Sivuja: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 47
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kortit pöytään  (Luettu 365551 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #540 : 23.07.2013 11:30:48 »

Saisinko minäkin kortit pöytään rakkauden suhteen? Kiitos. Smiley

Mä vaihdan nyt pakkaa kun alkoi tuntua, että nuo Atlantiskortit ei kerro mulle mitään tänään.  Wink  Levitin pöydälle Kosmiset Tarotkortit, katsotaas mitä ne sanoo.

Sulle nousi Sauvojen nelonen.  Kortissa tyytyväisen näköinen nainen tasapainoilee vaaka-asennossa keskellä erämaata.  Kortin astrologinen yhteys on Venus Oinaassa.  Kortti neuvoo sinua pysähtymään hetkeksi ja nauttimaan kaikesta, mitä sinulla on.  Saata keskeneräiset asiat loppuun, jotta voit kohdata tulevaisuuden haasteet avoimin mielin.  Älä pelkää luopua sellaisesta, mikä ei enää toimi.  Kun aloitat jotain uutta, suuntaa energiasi sellaiseen, mikä on sinulla aidosti tärkeää ja inspiroivaa.  Älä päästä elämää ohitsesi.  Uskalla toteuttaa unelmasi!
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #541 : 23.07.2013 11:39:51 »

Kuulehan meimi, kun jos tänäpänä niitä kortteja siinä nostelet, niin nosta nyt mullekin?
Ihan tähän hetkeen ja lähitulevaisuuteen ja tähän elämään, niinkus.
Ulalla hieman Smiley
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #542 : 23.07.2013 11:53:05 »

Hei,

Nostaisitko minullekin kortin, parisuhteeseen. Onko perheenlisäystä tulossa? Työkuvioihin.

Kiitos  smitten smitten

Kolme kysymystä, kolme korttia.  Parisuhteeseen nousi Hallitsija.  Ootko se nyt sinä joka suhteessa hallitsee, vai oletko hallittavana?  Sitä vois miettiä parisuhteessa, otatteko riittävästi huomioon toinen toisenne?

Perheenlisäykseen nousi Sauvojen kymppi.  Kirja mainitsee avainsanoiksi aktiivisuus, tukahdutettu energia, ponnistelu, torjunta, rajojen rikkominen.  Kovasti vissiin yritätte saada perheenlisäystä, mutta yritättekö liikaa?  Jokin estää, onko se pakonomainen halu saada lapsi?  Lakatkaa yrittämästä niin silloin onnistuu.

Työkuvioihin ei meinannu löytyä korttia, sitten nousi Narri!  Avainsanoja on viattomuus, viisaus, lapsenomaisuus, vapaus, luovuus, pelkojen voittaminen, elämään heittäytyminen, vaistoihin luottaminen.  Tässä pakassa on erityisen hauskasti kuvattu Narri, se tanssahtelee jotain twistin tapaista tanssia ja koirakin jaloissa yhtyy tanssiin.  Et kertonut haetko työpaikkaa vai tympiikö vanha.  Joka tapauksessa kevyt leikkimieli auttaa valinnoissa ja päätöksissä.  Ei elämä oo niin vakavaa.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #543 : 23.07.2013 12:16:32 »

Minäkin oon tainnut jäädä välistä  Cry
Rakkaus asioihin korttia kaipailen...

Luulin nostaneeni yhden kortin, mutta kädessä olikin kaksi!  Ne ovat Miekkojen kahdeksikko ja Hirtetty.  Mun mielestä ne puhuu vähän niinku samaa kieltä, semmonen paikoilleen jämähtänyt energia olis nyt vallalla.  Hirtetty neuvoo pysähtymään ja tutkimaan sisintään.  Vaikka asiat näyttäisivät olevan päälaellaan, ne eivät välttämättä ole huonosti.  Kun olet uskollinen sille, minkä tiedät sisimmässäsi oikeaksi, elämä tulee sinua aina puolitiehen vastaan.  Miekkojen kahdeksikko kehottaa sinua miettimään, millä tavoin rajoitat itseäsi.  Oman itsen ja myös toisten ihmisten arvostelu on syytä unohtaa.  Anna itsellesi anteeksi kaikki tekemäsi virheet.  Meissä kaikissa on omat pikku omituisuutemme, ja viisas ihminen tietää sen!
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #544 : 23.07.2013 12:43:27 »

Kuulehan meimi, kun jos tänäpänä niitä kortteja siinä nostelet, niin nosta nyt mullekin?
Ihan tähän hetkeen ja lähitulevaisuuteen ja tähän elämään, niinkus.
Ulalla hieman Smiley

No minäpä nostelen.  Smiley

Tähän hetkeen nousi sullekin Hallitsija.  Jonkin asian tai ihmisen hallinta, otatko huomioon riittävästi toisia?  Vai kehotetaanko sinua olemaan tilanteen herra?  "Vallitsevien olosuhteiden puitteissa sinun on mahdollista toimia päättäväisesti niin oman kuin muidenkin onnellisuuden eteen.  Muista kuitenkin, että valtaan kuuluu aina vastuu ja oikeanlainen nöyryys.  Joudut ennemmin tai myöhemmin kohtaamaan omien päätöstesi seuraukset."

Menneisyyden vaikutus tähän hetkeen nousi Maljojen 9.  Menneisyydestä tätä hetkeä kantaa yltäkylläisyys, aineellinen hyvinvointi ja herkkyys.  Onnelliset ja myönteiset kokemukset menneisyydessä, ja muistot niistä kantavat sinua tässä hetkessä.

Tulevaisuus tai juuri alkamassa: Miekkojen nelonen.  Tämän pakan tässä kortissa on kuvattu neljä beduiinia tai mitä lie ukkoja istuskelemassa maton äärellä, miekat siististi rivissä matolla.  Tunnelma on leppoinen, taitaapa siellä taustalla olla viinikarahvikin, mistä on hörpitty.  Kortti muistuttaa levon ja tyyntymisen tärkeydestä, myös neuvottelemisen taidosta.  "Hiljennä tahtia ja anna tilaa oleskelemiselle, niin näet monta asiaa uusin silmin.  Älä tee sellaisia sopimuksia, jotka sitovat sinua niin, ettet pysty vaikuttamaan itsellesi tärkeisiin asioihin.  Anna hyvien asioiden saada enemmän sijaa elämässäsi.  Arvosta sitä, mitä sinulla on ja osoita kiitollisuutesi myös muille ihmisille.  Uskalla nostaa esille sellaiset asiat, jotka on hyvä selvittää."
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #545 : 23.07.2013 13:52:10 »

Mua jäi nyt vaivaamaan nuo Kristallikallot.  Grin  Nostan tuosta Kosminen Tarot -pakasta uudet kortit starless'ille ja aava1:lle.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #546 : 23.07.2013 14:00:13 »

Hei! Olisin erittäin kiitollinen, jos joku nostaisi minullekin... Viime syksystä asti on mennyt vähän heikosti. Olen tuntenut itseni yksinäiseksi ja aloin vihaamaan opiskelupaikkaanikin. Kesä on ollut mukavaa aikaa, mutta jänittää mitä tuleva syksy tuo tullessaan :s Toivoisin että positiivisia muutoksia... Tarkoitus olisi muuttaa poikaystävän kanssa yhteen, mutta jännittää saadaanko asuntoa! Noh, jos ihan yleisesti, mitä tulevalle syksylle näkyy, tuleeko muutoksia elämään?

Sulle tuli Miekkojen 9.  Tämä kortti kehoittaa sinua luopumaan negatiivisista ajatuksista.  On hyödytöntä syytellä itseään mistään tapahtumista, joissa et olisi voinut toimia toisin.  Tiedosta kaikki tunteesi, niin hyvät kuin ikävämmätkin, mutta älä anna niiden hallita itseäsi.  Kun sisäinen rohkeutesi kasvaa, syvin olemuksesi pääsee esiin.  Muutos syntyy sinusta itsestäsi.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #547 : 23.07.2013 14:07:40 »

Kiitos Meimi :9

En väitä, että selventää mitään, mutta antaapa ajatteluun ohjenuoraa Smiley
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #548 : 23.07.2013 14:13:19 »

Moikka,

Oon tainut jäädä välistä  Embarrassed mulle vois kans katsoa miltä syksy näyttää  Smiley

Kiitos etukäteen

Terkuin
aava1

Sulle nousi Miekkojen kolmonen.  Tämä kortti kehottaa sinua olemaan avoin, vaikka tulisikin lunta tupaan.  Älä jää pohtimaan menneisyydessä kokemiasi tunteita, sen enempää hyviä kuin tuskallisiakaan.  Silloin rakkaus ja myötätunto voivat ilmetä kauttasi puhtaimmillaan.  Tunteet syntyvät tässä hetkessä, ja ne olisi aina myös elettävä tässä hetkessä.  Tässä hyvä neuvo.  Noudata sitä, niin syksy näyttää oikein hyvältä!
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Sirpa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62


Profiili
« Vastaus #549 : 23.07.2013 14:20:46 »

Nostit jo minulle yhden kortin, mutta nostaisitkohan vielä toisen rakkautta ajatellen?
Suurkiitos jo etukäteen!  smitten
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #550 : 23.07.2013 15:24:40 »

Nostelenhan minä näitä, kun muut korttien nostelijat eivät nyt näytä olevan sillä päällä.   Smiley

Riisimurolle rakkaudesta nousi Miekkojen kakkonen näistä Kosmisista Tarotkorteista.  Kortissa nainen istuu kivellä kuutamolla ja rapsuttelee -kissa se vissiin on vaikka näyttää pesukarhulta.  Kuun kajossa on kahden linnun siluetit, ja se mun mielestä lupaa hyvää rakkausrintamalla.  Kortin neuvo: "Kukaan muu ei voi elää elämääsi puolestasi, sinun on tehtävä se itse.  Yritä irrottautua arvostelevasta mielestäsi ja anna itsellesi aikaa pohtia, mikä sinusta todella tuntuu oikealta ratkaisulta.  Tee päätöksesi kaikessa rauhassa ja luota siihen, että oikea vastaus nousee sisimmästäsi.  Älä kuitenkaan viivyttele tyrhaan, sillä sinun on toimittava, kun aika on kypsä.  Opettele kuuntelemaan sydämesi ääntä.  Vaikka tunteesi ja ajatuksesi olisivatkin keskenään ristiriidassa, hiljentyminen auttaa sinua irrottautumaan niiden otteesta ja näkemään selkeästi oikean tavan toimia."
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Sirpa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62


Profiili
« Vastaus #551 : 23.07.2013 15:31:49 »

Nostelenhan minä näitä, kun muut korttien nostelijat eivät nyt näytä olevan sillä päällä.   Smiley

Riisimurolle rakkaudesta nousi Miekkojen kakkonen näistä Kosmisista Tarotkorteista.  Kortissa nainen istuu kivellä kuutamolla ja rapsuttelee -kissa se vissiin on vaikka näyttää pesukarhulta.  Kuun kajossa on kahden linnun siluetit, ja se mun mielestä lupaa hyvää rakkausrintamalla.  Kortin neuvo: "Kukaan muu ei voi elää elämääsi puolestasi, sinun on tehtävä se itse.  Yritä irrottautua arvostelevasta mielestäsi ja anna itsellesi aikaa pohtia, mikä sinusta todella tuntuu oikealta ratkaisulta.  Tee päätöksesi kaikessa rauhassa ja luota siihen, että oikea vastaus nousee sisimmästäsi.  Älä kuitenkaan viivyttele tyrhaan, sillä sinun on toimittava, kun aika on kypsä.  Opettele kuuntelemaan sydämesi ääntä.  Vaikka tunteesi ja ajatuksesi olisivatkin keskenään ristiriidassa, hiljentyminen auttaa sinua irrottautumaan niiden otteesta ja näkemään selkeästi oikean tavan toimia."
Kiitos Meimi  smitten  smitten Tämä osui ja upposi!
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #552 : 23.07.2013 15:48:33 »

 Grin Grin Meimi, tuo oli todella aivan juuri nyt.
Penkin alle meni tilanteen herrana pysyminen!
tallennettu
Kati
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Profiili
« Vastaus #553 : 23.07.2013 21:17:39 »

Hei!

Kortin nostoa kaipaisin asuntoasioita ajatellen. Meinaa vähän stressata! Ja jos toisen saisi "yleisnäkymään".

Tuhannesti kiittäen: Harha smitten smitten
tallennettu
farfallan
Vieras
« Vastaus #554 : 24.07.2013 17:17:44 »

Saisinko minäkin kortit pöytään rakkauden suhteen? Kiitos. Smiley

Mä vaihdan nyt pakkaa kun alkoi tuntua, että nuo Atlantiskortit ei kerro mulle mitään tänään.  Wink  Levitin pöydälle Kosmiset Tarotkortit, katsotaas mitä ne sanoo.

Sulle nousi Sauvojen nelonen.  Kortissa tyytyväisen näköinen nainen tasapainoilee vaaka-asennossa keskellä erämaata.  Kortin astrologinen yhteys on Venus Oinaassa.  Kortti neuvoo sinua pysähtymään hetkeksi ja nauttimaan kaikesta, mitä sinulla on.  Saata keskeneräiset asiat loppuun, jotta voit kohdata tulevaisuuden haasteet avoimin mielin.  Älä pelkää luopua sellaisesta, mikä ei enää toimi.  Kun aloitat jotain uutta, suuntaa energiasi sellaiseen, mikä on sinulla aidosti tärkeää ja inspiroivaa.  Älä päästä elämää ohitsesi.  Uskalla toteuttaa unelmasi!

Kiitoksia, yllättävän osuvasti! Uskallusta unelmieni toteuttamiseksi ei multa puutu.. unelman täytyy vaan hyväksyä mut sen toteuttajaksi. Wink
tallennettu
Sivuja: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 47
  Tulostusversio  
 
Siirry: