Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: uni puoliksi hereillä ollessa  (Luettu 5138 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« : 10.04.2007 09:02:42 »

Outoa näen unia, vaikka kuunkierto on vähenemään päin  idiot2
No, mutta nyt aamusella (klo:05, suurinpiirtein) tiesin olevani vain horroksessa ja ajattelinkin, että voi juupeli nyt jo  Sad Makuuhuoneeni ikkuna näyttää ns.tulopihaan, josta on portti itse pihalle... ajatukseni/unitilani kulki läpi verhon ja lasin pihalle, nousin kattolle ja liu´uin portin sisäpuolelle odottamaan. Tietä pitkin leijui aivan uskomattoman valoisa (ei kuitenkaan pistävän kirkas) olento, jonka asusteessa (hameen tyyppinen) läikehteli upeita sateenkaaren värejä, kuin vedenpinnassa. Hän jäi portin ulkopuolelle ja kommunikoimme ajatuksin... hän kertoi kuka oli (mutta en muista  Embarrassed) ja toivotin hänet tervetulleeksi ja syleilimme. Toivoin hänen nauttivan olostaan meillä ja lupasin jopa tehdä kodistani ja pihastani mukavemman, jos hän vain kertoo mitä tarvitaan, tähän sain vastaukseksi;" katsotaan ensin".
Sitten jo ukkoni ravisteli jalkaa ja käski nousta ylös, klo:07
En tiedä onko uneni haave vai jotakin muuta... olen monasti tässä hiljan miettinyt, miten olisi sopivaa kutsu/toivoa enkeleitä elämäämme asumaan  smitten
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #1 : 10.04.2007 10:03:31 »

Mielestani kutsuit itsellesi hyvaa joka on hyva asia.
tallennettu
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #2 : 10.04.2007 11:06:11 »

Itse näin sellaista puolitotta-unta, että olin tässä unihalvaustilassa fyysisesti, mutta sielullisesti pystyin liikkumaan. Sängylläni istui sitten oman kissani kaksoisolento, joka sanoi, että rakastaa minua ja että olen turvassa. Hän myös pyysi päästä sydämeeni, johon vastasin, että "sinähän olet jo siellä"
Sitten välähti suuri valo ja tunsin olevani täynnä rakkautta ja lämpöä ja iloa.. Sitten tässä unessa kurotin kättäni kohti oraakkelikortteja, ja nostin kortin, jossa luki "sir Arthur choice"  Cheesy Edelleenkin olin unihalvaantunut, eli en fyysisesti pystynyt liikkumaan ollenkaan.

Tuo sir Arthur varmaan tuli siitä, että seuraavana päivänä neloselta tuli "king arthur" ja halusin muistaa katsoa sen. Choice kai oli se viesti sitten. Paitsi jos minun pitää valita Arthur niminen mies joskus.

Sitten nukahdin kunnolla ja heräsin aamulla.
Se oli jännä tunne.. tiesi, ettei se ole vain unta, mutta kumminkin. Saattoihan se ollakin?
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #3 : 10.04.2007 11:45:16 »

... vai voiko olla kyse siitä, kun Kuningas Arthur valitsi 12 valaistunutta ritaria pyöreään pöytäänsä...

Oletko valittu ?
tallennettu
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #4 : 10.04.2007 11:53:04 »

ohherranen aika.. Tuota mie en edes tullut ajatelleeksi.

 Shocked

Noh, kaipa mie huomaan sen viimeistään silloin kun olen miekkaa heiluttamassa hevosen selässä.
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #5 : 11.04.2007 13:50:43 »

Mielestani kutsuit itsellesi hyvaa joka on hyva asia.

 smitten näin tahdon sen myös ymmärtää ja lämmöllä olenkin tuota hahmoa mielessäni muistellut  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: