Olihan minulla tällainen enkelikorttiketju tuolla Henkimaailman puolella, mutta Selvänöän puolellakin näkyy olevan ihan tässä ensimmäisellä sivulla HIRMU pitkä enkeliviestiketju!
Enkelikortteja saa esim. Union Mysticasta ja käsittääkseni Suomalaisesta Kirjakaupasta. Olen nähnyt kirjakaupassakin Diana Cooperin Ihanat Enkelit-kirjaa, jonka kanssa samassa setissä ovat myös enkelikortit. Omat enkelikorttini ovat lainassa ystävältäni sen aikaa, kunhan hän taas kotiutuu Japanista Suomeen.
Mutta SA:lle tästä nyt kortit! Katsele sinäkin sieltä lähinnä sellaista, mikä pomppaa esiin. Minun tulkinnat ovat vain minun tulkintojani.
Eli miesasiaan nousi tällainen kortti:
TunnistaminenHuolehdi itsestäsi tunnistaen haaveesi ja tarpeesi, ottaen askelen kerrallaan kohdataksesi ne.
Tutki ja huomaa lahjasi, kykysi ja saavutuksesi.
Kun hyväksyt kaikki puolet itsessäsi, olet ehjä ja luottavainen, voit rehellisesti tunnustaa toisetkin.
Huomaa ja ravitse muiden ihmisten hyviä puolia niin, että he tuntevat itsensä rentoutuneiksi ja onnellisiksi kanssasi.
Itse analysoisin kortin sanoman niin, että haaveet vahvasti kehiin, niin eiköhän ennen pitkää jotain sutinaa ilmesty myös miesrintamalle. Muista huomioida myös itseäsi, jotta voisit huomioida muita.Nostin vielä kortin sille, että miksi ylipäätään parisuhde olisi vielä tarpeellinen/hyväksi (en ollut ihan varma, mitä nyt tarkalleen halusit kysyä, parisuhteen alkamista vaiko sitä, onko sellaiseen ylipäätään tarvetta
)
RunsausOn aika runsauden, rakkauden ja menestyksen virrata elämässäsi.
Voit saada rajoittamattomasta universumin runsaudesta uskomuksesi mukaan; niin paljon
kuin sinä siitä uskot ansaitsevasi.
Enkeliviisaus muistuttaa sinua luottamaan itseesi ja siihen, että ansaitset enemmän. Siten houkutat runsautta ja todellista elämän rikkautta.
Lisää runsautta vastaanottamalla runsaasti, antaen halukkaasti, ja kiittäen kaikesta.
Nauti kaikesta mitä sinulla on, ja lisää sinulle tulee.
Oma tulkintani on, että parisuhteessa, ollessa tekemisissä toisen ihmisen kanssa, ihmisellä on kaksinverroin kaikkea sitä, mitä hänellä on yksin. Niin hyvässä kuin pahassakin! Enemmän mahdollisuuksia, mutta myös esteitä, enemmän seuraa, mutta myös vähemmän omaa aikaa jne jne. Ole kiitollinen kaikista runsauksista, joita suhteissa ilmenee, myös negatiivisistakin, koska niilläkin on oma tehtävänsä, kuten varmasti hyvin tiedätkin.Lopuksi vielä työprojektit:
Kesän projektiin nousi kortti
ItsetutkiskeluEnkelit opastavat sinua löytämään hiljaisen paikan itsetutkiskelua ja hiljentymistä varten.
Itsetutkiskelun aikana voit tulla tietoiseksi lahjoistasi ja sisäisistä voimavaroistasi.
Hiljennä mielesi ja tunteesi.
Pyydä enkeleitäsi syleilemään sinua siivillään, niin että tunnet olosi turvalliseksi ja rentoutuneeksi.
Kuuntele enkelisi kuiskauksia ja omaa sisäistä ääntäsi.
Vaadi aikaa ja tilaa itsellesi.
Luulisin, että tässä kohtaa kortti voisi kehoittaa kuuntelemaan intuitiotasi sen suhteen, onko projekti tulossa vaiko ei. Jos projekti tuntuu jo alustavasti siltä, että "voi ei, miten jaksan jos se iso projekti alkaa", kannattaa projekti sivuuttaa.
Jos projekti alkaa kesällä ja se on iso, kuten mainitsit, huolehdithan siitä, ettet polta itseäsi puhki, vaan vaadit itsellesikin aikaa projektin lomassa.Toisen projektin jatkoon nousi
ItseluottamusItseluottamus tuo uskoa, ennakoi menestystä ja antaa kykyä rakastaa.
Kun arvostat itseäsi sinusta tulee avoin ja ystävällinen, hidas ottamaan toisten loukkaukset vastaan ja nopea anteeksiantamaan.
Muistuta itseäsi siitä että olet mukava ja rakastettava. Seiso suorana itseluottamusta uhkuen.
Kun todella luotat itseesi aurasi loistaa kultaisena, syleilee muita ja saa myös heidät tuntemaan luottamusta itseensä.
Pyydä enkeleitäsi astumaan auraasi ja ohjaamaan sinua.
Ole luottavainen ja itseäsi arvostava.
Lyhyesti sanoisin, että nyt kannattaa vain olla luottavaisena ja hyvillä mielin.