: 22.05.2007 14:55:41 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #18 : 22.05.2007 12:40:39 »

niinpä,uskallettava ilmaista itseäni silläkin saralla,
onhan se oikeesti elämänenergiaa,
ja
tuo koko sanahelinälitania on ilmaistavissa yhdellä ainoalla astrologisella aspektilla tällä hetkellä:
 kuunsolmu aspect_con pallas kalat aspect_tri venus rapu

alasolmu neitsyessä pitää kiinni järjestä ja päämääristä,
selitettävissä olevasta,lohi ui vastavirtaan kuin vastoin luonnonlakeja,
yläsolmu kaloissa yllyttää uimaan delfiinin lailla,
olemaan kuin kala vedessä,yhtymään kaikkeuden energiaan,
pallas korostaa luovuutta samoin kuin kolmioaspekti,
luovuuden hedelmällisyyttä kun emme haraa vastaan järjen äänellä
joka tyrskyssä
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #19 : 22.05.2007 13:30:24 »

Itselle tämä kanavointi kolahti siinä mielessä, että kyseiset aiheet ovat olleet elämässäni nyt juuri nyt tuohon tapaan esillä yms. Seksuaalienergiani on todellakin lisääntynyt ja elämänvoima kohonnut ja sen kyllä huomaa ihan vain kadulla kulkiessakin.  Wink Cheesy Kiss coolsmiley smitten
tallennettu
Mika-Matti
Vieras
« Vastaus #20 : 22.05.2007 13:54:55 »

Itselle tämä kanavointi kolahti siinä mielessä, että kyseiset aiheet ovat olleet elämässäni nyt juuri nyt tuohon tapaan esillä yms. Seksuaalienergiani on todellakin lisääntynyt ja elämänvoima kohonnut ja sen kyllä huomaa ihan vain kadulla kulkiessakin.  Wink Cheesy Kiss coolsmiley smitten

Samoin minulla.

Lukiessani kanavointeja syväluotaan samalla omaa ajatusmaailmaani niitä vasten.

Sen sijaan hylkäämällä jonkin tekstin niskojani nakellen
asenteella "nämä ovat taannehtivia"
hylkäisin myös tilaisuuden syynätä omankin tietoistumiseni vainioita tuotakin tekstiä vasten.

En kuitenkaan korosta kirjoittavani Luojan kanavana silloin,
kun havaitsen muidenkin sitä tekevän.

Nykyhetkessä, aina tässä ja nyt, kokoontuu mahdollinen tietäminen.
Siten ihmisen on mahdollista katsella toisen laatimia kirjoituksia kuin kaunista kedon kukkaa.

Se on myös sitä, että "väärääkin ja/tai vanhentunutta tietoa" on voitavissa lukea "oikean ja/tai uuden tiedon" näyttäjänä.

Lukaisemalla "potaskaa" tunnistan jotakin sen vastakohdasta.

Kuka asettaa omat kirjoituksensa kedon kukkasiksi,
muistakoon, mitä ympärillään kukinnoitsee.

Muistaminen on sen näkemistä, että kaikki peilaa todellisuutta.

 Smiley


tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #21 : 22.05.2007 14:45:08 »

Minusta tuokaan ei oikein päde, että saisi mitä tilaa (siinä yksi sanonta, jota ette näe minun toistavan).. hheheheh mutta hyväntuulisuuteni vuoksi, menköön nyt sekin.. no mutta vakavasti, mitä eroa sillä on että seksikäs nainen/ mies kävelee kadulla, kuin että nyt koemme tätä energiaa sitten muka vahvemmin?

Mutta allaolevassa oli jotain ok:

Kun siirrytte korkeampaan värähtelyyn, uudelleenasennuksenne sallii teidän löytää uusia luomismuotoja, uusia luomistapoja, jotka eivät sovi vanhoihin järjestelmiin. Olette olleet hyvin keskittyneitä jonkin päämäärän saavuttamiseen, sillä se on ollut aina tähän saakka tapana saavuttaa asioita. Olette aina määritelleet selkeästi yksityiskohdat sille mitä haluatte saavuttaa.
 
Tämän sijasta luominen on kuin kirjan lukemista. Löydätte jonkin kirjan ja sen henkilöistä tulee oman elämänne osa, ja olette hyvin iloisia lukiessanne tätä kirjaa. Maltatte tuskin odottaa, että teillä on taas aikaa lukea mitä heidän elämässään tapahtuu. Siitä tulee osa teitä. Teistä tulee surullisia kun olette tulossa kirjan loppuun. Miten olisi kirja, joka ei koskaan lopu? Miten olisi kirja, joka jatkuu ja jatkuu, ja näistä ihmisistä - henkilöistä - tulee osa elämäänne ja tätä kaikkea? Tämä on uusi luomismuoto, ja se siirtyy päämäärätietoisuudesta matkatietoisuuteen. On kyse siitä, että nautitaan matkasta.  On kyse siitä, että nautitaan jokaisesta askeleesta ja pohditaan innostuneena, mitä tulee tapahtumaan juuri ennen kuin jalka osuu maahan, sen sijaan että epäillään ollaanko oikealla polulla.




    2funny
« Viimeksi muokattu: 22.05.2007 14:48:31 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #22 : 22.05.2007 15:03:00 »

Ei voi mitään! Innostun!  Tämä on mieltä kohottavaa keskustelua, elävää, monipuolista, toisiamme huomattu!

Minun on pakko ottaa sellainen reviirikierros (kuin aina suolla marjassa teen, kahlaan pitkän ympyrän, ennen kuin asetun paikoilleni)ja siis kahlata ihmisen ilmaisutaitoa vähän laajemmin.

Lyhyesi, karrikoiden.

Eleet ja tanssi kertoivat joskus ihmisen olemusta, tunteita aika suoraan kakistelematta, valehtelematta. Kehon on vaikea valehdella vieläkin.


Kunnes opittiin puhe. Ja sen ympärille tuli retoriikkaa, kaavoja, järkeä. Järjen mukana
luovittiin tilanteissa, peiteltiin, hyväksi käytettiin ja mitä kaikkea.

Ja opittiin kirjoitus. Mikä vapaus! Ja moni tuli teilatuksi. Moni avasi uusia uomia, ruhjoi vanhoja kulttuureja, toi esille vanhat totuudet, aitoudet. Ja tottakai kirjoitettiin lait, säännöt ja tulkinnat. Sensuuri jylläsi.

Nyt on tullut maailmanlaajuinen data-tieto, netti. Kontrolli uupuu. Säännöt, kieliopillisuus, painoarvo. Mikä uudenlainen vapaus. Me saamme nauttia siitä. Minä ainakin suollan aika vapaasti juuri niitä ajatuksia, joita sisin sattuu sylkäisemään. Vaikka ne ovatkin ympäristön ja tiedon muovaamia, usein tiedostamatta, joskus tiedostaen.

Tähän me saamme osallistua. Kun tässä yksin puhuu, sen voi kuulla hyvin moni. Hassua ettei sitä ujostele eikä kaihda. Kirjoittamisen uusi idea.

Kanavointi, keino jokaisen ilmaista syvintään, paljon jokaisen sisällä liikkuu.

Kun itse olin esimmäisen kerran kanavointikursseilla, suurin huomioni oli se, että MINÄ OLEN SAANUT TODELLISEN LUVAN ILMAISTA NYT VAPAASTI OMAA NÄKEMYSTÄ, OMAA TUNTEMUSTA, OMAA AJATTELUANI, JOPA OMAA LUOVUUTTANI JA TOINEN SITÄ OTTAA HUOMIOON JA KUUNTELEE!

Kävin jopa kolme kurssia. Ihmettelin itseäni, toisia ja siksi ihmettelen aina näitä kanavointeja. Ne on yleensä tulkittu yhden persoona-kulttuuri-historian kautta. Ei voi muuta. Ja siinä merkityksessä niitä kunnioitan, luen ja otan omani jos jokin kolahtaa.

Minä ja sinä, yhtä kunnioitettuja!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #23 : 22.05.2007 15:05:44 »

Offia pukkaa - vaan tästä kun keskutellaan ..... Smiley

RV lainaten Kiss  Kiss  Kiss.....Itselle tämä kanavointi kolahti siinä mielessä, että kyseiset aiheet ovat olleet elämässäni ESILLÄ ERITYISESTI  juuri nyt... uuden elämänvaiheen luomisen myötä.... Cheesy

Lainaus
Lähetetty: tänään kello 12:24:21Kirjoittanut: nikki .....ja jotenkin oon aina vierastanut kanavointia,en jotenkin usko siihen,
tai tuo sana kanavointi on joteskii niin mukamas totuudellinen,ylhäältä annettu vastaus,joka ei jätä omalle ajattelulle ja kritiikille sanansijaa,.....
...AIVAN SAMAA MIELTÄ kirjoittajan~n i k i n  kanssa SIITÄ että " MITEN NIIN  Huh  " kanavoitu teksti s i n ä n s ä   olisi jotenkin  enemmän totuudellista ~tai että "kanavointi" luo  tekstille tai viestille  ARGUMENTIN tai painoarvon pelkästään siinä ETTÄ teksti on saatu kanavoituna ~elävän fyysisen ihmisen kautta kuitenkin tulleena... mutta kun sen lähteenä mainitaan "kanavoitu" .... toisaalta kanavointia ollut jo aikojen alusta ..... ja yksi suurimmista ja merkittävimmistä teoksista itselleni on I H M E I D E N  oppikurssi ... joka olisi ihan oman ketjunsa mittainen ... vaan kanavoitua tekstiä .... kuten lukuisat muutkin esm . Sanaya Romanin koko kirjasarja ....Kryonin teokset .... onhan näitä ..... ja totta on että vielä joitain aikoja sitten kanavoitua tekstiä "tuli maailmalle "luettavaksi vain muutamilta ihmisiltä - vaan aika on tässäkin muuttunut.....
 
Niin että ei itsellenikään ole itseisarvo se että teksti on kanavoitua - vaan sen sisältö - olen ollut ja olen edelleenkin herkkääkin herkempi kuulostelemaan että "otanko vai jätänkö" jonkin tekstin - mutta esteeksi ei ENÄÄ asetu se että teksti on mahdollisesti kanavoitua - vaan SE että kolahtaako se - eli ei tietoa tiedon vuoksi VAAN senvuoksi että jotain siitä saan itselleni - jonkin ajatuksen, kokemuksen, oivalluksen,  - sillä eihän se ETTÄ kiinnostun siitä tekstistä , niin eihän se liitä minua mihinkään - ikäänkuin orjaksi tai aivopestyksi tahdottomaksi aivolähettimeksi - jonka oma tahto loppuu siihen paikkaan kun tekstiä lukee ja siitä kiinnostuu vaikka viidestä sanasta - tästä pelosta oletan olevan , ainakin useinmiten , kyse - sitä nimittäin itsekin pelkäsin aikanan - että oma tahtoni, kriittisyyteni, oikeuteni tehdä omia arvioita, valintoja TAI olla jotain mieltä jostain asiasta, ilmiöstä jne. ........ muka katoaisi EI kadonnut ¨en silti tahdo olla tuputtamassa tai tyrkyttämässä  - vaan ainoastaan tarjoamassa mahdollisuuden hänelle kuka tahtoo, haluaa, tuntee , kokee - että tässä voi tai voisi olla jotain itselleni - eikä se miten tässäkin asiassa ajattelemme merkitse sen enempää KUIN MITÄ SE MERKITSEE ITSEKULLEKIN ~

~eli ei minulle merkitse mitään se että lukeeko tai eikö lue ~ toinen ihminen näitä tekstejä, vaikka itse lukisinkin, tai että onko hän kiinnostunut samoista asioista kuin itse - en arvioi ihmistä sillä perusteella onko hän enemmän vai vähemmän henkinen, vai kokeeko toinen ihminen itseään ollenkaan henkiseksi TAI mitä toiselle merkitsee henkisyys ..... ainoastaan ihminen itsessään juuri tässä sellaisena kun hän on ihan ittenään ....  smitten

Ja totta sekin ETTÄ joskus se tyyli millä asia on tuotu "näkyville" kanavoiduissa kirjoituksissa ( ja siihen on monia syitä  Huh )voi asettua esteeksi ja jopa ärsyttää - juuri joidenkin toistojen kohdalla - vaan silloin kiinnostun kyllä kyselemään ITSELTÄNI - että mikä ärsyttää  Huh ... kuitenkin itseasiassa niinkuin kirjoitin rakkaudesta tuolla ihan toisella topicilla oleellista on   asia itsessään ja ne kokemukset ja oivallukset mitkä saan, ja että meneekö ne ärsytyksen ohi   ja yleensä menee  Huh  - niin ärsytys=EGO vaikenee
..... egohan se ärhentelee kun "kun otamme vastaan jotain " mikä menee yli egon ymmärryksen - kun ego juurikaan voi ottaa vastaan muuta kuin sellaista mitä se pystyy lokeroimaan diagnosoimaan ja arvioimaan eli käsittelemään pelkällä järjellä - ja kyllä kanavoidut tekstit sen laatuista "ihmekurssia ovat" että egoa alkaa ravistella ... Wink

No nytpä ollaan vaihhdettu ajatuksia - JA HYVÄ ETTÄ OLLAAN kanavoiduista teksteistä - ja tuon tekstin aiohe on jäänyt aika vähälle - tai paremminkin tullut esille - rivien välissä....

Se vielä lisään ETTÄ yhtäkaikki ajattelen että vuodattaako näitä energioita meille ~ planeetat kulkiessaan, asteroidit ym. taivaan kaikkeudessa TAI meille ihmisinä fyysisellä silmillä ja mot-järjellä pelkästään selittämättömät "nk.aineettomat olennot tai tahot" ~niin joksenkin samasta on kyse - ettei kaikki ole nähtävissä pelkästään fyysisin aistein ja toisaalta kuitenkin on - jokaisella meistä kun on omat kokemuksemme ja näkemyksemme siitä mikä on totta ja todellista JA millaista jonkin täytyy olla että siitä tulee tai se on todellista - uskon asia tämä ei ole pelkästään ja yksistään - ja kuitenkin on sitäkin.... sen enempää ruotimatta näkymättömän ja näkyvän maailman todellisuuksia ja todenperäisyyttä ja olemuksellisuutta - juuri nyt ei tietämykseni siihen yllä  ... itselleni yhtä kaikki tämä näkyvä ja näkymätön , henkinen ja ainellinen - maa ja taivas makro ja mikrokosmos, ihmiskunta, luomakunta, kivikunta, kasvikunta, eläinkunta ...... ja sexuaalinen energia on todella elämänvoimaa - ja seksi ja rakastelu on vain pieni osa sitä ...... jotensakin näin näitä sanoja tähän naputtelin.... smitten


niinpä,uskallettava ilmaista itseäni silläkin saralla,
onhan se oikeesti elämänenergiaa,
ja
tuo koko sanahelinälitania on ilmaistavissa yhdellä ainoalla astrologisella aspektilla tällä hetkellä:
 kuunsolmu aspect_con pallas kalat aspect_tri venus rapu


Lainaus
Lähetetty: tänään kello 12:24:21Kirjoittanut: nikki
....samat asiat kun on nähtävillä monelta suunnalta,ja sitten vasta ne asiat vahvistuvatkin kun niille löytyy toistoa)...

alasolmu neitsyessä pitää kiinni järjestä ja päämääristä,
selitettävissä olevasta,lohi ui vastavirtaan kuin vastoin luonnonlakeja,
yläsolmu kaloissa yllyttää uimaan delfiinin lailla,
olemaan kuin kala vedessä,yhtymään kaikkeuden energiaan,
pallas korostaa luovuutta samoin kuin kolmioaspekti,
luovuuden hedelmällisyyttä kun emme haraa vastaan järjen äänellä
joka tyrskyssä



Itselle tämä kanavointi kolahti siinä mielessä, että kyseiset aiheet ovat olleet elämässäni nyt juuri nyt tuohon tapaan esillä yms. Seksuaalienergiani on todellakin lisääntynyt ja elämänvoima kohonnut ja sen kyllä huomaa ihan vain kadulla kulkiessakin.  Wink Cheesy Kiss coolsmiley smitten

Samoin minulla.

Lukiessani kanavointeja syväluotaan samalla omaa ajatusmaailmaani niitä vasten.


Nykyhetkessä, aina tässä ja nyt, kokoontuu mahdollinen tietäminen.
Siten ihmisen on mahdollista katsella toisen laatimia kirjoituksia kuin kaunista kedon kukkaa.

Kuka asettaa omat kirjoituksensa kedon kukkasiksi,
muistakoon, mitä ympärillään kukinnoitsee.

Muistaminen on sen näkemistä, että kaikki peilaa todellisuutta.

Lukemalla tekstin voin näet tunnistaa suhtautumiskantojani
Lukeminen on aina tulkitsemista oman ymmärryksensä
ja käsityskykynsä valossa.

 Smiley
« Viimeksi muokattu: 22.05.2007 15:14:02 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #24 : 22.05.2007 15:06:45 »

Vastaisitko Arkviisu vielä siihenkin, että kuka miesystävistäsi ajattelee tuon kanavoinnin suuntaisesti? Kukaan heistä, vai se viimeisin?

Siis eihän Kryon ym kosketa ollenkaan suuria massoja. Kuten sanoin; tiettyä osaa populasta.
« Viimeksi muokattu: 22.05.2007 15:19:51 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #25 : 22.05.2007 15:26:03 »

Vielä pikkuisen kanavoinnista, kun sitä ihmettelen, onko sen taustalla jokin päämäärä, miksi ja mitä varten? En löydä. En hoksaa.

Muuta kuin sen, että se on alue, jossa saa ainakin tuoda esiin aiheita.

Ja aihe jos mikään, niin seksuaalienergia on jotakin, minkä arvoa olisi hyvä laajentaa.

Jos on kysymys miehistä tai miehestä ja seksuaalienergiasta, niin kyllä minä olen saanut omankin miehen (joka ei yhtään ole 'henkinen' tyyppi) ymmärtämään mitä kaikkea tämä energia sisältää ja kantaa. Olkoon se sitten vaikka siitä sängystä lähtenyttä, mutta silläkin on laajuutta mikä heijastaa itsetuntoon, voimantunteeseen ja asioiden käsittelyyn tavallisessa arkipäivässä. Ja nytkin ilman sitä sänkyä, tiedostaa hyvinkin mihin kaikken sen voi panostaa.

Ei siinä niin kauheasti henkisyyttä tarvita. Seksuaalisuus liittyy myös hyvin laajaan ymmärtämiseen ihmisessä ja hänen toiminnoissaan.

Se on vain sana, jota tulkitaan milloin mitenkin asiayhteyksissä ja persoonallisuuksissa. Jokainen on varmasti myös valmis laajentamaan sanan tulkintaa ja sisältöä. Vaikka vain tutkimalla 'kanavointeja'.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #26 : 22.05.2007 15:27:54 »

Vastaisitko Arkviisu vielä siihenkin, että kuka miesystävistäsi ajattelee tuon kanavoinnin suuntaisesti? Kukaan heistä, vai se viimeisin?

OFFIA TAAS ETTÄ KOLISEE... VAAN EI HAITTAA PUHUTAAN NYT HALKI POIKKI JA PINOON ... Cheesy
SA ....ihan varmasti voi sanoa - kun en ole juuri tästä kyseisestä kirjoituksesta hänen kanssaan puhunut - sen sijaan saman suuntaisesti kyllä tai sitten ei  Cheesy .... " kaikki alkoi meillä" myös Coelhon  Alkemistista ... ja siitä että hän koki "henkisyyttä itsessään - ja oli aina jollain lailla tuntenut"... vaan oli sitä myös peitellyt " ja kääntänyt sille selkäänsäkin"... ja jo jonkin aikaa oli tahtonut  tutustua itsessään tähän puoleen .... henkiseen puoleen - vaan emme me enkä minäkään eroittele henkistä tai aineellista elämää ja näkyvää ja näkymätöntä analysoiden - vaan ne on läsnä molemmat niinkuin kaurapuuro ja auringonpaiste - opikeastaan me vasin eletään - ja samalla tiedostetaan ja ollaan tietoisia ja hyväksytään ja riemuitaan ja iloitaan ETTÄ meille on totta elämisen ja olemisen monivivahteisuus - monitasoisuus - moniulottuvuus - ja silti ihan tavallisina ihmisinä täällä ollaan ja eletään - reinot ja ainot jalassa ja tukka tuulentuppurassa - ja sädekehätkinon sydämissä coolsmiley ..... ei me juurikaan pohdita näiden tekstien sisältöä - enemmänkin meitä puhuttaa juuri elämänvoima~seksuaalienergia itsessään - että miten sitä hyödyntää luomisvoimana tässä pelastakaa maapallo operaatiossa....

JK. IHMEET JA ENKELIT JA TELEPATIA JA INTUITIO OVAT MEILLÄ JOKAPÄIVÄISTÄ - NE VAIN ALKOI KUN TAPASIMME... Cheesy  Cheesy smitten
« Viimeksi muokattu: 22.05.2007 15:32:14 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #27 : 22.05.2007 15:47:10 »

Lainaus
Niin että ei itsellenikään ole itseisarvo se että teksti on kanavoitua - vaan sen sisältö - olen ollut ja olen edelleenkin herkkääkin herkempi kuulostelemaan että "otanko vai jätänkö" jonkin tekstin - mutta esteeksi ei ENÄÄ asetu se että teksti on mahdollisesti kanavoitua - vaan SE että kolahtaako se - eli ei tietoa tiedon vuoksi VAAN senvuoksi että jotain siitä saan itselleni - jonkin ajatuksen, kokemuksen, oivalluksen,  - sillä eihän se ETTÄ kiinnostun siitä tekstistä , niin eihän se liitä minua mihinkään - ikäänkuin orjaksi tai aivopestyksi tahdottomaksi aivolähettimeksi - jonka oma tahto loppuu siihen paikkaan kun tekstiä lukee ja siitä kiinnostuu vaikka viidestä sanasta - tästä pelosta oletan olevan , ainakin useinmiten , kyse - sitä nimittäin itsekin pelkäsin aikanan - että oma tahtoni, kriittisyyteni, oikeuteni tehdä omia arvioita, valintoja TAI olla jotain mieltä jostain asiasta, ilmiöstä jne. ........ muka katoaisi EI kadonnut ¨en silti tahdo olla tuputtamassa tai tyrkyttämässä  - vaan ainoastaan tarjoamassa mahdollisuuden hänelle kuka tahtoo, haluaa, tuntee , kokee - että tässä voi tai voisi olla jotain itselleni - eikä se miten tässäkin asiassa ajattelemme merkitse sen enempää KUIN MITÄ SE MERKITSEE ITSEKULLEKIN ~

AAMEN! Grin Allekirjoitan tämän kaiken myös omassa elämässäni ja omassa tavassani lukea kanavointeja ja välittää niistä heränneitä ajatuksia eteenpäin, jos näen sen aiheelliseksi. Kyseessä ei ole valitus, että "kuulkaas nyt, NÄIN ja NÄIN!" vaan kerron, miten itse asian tai tapahtuman ymmärrän ja kuulijasta/lukijasta itsestään on kiinni, onko hän samoilla linjoilla vai ei.

Toinen, mikä vaikuttaa paljon on se, että me luemme, puhumme ja tulkitsemme samoja asioita aivan eri tavoin.
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #28 : 22.05.2007 16:24:16 »

....

AAMEN! Grin Toinen, mikä vaikuttaa paljon on se, että me luemme, puhumme ja tulkitsemme samoja asioita aivan eri tavoin.
Esmiraldan tekstiin olen lisännyt värit, alleviivaukset ja hymiöt - ihan intuitiolla... Kiss  angel ja soli kiljoitusvihleitä valmasti on - kun nopeasti kiljoittaa... Grin

Ei voi mitään! Innostun!  Tämä on mieltä kohottavaa keskustelua, elävää, monipuolista, toisiamme huomattu!

Minun on pakko ottaa sellainen reviirikierros (kuin aina suolla marjassa teen, kahlaan pitkän ympyrän, ennen kuin asetun paikoilleni)ja siis kahlata ihmisen ilmaisutaitoa vähän laajemmin.

Lyhyesi, karrikoiden.

Eleet ja tanssi kertoivat joskus ihmisen olemusta, tunteita aika suoraan kakistelematta, valehtelematta. Kehon on vaikea valehdella vieläkin.

Kunnes opittiin puhe. Ja sen ympärille tuli retoriikkaa, kaavoja, järkeä. Järjen mukana
luovittiin tilanteissa, peiteltiin, hyväksi käytettiin ja mitä kaikkea.

Ja opittiin kirjoitus. Mikä vapaus! Ja moni tuli teilatuksi. Moni avasi uusia uomia, ruhjoi vanhoja kulttuureja, toi esille vanhat totuudet, aitoudet. Ja tottakai kirjoitettiin lait, säännöt ja tulkinnat. Sensuuri jylläsi.

Nyt on tullut maailmanlaajuinen data-tieto, netti. Kontrolli uupuu. Säännöt, kieliopillisuus, painoarvo. Mikä uudenlainen vapaus. Me saamme nauttia siitä. Minä ainakin suollan aika vapaasti juuri niitä ajatuksia, joita sisin sattuu sylkäisemään. Vaikka ne ovatkin ympäristön ja tiedon muovaamia, usein tiedostamatta, joskus tiedostaen.

Tähän me saamme osallistua. Kun tässä yksin puhuu, sen voi kuulla hyvin moni. Hassua ettei sitä ujostele eikä kaihda. Kirjoittamisen uusi idea.

 Smiley Kanavointi, keino jokaisen ilmaista syvintään, paljon jokaisen sisällä liikkuu .... smitten

Kun itse olin esimmäisen kerran kanavointikursseilla, suurin huomioni oli se, että MINÄ OLEN SAANUT TODELLISEN LUVAN ILMAISTA NYT VAPAASTI OMAA NÄKEMYSTÄ, OMAA TUNTEMUSTA, OMAA AJATTELUANI, JOPA OMAA LUOVUUTTANI JA TOINEN SITÄ OTTAA HUOMIOON JA KUUNTELEE! .. Kiss  Kiss .


Kävin jopa kolme kurssia. Ihmettelin itseäni, toisia ja siksi ihmettelen aina näitä kanavointeja. Ne on yleensä tulkittu yhden persoona-kulttuuri-historian kautta. Ei voi muuta. Ja siinä merkityksessä niitä kunnioitan, luen ja otan omani jos jokin kolahtaa. .....

Minä ja sinä, yhtä kunnioitettuja!.... smitten


..... ah Esmiralda - itselleni on myöskin niin oleellinen osa elämää " henki ja elämä" LUOVUUS~liike¨~ tanssi ~ääni ~värit~kuvat  luominen ja synnyttäminen ~kaikki se mitä synnytän  itseeni ja ympärilleni  joka hetkessä kun olen elän hengitän, kävelen ja tanssin , nauran , itkenkin ja rakastan ... aidosti ja aitona  Kiss

... ¨että minulle on paljon helpompi maalata ja tanssia tunteitani kun puhua niistä - ainakin tavoitan tunteiden ja energioiden syvyyden  ja  olemuksen ytimen herkemmin juuri tanssissa, liikkeessä, maalatessa, tai äänessä, tai LUONNON  elementeissä = on SEKSUAALIENERGIAA JA ELÄMÄNVOIMAA luonnollisimmillaan , aidoimmillaan , parhaimmillaan ..... tai ~vaikka puutarhatyöt  siemenien istutus, kukkasipuleiden istutus, mehiläispesät.... metsässä kulkeminen = yhteys yhtyminen luonnonenergioiden ja hengen ja elementtien kanssa ......

- ja siinä on se pointti myöskin nyt vaikka puheena olleen  kanavoinnin suhteen - eli silloin kun  sisimpäni viisas "se jokin" puhuu, kuuntelee ja ymmärtää samaa kieltä ja energiaa kanavoidun tekstin kanssa ~ymmärtää ~vaikka järki ei yksistään ymmärtäisikään , ihan heti ainakaan~ajan myötä sekin ~ niin avot ...  Wink  Cheesy  Kiss  smitten

.... itselleni kanavoidun tekstin tarkoitus ja kokemus on pääosin siinä että se on kokonaisvaltaista tietoa - jka tulee "nk. vaikka korkeammista tiedostoista" .... vähän samaan tapaan kuin HEUREKAT ja muut Galileo Galileit, Da Vinci tiedot että saamme  viestiä  ....." että älkääs nyt pelätkö tai kummastelko tai ihmetelkö siitä mitä maapallolla tapahtuu ~että kyse on tästä ja tästä - ja se voi teidän kehoissannne, mielessänne, olemuksissanne tuntua tältä ja tältä - ja on melko varmasti kyse tästä ja tästä - ja jos joku haluaa niin voi itsekin osallistua tähän "valokampanjaan" ja valokampanjalla tarkoitan sitä ETTÄ kun opin ja koen ja ymmärrän esm energioista ja siitä miten niitä käytän NIIN voin todella tehdä jotain konkreettista täällä maan päällä - että hyvä on kun rukoilee ja meditoi vaan ETTÄ kun esm ymmärtää ajatuksen voiman ja ajatuksista syntyvien tekojen voiman - voin saada paljonkin hyvää aikaseksi - pois-sulkien kaikenlaisten manipuloinnin - vaan puhtaasti universaalia hyvää tehden... että tässä itselleni se tarkoitus - että saan ymmärrystä sille mitä koen itsessäni ja ympärilläni - kun kerran olen alkanut tietoisesti tiedostaa.....niin näitä kanavointeja lukiessa saan todellisia ahaa oivalluksia, helpotuksen kokemukseja, ja juuri niitä lämpimiä läikähdyksiä....enkelin siipien kosketuksia!

Minä ja sinä, ja ME yhtä kunnioitettuja!....   smitten
 Aamen angel
« Viimeksi muokattu: 24.05.2007 20:59:41 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #29 : 22.05.2007 17:29:32 »

Miksi ihmeessä on off topic kysyä, uskovatko miehetkin tällaisiin juttuihin? Minulla ei kukaan exä, paitsi se yksi salaileva skorppari, olisi uskonut tällaista -
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: