Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Transiittisaturnus noususolmulla  (Luettu 8126 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
m
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47


Profiili
« : 21.10.2005 11:15:01 »

Tässä juuri kaikkien muidenkin elämän ihme juttujen (Pluton kivat transiitit nyt: konjuntio IC ja neptunus, neliö aurinko, askendentti ja mars, sekstiili merkurius ja pluto...) lisäksi nyt tapahtui semmoista että elämäni pahin pelko, tosin hieman lievennetyssä muodossa, kävi toteen ja mulla on mahdollisuus käyttää sitä ihan mielettömään henkiseen kasvamiseen ja olen siinä kohtalaisen hyvin tähän mennessä jo onnistunutkin, olotilat on aika erikoiset!! Ja huomasin, että saturnushan siellä tekee mukavasti tarkkaa yhtymää noususolmulleni, ja yhtymä tosiaan sekunnin tarkka juuri sinä aikana kun tuo asia valkeni. Mielenkiintoista!!! Oletteko muut huomanneet jotain kun teillä on tuo kuvio ollut? Tai onko muuta tietoa, mielipiteitä siitä??
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 21.10.2005 11:33:12 »

Tervehdys,

onpas sinulla tykitystä tähtitaivaalla.

Itse olen kiinnittänyt huomiota noususolmun merkitykseen. Jotain hyvin merkittävää voi tapahtua, jos tr. noususolmu tekee yhtymää jollekin planeetalle tai myös toisinpäin. Jokin tr. planeetta osuessaan solmuille pistää elämän uusiksi. Itselläni tr. noususolmu on kohta tuloillaan radix-Saturnuksen päälle. Viimeksi tämä transiitti on ollut päällä 19 vuotta sitten ja silloin 1. päätin mikä minusta tulee isona ja 2. rakastuin ensimmäistä kertaa. Molemmat asiat tapahtuivat parin kolmen päivän sisällä.

Se, että elämän pahin pelko toteutuu, ei ole huono asia. Se on ensin kauheaa, mutta todellakin hyvin kasvattavaa. Jos hyvin käy, tuo pelko menettää otteensa sinusta ja olosta tulee hyvin vapautunut.

Lisäys: Viimeksi tr. Saturnus oli noususolmullani keväällä -99. Silloin palasin kuukauden mittaiselta opintomatkalta vain huomatakseni, että väistämätön avoero oli edessä.

Saturnus on DC:ni hallitsija, joten sen transiiti liittyvät minulla usein rakkauselämään.
« Viimeksi muokattu: 04.11.2005 17:54:33 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
elviira
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #2 : 21.10.2005 11:36:11 »

Heip !

Mulla kyseinen planeetta tekee yhtymää ASC:lle ja se oli aika tarkkana elokuun lopulla ja sinä aikana tein IRTIoton parisuhteesta, mitä olin pyöritellyt jonkun vuoden verran, että kyllä se saturnus herättelee...

t. Elviira
tallennettu
Timotheus
Vieras
« Vastaus #3 : 25.10.2005 05:23:55 »

Pitipä oikein tarkistaa miten tuo oli, kun pari vuotta sitten kärvistelin saturnuksen kourissa...
ja mie tiesin mie tiesin ja  arvasin oikein: elikkäs saturnuksen tehdessä tarkkaa yhtymää noususolmuun 11.9.03 jätin eropaperit asianajajalle ja seuraavan kerran tapasin ex.säni harkinta-ajan päätteeksi (jos sitä ei lasketa kun heitin sen kamat ovesta ulos sen seistessä pihalla) papereiden allekirjoituksen merkeissä  23.7.04 saturnuksen tehdessä yhtymää auringolleni... eikä sitä voinut kutsua mitenkään leppoisaksi tapaamiseksi knuppel2
tallennettu
elviira
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #4 : 25.10.2005 08:35:50 »

Hei Zillic !

Kyllä asiat tapahtuu ajallaan, oli mullakin sitä, että vaikka olosuhteet oli pitkän aikaa ahdistavia, niin ei ollu rohkeutta repäistä itseään irti, mutta sitten kun sen aika tuli niin se tapahtui ja asiat meni hurjaa vauhtia eteenpäin, nyt tässä yritetään koota palasia paikoilleen, ehkä nekin loksahtaa aikaa myöten...kärsivällisyyttä se vaatii.

Voimia sulle ja halauksia Wink

t. Elviira
tallennettu
m
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47


Profiili
« Vastaus #5 : 25.10.2005 19:20:29 »

Zillic & Elviira: niin juuri tuollaisia juttuja kävin läpi tuossa alkukesästä, mitään ei ollut enää jäljellä mutta tosiaan kärvistelin vaan siihen viimeiseen mahdolliseen pisteeseen asti kunnes oli ihan pakko tehdä jotain. Mutta näihin vaikutti kyllä enimmäkseen pluton transiitit. Nyt sitten ihan eri juttuja tuo saturnus, vaikkakin, jos tarpeeksi pitkälle jäljitetään niin samaa teemaa löytyy .. Huh
Mutta tosiaan, asiat tapahtuu ennemmin tai myöhemmin. Ja sitten kun on mennyt tarpeeksi pitkälle alkaa väkisinkin tapahtua, ja siinä sitä sitten riittääkin ihmettelemistä. Itse olen ihmetellyt ties vaikka mitä, mutta kaikkein eniten sitä kuinka ihmeellisesti asiat menee, on tapahtumat sitten "hyvää" tai "huonoa", kaikki menee aina lopulta hyvin ja itse oppii hirveästi! Mä olen päättänyt, etten anna minkään ulkopuolisen asian häiritä mielenrauhaani, nyt kun olen sen viimein saavuttanut, oppimalla rakastamaan itseäni. Siksi oloni onkin koko ajan vaan parempi, mitä enemmän elämässäni tapahtuu "katastrofeja", koska olen silti, loppupeleissä onnellinen.
Ja pahoissa paikoissa yritän tietoisesti tuntea yhteyden omaan (eli kaikkien) jumaluuteen, kaikki tämä maallinen hässäkkä on kuitenkin vain väliaikaista eikä niin totista tottakaan. Ja ihan käytännöllisestikin ajateltuna, joskus kuitenkin koittaa ihan takuuvarmasti se päivä kun kaikki on taas hyvin ja olet onnellinen, joten miksi tuhlata omaa energiaa ja aikaakin murehtimiseen, vihaamiseen jne... Näin tämä mulla tällä hetkellä pelaa, pluton ja saturnuksen höykytyksessä  :Smiley smitten

Mutta mielenkiintoinen myös tuo mitä Timotheus kertoi omasta saturnus-noususolmu-konjunktiostaan. Ihmeen tarkasti nuo jutut joskus sijoittuu, en ole itseasiassa ennen kiinnittänyt edes huomiota koko noususolmutransiitteihin, pitääpäs joskus ruveta vähän tarkastelemaan tuota lähihistoriaa siltä kannalta, voi aueta taas uusia juttuja. Smiley
tallennettu
elviira
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #6 : 26.10.2005 10:00:50 »

Moikka Mongolia, ihana lukea sun tekstiä siitä kuinka sää oot päässyt siihen oman itsesi rakastamisen olotilaan smitten Itsellä on se koulutus menossa ja tuntuu, että siitä ei tule mitään (mullahan on venus kaloissa), olisin valmis uhraamaan itseni "toisen hyväksynnän-alttarilla". Valaise mulle miten oot tuon tilan onnistunut löytämään.
Mullahan tästä erosta on vain pari kuukautta aikaa ja edelleen me tapaillaan tämän exäni kanssa, meidän erohan tuli olosuhteiden takia ja minä lähdin. Minulla on nyt pelkoja (saturnus tuo pintaan), että hän loppu viimeksi jättää minut.

Olo on kyllä pelkojen takia ahdistavaa  Sad
tallennettu
m
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47


Profiili
« Vastaus #7 : 26.10.2005 18:24:31 »

Moi elviira! Juu, venus kaloissa täälläkin :Smiley. Oli muuten rankka koulu mutta ihan yllättävän nopeasti se sitten lopulta meni ihan hyvään pisteeseen, vaikka välillä tuntuikin ettei tästä mitään tule, takapakkia vähän vielä tässä syksylläkin... Heinäkuussa alunperin alkoi opetukset ihan olan takaa ja nyt olen aika selkeillä vesillä. Mulla tuli sellainen ihmissuhde vastaan joka näytti todella selkeästi itselleni miten vähän arvostin itseäni ja se vaan pakotti yrittämään muuttua - ja samalla tajusin että ei pakottamalla mikään onnistu, vaan että hyväksyy itsensä niin hyvinä kuin vähän epäonnistuneinakin hetkinä ja niitähän tuli laidasta laitaan... Pääongelma oli juuri se miellyttämisen tarve, kun taas toisaalta halusin olla vain oma itseni - ongelmallista. Mulla tähän liittyi myös yhden menneen elämän energiakahleet joita olin kuskannut mukanani vaikka karma oli jo selvitetty. tämän tieodn sain energiahoitajalta. Kaikenlaista työstämistä oli ja sain myös reikiä, kävin kerran enkeliterapiassa (todella hyödyllistä!! Suosittelen...) ja muutenkin enkeleiden apu oli ihan korvaamaton. Niin ja se että aloin todenteolla kuunnella ja kunnioittaa kehoani! Tässäkin piti mennä äärirajalle asti ennen kuin tajusin sen.
Vanhalla foorumilla on aika paljon näistä jutuista mun vuodatustani, ehkä siitä olisi apua, en tiedä...
Mutta vähitellen. Aktiivisella anteeksiannolla itselle ja muille. Yrittämällä hyväksyä se että mikään mitä tekee ei ole huonoa tai väärin - se vaan on, ja elämässä on kyllä aikaa ikuisuuksiin, yrittää ja erehtyä ja oppia hyväksymään ja rakastamaan myös niitä yrityksiä ja erehdyksiä... Kaikki on hyödyllistä, vaikka tuntuisikin paikallaan polkemiselta. Ei pidä vaatia itseltään liikaa vaan olla lempeä Smiley Vaikka joskus meniskin päin hongikkoa eikä onnistu olemaan niin kuin haluaisi, niin ajattelee vaan että no, se oli yksi päivä, huomenna on toinen, eikä rankaise itseään. Se on taas askel oikeaan suuntaan.
Ja muista (vaikket aina jaksaisikaan uskoa) että vaikka et itse onnistuisikaan aina tai vielä rakastamaan itseäsi, maailmankaikkeus kyllä rakastaa... ehdottomasti ja aina Smiley
« Viimeksi muokattu: 19.09.2009 16:22:51 kirjoittanut m » tallennettu
elviira
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #8 : 27.10.2005 08:51:55 »

Moikka !
sinä kyllä tunnut kasvaneen ihmisenä Smiley Itsekkin ajattelin, että kun tästä sopasta pääsen ylös, niin olen sen verran kasvanut ihmisenä, että voisin vaikka ruveta pelaamaan koripalloa Cheesy

Minkälaista se enkeliterapia on ?

Mulla ottaa koville toi kärsivällisyys, kaikki pitäisi tapahtua heti ja jos viivästyy, niin tulee avuton olo, että ikinä ei tapahdu mitään hyvää ja mää jään loppuelämäkseni yksin, tuntuu todella epätoivoiselta.

Toivon mukaan vielä jossain vaiheessa pääsee lukemaan niitä vanhoja juttuja.

Olen paljon lukenut sisäistä soturia ja siinähän juuri tulee ilmi nämä minun heikkoudet ihmissuhteissa, että ei uskalla tehdä asioita, koska päällimmäisenä on mielessä sen toisen ajatusmaailma, että mitähän se nyt tästä ajattelee, kenties loukkaantuu tai käsittää asiat väärin, yms....

Tää kyllä helpottaa, kun voi purkautua jollekin jolla on samoja "virheitä" luonteessaan,

Hyvät päivän jatkot sinulle Mongolia

t. Elviira
tallennettu
m
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47


Profiili
« Vastaus #9 : 04.11.2005 12:24:38 »

Moi!!

Sori että katosin  Embarrassed Aina kerkeää vaan piipahtaa täällä muttei mitään kunnollista.

Siis, enkeliterapiassa hoitajan opastuksella rentoudutaan syvärentoutukseen ja sitten mielikuvissa matkataan enkeleitä tapaamaan. Itselläkin oli tietysti epäilyjä että onnistuuko, siinäkin vaiheessa vielä kun olin jo siellä niitä tapaamassa, piti vähän pinnistellä, mutta sitten jossain vaiheessa vaan siihen upposi niin syvästi että juttu vaan meni eteenpäin... Olin kertonut tälle hoitajalle että teemana ja pääongelmana on ehkä se etten osaa rakastaa itseäni ja etten kai oikein usko että muutkaan rakastaa (ja tämä tulee siis siitä yhdestä traumaattisesta menneestä elämästä jossa olin täysin kaltoinkohdeltu). Tuossa sitten minun ns. pääenkelini tuli halaamaan... oli todella uskomaton tunne ja huomasi kyllä sen oman ongelmani: en voinut mitenkään uskoa että semmosta rakkautta voi olla minulle ja tietysti itketti..  :Smiley (ei mitään harvinaista muutenkaan) Ohjaaja kysyi sitten jossain vaiheessa että haluavatko enkelit näyttää mulle jotain... ja tuntui että vievät jonnekin ja eteen avautui maisema, sellainen paikka jossa oli tosi hyvä olla, se oikein huokoi rauhaa ja rakkautta... ja lopulta siis pääsin sellaiseen entiseen elämääni missä olen ollut tosi onnellinen itsekseni, tavallaan paimentolaisena/kauppiaana, tekemisissä ihmisten kanssa mutta en millään lailla riippuvainen ja suhde itseeni, ihmisiin ja luontoon oli todella tasapainoinen ja rakastava ja suorastan täydellinen, joten sen tunteen ja paikan yritän herättää uudelleen henkiin mielessäni kun ahdistaa.
Lisäksi mua pyydettiin visualisoimaan toinen, itseilmaisuun liittyvä ongelmani ja se näytti semmoiselta rautapallolta kurkussa... ja se pienennettiin ja enkelit otti sen pois... ja vaalensininen tähti tuli tilalle Smiley Ja lopuksi antoivat vielä vaaleanpunaiset suojaukset mulle...
Ja todellakin tuon tapauksen jälkeen elämä on ollut paljon helpompaa, se todella todella auttoi! Siksi suosittelenkin. Luulen että siitä jokainen saa juuri sitä mitä tarvitsee, tuo oli ainakin mulle juuri täsmälleen mitä tarvitsin. Myöskin oli kiva kuulla, että yhteys oli ilmeisen hyvä tuona aikana, koska enkeliterapeutti oli katsonut auraani siinä ja sanoi että  pää oli loistanut valkoisena, joka siis hänen mukaansa kertoi juuri hyvästä yhteydestä sinne.

Mutta kyllä mäkin vieläkin taistelen noiden juttujen kanssa, välillä menee huonommin ja välillä paremmin, mutta pääosin olen ehdottomasti voiton puolella Smiley Epätoivon tunteet on tuttuja (tää viikko ollut jotenkin yksinäisen tuntuista ja aamulla tylsä herätä...) mutta koitan ajatella että no, tämä kestää aikansa, tämänkin tilanteen olen valinnut, ja oikeasti kaikki on hyvin. Ja koitan vähän koota auraani ja pyytää hyviä energyjä tuolta jostain kannustamaan  angel

Zillic: Sen halusin vielä sanoa viimeksi mutta unohdin, että muista että olet vastuussa vain omasta onnellisuudestasi, et miehesi... Hänellä on oma elämänsä josta on vastuussa, ja sinun päätehtäväsi  on olla itse onnellinen (ei tietenkään toisia sortamalla tms mutta tuskinpa olisit silloin onnellinen), koska vain silloin muutkin voivat ympärilläsi olla oikeasti onnellisia. Ei kukaan halua että uhraudut heidän puolestaan, ja kärsit itse kun ajattelet toisten parasta, mikä ei edes ole silloin heidän parastaan ihan oikeasti. Mulla meni 1,5 vuotta kun ajattelin etten voi lähteä suhteesta pois koska silloin se toinen ei pärjää ja tunsin vastuuta... mutta ei se noin mene. Sitten päätin että en murehdi tästä enää (sen huolen voi heittää enkeleille myöskin Smiley) ja sen jälkeen en ole enää murehtinut, niin outoa kuin se onkin. Ja tosiaan siitä joidenkin kuukausien päästä alkoi vaan tapahtua ja pääsin monien vaiheiden kautta, kivuliaasti mutta yllättävän helposti (!!) kuitenkin, pois siitä tilanteesta missä luulin olevani kiinni liimattuna.


Hyviä vointeja & muuta Smiley ja  smitten
t. mongolia
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: