Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kaukoparannusta tarvitseville  (Luettu 114023 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
hevosmies
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #180 : 11.01.2010 20:00:04 »

Yosa: lähetän kaukohoitoa nyt. Valoa!
tallennettu

Älä palvo ketään. Paitsi omaa Sisintäsi.
yosa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


:)


Profiili
« Vastaus #181 : 12.01.2010 10:58:01 »

Kiitos smitten smitten smitten smitten
tallennettu
Summer
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15



Profiili
« Vastaus #182 : 13.01.2010 15:55:43 »

Ihana ketju..  smitten

Olen väsynyt sairastamaan paniikkihäiriötä, josta olen jo 15v. kärsinyt. pyydänkin jos joku ihana ihminen jaksaa lähettää minulle kaukoparannusta.


Kiitos.


Iloa, valoa ja rakkautta  angel
tallennettu

Vesimies
hevosmies
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #183 : 13.01.2010 20:59:03 »

Moi!
Lähetystyö alkaa tänään illalla klo 21. Vilkaise myös henkimaailman ilmiöistä massakaukoparannus. Sano paniikkihäiriölle morjens!
tallennettu

Älä palvo ketään. Paitsi omaa Sisintäsi.
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #184 : 13.01.2010 21:17:56 »

Ihana ketju..  smitten

Olen väsynyt sairastamaan paniikkihäiriötä, josta olen jo 15v. kärsinyt. pyydänkin jos joku ihana ihminen jaksaa lähettää minulle kaukoparannusta.


Kiitos.


Iloa, valoa ja rakkautta  angel

Kuulin kutsusi jo tuolla yv:n kautta aikaisemmin vaan en ehtinyt siihen työni jälkeen vielä vastailla. Mutta juuri äsken, kun istuin tuohon TV:n äärelle, virittyäkseni henkisesti sitä työtäni ajattelemaan niin se lähetys sinulle aloitti omia aikojaan tuloaan. Se energia, jonka tunsin, tulee sieltä korkeimmalta tietoisuudeltamme ja sen sanoma oli sinulle, että ota se kaikki hyvä vastaan, joka on sinua ja kuuluu sinulle. Jotenka piti tuo TV:n katselukin jättää tuohon paikkaan ja tulla tänne kertomaan tämä sinulle. Smiley

Rakkaudella
se korkein tietoisuutemme
 smitten
tallennettu

Summer
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15



Profiili
« Vastaus #185 : 14.01.2010 00:21:53 »

Kiitos!  smitten  smitten  smitten
tallennettu

Vesimies
Tätsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #186 : 01.03.2010 16:48:14 »

Täällä tarvittaisiin vähän apuja myöskin.

En tiedä, mitä taakkoja harteillani kannan, mutta selän välilevyt ovat romuna ja hirveät iskiaskivut vaivaavat öisin. Päivät tuntuvat tosi raskailta, ja pienetkin vastoinkäymiset saavat järjettömät mittasuhteet, kun on väsynyt.

Anoppi on menossa torstaina aamusta isoon leikkaukseen, joka pelottaa häntä kovin. Häneltä ei ole kysytty lupaa kaukohoitoon, mutta voisiko joku esittää ajatuksia Tilanteen Korkeimmaksi Parhaaksi? Ja minulle voimia, että pystyn olemaan hänen tukenaan.

Toivon teille kaikille juuri sitä, mitä tällä hetkellä kipeimmin tarvitsette  smitten
tallennettu

Worrying is using your imagination to create something you don't want.
-Abraham-
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #187 : 07.03.2010 18:41:04 »

On sitkeä vasemman silmäluomen tulehdus, jos joku ehtii. Kiitos  smitten
tallennettu
pexi76
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #188 : 08.03.2010 09:11:54 »

Hei..

Uutena elämän etsijänä en ole vielä perehtynyt parantamisen saloihin, joten pyytäisin tytär puolelleni apua atooppisen ihon hoitoon. Välillä äityy todella pahaksi varsinkin kasvoissa ja käsivarsissa..

Toimiio tämä pyyntö näin vai tarvitseeko muita tietoja..??

Itselläni taas ajotöiden takia alaselkä vihoittelee aika ajoin. Olen visualisoimassa itseäni10kg kevyemmäksi ja olen vähentänyt työmäärää merkitsevästä, mutta ei lisä apu näihin olisi haitaksi.

Kiitoksia..  Cheesy
tallennettu
hevosmies
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #189 : 08.03.2010 21:50:35 »

Tätsä, Sidrika ja pexi76, täältä pesee! Ensi viikolla mukaan massakaukoparannukseen?
tallennettu

Älä palvo ketään. Paitsi omaa Sisintäsi.
pexi76
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #190 : 09.03.2010 08:16:52 »

Tätsä, Sidrika ja pexi76, täältä pesee! Ensi viikolla mukaan massakaukoparannukseen?

Kiitoksia suuresti Hevosmies..  Cheesy Olikin omituinen tunne illalla kun huomasin että ei tartte vaihdella asentoa alaselän aristamisen takia..Kiitos..Jos olen oikein ymmärtänyt niin vaikka kipu on toistaiseksi poissa, niin se ei poista syytä jonka takia se on tullut ja nyt olisi aika perehtyä siihen ja poistaa tuo vaiva loppu elämäksi.. Wink 

Millainen on massakaukoparannus..?? Olen uusi ja vielä hieman pihalla, mutta hyvin kiinnostunut oppimaan... Wink
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #191 : 09.03.2010 18:20:52 »

Tätsä, Sidrika ja pexi76, täältä pesee! Ensi viikolla mukaan massakaukoparannukseen?

Kiitoksia suuresti Hevosmies..  Cheesy Olikin omituinen tunne illalla kun huomasin että ei tartte vaihdella asentoa alaselän aristamisen takia..Kiitos..Jos olen oikein ymmärtänyt niin vaikka kipu on toistaiseksi poissa, niin se ei poista syytä jonka takia se on tullut ja nyt olisi aika perehtyä siihen ja poistaa tuo vaiva loppu elämäksi.. Wink 

Millainen on massakaukoparannus..?? Olen uusi ja vielä hieman pihalla, mutta hyvin kiinnostunut oppimaan... Wink
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=30011.450
Tässä on k.o. topikin viimeinen sivu, sinne voi ilmoittaa halunsa osallistua paranemiseensa  angel
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #192 : 11.03.2010 16:22:38 »

Tätsä, Sidrika ja pexi76, täältä pesee! Ensi viikolla mukaan massakaukoparannukseen?

Kiitos  smitten
Oli hankala tulehdus ja lääkkeet tuntuivat vain pahentavan tilannetta mutta nyt se on parantunut täydellisesti (aluksi meni n. 12 tunniksi reilusti pahemmaksi, sitten se olikin yhtäkkiä poissa)! Ja tottakai olen mukana massakaukoparannuksessa.
tallennettu
Tätsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #193 : 13.03.2010 00:00:08 »

Kiitos! Tällaiselle noviisille tämä tuntuu niin kummalliselle...

Kolmena iltana en ole muistanut ottaa arsenaalia särkylääkkeitä ennen maatamenoa, ja olen nukkunut aamuun asti  Shocked Sellaista ei ole sitten ihan hetkeen sattunut. Tänään vasta aloin miettiä syytä, ja muistin täällä olevan vienon pyyntöni.

Anopin leikkaus oli odotettua isompi, mutta kaikki sujui hienosti. Paljon isoja kipuja jäi leikkuupöydälle.

Kiitos!

Ilman muuta massakaukoparannuksessa mukana.
tallennettu

Worrying is using your imagination to create something you don't want.
-Abraham-
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #194 : 20.07.2011 17:15:38 »

Tarvitsen apua! On kauhean raju ja pitkäkestoinen flunssa, johon mun yleensä tosi tehokkaat omat konstit eivät tällä kertaa auta.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14
  Tulostusversio  
 
Siirry: