Äänestys
Kysymys: Nousevamerkkisi?h
Oinas - 9 (1.7%)
Härkä - 15 (2.9%)
kaksonen - 36 (6.9%)
rapu - 53 (10.2%)
leijona - 82 (15.7%)
neitsyt - 58 (11.1%)
vaaka - 64 (12.3%)
skorpioni - 76 (14.6%)
jousimies - 65 (12.5%)
kauris - 31 (6%)
vesimies - 21 (4%)
kalat - 11 (2.1%)
Äänestäjiä yhteensä: 477

Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 15
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nousevamerkkisi  (Luettu 134152 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Melodrama
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #75 : 15.07.2007 00:44:09 »

Onko muut nousuravut "lapsenkasvoisia"? Itse saan aina olla todistelemassa täysi-ikäisyyttäni joka paikassa, olen 26-vuotias.
Onkohan se nousevan ravun syytä vai jostain muualta tuleva  Smiley

Täällä kanssa nousurapu,(aurinko Jousimies)olen 32 ja kysytään kaupassa papereita.Yleensäkin ihmiset luulee mua 10 vuotta nuoremmaksi.

Semmonen ulkonäköjuttu myös että ihmiset usein sanoo mua jonkun tunnetun ihmisen näköiseksi tai ylipäänsä tutun näköiseksi.Lieneekö ravun tepposia..

Nousurapu on alkanut 30v täytettyäni vaikuttaa niin voimakkaasti että se on naurettavaa.  Cheesy Aikaisemmin kävin kotona vain nukkumassa,enkä ikinä laittanut ruokaa tai siivonnut.Nyt rakastan olla yksin kotona häärimässä.Olen muuttunut todella radikaalisti siis.

tallennettu

Amor vincit omnia

Aurinko Jousimiehessä,Kuu ja Asc Ravussa
heissu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52



Profiili
« Vastaus #76 : 16.07.2007 22:26:31 »

Minä olen neitsyt ja nousevamerkkini leijona  Cheesy ja mielestäni kyllä tuo leijona sotkee kuvioita niin paljon, etten ole kovin tyypillinen neitsytimmeinen  Wink
tallennettu
AnnaSV
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #77 : 19.07.2007 19:52:12 »

Heipsan,

Olen nousuleijona, ja väittävät että heillä on usein paksut hiukset ja kohdallani se näyttää pitävän paikkansa- kuontaloa riittää. Ovatpa vielä aggressiivisen luonnonkiharat.

Mitä luonteeseen tulee niin olen vielä liian kiltti, ilman tempperamenttia(aurinkovaaka) Ikää on mittarissa kohta 32 vuotta, eli astrologian mukaan jellonan pitäisi olla vauhdissa Grin
Ehkäpä se näkyy esiintymisvietissä, karaokekuppilassa mua ei saa revittyä mikrofoninvarresta irti  2funny
tallennettu
windy.fi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2



Profiili
« Vastaus #78 : 21.07.2007 13:40:52 »

Hei muuten,

Osaisiko joku tilastotieteilijä sanoa, miksi tämän kyselyn nousumerkit näyttäisivat kasaantuvan noin:

leijona     - 29 (14.3%)
neitsyt    - 26 (12.8%)
vaaka    - 27 (13.3%)
skorpioni    - 31 (15.3%)
jousimies    - 24 (11.8%)

Kiinnostaako astrologia/nettifoorumit näitä nousuja muita enemmän, vai mikä lie..? Huh
tallennettu

Asc: Leijona
Aurinko: Oinas
Kuu: Skorpioni

~First love yourself, then you can love someone else~
www.liveearth.msn.com
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #79 : 21.07.2007 13:57:47 »

Heh.
Ilmeisesti  se mitä ihmiset näkevät vaikuttaa skorpionilta. Eräs vanha ystävä sanoi että aina kun suutun vaikuttaa siltä että ylleni nousee haarniska ja piikki valmiina pistämään samalla kun nappaan "vihollisestani" saksilla kiinni. Olen siis nousu skorppari. Enempää en osaa kommentoida asiaa. Eikä vieressäni ole ketään jolta asiaa voisi kysyä.

Tosin sisaruksillani ja isälläni on sama nousumerkki. Ja kyllä se temperamentti aina välillä puskee läpi. On se sinänsä erikoista kun skorpioni katsoo toista skorpionia silmiin, aina tuntuu syntyvän jokin yhteisymmärrys ja suuremmat kuohut vältetään. Ainakin näin aikuisiällä.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #80 : 21.07.2007 15:28:11 »

Syntyessäni AC oli 2'9 astetta Skorpionia
Progresiivisesti tällä hetkellä 26'26 - " -
Direktiivisesti tällä hetkellä 13'56 Jousimiestä
Direktiossa Aurinko, Kuu, Merkurius 2. huoneessa ( aurinko  ja   kuu vesimies :ssä)
merkurius  kauris :ssa)
 Mars ja Venus molemmat Kaloissa, 3.huoneessa, ei yhtymää kuitenkaan.

Itse miellän itseni sekä progisti, että direktiivisesti. Mutta mitä tulee,  vanhoihin käytöstapoihin ne tulevat Radixilta ja ne ovat aina olemassa, se on pohja joka pysyy.
Eli Radix tulee aina olemaan toiminnassa, mutta suunnataan eteenpäin, paikoilleen ei voi jäädä.

tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #81 : 23.07.2007 15:55:05 »

 askendentti vaaka

Taiteellisuutena näkyy ja tuon vaikutuksesta varmaan osaan olla nätistikin, jos huvittaa  Wink
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #82 : 24.07.2007 10:44:52 »

 askendentti  neitsyt

« Viimeksi muokattu: 28.07.2007 22:15:27 kirjoittanut Nebra » tallennettu

Kiulu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #83 : 26.07.2007 06:11:14 »

Nouseva merkkini on Jousimies, aurinko Härkä.Ulkoinen olemukseni on enemmän nousevanmerkin kaltainen.. Shocked Härkääkin kyllä löytyy, ja kuumerkki Vesimies tuo minuun ainakin vapauden ja riippumattomuuden kaipuun. En voi sietää ripustautuvia tyyppejä, enkä sitoutumista ilman vapauksia myös omaan aikaan ja tilaan. smiley6600
« Viimeksi muokattu: 26.07.2007 06:13:31 kirjoittanut Kiulu » tallennettu
Morwenna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #84 : 28.07.2007 19:00:32 »

Olen myös nousu-Jellona  :Smiley Mikä kyllä pitää paikkansa, vaikka olen todella ujo ja toisaalta vihaan huomion keskipisteenä olemista, niin toisaalta taas janoan huomiota ja haluaisin esim. näytellä  coolsmiley Mutmut, niin paha epävarmuus kuitenkin päällä etten oikein uskalla heittäytyä mihinkään... Aurinko-Rapu ja Kuu-Kauris kyllä tasapainottavat aika tehokkaasti tuota Leijonaa.

Voiskohan tässä samalla kysäistä, mitä ammattinäkymiä MC-Oinas tuo? Kymppihuoneessa on vain Vesta-asteroidi, eikä sekään ole yhtymässä.

Tulen hyvin toimeen Leijonamerkkisten kanssa muutenkin (siis aurinkomerkiltään), kun taas esim. Härkien hitauteen tuskastun ja Vesimiesten kanssa jotenkin ei juttu luista.

Mieheni on  aurinko - Kalat ja nousu-Vaaka  smitten ja hän onkin se rauhoittava ja rauhallinen osapuoli tässä suhteessa.
tallennettu
Starwind
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96



Profiili
« Vastaus #85 : 08.04.2008 19:39:27 »

Noususkorppioni täälläkin  Cheesy Kaikki aiemmat kuvaukset tuntuvat pitävän paikkansa. Tutut ja tuntemattomat sanovat salaperäiseksi, vaikka itse ainakin kuvittelen olevani hyvin avoin ja rehellinen ( aurinko jousimies...). Ja jos saat suuttumaan (ei niin hirveän helppoa), niin kannattaa olla pakoväline ja -reitti valmiiksi mietittynä  Grin
tallennettu

Au jousimies, kuu vesimies, nousu skorppiooni, mc leijona
Keltainen yliääni ihminen
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #86 : 08.04.2008 20:40:19 »

tuota  :askendentti:a karma-astrologi nimitti "sielun portiksi tähän elämään" eli olisi vissiin paikallaan yrittää toteuttaa tuon merkin positiivisia puolia,itsekasvatust,
elikkä tämmösen portin sisältäni löysin:
 askendentti jousimies optimismia,uskoa ja luottamusta,
avarakatseisuutta,suurpiirteisyyttä ja anteliaisuutta,
se meinaa sydämen kautta elämistä
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #87 : 08.04.2008 22:44:56 »

 askendentti kauris angel

Musta löytyy tiettyä kaurismaisuutta.. Muuten en välitä asioista juurikaan yhtään ja suhtaudun ylirennosti kaikkeen, mutta sitten kun kohdalle osuu itselle tärkeä asia tai tietää osaavansa hoitaa hommat, niin sitten painetaan duunia vaikka peräpeili ruvella 2funny  Osaan olla kunnianhimoinen ja tietyissä asioissa haluan olla paras, täydellinen.. Huomaan, että opiskelussa olen välillä liiankin kunnianhimoinen. Paha taipumus on välillä myös hukkua tekemisen paljouteen, haasteet eivät pelota.

Toisaalta tunnen sydämeltäni olevani se hupsutteleva, hassutteleva  aurinko jousimies , joka kertoo mitä oudompia juttuja ja koittaa katsoa elämää myös aurinkoiselta kantilta, vaikka ajat eivät aina suosisikaan angel  Tunnollisuus ei ehkä ole vahvin piirre ja myöhästely tuppaa olemaan ongelma - paitsi sitten, kun tulee taas vastaan Se Mielenkiintoinen Elämää Suurempi Projekti, sitten meikäläisessä herää taas se kunnianhimoinen askendentti kauris ..
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
fiona_fox
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #88 : 09.04.2008 15:57:15 »

Täällä taas yksi nouseva  skorpioni

Todellakin, olen vuosien varrella muuttunut pikku-oinaasta pidättyväisemmäksi ja mystisemmäksi olennoksi. Omalla kohdallani muutos alkoi varmaan siinä täysi-ikäisyyden paikkeilla, kiihtyi kovasti 20-kympin alkuvaiheilla ja jatkuu jossain määrin kai edelleen (kohta 25v.). Tiettyä ehdottomuutta musta on varmaan aina löytynyt, mutta nykyään skorpparin kuvaukset sopii paremmin kuin oinaan.
tallennettu
Almah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 159


-The wealth of the soul is the only true wealth.-


Profiili
« Vastaus #89 : 09.04.2008 23:15:13 »

Nouseva Vesimies tälläkin...

Minulla oli varsinkin murrosiästtä valtava, lähes pakkomielteen omainen tarve olla erilainen kuin muut. En halunnut leimautua mihinkään tiettyyn tyylisuuntaukseen, vaan halusin olla vain minä...

VAPAUS olla se mitä on, ja tehdä sitä mitä haluaa ja mistä nautii ovat nykypäivän mottoja edelleen..

Jokainen saa olla sitä mitä on, eikä ketään syrjitä sen takia mitä hän edustaa.. Me jokainen olemme pieni suuri aarre tässä maailmassa juuri sellaisina kuin olemme...

jne...  smitten smitten smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 15
  Tulostusversio  
 
Siirry: