Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uusi jäsen  (Luettu 11274 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
joutsenlaulu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« : 17.04.2007 17:15:07 »

Hyvä lukija,

olen seurannut tätä foorumia ulkopuolelta, mutta nyt päätin kirjoittautua sisään, eli jäseneksi.


Astrologia on minulle hieman, tai rehellisesti sanoen täysin vieras alue. En osaa tulkita omaa karttaani, enkä tunne huoneita. Vain tähtimerkkini piirteet, ns. yleispiirteet tunnistan itsestäni, mutta pintaa syvämmältä ...?

"Mystiikka" on ollut alueeni, jo pienestä saakka. Jo lapsena näin enneunia, vaistosin tulevia tapahtumia.

Tällöin uskoin myös uudestisyntymiseen. Minulla oli vanha usko, että olen elänyt aiemmin, (hämärästi näin milloin ja missä). Mutta piilotin uskomukseni ja kätkin ne sisimpääni.

Olin kiinnostunut muista kulttuureista, uskonnoista, myyteistä, legendoista, uskomuksista, historiasta. Halusin tietää, miksi, milloin, mitä, missä. Suurin osa kysymyksistäni on nykyisinkin vailla vastausta. Esimerksiksi mitä Vatikaani on kätkenyt holveihinsa, ja mitä se piilottelee kaikkein salaisimmassaan ytimessään? 

Ensimmäinen varsinainen kosketukseni mystikkaan tapahtui 18-vuotiaana, ottaessani yhteyttä Näkijään. Hän kertoi luonnonhengistä, ja mistä minä löydän rauhan, missä minun pitäisi kulkea silmät avoinna, eli mikä minun paikkani on.
Kummalista, jo lapsena liikuin näissä paikoissa, ne rauhoittivat minua, kuten nykyisinkin.
Mutta pääsyy kysymykseni oli, läpäisenkö serkkuni kanssa ylioppilaskirjoitukset. Nykyisin minua hymyilyttää silloinen huolemme.


Pari vuotta sitten kuin sattuman johdattamana tapasin henkilön, joka oli kiinnostunut juuri samoista asioista; jälleensyntyminen, aavistukset/ vaisto, sisäinen ääni, heiluri, luonnonläheisyys, uskomukset, riimukivet, loitsut, parantaminen, luonnonvoimat, henget jne.
Hän on kertonut ja opettanut minulle asioita, jotka olivat minulle tuttuja, kuten monelle; osataan hieman tai ajatellaan, että osataan todella, mutta monen asian teetkin väärin!

Tämä mystinen alue ei kuitenkaan johda elämääni, ja enkä anna sille pääosaa. Seison, tai yritän seisoa jalat tanakasti maassa, kuten moni täälläkin(?).


Foorumia lukeneena olen huomannut, kuinka moni on kiinnostunut näistä asioista, tai tahtoisi tietää enemmän. Myös tietty uteliaisuus on pelissä.
Moni etsii tältä alueelta elämäänsä ohjelmaa ja samankaltaisia ihmisiä, se on ihan hyvä asia.

Varsinkin nuorille mystiikka on jännittävä alue. Amerikkalaiset tv-sarjat ja elokuvat ovat tuoneet ja luoneet taustakuvia, jotka ovat yleensä täysin mielikuvitusmaailmasta (jenkkinoidat, jenkkidemonit, jenkkihenget, jenkkimystiikka jne).
Samoin kuin henkien ja demoonien manailu, tietyiltä laudoilta kysyminen ja pimeä-leikit, musta magia, mustat raamatut jne).
Sitten nähdään ja kuullaan kummajaisia. Niitä voi ollakin, mutta...

Pari kuukautta sitten puhuin tämän ystäväni kanssa juuri tästä teemasta. Me molemmat uskomme, että on olemassa Hyvä ja Paha, kuten pahan olemus.
Hän viisaana ja elämää kokeneena sanoikin, ettei koskaan edes lausu tämän nimeä. Pahan kanssa leikittely ei ole järkevää. Kun annat sille pikkusormen, se voi viedä heti koko käden mukanaan. Sitten alat nähdä kummia, pelkäät katsoa illalla tai pimeässä peiliin, tai kulkea illalla ulkona jne. Se on usein mielikuvituksesi.



Toivon, että en pahoittanut kenenkään mieltä tai "astunut varpaille". Omien mielipiteiden, ajatuksien ja kokemuksien lausuminen on aina hyväksi, ja onneksi vapaata tässä maassa.

Eikä tämä ollut ensimmäinen-ja-viimeinen kirjoitukseni tälle foorumille (ilman hymiöitä).




Toivotan jokaiselle hyvää päivää!

- joutsenlaulu -



P.S.:
Jos olen ollut, tai olisin eläin/ lintu, olisin joutsen. Jo lapsena lensin joutsena maisemien yllä, tällä tapaa loin kuin hyvän-yön-filmin, ja johon nukahdin nähden kauniita unia. Ja yhä edelleenkin . . .
« Viimeksi muokattu: 26.04.2007 11:58:17 kirjoittanut joutsenlaulu » tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #1 : 17.04.2007 17:33:33 »

Joutsenlaulu, Tervetuloa  smitten

Ykseys On - mutta myös Hyvä ja Paha ON  Shocked :Smiley Huh

Sitten ON evoluutio, ymmärtääkseni mm. tarkoitus "yletä" pahasta sinne hyväänpäin ...  :Smiley

HYVÄKSYMINEN - se minua nykyään askarruttaa; miten voin HYVÄKSYÄ kaiken sen pahan, joka
sisältyy ykseyteen  Huh Huh Huh Shocked
Itseasiassa, en VOIKAAN hyväksyä. Olisiko niinkin, että JOS hyväksyisi kaiken niinkuin se ON, ei tarvitsisi MUUTTUA - ei tarvittaisi Evoluutiota  :Smiley

 smitten Ippuska
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #2 : 17.04.2007 19:12:21 »

Heippatirallaa Joutsenlaulu  smitten


Ippuska, mitä sie pähkäät  Wink Grin
Ensin vähän valoa, sitten ylösnoussut mestari kuittaa  Grin
Tämän jälkeen vaan ollaan ja ympäristö muuttuu hokkus pokkus  :Smiley

Hoksus poksus voisi suomentaa rauha ja rakkaus  Smiley
Taidan mennä takaisin piiloon, eihän tätä hulvatonta oloa viitsi kukaan lukea  2funny Wink smitten
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #3 : 17.04.2007 19:28:09 »

LARI  2funny smitten angel Kiss
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #4 : 17.04.2007 19:56:57 »

Niin Yksinkertaista kaikki on  Wink

ps. vähän kevyemmin sanani laitoin vaikka olenkin juuri sitä mieltä mitä sanoin. Kirjanhan siitä kirjottaisi, mutta lyhyestä virsi kaunis 
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 17.04.2007 21:04:39 »

Tervetuloa mukaan Joutsenlaulu!  smitten  angel
tallennettu
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #6 : 17.04.2007 21:14:38 »



Tervetuloa minunkin puolestani, Joutsenlaulu!


 smitten    maarita          smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
joutsenlaulu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #7 : 18.04.2007 09:11:27 »

K i i t o s  !

Olen saanut myös postia, että olen väärässä foorumissa:" ajatuksineen, harrastuksineen, kun en tiedä astorologiasta mitään, ja ja ja ..".

Jos näin on, niin mitkä foorumit sitten?


- joutsenlaulu -
« Viimeksi muokattu: 18.04.2007 10:42:10 kirjoittanut joutsenlaulu » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8 : 18.04.2007 09:26:06 »

Kun luin viestisi tarkemmin, suosittelen

www.aikainviisaus.net

EI ole ihmissuhderuodintaa juurikaan, siellä kilpaillaan siitä kuka filosofisesti "paras"-- moderaattorit eivät puutu juuri mihinkään!  laugh
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #9 : 18.04.2007 09:39:13 »

Pari vuotta sitten kuin sattuman johdattamana tapasin henkilön, joka oli kiinnostunut juuri samoista asioista; uudestisyntyminen, aavistukset/ vaisto, heiluri, luonnonläheisyys, uskomukset, riimukivet, loitsut, parantaminen, luonnonvoimat, henget jne.


Olen saanut myös postia, että olen väärässä foorumissa ajatuksineen, harrastuksineen, kun en tiedä astorologiasta "mitään", ja ja ja ...

Mielestäni näitä pohtimiasi asioita on täällä käsitelty ennenkin, niin miksi ei voisi lisääkin käsitellä. Kun foorumi tahtoo pitää keskustelu alueella henkimaailman ilmiöt, selvän näkö ja ennustukset, unet ja muita kokemuksia, on palsta mielestäni mahdollinen sinulle.

Kirjoittele vain, niin sitten näet onko sivusto sinulle sopiva. En minäkään mitään astrologiasta tiedä ja jos niistä vain saisi puhua minäkin katoaisin.

Rakkaudella
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #10 : 18.04.2007 10:45:54 »

Pari vuotta sitten kuin sattuman johdattamana tapasin henkilön, joka oli kiinnostunut juuri samoista asioista; uudestisyntyminen, aavistukset/ vaisto, heiluri, luonnonläheisyys, uskomukset, riimukivet, loitsut, parantaminen, luonnonvoimat, henget jne.


Olen saanut myös postia, että olen väärässä foorumissa ajatuksineen, harrastuksineen, kun en tiedä astorologiasta "mitään", ja ja ja ...

Mielestäni näitä pohtimiasi asioita on täällä käsitelty ennenkin, niin miksi ei voisi lisääkin käsitellä. Kun foorumi tahtoo pitää keskustelu alueella henkimaailman ilmiöt, selvän näkö ja ennustukset, unet ja muita kokemuksia, on palsta mielestäni mahdollinen sinulle.

Kirjoittele vain, niin sitten näet onko sivusto sinulle sopiva. En minäkään mitään astrologiasta tiedä ja jos niistä vain saisi puhua minäkin katoaisin.

Rakkaudella
Aivan Lari... Smiley
..... " jos niistä vain saisi puhua minäkin katoaisin"....ja eläköön tämä moninaisuuden kirjo - että "foorumi tahtoo pitää keskustelu alueella ESIMERKIKSI nämä eli henkimaailman ilmiöt, selvän näkö ja ennustukset, unet ja muita kokemuksia,"

....astroasiat minutkin kuitenkin tänne aikanaan sieppasi - ja on se "liima" joka rakkaudella  ja suvaitsuvaisuudella yhdistää täällä "olijoita".... Kiss   

Elämää parhaimmillaan tämä moninaisuus.... esoteerista astrologiaa  Cheesy ja kirjoittele vain  Joutsenlaulu - tuo nimimerkkisi jo koskettaa "syvältä sydämestäni" jota olen useinkin kutsunut Joutsensydämeksi... smitten

jk. kliks kuvaa...
« Viimeksi muokattu: 18.04.2007 10:47:47 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #11 : 18.04.2007 17:07:19 »

Lainaus
Toivon, että en pahoittanut kenenkään mieltä tai "astunut varpaille". Omien mielipiteiden, ajatuksien ja kokemuksien lausuminen on aina hyväksi, ja onneksi vapaata tässä maassa.

Eikä tämä ollut ensimmäinen-ja-viimeinen kirjoitukseni tälle foorumille (ilman hymiöitä).




Toivotan jokaiselle hyvää päivää!

- joutsenlaulu -
Kirjoittele ihan rauhassa vaan, onhan täällä paljon eri aiheita ja erilaisia mielipiteitä, vapaassa maassa, vapaassa foorumissa - vapaudelle kuuluen  smitten angel

Myös sinulle, Hyvää päivää  Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #12 : 22.04.2007 03:30:30 »

Täällä saa kirjoitella ihan vapaasti niin kuin parhaaksi näkee, kunhan muistaa noudattaa netikettiä eli suomeksi käyttää maalaisjärkeä siinä, miten kohtelee kanssakirjoittajia Wink Riidat ja ilkeilyt jonnekin muualle, forumilla keskustellaan ja pidetään hauskaa! Cheesy
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #13 : 22.04.2007 10:47:41 »

Lainaus käyttäjältä: Rakkauden Liekki
oi KIITOS smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
joutsenlaulu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #14 : 23.04.2007 11:41:46 »

K i i t o s
Ippuska, Lari, Annalila, Sagirlat, Rakkauden valo, maarita, ^Soul´s Adventure^, Rakkaudenliekki, AthaMaarit.




Tulen kirjoittelemaan tänne omista "aiheistani"; esim. hengistä, aisteista, aurasta, riimukivistä, heilurista jne. Toivottavasti löytynee täältä myös "sukulaissieluja".


~ joutsenlaulu ~
« Viimeksi muokattu: 23.04.2007 11:46:25 kirjoittanut joutsenlaulu » tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: