Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: mitä ihmettä?  (Luettu 10393 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« : 05.05.2007 08:48:56 »

nyt kertokaa miulle fiksummat et mitä tää uneni taas voisi tarkoittaa...

eli unestani en muita kuin edes menneen mummini vanhan kerrostalon johon menin sisään. olin menossa hissillä ylös 4 kerrokseen jossa hänen asuntonsa silloin joskus oikeastikkin sijaitsi.mutta kun menin itse hissille sen ovi olikin jo valmiiksi auki ja jalalla hieman hissin lattiaa koskiessani koko hissi rämähti kuilun pohjalle. ihmeellisintä jutussa oli myös se että näin tämän hissin yläosan silti särkyneenä.

no sen enenpää jattelematta lähdin kiipeämään siis portaita ylös päästäkseni tuonne edes menneen mummini asuntoon. puoleen väliin matkaa päästyäni näin itselleni kaksi täysin tuntematonta miestä jotka manailivat rikki mennyttä hissiä(olivat jotenkin huoltomiehen oloisia).sen enenpää heihin huomiota kiinnittämättä jatkoin taas omaa matkaani portaita ylöspäin. päästyäni mummini asunnolle puuttui siitä kokonaan ovi...oven tilalla oli vain jotenkin sellaista läpinäkyvää usvaa josta näkyi hänen olohuoneeseensa jossa hän itse onnelisena touhuili kaikkea mahdollista.

näin myös oman äitini ja siskoni istumassa mummini sohvalla sen enenpää mitään tekemättä. ihmettelin paljon että miksi he ovat siellä koska kysymys oli muutenkin isäni äidin asunnosta.myös samalla hetkellä kun huomasin heidät mummini talossa muuttui kaikki oman selkäni takana joenkin sellaiseksi laitosmaiseksi. en oikein saanut selvää seisoinko sillä hetkellä sairaalassa vai esim.jossain vanhusten hoitokodissa (veikkaisin kuitenkin enenpi tuota jälkimmäistä).

enenpää unestani en muista...se loppui yhtä äkkiä kun oli alkanutkin. saisikohan teistä kukaan selvää mitä tälläinen voisi tarkoittaa?

muutenkin nukuin tämän jälkeen todella levottomasti ja jotenkin uneni vaivannut koko aamun...yleensä minulle ei jää omista unistani näin ahdistavaa oloa kuin nyt.
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1 : 05.05.2007 09:13:13 »

nyt kertokaa miulle fiksummat et mitä tää uneni taas voisi tarkoittaa...  saisikohan teistä kukaan selvää mitä tälläinen voisi tarkoittaa?

muutenkin nukuin tämän jälkeen todella levottomasti ja jotenkin uneni vaivannut koko aamun...yleensä minulle ei jää omista unistani näin ahdistavaa oloa kuin nyt.

 Huh.... Jadeania tahtoisitko kertoa ETTÄ millaisia ajatuksenalkuja sulle itsellesi tulee tuosta unesta - ja mikä siinä tunnelmassa tai unen tilassa~unen näyttämössä sinua ahdistaa tai peloittaa ~tai mikä tunne sulla on päällimmäisenä.... Huh
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 05.05.2007 09:27:17 »

kun en oikein siukkuseni tiedä itsekkään...uni itsessään ei ehkä ollut mitenkään ahdistava vaan olo sen jälkeen kun uneni muistin... harvoin yleensäkkään kun muistan mitä uneksin...

jotenkin kun ajattelen niin että jos jonkin unen muistaa tavallista paremmin on sillä oman elämäsi kannalta jokin suurempi merkitys...

tämän unen merkityksestä kun en itse nyt oikein pääse perille...

unessa olin itse jotenkin rauhallisella mielellä kuitenkin ja katselin vain ympärilläni tätä kaikkea ja tavallaan kun tuon edes menneen mummini näin olin hyvin onnellinen hänen puolestaan...

jotenkin ainut ahdistava tunne oli kun kiipesin tuon kerrostalon portaita ylös...ja sen muistan että yleensäkkin tuon talon hissi toimi todella huonosti ja sitä harvoin sinne menessäni käytin...nyt se siis unessa hajosi ihan vauhdilla...en sitten tiedä onko näillä mitään yhteyttä keskenään...
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #3 : 05.05.2007 09:40:21 »


jotenkin kun ajattelen niin että jos jonkin unen muistaa tavallista paremmin on sillä oman elämäsi kannalta jokin suurempi merkitys...

tämän unen merkityksestä kun en itse nyt oikein pääse perille...

unessa olin itse jotenkin rauhallisella mielellä kuitenkin ja katselin vain ympärilläni tätä kaikkea ja tavallaan kun tuon edes menneen mummini näin olin hyvin onnellinen hänen puolestaan...

jotenkin ainut ahdistava tunne oli kun kiipesin tuon kerrostalon portaita ylös...ja sen muistan että yleensäkkin tuon talon hissi toimi todella huonosti ja sitä harvoin sinne menessäni käytin...nyt se siis unessa hajosi ihan vauhdilla...en sitten tiedä onko näillä mitään yhteyttä keskenään...

....jotenkin kun ajattelen niin että jos jonkin unen muistaa tavallista paremmin on sillä oman elämäsi kannalta jokin suurempi merkitys... ....tuo on totta ainakin itselläni ~ ja sekin ETTÄ usein näihin merkkiuniin liittyy ainakin hetkellinen ahdistunut olo KUNNES saa kiinni siitä viestistä  ja juuri tämänkaltaisten unien viestit tulevat niin syvältä tasolta ETTÄ vie jonkin aikaa että NIIDEN kielen saa tulkatuksi omalle järjenkielelle ....

....unessa olin itse jotenkin rauhallisella mielellä kuitenkin ja katselin vain ympärilläni tätä kaikkea ja tavallaan kun tuon edes menneen mummini näin olin hyvin onnellinen hänen puolestaan....... on "hyvä juttu sinänsä" että kun ns. kuljit niissä unenmaisemissa - siinä asiassa tai kokemuksessa mitä tämä unen taso edustaa NIIN olit ja olet siellä rauhassa - vaan jospa ahdistus tulee juuri tästä ETTÄ ns. järjellistä oloa alkaa ahdistaa kun se ei ymmärrä mistä on kyse - kun sitä unen ei ehkä nk. järjellä voikkaan selittää VAAN kun se tulee vaikka ns. henkiseltä - sielun puolelta on sitä " luettava ja ymmärrettävä" myös sielun kielellä ..... saattaisko tämä uni viestittää sinulle jotain juuri tästä eli SIITÄ minkä järjellä voi ymmärtää ja hyväksysä - ja siitä kokemusmaailmasta JOKA on järjellisen ajattelun toisella puolella - ja mahdollisesti NÄIDEN kahden maailman välisestä suhteesta toisiinsa - tulee tämä nyt ihan intuitiolla mieleen - TAvallaan siitäkin että näit mummosi ja toisaalta äitisi ja siskosi siellä samassa paikassa .... ovatkos he kaikki elossa .... Huh  smitten
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 05.05.2007 09:42:44 »

hitaasti mutta päämäärätietoisesti etenevät naiselliset energiat vievät perille,(vaikka matkanteko saattaakin ahdistaa,ja tuottaa vaikeuksia)
toisin kuin nopea miehinen eteneminen mekaanisin keinoin,
sillä pystytään luomaan tukeva ja kestävä perusta tulevaisuudelle (luku 4)
ehkäpä tämä oli mummosi elämänopetuksia sukupolvelta toiselle?
vielä usvan takaakin muistuttamassa?
että se helpoin vaihtoehto ei aina ole se paras vaihtoehto?
jokin ovi on sinulle jo valmiiksi auki,kunhan keksit mikä usvan takana
sinua odottaa?
hoiva-ammatti?
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 05.05.2007 09:43:36 »

siis mummini ei enää elossa ole ja äitini ja siskoni kyllä...
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 05.05.2007 09:49:46 »

nikki

kirjoituksesi voisi sikäli paikkaansa pitää että minulla on ovi auki erääseen kouluun joka liittyy erilaisten energioiden hoitoon...olen ollut kylläkin nyt kahden vaiheilla pitäisikö minun kuitenkin siirtää tätä opiskelemman lähtöä...

sen tiedän että jos mummini vielä elossa olisi hän minut tuohon opiskeluun patistaisi tavalla tai toisella...

toisaalta myös tiedän että äitini on tätä koulutusta vastaan koska pitää sitä aivan täytenä huuhaana...johtuisiko siis siitä että hänkin olisi unessa???

ihmetyttää vielä tuo hissi..miksi se meni niin vauhdilla kuilun pohjalle...ja miksi vielä näin että se oli ainakin yläosastaan rikki?

hissit jotenkin ahdistavat minua tosielämässäkin. en juurikaan niitä käytä ellei ole pakko...
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #7 : 05.05.2007 09:56:26 »

..... no nyt sen löysin - edesmenneen mummoni ... aika samoille ajatuksille päädyin NIKIN kanssa .... että mummosi sieltä usvan takaailmoittelee sinulle jotain - ja vieläkin ajattelen sitä että kun elossa olevat siskosi ja äitisi olivat hänen kanssaan NIIN jonkinlainen YHDISTÄMINEN tähän liittyy ..... kuin myös se että ovet on auki  etkos sinä kirjoittanut tuolla jollain topicilta siitä ETTÄ kun jokin ovi sulkeutuu ja jää sitä tuojottamaan NIIN saattaa käydä niin ETTEI huomaa ympärillään olevia aukinaisia ovia .....

....naisenergiaa - liittyisikö tämä siihen " lahjaan " joka teidän suvun naisilla on  Shocked .....

... ja että tällä elämänmatkalla me naiset saatamme hyvinkin törmätä " näihin manaileviin  huoltomiehiin" jotka jäävät pohtimaan sitä rikkonaista hissiä - kun sinä naisena jatkat matkaasi ylöspäin - kohti päämäärääsi  ..... rikkoutunut hissi - rikkoutunut yhteys - että vaikuttaisko jonkun miehen olemassaolo tähän yhteyteesi - tämän lahjasi " toimimiseen" - ja toisaalta mummosi haluaa viestittää ETTÄ no hätä pääset perille ihan omin avuin eli jaloin .... vaikka sitten hitaammin ..... ja toisaalta mummosi muistuttaa juuri tästä naisenergias´ta.... ja siitä ettet anna näiden huoltomiesten tulla manailullaan sinua säikyttämään ...... tässä nyt ajatuksenpätkiä ihan vain vihjeiksi tai viitteeksi... smitten
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #8 : 05.05.2007 10:01:53 »

siukkuseni voit olla myös oikeassa tuossa että he kuvastavat jotain tälläistä...toisaalta ihmetyttää että kaikki muut ihmiset unestani tunsin mutta nämä "huoltomiehet" olivat ihan vieraita ihmisiä...

ettei vaan olisi esteitä vielä tulossa joidenkin vieraiden ihmisten tasolta vai voisiko tuo kuvata joidenkin ihmisten ennakkoluuloja asioita kohtaan...

sinä kun siukkuseni tiedät mistä koulusta nyt puhun...saattaisi siis joissain ihmisissä varmasti myös synnyttää tämä enakkoluuloja ja leimaamista???
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #9 : 05.05.2007 10:02:38 »

Jadeania ..... eikös sinun " lahjasi " ole juuri mummoltasi peritty - ja ihan tulee sellainen olo ETTÄ mummosi ilmoittelee sinulle ETTÄ nou hätä ... että ei pidä huolestua äidistä tai siskosta tai siitä mitä he ajattelevat " että mummosi  hoitaa sen asian" jollain tavalla  Wink ja  jatka matkaasi vain kohti päämäärääsi .... joskus se nopein tie ei ole se suorin .... että mitä siellä "pohjalla näit" kun sitä hissin katon läpi katselit - että liittyykö tähän ajatus että HISSI kuvaa sitä koulutusta - että se syöksisi sinut jonnekin pohjalle - sekö sinua ahdistaa.....
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #10 : 05.05.2007 10:09:03 »

mitä lahjaan tulee niin se on taas peritty äitini puolelta ja tässä unessa unessa mummini oli isäni äiti...

siis onhan se vähän niin kuten sanoin että tuo koulu varmasti joissain ihmisissä herättää ennakkoluuloja sun muuta...
ammatin siitä kuitenkin itselleni tehdä haluan...

sen kuitenkin tiedän että tämä edes mennyt mummini oli herkempi kuin muut myös tälläisille asioille...siis osasi hyväksyä myös tälläiset elämänkatsomukset yms.

äitini taas ei..jotenkin omasta mielestäni ollut katkera että taito on aina hyppinyt meillä hiukan noiden sukupolvien yli...
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #11 : 05.05.2007 10:17:13 »


....
Lainaus
ettei vaan olisi esteitä vielä tulossa joidenkin vieraiden ihmisten tasolta vai voisiko tuo kuvata joidenkin ihmisten ennakkoluuloja asioita kohtaan
...
itselleni ei tule mieleen etä tämä on niinkään enneuni jostain tulossaolevasta JOKA tapahtuu kaikesta huolimatta VAAN paremminkin viesti sinulle miten itse tähän asiaa suhtaudut ...minkä asioiden äärelle sinun on hyvä pysähtyä " ettet putoa pohjalle " itseasiassa paremminkin uni kertoo siitä juuri että NOU HÄTÄ sinä vältät pohjalle putoamisen .... ja jotenkin se tilanne tai asia mitä " tämä pohjalle putoaminen symbolisoi" on sinun nähtävillä - tai millaista jälkeä siinä syntyi - kun hissin katto on auki.... hmmm. ja toisaalta nuo manailevat huoltomiehet
Lainaus
toisaalta ihmetyttää että kaikki muut ihmiset unestani tunsin mutta nämä "huoltomiehet" olivat ihan vieraita ihmisiä...
   ~jotka manailevat sitä että niiden pitää tehdä hommansa .... voisiko NE huoltomiehet unessa symbolisoida  ihmisiä jotka edustavat sinulle  IHMISIÄ joilla on myös jokin lahja tai kyky ja jotka ikäänkuin osaavat tämän " sinun lahja-asiasi" paremmin kuin sinä itse ..... ja jotka  ovat sitä mieltä " että kiville karahtaa - pohjalle päädyt - ettei sinusta ole tämän lahjasi edustajaksi" .... ja kuitenkin sinä heistä välittämättä kiipeät raput rauhassa ja pääset perille...


siukkuseni voit olla myös oikeassa tuossa että he kuvastavat jotain tälläistä...toisaalta ihmetyttää että kaikki muut ihmiset unestani tunsin mutta nämä "huoltomiehet" olivat ihan vieraita ihmisiä...

ettei vaan olisi esteitä vielä tulossa joidenkin vieraiden ihmisten tasolta vai voisiko tuo kuvata joidenkin ihmisten ennakkoluuloja asioita kohtaan...

sinä kun siukkuseni tiedät mistä koulusta nyt puhun...saattaisi siis joissain ihmisissä varmasti myös synnyttää tämä enakkoluuloja ja leimaamista???
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #12 : 05.05.2007 10:21:27 »

.... Cheesy ainakin tämä hyöty tästä on että jossain kohtaa sinulle varmasti aukeaa " silmät " ja korvat ymmärtämään mistä on kyse - se on varmasti ihan "näkösällä jo" ..... on ainakin tullut eriteltyä erilaisia vaihtoehtoja JA kyllä tuossa NIKIN kirjoituksessa on hyvin pitkälti  se viisaus mitä hait ..... ja sen kun liität siihen mitä elämässäsi todella on tapahtumassa - ja se vielä ettei uniemme ihmiset ole aina nk. yksi yhteen - vaan he edustavat jotain piirrettä tai ominaisuutta meistä itsestämme - ja näin ollen nämä huoltomiehet voivat hyvinkin olla juuri kertomassa sitä että olet kahden vaiheilla ihmettelemässä että mennäkö vaiko eikö mennä JA entäs jos ja niin edelleen .... smitten
« Viimeksi muokattu: 05.05.2007 10:23:32 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #13 : 05.05.2007 10:33:41 »

olet niin oikeassa siukkuseni..jotenkin sellainen vaihe menossa että hieman kahden vaiheilla kaikessa..mutta kuitenkin niin selvänä se mikä on oikein ja minne suuntaan mennä...
tallennettu

nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #14 : 05.05.2007 10:38:50 »

tuo hissi ja huoltomiehet voivat kuvastaa sitä perinteistä tapaa edetä
ylöspäin,loogista mennä mieluummin hissillä noin ylös kuin vaivata jalkojaan,mekaaninen tapa,eikä kuitenkaan mekaniikkaan ole luottamista,
tarvii jatkuvaa korjausta,tiesit sen jo aikoja sitten,
tuo hissi voisi kuvastaa myös perinteistä "lääketiedettä",miehet stetoskoopin varressa vastustamassa uusia tuulia,ennakkoluulojapa hyvinkin,kakkonen on auttamisen ja yhteistyön numero,
miehinen energia on sitä tekevää energiaa,
ehkäpä nämä kaksi suuntaa olisi hyvä yhdistää ja nähdä hissin katon läpi kauemmas tulevaisuuteen,
ehkäpä äitisi on alitajuisesti kuitenkin hyväksynyt ajatuksesi kun kuitenkin samassa asunnossa oli? tai että sinä saat hänet puolellesi "mummisi keinoin"?
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: