Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ilmainen Tarot-tulkitsija  (Luettu 12108 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mandragora
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« : 16.12.2005 20:33:10 »

Hei.

Olen pian 19-vuotias nuori nainen, joka on ennustanut sellaiset vajaa 10 vuotta, jo hyvin nuoresta, Taroteilla. Asun Hämeenlinnassa, mutta olen liikkuvainen.

Nyt etsin ihmisiä, joille voisin katsoa korteista. Jos kiinnostusta löytyy minuun voi olla yhteydessä joko puhelimitse numerosta XXX tai sähköpostitse m.e.s@netti.fi

Jotta tietäisit hieman, miten toimin, niin selitän sen lyhyesti.
Käytän hyvin yksinkertaisia pöytiä, vain 3, 5, tai 6 kortin rivejä. Olen kokenut ne helpoimmaksi tavaksi saada kohde ymmärtämään itsekin, mistä on kysymys. Symbolit olen vähitellen vuosin saatossa omaksunut ja nykyisin osaan lukea kokonaisuuden melko vaivattomasti. Kortteja en valitse summamutikassa, vaan seuraan niiden lähettämiä energia-aaltoja ja valitsen sykkeen perusteella oikeat joukosta.

Ottakaahan rohkeasti yhteyttä, niin katsotaan, miten voisimme sopia tapaamisen (en ennusta puhelimessa tai sähköpostissa koska energia ei yksinkertaisesti toimi silloin, kun en saa imettyä toisen chakroista vaikutteita). Olen tavoitettavissa lähes minä päivänä viikossa tahansa ja kellonajasta riippumatta. Otan myös oppilaita.

edit: puhelinnumeroita ei saa julkaista tällä foorumilla. A
« Viimeksi muokattu: 20.01.2006 17:32:13 kirjoittanut Annikki* » tallennettu
Mandragora
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #1 : 18.12.2005 13:01:07 »

Ikävä kyllä olen hieman kämminyt vastauksien kanssa, eivätkä ne ole ilmeisestikään tulleet perille.

Toivon siispä, että vastaatte joko kännykkääni tai sähköpostiini mieluummin, kuin yksityisviestein.

Kiitos Smiley
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #2 : 29.12.2005 01:01:15 »

Saako tässä kysyä?

utelee metsätonttu
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: