Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: AP-kartta ja suurristi  (Luettu 5586 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
CorvusLeonis
Vieras
« : 19.12.2005 15:04:21 »

Miten teillä asettuu suurristi AP-kartalle, varsinkin Saturnus-Neptunus-oppositio? Itselläni Saturnus 9. ja Neppari 3.huoneessa. En muuten pitäisi asemaa kovinkaan pahana, mutta opiskelijana se tuntuu nimenomaan koulussa ja ottaa todella päähän. :Smiley
tallennettu
helinä
Vieras
« Vastaus #1 : 29.12.2005 01:07:22 »

Neppari huone 3, automaattisesti imet oleellisen, älä sure!

Huoneissa neliö näkyy mulla härkä  painotteisesti. Ja siitä en pääse eroon, exä härkä ja juniori leijona. mun kuuluu elää usvassa, ja hitossa sen teen. Tääl mennään...
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #2 : 29.12.2005 01:11:19 »

No joo, ja jo syntymäkartallakin Neppari on kolmosessa eli eläköön häröys. Tää on taas tätä kun pitäisi saada kaikenlaista aikaan. Tongue
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #3 : 29.12.2005 01:24:00 »

Mulla oli muuten tuollainen asetelma 2005 kartalla, siis  :saturnus:11- :neptunus:5-akseleilla. Vähän kumma. Bailasin rankasti ja siinä herpaantui keskittyminen aika pahasti. Lisäksi mua pyydettiin ohjelmanvetäjäksi yhteen tapahtumaan, en saanut siitä rahaa eikä se oikeastaan muutenkaan kiinnostanut mutta tulipahan tehtyä. :Smiley
tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #4 : 29.12.2005 10:58:22 »

Mulla on noi kaks planeettaa ah niin ihanasti sijottunu ku kakkoseen ja kasiin. Eli saturnus on kasissa ja neptunus kakkosessa. Mitähän tostakin vois sanoa. Tulee ruumihia?
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Maisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75


Profiili
« Vastaus #5 : 08.02.2006 08:45:36 »

Juuri toi Ne - Sa -akseli on myös leijan "selkärankana",  Saturnus AC:lla, Au vitosessa ja MC-Noususolmu siis suurkolmiossa, Neptunus sekstiilit Aurinko ja MC/Solmu.

Suurristin Mars-Jupiter -akseli on myös sekstiilikehdon oppositioakseli, eli kaikki AP kartan pääkuviot nivoutuu tuohon suurristiin. Jospa tosiaan ottaisin itseäni niskasta kiinni ja saisin siitä jotain kivaa irti...?

AP:n 10. huoneen retro-Mars SEKÄ AP Solmu MC:llä (nyt meneillään myös tr. Kheironin trini redix-MC:lle sekä tr. Sat sekstiili radix MC:lle...) sai nyt sellaisia muotoja, että tämä aamusta iltaan päivystäminen saa luvan riittää. Hassua, että riitti kun vaan avasin suuni, ja tänään on mahdollinen ostaja tulossa neukkaamaan yrityksestä. Siistiä. Eikun SiiStiä. Tuolla toisessa aiheessa suunnittelemani pako maailmalle matkailemaan voikin olla jo lähempänä Wink

HEEEI, miten teillä on tuollaiset transiitit tuntuneet? Kellään kokemuksia AP Noususolmu-MC -yhtymästä?
tallennettu

Au Jouskari, AC Skorpioni, Kuu Jellona
Keltainen Solaarinen Aurinko
Kiinalainen Tiikeri
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: