Miten koet uranuksen? Miten se on aspektoitunut kartallasi?
Onko Uranus sinulle jollain tavoin "tärkeä" erityisesti?
Nyt vasta ehdin vastaamaan tähän mielenkiintoiseen ketjuun.

Tuli ekana mieleen tällainen runonpätkä, jonka joskus olen kirjoittanut johonkin reissupäiväkirjaani:
Vapaus ja rakkaus,
kumpikin kutsumus.
Rakkaus jos vaatii hengen, uhraan senkin
vapaus jos vaatii - uhraan rakkaudenkin.(Valitettavasti en nyt saa päähäni runoilijan nimeä, kertokaa jos jollekin tulee mieleen!)
Minulla siis Uranus Skorpionissa ja sijainti 7. huoneessa.

Kartallani Uranus neliöi ykköshuoneen Marsia. Seiskassa samaten myös Pluto, oppositiossa ykköshuoneen Venukseen. Kuten arvaatte, näillä asetelmilla en ole tähän kolkyt ja risat -ikään mennessä "päässyt" vielä naimisiinkaan asti, saati kihloihin - tosin en ole koskaan edes hinkunut mitään ulkoisia sitoumuksia mieheltä, riittää kun sitoutuminen on tehty sillä tasolla, että elämme kumppaneina ilman ylimääräisiä osapuolia. Haluan, että kumppanissakin (7. huone) on annos sekä riippumattomuutta että syvällisyyttä. Seiskahuoneeni planeetat edustavat tavallaan myös vanhempiani: Uranus (Vesimies) on äiti (aur-Vesimies), Pluto (Skorppari) on isä (aur-Skorppari). Uranushan on myös oman Vesimies-kuuni hallitsija, mikä korostaa entisestään sitä, että kumppanin on jossain määrin ymmärrettävä vapaudenkaipuutani, tai suhteesta ei tule mitään. Uranuksellani on myös onneksi väljät kolmiot sekä Saturnukseen että Merkuriukseen, joten ainoa hiertävä aspekti on tuo Marsin neliö. Mars on myös Vesimiehessä kartallani, eli Uranus on senkin hallitsija. Sepon tulkinnan mukaan minun pitäisi kuulemma toimia aina spontaanisti, hetkessä - ei suunnitella liikoja, mikä haastaa ihan kivasti tämän varovaisen nousu-Kauris-luontoni. :

Entäs Uranus skorpioni sukupolvi? Itselläni 5.huoneessa skorpionissa lilithiin yhtyneenä

Hmm, mitä tästä sukupolvesta pitäisi ajatella? Ainakin seksin suhteen (Skorppari) mullistusta on tapahtunut, ehkä meidän sukupolvemme jo avoimemmin ilmaisee esim. seksuaalista suuntautumistaan, kuin aiemmat? Toisaalta Skorpparin merkin voi yhdistää myös mystisyyteen, uskontoon, vallankäyttöön, toisten ihmisten rahoihin...tulisiko näistä mitään esimerkkiä mieleen..? Ilmennämmekö em. asioissa uutta vapautta?