Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sinut kehosi kanssa?  (Luettu 31590 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #30 : 21.05.2007 23:05:25 »

On paljon kiinni siita, mita itse korveinsa valissa
ajattelee itsensa nayttavan. Wink[/color]

Näin on. Se huokuu ulospäin.  Cool
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #31 : 26.05.2007 20:27:47 »

Minulla on hyva ystava joka karsi pienista rinnoista-todella karsi ja han teki silikoonileikkauksen ja voi kuinka han sai itsevarmuutta ja alkoi urheilun seka uimisen-han oli leikkauksen jalkeen sinut itsensa kanssa, han todella muuttui sen jalkeen edukseen henkisesti.
Itsellani ei ole ongelmia kroppani kanssa-jos lihon pari kiloa-niin laihutan ne pois ja en toisten takia vaan itsellani on parempi olla, olen kevyempi ja nopeampi.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #32 : 27.05.2007 18:06:15 »

Minunlla on myös ystävä, joka kävi n. 2 kk sitten
asettamassa silikonirinnat ja kauniit ovat! Smiley

Hänen itsetuntonsa tervehtyi silmissä
ja huono ryhti suoristui.

Hänellä oli myös kärsimystä ja häpeilyä pienistä rinnoista,
jotka vielä lapsen saannin jälkeen menivät hänen
mielestään entistä huonompaan suuntaan.

Ne eivät ole mitkään mega isot, vaan ihan normaalin
kokoiset.

Hänen vartalonsa näyttää tosi sopusuhtaiselle nyt. Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #33 : 27.05.2007 18:45:32 »

Tuommoisia en kyllä tunne tarvitsevani. Ei mitään keinotekoista. No ehkei näin sopusuhtaisella kropalla sellaisia tarvita. Sitä nyt voi trimmata ja laittaa ja tukkaa kähertää tai olla kähertämättä, miten milloinkin. Mutta en pidä keinojutuista itse. Korkeintaan voi miettiä minkätyyppisiä vaatteita - jotenkin alkoi viehättää taas hawaii suunta--
« Viimeksi muokattu: 27.05.2007 18:47:09 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
weda
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #34 : 09.06.2007 08:00:06 »

::)Itse olen mukavassa 41v. iässä, lapsiakin jo tullut, ettei niitäkään enää. Niiden jäljet kyllä näkyvät... eli hieman pyöreyttäkin löytyy mutta koen ettei enää tässä iässä tarvitse huolehtia siitä mitä muuta ajattelevat- olen siis onnellisessa iässä ja kunnossa.. angel
Nyt olen saanut terveyskärpäsen pureman, ja porkkanamehua ja vihanneksia menee sitten kiitettävissä määrin. Ehkäpä siinä muutama kilokin häipyy vahingossa.
En usko että uudet tissit tai uusi peffa tekee minua onnelliseksi- päinvastoin
uskon, että katumus kuluihin menevistä rahasummista käy tunnon päälle varmaan, ja sitten kaduttaa.
Eli näin on hyvä.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry: