Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: LAIVAT, LENTOKONE  (Luettu 36922 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
max.79
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 60


Shining


Profiili WWW
« : 01.05.2007 16:48:15 »

Moi!
kävin viimeksi viime vuonna täällä. Nyt olen alkanut nähdä unia LAIVOISTA ja LENTOKONEISTA joissa matkustan. Laivat ovat risteily laivoja joissa matkustan johonkin. lentokoneet ovat tavallisia matkustaja koneita. ne eivät lennä.. kulkevat tiellä. Mietin vain mitähän nämä ovat.unet ovat jokaviikkoisia. Huh
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #1 : 01.05.2007 21:23:58 »

Millaisia nää sun unet tarkemmin on? Mä näin ihan vasta unen, jossa olin jossakin etelän lomakohteessa päiväristeilyaluksella. Lähellä lenteli useita lentokoneita, ja lähes jokainen niistä joutui tekemään pakkolaskun, tai sitten vain moottorit sammuivat, ja ne tippuivat alas! Yksi jopa ihan laivamme lähelle ja tuli jo tunne, että kohta lennetään itsekin savuna ilmaan, mutta ihmeekseni, kone ei räjähtänyt, se vain upposi.

Rantaan päästyäni huomasin "vaihtaneeni kehoa" miehen kanssa, jolla oli vähän Kapteeni Koukun puujalan tapainen, ja se omaa jalkaani vasten tuleva osa hankasi ihan hirveästi. Jalkaterän paikalla oli sitten musta sirkkelin terä. Hankalaa menoa...  Shocked
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 07.07.2007 00:36:04 »

Hei!

Myös minä olen viime aikoina alkanut nähdä toistuvia unia, joilla olen risteilyllä jollain isolla laivalla.. Jotenkin olen itse mieltänyt nämä unet paoksi todellisuudesta, kun oikein todella stressaa ja arki painaa päälle. Usein olen matkalla, shoppailemassa ja yht'äkkiä ulkomailla asti tai risteilyllä. Seura vaihtuu.. Välillä olen siskon, välillä kavereiden ja joskus aivan tuntemattomien ihmisten kanssa liikkeellä.

Usein matkaseurana on joku (tuntematon) mies.. Wink

Viimeksi olen todellisuudessa käynyt risteilyllä viime vuonna pikkujoulujen aikaan.
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 07.07.2007 00:55:54 »

Dreammood´s Dictionary sanoo seuraavaa.

Laiva
Laiva unessa kertoo, että tutkit tunteittesi ja alitajuntasi eri osa-alueita. Laivan kunto kertoo suoraan tunteittesi kunnosta. Jos laiva on risteilyalus, kertoo se hyvästä mielestä. Sotaa-lus puolestaan on viha ja vihaisten tunteiden merkki.
Jos seilaat kaikana merellä laivalla, uni viestittää että seisot korkealla tunteiden rappion  keskellä, koskematta noihin rappioihin. Olet turvassa.
Jos laivasi ajaa karille tai uppoaa uni viestittää, että jokin elämäs osa-alue ei ole hallinnassasi. Tunnet pelkoa tai olet epävarma tunteistasi. Pelkäät menettäväsi jonkin läheisesi tiettyjen ongelmien vuoksi.

Risteily
Risteilyllä oleminen kertoo jostakin tunteen matkasta jota käyt parhaillaan lävitse. Uni voi myös vihjata, että "risteilet" tai seilaat helposti ja lähes vaivatta eri tilanteiden läpi, joita elämääsi tulee.

Lentokone
Lentokone unessa viestittää, että voitat ongelmasi ja/tai valve-elämäsi haasteet ja statuksesi nousee uudelle tasolle. Saatat ilmentaa korkeampaa tiedon tilaa, vasta löydettyä vapautta ja suurta tietoutta.   
Jos vaihdat koneita, kertoo se, että elämässäsi tulee tapahtumaan muutos, joka vie sinut nykyiseltä tai suunnitellulta polulta aivan uudelle polulle. Muutokset elämässäsi vievät sinut uusiin tuuliin ja nostattavat statustasi ja tunnustustasi.
Jos koneesi putoaa, sinulla on valve-elämässä epärealistisia päämääriä. Päämääräsi ovat ehkä liian korkeita ja näin ollen mahdottomia toteuttaa. Vaarana on, että putoat alas. vaihtoehtoisesti uni voi kertoa itsetunnon puuttta, itsensä morkkaamisen asenteesta ja itsensä epäilemisestä silloin, kun kyseessä on päämäärien saavuttaminen. Voiman puuttuminen ja epävarmuus varjostavat päämääriesi saavuttamista voimakkaasti,
Jos kone kaapataan, kertoo se häiritsevistä ajatuksista ja menneistä tunteista, jotka kumpuavat alitajunnastasi.
« Viimeksi muokattu: 07.07.2007 01:00:21 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 07.07.2007 01:13:00 »

Dreammood´s Dictionary sanoo seuraavaa.

Laiva
Laiva unessa kertoo, että tutkit tunteittesi ja alitajuntasi eri osa-alueita. Laivan kunto kertoo suoraan tunteittesi kunnosta. Jos laiva on risteilyalus, kertoo se hyvästä mielestä. Sotaa-lus puolestaan on viha ja vihaisten tunteiden merkki.
Jos seilaat kaukana merellä laivalla, uni viestittää että seisot korkealla tunteiden rappion  keskellä, koskematta noihin rappioihin. Olet turvassa.

Risteily
Risteilyllä oleminen kertoo jostakin tunteen matkasta jota käyt parhaillaan lävitse. Uni voi myös vihjata, että "risteilet" tai seilaat helposti ja lähes vaivatta eri tilanteiden läpi, joita elämääsi tulee.


Kiitos AthaMaarit!

Olipa helpottava tulkinta. Tämä täytyy muistaa kun näitä unia näkee...
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: