Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ap-kartan huoneet  (Luettu 14240 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #15 : 17.04.2011 19:56:29 »

Sulla on  kuunsolmu -akseli MC-IC -linjalla. Alasolmu  aspect_con Ic ja joudut kohtaamaan kotisi kautta ja siellä kohtaamisiesi ihmisten kautta joitakin vanhoja ajattelumalleja?
Jokin jurnuttaa vanhassa ehkä ihan tarkoituksella.
Toisaalta just  kuunsolmu  aspect_con MC ja ne evakkomatkat ovat antaneet etäisyyttä ja näkökulmaa asioihin, tai voisivat antaa?
....
Niin, ja onhan tuossa ap-kartalla RETRO  jupiter harka (sisustaja?)  aspect_sex kuu rapu,
hyvä suunnitelma mut vähän kestää enenkuin pääsee nauttimaan uudesta kodista.
Ehkä tuo ap.n  jousimies /  kaksoset
"opettaa" sopeutumista
ja  saturnus transiittina kärsivällisyyttä?

Hei "nikki"

Kiitos tosi perusteellisesta tulkinnasta.
Kiitos, Kiitos ja vielä kerran Kiitos.
smitten

Elämänilo  smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #16 : 03.05.2011 13:41:22 »

Hei, mitä sanotte AP kartastani jossa aurinko, jupiter ja merkurius yhtyy kahdeksannessa huoneessa  Smiley Kasi on niin mystinen huone, syntymäkartallani siellä ei ole mitään ja minun on vaikea tunnistaa sitä huonetta..
tallennettu
apache
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #17 : 03.05.2011 17:15:07 »

Mua kiinnostaa Artemiksen tapaan kasihuone AP-kartalla. Juuri alkaneella AP-kartalla siellä on nimittäin Saturnus, ups! Tykittää sieltä kohti ruuhkaista kakkoshuonetta ( aspect_opp merkurius mars jupiter, myös  aspect_opp venus mutta 1.huoneen puolella täpärästi). Saturnus vaa'assa, muut oinaassa. Lisäksi neliöi Pluton (12.huone,  aspect_con askendentti  kauris) ja Kuun (1.huone  aspect_con askendentti  kauris)

Pitäiskö alkaa huolestua? Onko tämä joku konkurssikuvio vai?
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #18 : 04.05.2011 12:50:40 »

Hei Apache, katsos kun mulla taas se saturnus on kakkosessa oppositiossa tuohon mun 8.huoneen aurinko,jupiter,merkkari kuvioon  :Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #19 : 04.05.2011 13:41:12 »

Artemis
Kun itselläni oli muutama vuosi sitten ap- aurinko ja  merkurius skorpioni 8 huoneessa
niin olin työkokeilussa (ap jupiter askendentti kauris)
tekemisissä vakuutusyhtiön kanssa, toisten rahat,
pääsin aloittamaan opinnot ( merkurius.n paluu samalla ja opiskelupaikkakunnan asteroidi  aspect_con syntymä  askendentti)
ja mietin kuinka "kohtalo" tavallaan antoi toisen tilaisuuden elämässä.
Ikäänkuin pääsisin kohti syntymäkartan  kuu kuunsolmu leijona 8 huoneessa  uranus yllättävien käänteiden myötä.

8 huoneessa voi tutkailla itseään pintaan syvemmältä,
miettiä mihin kaikkeen on sitoutunut tai haluaa sitoutua,
mistä ehkä "vapautua" (sinulla  jupiter) tai mihin suunnata tulevassa?
Oinaassa toiminta voi olla spontaania, vaistonvaraista,
mutta ehkä sitoutuneempaa kuin Oinaan toiminta tavanomaisesti.
Ehkä siellä tulee pohdittua motiivejaan syvällisemmin?
Jos pankit ja vakuutukset liittyvät elämääsi,
niin Oinaan kohdalla vois olla tapaturma- tai liikennevakuutukset,
tai lainanotto tulevaisuutta ajatellen, tuo  jupiter.
Henkisten voimavarojen hyödyntäminen 2 huoneen polariteetilla?
Ehkä tuolla 8 huoneella on joku "opettavainen" merkitys  jupiter ja siksikin ettei se ole syntymäkartan juttuja? Kuin kurkistus toiseen maailmaan?
Onko ap- askendentti neitsyt ja Mc  kaksoset jolloin  merkurius korostuu?
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #20 : 04.05.2011 14:01:01 »

Kiitos Nikki, kyllä, asc ap kartalla on neitsyt ja MC kaksonen.

Jännää on sekin, että noihin 8.huoneen planeetoihin on pluto neliössä nelosesta käsin.

Tein äsken tärkeän päätöksen ja lopetin kerrasta poikki erään paheeni  :Smiley Sen kummempaa empimättä. Vaikeaa se on, mutta en anna periksi. Tahdonvoimaa!!
Lisäksi meni hermot sosiaaliseen mediaan (liekö tuo merkurius?) ja poistin senkin nyt ainakin väliaikaisesti elämästäni  Cool Onko tälläiset päätökset tyypillisiä kasihuoneelle? Asiat mitkä ovat vuosia olleet elämässäni, pistän nyt katkolle. Mietin niiden tarpeellisuutta uudestaan, tarvitsenko niitä, onko tahdonvoimani vahvempi kuin himoni ja haluni..
Haluan aloittaa jotain uutta. Itseasiassa haaveilen työelämästä pois jäämisestä, hetkeksi sekin, sapatille Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #21 : 04.05.2011 14:59:15 »

8 huonehan on Skorpionin huone ja perinteisesti Skorpionia hallitsee  mars,
eli sama kuin Oinasta. Eli jos Skorpionin Mars on sisäistä sisua ja lujuutta, tahtoa,
niin Oinas tässä huoneessa hyödyntää tuon sisun ja lujuuden toimintaan,
ulospäin. Tarve uudistua, kuoria nahkansa.

Nuo kertalaakista katki-poikki voivat liittyä myös esim. Pluton seurassa olevaan Atropokseen 6  kauris,
irti, poikki, finito ja määräaikaisuus loppu. Kohtalottarien Atropos leikkasi elämänlangan poikki.
Pluton kanssa totaalista irtiottoa? Putsausta.
Samoin tähän hetkeen sopii äkkikäänteisiin, muutoksiin, sosiaaliseen mediaankin,
Pholus rx 17  jousimies aspect_tri venus merkurius oinas.
Kuin myös  jupiter oinas aspect_tri kuunsolmu jousimies.
Oinaan tahtoa ja spontaania toimintaa mukana. Suunnan tarkistus, kiitti riitti, vi ses ja näkemiin paljon.
tallennettu
Sines
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1



Profiili
« Vastaus #22 : 04.05.2011 23:23:35 »

Minun on pakko näyttää teille tämän vuoden kyseinen karttani, näyttää nimittäin aika hurjalta...
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #23 : 09.05.2011 08:39:01 »

Kiitos Nikki! Nimenomaan, minulla on nyt tarve kuoria ja uusia nahkani Smiley
Tämä on uusi alku Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: