Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: KAKSI ERIKOISTA UNTA samalla viikolla  (Luettu 3218 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
1ritva
Vieras
« : 20.04.2007 17:32:06 »

SU - MA yönä, näin ison muurahaislauman lattialla, jotka vaelsivat massana jalkaani kohden. Näkymä oli kuin meressä iso kalaparvi, joka osaa muuttaa suuntaa yhtä aikaa.

Yritin ottaa massan käsiini ja siirtää pois. Punaiset muurahaiset takertuivat käsiini, jolloin niitä alkoi polttaa. Pelkäsin niitä. Muurahaiset valitsivat minut kohteekseen.


TI - KE samalla viikolla;

Liikuin veljeni kanssa jossain yleisellä paikalla. Minulla ei ollut vaatteita tai jos oli niin vain vähäsen. Tunsin itseni alastomaksi.

Veljeni antoi minulle pitkän takin, jonka laitoin ylleni. Takki oli kangasta ja tumma. Takki painoi niin paljon, etten pystynyt liikkumaan vain kuin vaivoin. Halusin päästä takista eroon ja etsin naistenhuonetta, jossa olisin vaihtanut takin sijaan kevyempää.

Jouduin nousemaan portaita ylös kohden huonetta ja tämä jumalattoman painava takki vain painoi niin, että unessa jäin takki päällä, mutta päässäni van takoi, että sen alta on päästävä pois.


Näen TOSI harvoin unia, jotka muistan. Ne unet jotka muistan ovat tavattoman selkeitä, kuin tarinoita.

Miksi kaksi näin selvää unta, mitä ne kertovat minulle?

Kiitän mahdollisista ajatuksista. Embarrassed
tallennettu
Iskariot
Vieras
« Vastaus #1 : 21.04.2007 01:27:26 »

SU - MA yönä, näin ison muurahaislauman lattialla, jotka vaelsivat massana jalkaani kohden. Näkymä oli kuin meressä iso kalaparvi, joka osaa muuttaa suuntaa yhtä aikaa.

Yritin ottaa massan käsiini ja siirtää pois. Punaiset muurahaiset takertuivat käsiini, jolloin niitä alkoi polttaa. Pelkäsin niitä. Muurahaiset valitsivat minut kohteekseen.

Kädet sydämen jatkeena autoit itseäsi kohtaamaan elämässä selviytymisen kiinni käyviä haasteita,
joissa tunnistit kollektiivisen ohjauksen määrätietoisuutta.

Lainaus
TI - KE samalla viikolla;

Liikuin veljeni kanssa jossain yleisellä paikalla. Minulla ei ollut vaatteita tai jos oli niin vain vähäsen. Tunsin itseni alastomaksi.

Veljeni antoi minulle pitkän takin, jonka laitoin ylleni. Takki oli kangasta ja tumma. Takki painoi niin paljon, etten pystynyt liikkumaan vain kuin vaivoin. Halusin päästä takista eroon ja etsin naistenhuonetta, jossa olisin vaihtanut takin sijaan kevyempää.

Jouduin nousemaan portaita ylös kohden huonetta ja tämä jumalattoman painava takki vain painoi niin, että unessa jäin takki päällä, mutta päässäni vain takoi, että sen alta on päästävä pois.

Liikuit miltei alastomana miehen maailmassa, jossa oli sinulle sukulaisuutta muttei samanlaista herkkyyttä ja hienoutta kuin omassasi.

Totunnaisuus tarjosi sinulle mukautumista kantamaan miehen ylhäältä alaspäin sijaavaa manttelia,
mutta tiedostit etsiväsi todellisempaa, so. naiseuttasi sieltä oman intimiteettisi rauhasta.

Tien kulkeminen askelma toisensa jälkeen mukautuen miehen maailman ominaispainoon
alkoi tuntua sinulta toimimattomalta ratkaisulta.
Valitsitkin etenemisen kokonaan uuteen, keveään tietoisuuteen.

Lainaus
Näen TOSI harvoin unia, jotka muistan. Ne unet jotka muistan ovat tavattoman selkeitä, kuin tarinoita.

Kyseessä lienevät muistilistat sille, mitä elämässäsi nyttemmin olet valitsemassa toisinkin.

Lainaus
Miksi kaksi näin selvää unta, mitä ne kertovat minulle?

Eivätkö ne kerrokin paljon enemmän kuin mitkään sanani voivat tutkaillakaan!

 Smiley

Lainaus
Kiitän mahdollisista ajatuksista. Embarrassed

Kiitän ilmoituksistasi koskien meille nyt mahdollistuvaista.

 smitten
« Viimeksi muokattu: 21.04.2007 01:29:37 kirjoittanut Iskariot » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: