Äänestys
Kysymys: Nousevamerkkisi?h
Oinas - 9 (1.7%)
Härkä - 15 (2.9%)
kaksonen - 36 (6.9%)
rapu - 53 (10.2%)
leijona - 82 (15.7%)
neitsyt - 58 (11.1%)
vaaka - 64 (12.3%)
skorpioni - 76 (14.6%)
jousimies - 65 (12.5%)
kauris - 31 (6%)
vesimies - 21 (4%)
kalat - 11 (2.1%)
Äänestäjiä yhteensä: 477

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nousevamerkkisi  (Luettu 134124 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #45 : 02.06.2007 14:54:28 »

nouseva  vesimies ilmoittautuu myös  Smiley

eipä toisia kaltaisiani ole näkynyt tässä keskustelussa. huhuuu!!!

Eräs kuuluisahko astrologi sanoi minulle kerran, että päivän paras nousumerkki on juurikin Vesimies, koska se tekee ihmisestä rajattoman. Lienet siis onnekas...
Sittenhän minäkin OLEN onnekas  Cheesy smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Nippus
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« Vastaus #46 : 02.06.2007 16:33:09 »

Täällä yksi nousu vesimies lisää!
Olen pitkään miettinyt, miten tuo itsessäni ilmenee. Ravun ominaisuudet ovat hyvinkin vahvat ja tunnistettavat, mutta tuo vesimies on aina ollut jotenkin vieras merkki minulle.

Luulenpa, että nyt "aikuisena" on nuo vesimiehen piirteet kuitenkin alkaneet nostamaan päätään yhä enemmän. Tuo RAJATTOMUUS tosiaan... Saturnuksen paluun tajuttomat myllerrykset ovat lyöneet sikäli itsensä läpi ja tunnen olevani vapaa, olen irtautunut henkisesti kaikista kirjoittamattomista odotuksista, miten onnellinen elämä mukamas etenee askel askeleelta. Voin tehdä elämässäni mitä vain, kunhan en satuta toiminnallani muita ja olen itse onnellinen  smitten Nytkin kesällä lähden yksin pitkälle matkalle ja tuo matka pelottaa etukäteen aivan mahdottomasti...  buck2 mutta jokin sisälläni sanoo että mentävä on pelotti tai ei. Kasvun paikka.

Ja tosiaan, jo päättyneet opintoni ja nykyinen työni on nousuveskaria parhaimmillaan... yhteiskunnallisiin epäkohtiin pureutumista ja "maailman pelastamista". Lisäksi ykskaks yllättäen olen alkanut vetää puoleeni ihmisiä muista maailman kolkista, ihanaa ja ihmeellistä Cheesy
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #47 : 02.06.2007 16:56:42 »


Hmm, monella noususkorpparilla "hiljainen kausi" menossa ainakin tämän palstan mukaan  Shocked Sattumaa?


Jaa-a.. :Smiley Itselläni on ja ei hiljaista.

Eilen suuttua räjähdin töissä oikein kunnolla,
jota muuten teen muutoin todella harvoin, mutta sitten kun teen sen..
... minun pomoni sihteeri alkoi itkemään
ja yritti lähteä kesken päivän
kotiin järkytykseltään.

Sanoin, että prkle et lähde kotiisi ennen kuin asia on hoidossa
ja korjattu,
ja minä en välitä, vaikka siihen menisi koko seuraava yö.

Pistin sellaista myrkkyä ja uhkakuvia, että ei mitään rajaa.
Voi prkele, että olin valmis jo tekemään murhia! tickedoff knuppel2
En todellakaan välittänyt enään, mitä muut ajattelevat
ja mitä tästä seuraisi. tickedoff

Hän ei hoitanut erästä erittäin tärkeää juttua huolellisesti loppuun
erään toisen yhtiön kanssa,
vaan tunaroi hyvin tärkeän, elin tärkeän jutun, jonka hoitaminen
kuitenkin oli maailman yksinkertaisin juttu.
Kysyi ainoastaan huolellisuuta. tickedoff

Siis virhe tapahtui myös ko. yhtiössä, jonka asiakkaita olemme
ja siellä sai sapikutia myös n. 20 henkilöä minun raivon ruoskastani. knuppel2

Pomoni, siis  vaaka-mieheni, oli hyvin järkyttynyt
ja sanoi, ettei ole nähnyt sihteerinsä itkevän koskaan.

Sanoin, että itku tekee välistä hyvää, hoitakoon prkele hommansa.

 vaaka-mieheni jätti kaikki muut työnsä ja auttoi sihteeriään.
Myöhemmin hän sanoi minulle, että olen suuttuessani todella
pelottava ja moitti minua siitä, että alaisia ei johdeta niin
kovalla ja julmalla tavalla.

Tosin hänkin osoitti voimiaan ko. yhtiöön ja sanoi katkaisevansa
kaikki suhteensa ko. yhtiöön, mikäli asiaa ei saada korjattua minulle
ja aikaa hän antoi maanantaihin asti.
Hän on  askendentti harka  kuu  vesimies
ja minä hänen  venus, joka on minun  askendentti,
eli  skorpioni, joten jos joku astuu minun tielle,
astuu hänen tielleen. Wink

Olemme erittäin suuri maksava asiakas yhtiönä ko. yhtiölle.

Hän pelkäsi, että pistän suhteen poikki, yhtiön matalaksi,
tapan jonkun, eikä seksiä illalla ja lakkaan rakastamasta häntä tms.
Tosin en maininnut mitään näistä, mutta hän teki kaikkensa,
että saa vihani talttumaan.
Hän lahjoi minut hyvin ylenpalttisesti after all,
ja sanoi vielä, että tämä on sitten lepytyslahja ja uhri
korkeammalle vihan jumaluudelleni. Kiss

No, asia tuli korjattua 3 tunnissa ja rauha palasi maahan. Smiley

Onneksi tätä tapahtuu varsin harvoin.

 askendentti skorpioni suuttumus on siis erittäin tehokasta. Kiss
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #48 : 02.06.2007 19:14:05 »

...

 askendentti skorpioni suuttumus on siis erittäin tehokasta. Kiss[/color]

Tuonkin voin vain allekirjoittaa, sillä lapseni on myös  askendentti skorpioni ja olen saanut tuta jotain tuollaista ... - hänellä on myös  pluto  aspect_con   merkurius  skorpioni ssa 1. huoneessa ja  jupiter nousevana planeettana  skorpioni ssa huoneesa 12.  :Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #49 : 02.06.2007 19:18:18 »

Täällä yksi nousu vesimies lisää!
....
 Nytkin kesällä lähden yksin pitkälle matkalle ja tuo matka pelottaa etukäteen aivan mahdottomasti...  buck2 mutta jokin sisälläni sanoo että mentävä on pelotti tai ei. Kasvun paikka.
....
Minullakin oli nuorena nuita avartavia yxin-matkoja, enkä kadu niistä yhtäkään, ne ovat helmiä elämäni nauhassa  Cheesy

Onnea matkaan Nippus smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #50 : 02.06.2007 20:44:52 »

Onko muut nousuravut "lapsenkasvoisia"? Itse saan aina olla todistelemassa täysi-ikäisyyttäni joka paikassa, olen 26-vuotias.
Onkohan se nousevan ravun syytä vai jostain muualta tuleva  Smiley
tallennettu
Mimia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 91



Profiili
« Vastaus #51 : 02.06.2007 20:48:33 »

Nousurapu astuu joukkoon!!  Smiley

Päivä päivältä miusta näkee nousuravun piirteet paremmin.. Ja en vielä päättänyt, että onko se hyvä asia!! Grin

Ennen olin kylmä ja tunteeton ja nyt asiat ovat aivan päinvastoin.. Myötätuntoa, ymmärrystä, huolehtivaisuutta ja rakkautta riittää vähän liikaakin. Joskus jossain tilanteissa ei aina tarvitsisi olla se joka ymmärtää ja antaa tilaa  :Smiley Mut minkäs itselleen voi  angel

Ja nyt on myös pelottavasti tuo elämäni ensimmäinen..hmm, uskaltaakohan sitä sanoa ääneen... :Smiley vauvakuume nostamassa päätä. No niin, nyt se sitten on sanottu  Grin Minä, joka ei ole koskaan pitänyt mistään vauvoista/lapsista ja, joka ei ole koskaan edes hoitanut lasta  Grin

Tällä hetkellä suurin toiveeni on saada asettua aloilleen miehen kanssa, ylentyä töissä ja saada lapsi. Voi jessus, sanoinko minä tuon!!??  Cheesy Minä, joka olen aina vain halunnut mennä ja tutustua uusiin ihmisiin ja unohtaa ne heti huomenna..  Grin
tallennettu

Trooppinen: aurinko harka 11.huone, kuu kalat MC, askendentti rapu

Sideerinen: aurinko oinas 11.huone, kuu vesimies  MC, askendentti kaksoset

Valkoinen planetaarinen koira
Puu-Puhveli

Valkoinen Metalli Tähti
Jasmiini
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #52 : 02.06.2007 20:58:48 »

Mimia, minä olin pitkään sitä mieltä etten todellakaan halua ikinä lapsia,"hyi minullako rääkyviä kakaroita".
Niin... Nyt olen viimeiset kuusi vuotta ollut rakastunut lapsiin ja toivon itselleni jonain päivänä ainakin muutaman, ellen koko katrasta  Smiley
Niin se mieli muuttuu ja nousurapu alkaa viedä voittoa itsenäiseltä "minä en sitoudu mihinkään" oinaalta.
Pelottavaa  Grin
tallennettu
Mimia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 91



Profiili
« Vastaus #53 : 02.06.2007 21:05:20 »

Onko muut nousuravut "lapsenkasvoisia"? Itse saan aina olla todistelemassa täysi-ikäisyyttäni joka paikassa, olen 26-vuotias.
Onkohan se nousevan ravun syytä vai jostain muualta tuleva  Smiley

Mie saan koko ajan myös todistella ikääni. Omistan kuulemma juurikin ne "lapsenkasvot"..  Smiley Se on kyllä totta! Miulla on pehmeä iho, isot silmät, korkea otsa, iso hymy ja muutenkin kasvonpiirteet ovat pehmän oloiset  smitten



Muutin syksyllä Helsinkiin ja ensimmäisenä päivänä töihin mennessäni bussilla, jolloin en vielä omistanut bussikorttia, niin jouduin maksamaan matkan käteisellä. Annoin kuskille tasarahan aikuisten maksusta; olisiko ollut silloin jotain 2,10e vai 2,20e, niin kuski kysyy aivan pokkana, että lapsi vai aikuinen..?  Shocked Häkellyn kysymyksestä ja vastaan rapumaisen töykeästi, että aikuinen tietenkin! Johon kuski vastaa, että hei, ei kuule täällä Hesassa aina noista nuorista tiedä, minkä ikäisiä ne ovat...  police



Baareissa jouduin myös aina ennen näyttämään papereita (välillä niitä tultiin kesken illan uudestaan tarkistamaan, kun ne ei kuulemma työkavereiden kanssa uskoneet, että olen ihan laillisesti täysi-ikäinen  2funny),  mutta onneksi nyt olen tutustunut tämän alueen pokeihin paremmin, niin nyt ei enää kysellä kuin kiusallaan, koska he tietävät sen minuu ärsyttävän. Mutta kaupoissa ja alkoissa saan edelleen näyttää papereita. Esim. olin tulitikkuja ostamassa, niin paperit kysyttiin..  Grin Tietenkin!!  Wink



Olen myös palveluammatissa töissä ja monesti asiakkaat vaativat firmamme oikeata työntekijää paikalle heitä palvelemaan kun enhän minä pelkkä työharjoittelija kuulemma kelpaa  Shocked Tosin siinä vaiheessa asiakkaiden ilme on näkemisen arvoinen, kun kerron, että olen tässä kyseissä firmassa vakituisena työntekijänä ja vieläpä myymäläpäällikön sijainen!!  Cheesy
tallennettu

Trooppinen: aurinko harka 11.huone, kuu kalat MC, askendentti rapu

Sideerinen: aurinko oinas 11.huone, kuu vesimies  MC, askendentti kaksoset

Valkoinen planetaarinen koira
Puu-Puhveli

Valkoinen Metalli Tähti
Jasmiini
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #54 : 02.06.2007 21:16:52 »

Hehee, on se välillä kyllä tietysti hauskaakin  Smiley

Viimeksi kävin työpäivän aikana alkossa ostamassa viiniä illanistujaisiimme työkaverin kanssa ja kun kassatäti kysyi papereita niin työkaverini jaksoi kyllä ivailla siitä koko illan  :Smiley
Olen niin pissiksen näköinen kai sitten  Grin Monet tosin sanoo syyksi sen että kasvoni ovat "pehmeät" ja olen pienikokoinen.
Ystäväni joka on myös nousurapu omaa myös todella pyöreät lapsekkaat kasvot  Smiley Sellaiset suloiset.
tallennettu
Mimia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 91



Profiili
« Vastaus #55 : 02.06.2007 21:30:12 »

Mimia, minä olin pitkään sitä mieltä etten todellakaan halua ikinä lapsia,"hyi minullako rääkyviä kakaroita".
Niin... Nyt olen viimeiset kuusi vuotta ollut rakastunut lapsiin ja toivon itselleni jonain päivänä ainakin muutaman, ellen koko katrasta  Smiley
Niin se mieli muuttuu ja nousurapu alkaa viedä voittoa itsenäiseltä "minä en sitoudu mihinkään" oinaalta.
Pelottavaa  Grin

Se mikä on pelottavaa, niin miun "luottonäkijä" kertoi miulle tuossa huhtikuussa, että minä, joka en siis pidä lapsista, tulen saamaan pienen poikalapsen parin vuoden sisään  angel Että tämä poika on jo valinnut minut ja hänen isänsä. Tosin en seurustele tämän miehen kanssa, mutta tämäkin asia tulee myös kuulemma tässä kohta puoliin muuttumaan. Tiedän kyllä tämän henkilön, jota tässä isäksi on ajateltu..  Cool Ja jään kuulemma vakituisesta työpaikasta silloin äitiyslomalle, johon sitten palaan sen loputtua. Sanoin heti, että tuo vakituinen paikka ei voi pitää paikkaansa, johon hän naurahti, että kyllä voi, koska minut vakinaistetaan kohta puoliin siinä firmassa. Olin ollut siihen asti henkilöstövuokrauksen kautta siellä töissä. No kuinkas kävikään!?  coolsmiley Viikon sisällä miulle ilmoitettiin, että firma haluaa ostaa minut niiden palkkalistoilleen. Olin onnesta soikeena!  smitten


Joten nyt vakinaistetussa työssä olevana aika kuluu sitä pientä poikavauvaa odotellessa!!  smitten
tallennettu

Trooppinen: aurinko harka 11.huone, kuu kalat MC, askendentti rapu

Sideerinen: aurinko oinas 11.huone, kuu vesimies  MC, askendentti kaksoset

Valkoinen planetaarinen koira
Puu-Puhveli

Valkoinen Metalli Tähti
Jasmiini
doris von elli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #56 : 03.06.2007 01:22:39 »

minä olen nouseva kalat.onko muita?aurinkomerkiltäni neitsyt..
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #57 : 03.06.2007 01:29:45 »

Nouseva kalat onkin harvinainen nousumerkki Pohjolan leveysasteilla, se kun viipyy täälläpäin horisontissa vain vähän aikaa  :Smiley
Neljä on jo näköjään ilmoittautunut, sama määrä kuin nousu  vesimies ä  Wink Smiley joka sekin on nopea viipymisessään  smiley6600
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Louise
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23



Profiili
« Vastaus #58 : 03.06.2007 17:00:17 »

Täällä  askendentti oinas. Olen pienikokoinen ja liikehdin nopeasti ja haluan päästä pikaisesti paikasta A paikkaan B, vaikka kiire ei olisikaan. En siedä hidastelua ja jonottaminen on tuskaa. Valitettavasti ei kauheasti ole siunaantunut oinaan positiivisia puolia esim. rohkeus, aloittellisuus ja energisyys. Sen sijaan olen mukavuudenhaluinen enkä niin ahkera. Olen myös aina ollut huomattavasti ikäistäni nuoremman näköinen ja olen siitä joskus ollut harmissani. Kun 31-vuotiaana menin erääseen yökerhoon, piti näyttää paperit, silloin hävetti. Mutta nyt 42-vuotiaana olen iloinen että näytän nuoremmalta kuin oikea ikäni antaisi ymmärtää.
tallennettu

Hommat hanskassa, hanskat hukassa
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #59 : 05.06.2007 22:30:22 »

oon kans törmänny tohon papereitten kyselyyn..29 ikää mittarissa ja edelleen papereita näytän niin baareis kuin alkois (vaikka ostaessani mietoja) ihan kiusallani tungen kuvan mukaan joka otettiin viime kesänä  2funny
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15
  Tulostusversio  
 
Siirry: