Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kaukoparannusta tarvitseville  (Luettu 114106 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #165 : 28.01.2009 22:30:55 »

Voi Sita, toivottavasti kissaparka saadaan kuntoon  Undecided Yritin lähettää energiaa, olen kyllä itsekin niin väsyksissä, etten tiedä tuliko mitään.Saturnus painaa päälle...Ja neptunus ja uranus ja jupiter.Kyllä nyt tunnutaan menevän niin suurta tunteiden vuoristorataa, että huh.Jos joku viitsisi vähän auttaa?  smitten Niin ja vasen jalka on tässä takunnut jo jonkin aikaa, nivelet kun on vähä mitä on.Toivottavasti se tulisi kuntoon, kun ei mulla tuota ikääkään vielä kovin paljon ole, että mukava jos se jo tässä vaiheessa menee huonoon kuntoon.
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
sita
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73


kontekstista irtautuminen


Profiili
« Vastaus #166 : 30.01.2009 18:50:08 »

kiitos hyvät ihmiset  angel
tallennettu

we are all made of stars / starseed
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #167 : 03.03.2009 20:26:11 »

Hei,

olisin tarvinnut kaukoparannusta kipeään polveeni. Kaaduin jo kuukausia sitten luistellessani ja polvi on edelleen kipeänä eikä ole täysin parantunut. En usko, että siinä on mitään kovin pahaa, mutta jatkuva kipuilu tuntuu epämiellyttävältä, varsinkin kun on seisomatyössä, jossa tehdään paljon asioita fyysisesti, liikuntaan, kanniskellaan ja nostellaan tavaroita.

Olen yrittänyt pyytää henkioppailta sun muilta parannusta, mutta ei ole oikein mitään eroa polven kunnossa...Pelkään, että polvi menee pahempaan kuntoon ja kuitenkin vaiva on sellainen, että en usko, että mikään leikkaus tms. auttaisi - joten siis tulevaisuutena olisi jonkinlaiset lääkkeet, vielä kun muutenkin joudun näitä lääkkeitä syömään niin hirveästi kroonisen sairauden takia.  Undecided

Eli jos jotain lämmintä halausta tälle oikealle polvelleni saisi, niin olisin erittäin onnellinen.  smitten
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Aretha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #168 : 03.04.2009 04:12:42 »

mie tarttisin jotain energia tms hoitoa.. Jotta voisin saada helpotusta eroprosessiin.. Hankala ja monimutkainen suhde takana ja mieli maassa.. Jotta jaksaisin taas hymyillä ja olla ajattelematta tätä kyseistä miestä!! Olisin tosi onnellinen jos täältä saisin apua.. kaipaisin tältä mieheltä myötätuntoa ja lohdutusta mutta hän tuntuu olevan melko kylmä siihen ryhtyäkseen =( Kun voisin oikein narista ja valittaa omaa pahaa oloa hälle, mut ei auta.. vaikka kuulostaa epätoivoiselta.. voimia ja onnea minulle tästä eteenpäin??
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #169 : 03.04.2009 12:34:17 »

Voimia kaikille!  smitten angel
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #170 : 18.08.2009 19:45:28 »

Täällä vaivaa jo toista kertaa kolmen viikon sisään flunssa ja karmea kurkkukipu. Pelkään kovin, että menee pahemmaksi - koulu alkamassa ja innoissani odotan. Jos joku ehtisi lähettämään hieman jonkinlaista hoivaa tähän erittäin tukkoiseen (henkisesti ja fyysisesti) olotilaani, niin olisin todella kiitollinen.

 coolsmiley  smitten
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #171 : 18.08.2009 22:23:01 »

 smitten angel smitten angel
tallennettu
pioninkukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #172 : 14.10.2009 22:21:48 »

Hei,
Eilen lääkäri totesi ihan kyllä odotetusti toipumiseni masennuksesta ja ahdistuksesta olevan hidasta ja passitti sairaslomalle loppuvuodeksi Sad
Hoidan toki päivittäin itseäni reikillä, meditoimalla, ulkoilemalla, mutta vuosien taakkaa ei taida kovin helpolla saada kevenemään.. Sad
Kiitollisena ja avoimin mielin otan kaiken avun vastaan...  smitten  smitten
tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #173 : 30.11.2009 21:58:27 »

Eräs masentunut ja ahdistunut teini-ikäinen tarvitsee apua, jos joku ehtii ja jaksaa.
tallennettu
Posti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141


Toivo elää ja niin minäkin!


Profiili
« Vastaus #174 : 07.12.2009 21:20:16 »

Eräs masentunut ja ahdistunut teini-ikäinen tarvitsee apua, jos joku ehtii ja jaksaa.
Pannaas tulemaan ....   Smiley
tallennettu
Posti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141


Toivo elää ja niin minäkin!


Profiili
« Vastaus #175 : 07.12.2009 21:38:25 »

Masennus meinaa nostaa päätään pahemman kerran  Embarrassed
Sinun herkkyytesi tarvitsee välillä rauhoittumista. Masennus on sinun voimavarasi. Anna sille hetkensä vaikka 15 minuuttia päivässä, kun se vaatii tilaa. Sitten voit tehdä muuta hyvällä mielellä, koska valo sinussa ei koskaan sammu. Voit tarvittaessa puhua masennukselle ja kertoa että annat sille tilaa aina välillä, mutta sinulla on muutakin tehtävää elämässä. Masennus oppii kyllä kunnioittamaan sitä, että sille on varattu oma hetki eikä vaadi liikaa tilaa.

Valon energiaa tulossa - otat vaan vastaan, kun tarvitset.  Smiley
tallennettu
TaruMaru
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #176 : 11.01.2010 09:41:22 »

Nyt haluan turvautua teihin ystäväni. Tämä alkuvuosi on ollut vähän liiankin rankka. Voimat alkaa olla minimaalisen vähissä ja se on uutta minulle se. Olen yleensä iloinen ja positiivinen ja jaan omaa energiaani hyvinkin avoimesti. Pystyn auttamaan muita ihmisiä omalla energiallani ja kanavoinnilla.
Nyt on kuitenkin asiat kääntyneet päälleen. Joudun olemaan väkisin töissä vielä tammikuun paikassa jonne en kuulu, paikassa joka ei tee ollenkaan hyvää sisimmälleni. Samalla olen kaukana ystävistäni, niistä jotka pystyvät auttaa minua, silloin kun minä tarvitsen energiaa, kuunteliaa ja sydäntä. Tämän kaiken kukkuraksi läheinen ihmiseni kuoli ja kaikki järjestelevät hautajaisia. Eivät he pahalla mitään tee, mutta tuntuu pahalta nähdä, kun ihmiset toimivat mielellään, eivätkä sydämellään.
Viikonloppu meni nukkuessa. Yritin kerätä energiaa, mutta nyt en vaan saa itseäni kokoon. Jos joku ihana ihminen onnistuisi kanavoimaan minulle voimia pääsisin lähtemään tällä viikolla ystävieni luo toiselle puolelle suomea. He kyllä saavat minun energiani taas kuntoon. Uskon, että olen täällä töissä oltuani kaksi kuukautta onnistunut saamaan sakranikin sekaisin, sillä en ole ollenkaan oma iloinen itseni.
tallennettu
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #177 : 11.01.2010 12:41:10 »

Ei ole koskaan kiva olla töissä sellaisessa paikassa, missä ei tule kuulluksi oikein tai ei tunnu, että itse kuuluisi sinne, joten ymmärrän hyvin sen energioiden menetyksen tunteen.

Olen tänään ottamassa itsekin sellaisia energiavoimia vastaan, jotka tunnen auttavan aluilleen jotain uutta elämässäni, jotenka jos tahdot niin kanavoin sitä sinulle siinä samoin tein ja tuemme siten toistemme matkaa. Ja se, mitenkä tuo käy niin tarvitaan vain tämä teksti tässä näin ja kun luet tämän niin tunnet mitenkä se koko energioidemme tuleminen tänne maan päälle, täyttää sinunkin sydämesi myös. Sillä elämme niin korkeiden energioidemme aikaa, ettei aikajanammekaan enää toimi, kuten ennen vaan kaikki työ, kuten tämä omakin kanavointini on aina tässä ja nyt, koska se helpottaa jokaiselle sen vastaanottoa. Jotenka jos tällainen sinulle avuksi kelpaa niin tässä se on nyt otettavissa vastaan.

Chakroillesi tuli uusi taajuus ja ne lepäävät valossa, joka sykkii uudenlaisia ajatuksia sisäisyyteesi tämän päivän ajan. Ja sen jälkeen, kun siltä tuntuu niin ne jatkuvasti lisäävät sisäisyytesi voimia ja aloittavat uuden "aikajanan".  smitten
tallennettu

TaruMaru
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #178 : 11.01.2010 12:54:29 »

Kiitos Kaarina N

Aika ei todellakaan ole enää este, sillä kaikki tapahtuu tässä ja nyt. Samaan aikaan.
Lukiessani viestiäsi huomasin, kuinka huono mieli joutui väkisinkin haihtumaan hyvien energioiden täyttäessäni kehoni.

Tiedän, että tämä työpaikka ei tee hyvää itselleni ja jos siitä ei olisi niin moni asia kiinni lähtisin jo nyt. Tämän päivän jälkeen, minulla ei kuitenkaan ole kuin 10 päivää jäljellä, joten ne yritän kestää. Työpaikka ei ole paha, mutta kaupallisuus ja rahastus, mikä täällä pyörii, ei sovi minun elämääni. Ihmiset täällä ovat hyviä, mutta heidän elämänsä on niin eri radalla kuin minun, että voin todella huonosti täällä. Näillä voimilla jaksan kuitenkin.

Kiitos.
tallennettu
yosa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


:)


Profiili
« Vastaus #179 : 11.01.2010 13:25:44 »

Hei kaikki Smiley
Itsekkin olen jo jonkin aikaa ollut niin finaallissa. En ymmärrä mistä tämä alamäki johtuu... Olen aina ollut iloinen energiaa täynnä oleva ihminen. Viime kuukausina olen taas tuntenut että minulla ei riitä voimat mihinkään. minun pitäisi opiskella, mutta tänäkin aamuna jäin sänkyyn makaamaan. En vaan millään jaksa nousta. Oloni on kokoajan jotenkin haikea, ahdistunut ja surullinen. Mutta peitän sen kaiken hyvin, esim käppäkaverinikin joka on hyvä ystäväni ei ole huomannut mitään, välillä vain ihmettelee kun näytän väsyneeltä.  Undecided
Olen sellainen ihminen että suljen kaiken pahanolon itseni sisään enkä osaa avautua mistään kenellekkään. idiot2 pitäis varmaan alkaa opettelemaan puhumista!
Mutta tänne sain kertoa pahan oloni, kiitos smitten
Ja muillekkin paljon jaksamisia smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14
  Tulostusversio  
 
Siirry: