Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uudet energiat asuntoon  (Luettu 5805 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« : 20.12.2005 16:13:01 »

Tervehdys tällekin puolelle.

Tässä olen tapojeni vastaisesti tehnyt perinpohjaista siivousta, jostain kummasta semmoinenkin energiapuuska tuli  santa_afro. Ja on tuntunut todella hyvältä, vanhat rojut roskiin. Silppurilla myös silppusin vuoden takaisia henkilökohtaisia papereita, ja tuntui todella hyvältä silputa kelan ja työttömyyskassan paperit, en ole niiden tahojen kanssa enää tänä vuonna tarvinnut asioida  santa_smiley.
Miljuuna kiloa painavan sängynkin siirsin (ja venäytin selkäni...) ja sieltä kaikki pölyt ja pallerot on siivottu.

Eikös tämä jo edesauta uusien energioiden virtaamiseen? Mitäs muuta voisin vielä tehdä? Polttaa kynttilöitä ja soittaa mukavaa musiikkia  santa_azn?
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
Aniara
Vieras
« Vastaus #1 : 20.12.2005 16:19:22 »

Kun itse teen perinpohjaista siivousta kotona, heittelen hiukan hienoa merisuolaa nurkkiin, poltan santelisuitsuketta ja teen sen kanssa ristinmerkit joka seinälle (reikiläiset voivat käyttää reikisymboleitakin) ja ovelle , ja laulan om-äännettä. Lisäksi pyydän enkeleitä siivoamaan kodistani huonot energiat pois ja teen itse energiapuhdistusta healing-tekniikalla.
Nämä jutut siis perinpohjaisen fyysisen tason siivouksen jälkeen.
Myös eteerisiä öljyjä voi käyttää puhdistamassa ilmapiiriä - esim. leventeli- tai greippiölyä muutama tippa siivousveteen ja viemäreihin raikastaa myös ilmapiiriä.

Minulla tuo urakka on vielä edessäpäin, mutta kyllä maksaa vaivan, vaikkakin vaatii hetkisen omaa rauhaa kotona. - Mies ja lapset saavat luvan mennä siksi aikaa vaikka pulkkamäkeen.  santa_cheesy
tallennettu
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« Vastaus #2 : 20.12.2005 22:44:44 »

Kiitos vinkeistä! Se on huomenna sellanen lataamo täällä että johan hohkaa avaruuteenkin  santa_afro
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« Vastaus #3 : 21.12.2005 22:47:39 »

Noh kuvitelmaa tai ei, mutta jotain uutta energiaa tänne todellakin ilmestyi. Nimittäin suunnitelmat toisesta lapsesta  santa_shocked! Itse olen vielä viime viikolla työntänyt asian taka-alalle ja miettinyt että "sitten joskus, kyllä tässä on vielä aikaa" ja nyt on jo nimet alkaneet pyöriä päässä ja olen tehnyt yel-tarkistuksia päivärahaa ajatellen...  santa_azn

Käsittämätöntä, oikeasti.

Merisuolat heitin siis nurkkiin, annoin olla yön yli. Imuroin ne tänään pois. Kynttilä (en pidä suitsukkeista) kädessä tein ristinmerkit joka ilmansuuntaan ja kiitin kuluneesta vuodesta kaikkinensa, onhan tänään talvipäivän seisaus  santa_smiley. Rukoilin myös rakkautta ja terveyttä perheellemme ja uusia haasteitä työrintamalle. Ihana olo tuli, tästähän tulee kyllä jokavuotinen perinne  santa_afro
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
Aniara
Vieras
« Vastaus #4 : 22.12.2005 11:42:20 »

Saattoihan se olla niin että kun siivosit vanhat energiat ulos, tuli tilaa uudelle!

Onnea ja menestystä suunnitelmillesi. Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #5 : 22.12.2005 12:11:17 »

Heippa!

Mie olen vuoden vaihteessa muuttamassa uuteen asuntoon ja heti ensimmäiseksi saatuani tavarat jotenkuten paikalleen aion puhdistaa sen. Edellinen asukas oli oikein mukava ihminen, mutta vieraan energia on aina vieraan energia ja haluan päästä luomaan sen oman energiani huoneistoon täysin tyhjältä pöydältä.

Itse yleensä pyrin siivoamaan ja tuulettamaan. Taputan käsiäni yhteen ja käsken kaiken negatiivisen poistumaan ikkunoiden kautta ulos. Poltan mahdollisesti jotain suitsuketta tai öljyä ja suitsuttelen joka nurkkauksen ja kolon. Pyydän enkeleitä avukseni ja visualisoin kaunista valoa ympäriinsä. Laitan musiikkia soimaan rauhoittumiseksi (muutto on aina sellaista häslän häslää).

Siinä menee yleensä parisen päivää ennen kuin oma energia täyttää talon ja paikka alkaa tuntua kodilta. Olen hirmuisen herkkä energioille ja esim. jos olen kolmekin päivää poissa kotoa minun täytyy palatessani kotiutua sinne uudestaan.  Huh
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: