Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: EVP - Electronic Voice Phenomena  (Luettu 5053 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« : 04.04.2007 21:31:17 »

siispä katsoiko täällä kukaan tuota dokumenttia joka tuli äsken JIM tv:ltä?

minua alkoi kauheasti kiinnostamaan tämä tapa nauhoittaa "kuumitusten" edes menneiden henkien ääniä... kellään mitään ajatuksia asiasta?

jotenkin ihmetyttää tuo tapa nauhoittaa niitä..voiko se oikeasti toimia?

sitten vielä jos/kun oletetaan että se toimii niin mitä nämä henget haluavat kertoa meille muutamilla lauseilla vainko sen että ovat olemassa vai jotain enenmän?

mistä voi johtua tämä ilmiö sitten että nauhoilla kuuluu monen kielisiä sanoja...onko mielestänne kyse useammasta hengestä vai jostain muusta?

mistä johtuu sitten taas ilmiö että jotkut väittävät tietyistä paikoista nauhoitusten tarttuvat vain vanhoille kaseteille jonka vuoksi ne eivät voisi olla mitenkään aitoja?

no huh hirvee liuta taas ihan ihme kysymyksiä..olisi kyllä kiva kuulla jonkun mielipiteitä asiasta...en väitä olevani mitenkään skeptikko tämän asian suhteen...tuo dokumentti vaan herätti jotenkin taas mielenkiintoni asiaa kohtaan...
tallennettu

täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #1 : 04.04.2007 22:37:09 »


En katsonut dokumenttia, mutta fysikaalisella puolella on kyllä nauhoitettu paljon henkien ääniä.
Fysikaalisia ilmiöitä tutkivat ovat tehneet nauhoituksia ja ainakin Jori Lindström, joka on useita fysikaalisen mediumismin kirjoja kirjoittanut tietää näistä tarkemmin, siis varmaan tosi tarkkaan.

Aihe on toisaalta kiintoisa, samoin kuin pöytien leijailu, mutta mitä sitten vaikka niitä ääniä saadaankin nauhoille ja pöytiä leijumaan ?
Niistä tehdään tietyin aikavälein huria uutimia, se siitä ja
jotkut onnellisetko? ovat kokemassa sen oikeasti.

Kaikkihan on mahdollista maailmankaikkeudessa  angel
tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #2 : 05.04.2007 10:34:19 »

Olen nauhoitellut joskus jotain.. Sain kerran aavemaisen äänen "Hei <nimi>".
Sitten kun soitin sitä muille niin kukaan muu ei kuullut sitä Smiley
Ilmeisesti kun tarpeeksi uskoo niin kuulee sellaista mitä muut eivät kuule tai sitten kuuloni on yliluonnollinen. Cheesy
"Jolla on korvat, se kuulkoon".
« Viimeksi muokattu: 05.04.2007 10:39:39 kirjoittanut Lake » tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #3 : 05.04.2007 10:52:49 »


ei sun kuulos ole ollenkaan yliluonnollinen vaan oikein luonnollinen  angel

kyllä näitä tapauksia on paljon  Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #4 : 09.04.2007 02:51:07 »

Lukaisin joskus nuorempana tästä aiheesta jonkin verran. Jutun liitteenä oli ohjeet, kuinka voit itse nauhoittaa yliluonnollisia ääniä nauhalle. Siihen tarvittiin vain eristetty tila, mikki ja nauhuri. Muistaakseni nauhurin ja mikin sai jättää vielä yksikseen nauhoittamaan, mitään kysymyksiä ei tarvinnut esittää.

Muistaakseni tämä äänien nauhoittaminen lähti liikkeelle ihan vahingossa, kun kaksi miestä sai nauhaa tehdessään taustaääniksi kummallisia ääniä, mm. eri kielisiä lauseita. Tutkimusmenetelmänä tämä on melko "uusi" ja olen saanut sellaisen kuvan, että nauhoitusmenetelmää käyttävät tutkijat, joilla ei ole selväkuuloisuuden kykyä, vaan he tarvitsevat jonkun välineen kuullakseen äänet. Katselin itse dokkarin ja sain sellaisen kuvan henkilöiden auroista, että heillä kellään ei ollut tällaista selväkuuloisuuden kykyä vielä auki (eikä selvänökäisyydenkään). Eräs naisista tunsi jotain epämiellyttävää, mutta melko heikosti.

Aaveiden tutkijoiksi varmaan sopivatkin parhaiten tuollaiset henkilöt, joiden aurat ja kanavat eivät ole vielä auki henkimaailmaan päin. Minua nimïttäin ei olisi saanut kirveelläkään sinne tutkismuskohteena olleeseen vankilaan! Sieltä tuli jo pelkän TV-kuvan välityksellä niin matalat, ahtaat, tukahduttavan vahvat aurat, että olisin seonnut ja kantanut niitä mukanani vielä viikkoja vierailun jälkeen! Shocked

tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 29.08.2007 12:46:15 »

nostanpa pitkästä aikaa tätä aihetta josko tulisi uusia näkökulmia asiaan.

tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: