Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitään tuntemusta Madeleinesta?  (Luettu 19271 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #15 : 05.06.2007 17:28:54 »

AUTTAA

Ihmiset eivät aina käsitä miten voimallista rukoileminen on. Jotta se
kuitenkin olisi tehokasta, sen voima tulee keskittää myönteisten
sanojen myötä. Väkevimmät rukoukset sisältävät kiitoksen siitä mitä
on rukoiltu, ikään kuin pyydetty asia olisi jo saatu. Se ilmaisee
luottamusta. On myös tärkeää visualisoida haluamansa lopputulos,
sillä mielikuvatkin aktivoivat universaalia energiaa.
tallennettu
Terhi35
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 130


Minä ja koiruus


Profiili WWW
« Vastaus #16 : 08.06.2007 22:23:32 »

Kun uutisissa kerrottiin ekan kerran katoamisesta mieleeni tuli kuva tytöstä köysissä, ja myöhemmin pois nukkuneena.. Lips Sealed
tallennettu

Elämme tässä hetkessä,
Muistelemme menneitä,
haaveilemme tulevasta!

Elämä on lahjaksi saatu!

Seikkaileppa issikkasivuillani:
http://www.issikkakamut.suntuubi.com/
sekä rajatiedon(kesken vielä):
http://www.paranormaalia.suntuubi.com/
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« Vastaus #17 : 10.09.2007 12:38:30 »

Minua itseäni tämä tapaus ahdistaa koko ajan enemmän, kun se on niin hämärä. Milloin vanhemmat ovat syyllisiä ja milloin joku muu. Voi kun tapaus ratkeaisi.  Cry


tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
TaruTuulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143



Profiili WWW
« Vastaus #18 : 11.09.2007 12:34:37 »

Olen epäillyt vanhempia syyllisiksi alusta asti.
tallennettu

Once upon a time I was a warrior princess. Now I`m the master storyteller and happy as a clown.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #19 : 11.09.2007 13:00:59 »

Mina ymmarsin nain, etta vanhimmilla on kaynyt jokin moka(haaveri) ja he eivat tieda miten pelossaan kayttaytya-ei tahallista tappoa-mene ja tieda?
tallennettu
Lunerica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385


Que cambie todo pero no el amor


Profiili
« Vastaus #20 : 11.09.2007 13:34:24 »

Lehtijuttujen mukaan äiti olisi vahingossa antanut tytölle liikaa unilääkettä. Äitihän on lääkäri; hänen epäillään antaneen unilääkettä, koska jätti lapset yksin nukkumaan.
tallennettu

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway.
~ Anna Eleanor Roosevelt  ~
Sissis
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 300



Profiili
« Vastaus #21 : 11.09.2007 16:32:29 »

Luulisi isänkin tienneen lääkkeen antamisesta..
En todellakaan tajua että ystävien kanssa syömään pääseminen (rauhassa idiot2)
pistää ihmisen antamaan unilääkettä lapselleen.. sairasta
Ei unilääkettä anneta lapsille..  tickedoff
« Viimeksi muokattu: 11.09.2007 16:43:57 kirjoittanut Sissis » tallennettu

aurinko &  kuu Leijona
nousu &  merkurius Rapu
venus Neitsyt
mars Skorpioni
Tuli-Vuohi
Keltainen Spektraali Siemen

http://kuutarha.nettisivut.fi/
Nina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #22 : 12.09.2007 16:18:54 »

Todella surullista lukea suloisen pikkutytön kohtalosta.

Varmasti vielä jotain kamalaa tässä tulee esiin. Epäillään ettei isä olisikaan tytön biologinen isä... mikä saa lääkäri-äidin antamaan lapselleen unilääkettä... onko unilääkkeen liika annostus ollut tahallinen...
Olisiko tässä tapaus, jossa "isä" käyttää pikku-tytärtä hyväkseen ja se selviää äidille, josta äiti tulee mustasukkaiseksi??
tallennettu
Tibetan
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #23 : 12.09.2007 19:38:51 »


Olisiko tässä tapaus, jossa "isä" käyttää pikku-tytärtä hyväkseen ja se selviää äidille, josta äiti tulee mustasukkaiseksi??

Ei varmasti ole.

Sorry jyrkkä mielipide, mutta tämähän on mielipiteiden vaihtoa.
tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
Ametistitar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38


Profiili
« Vastaus #24 : 14.09.2007 12:08:03 »

Ihan pakko kommentoida tätä asiaa, selvänäkijät kun ovat myös ympäri maailmaa tähän tapaukseen ottaneet kantaa. kansainvälisillä uutissivustoilla kerrotaan, että poliisi suorastaan hukkuu selvännäkijöiden avuliaisiin neuvoihin.

Kun tämän ketjun lukee läpi huomaa selvästi, kuinka "näkeminen" liittyy kiusallisella tavalla julkisuudessa kerrotun juonen käänteisiin.

Omalta osaltani olen törmännyt näkijöihin jotka näkevät selkeästi, silloin kun on 'määrä'. Jos eivät näe kertovat sen. En ole koskaan voinut ymmärtää miksi monet näkijät ovat 'näkevinään' jotakin, vaikka kyse olisi pelkästä mielikuvituksesta? (tässäkin asiassa on osittain pakko olla niin, koska näkemykset menevät niin pahasti ristiin)

Anteeksi vain kollegat, mutta olisiko viisasta olla kertomatta näkemystään, jos kuva/mielikuva on epävarma, sellainen näkeminen aiheuttaa useimmiten vain hämmennystä ja surua.

Omiakin kokemuksia aiheesta on kosolti. Mutta Madeleinen tapaus on niin vakava, ettei sillä soisi leikittävän näkijöiden egosta motiivinsa saavaa 'kyllä minä tiedän' -leikkiä.
tallennettu
Yöpihla
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #25 : 16.09.2007 00:35:29 »

Itse en ole saanut tuntemuksia (luojan kiitos), mutta olen päätellyt. Alkuun ajattelin, että vanhemmat ovat syyllisiä, koska useinmiten syyllinen löytyy perheestä. Pitkään olin sitä mieltä, että vanhemmat ovat tappaneet ja keksineet "juonen". Jossain vaiheessa heinäkuuta aloin olemaan sillä kannalla, että lapsi on siepattu ja varma siitä, että tapettu. Tuollaisen mediamylläkän jälkeen kukaan, jolla on vähänkään järkeä ei jätä lasta eloon, ellei siten ole kyseessä Natasha 2. Olen ollut sitä mieltä, että kyse on joko vanhempien suorittamasta taposta tai tilauksesta pedofiililta. Heinäkuun jälkeen olen ollut varmempi ja varmempi, että kyse on sieppauksesta.

En ymmärrä miski vanhemmat olisivat säilyttäneet ruumista, eikä kukaan huomannut. Ruumis olisi haissut. Myös siinä autossa, josta löydettiin nesteitä ja hiuksia.

Itse olen sitä mieltä, että portugalin poliisit haluavat ettei kukaan muista heidän epäpätevyyttään.

Toisaaltaan olen sitä mieltä, että vanhemmat ovat käyttääneet tyttärensä katoamista itsensä, eivätkä suinkaan tyttärensä, hyväksi.

Toivon tosiaan, että tämä pieni ihminen on saanut nukkua rauhassa ikiuneen, ihan kenen tahansa tahdosta, eikä oel joutunut kärsimään kipua ja pelkoa. Lasta ei tulla löytämään niistä paikoista, joista poliisi nyt etsii. Olen aivan varma, että todelliset todisteet on syystä tai toisesta ohitettu. Joko paniikkia, tai tahallisesti.

Ja jos lapsi löytyy. löytyy se, koska poliisi kertoi mistä he haluavat hänet löytää. En enään usko, että vanhemmat ovat syyllisisä ja myös toivon niin...liian julmaa.

Mutta portugalin poliisin jutuissa on liikaa asioita, jotka eivät ole totuudenmukaisia. Olen varma, että vanhemmat saavat syytteen, ehkä jopa tuomitaan, mutta poliisi on se, joka on oikeasti syyllinen, koska pelkää näyttää pahalta.
tallennettu
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 348


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #26 : 17.09.2007 00:49:11 »

Huh..ikävä juttu kokonaisuudessaan  Cry mutta jotenkin tuntuu hölmölle, että miks vanhemmat olisivat surmanneet just Madelainen? Miksi kaksoset sitten jätettiin eloon  idiot2 jotenkin ei mene järkeen se asia, itse en usko, että vanhemmat olisivat syyllistyneet tekoon, tää on vaan oma mielipide, mutta mistä sitä oikeesti tietää mitä kuoren alla lymyää, niin kuin se Suomen hoitaja coolsmiley moni kakku päältä kaunis, mutta sisältä mätä
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #27 : 28.08.2019 14:18:45 »

Vahva tuntemus sanasta Guia. On paikka Portugalissa.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: