Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vastasyntynyt unessa  (Luettu 7023 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
TaruTuulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141



Profiili WWW
« : 03.04.2007 14:21:21 »

Näin viime yönä aika elähdyttävää unta. Kerrottakoon ensin, että olen muuttamassa, lapseton ja viime aikoina kovasti miettinyt uskaltaako lasta enää toivoa tämän vai uuden miehen kanssa; entä onkohan se enää muutaman vuoden aikajänteellä edes mahdollista?

Noh, unessa minun piti auttaa jotain toista muutossa. Kyseessä oli minulle tuntematon, pitkätukkainen mies, joka asui hyvin kapeassa ja korkeassa tornissa. Ajattelin, että pitäisi omaa muuttoa tehdä, mutta koska hän niin pyysi muuttamaan omia tavaroitaan, minun täytyi se tehdä. Teinkin sen lopulta mielelläni, vaikka se oli välillä raskasta, koska portaita sinne torniin oli niin paljon.
Jossain vaiheessa uneen ilmestyi tornin juurelle vastasyntynyt vauva korissa ja kapaloissa. Menin henkeäni pidätellen siihen viereen katsomaan ja raotin kapaloita nähdäkseni vauvan kasvot. Annoin vauvalle puolukoita tyrnimarjahillossa muutaman sen suuhun ja katsoin, miten puna levisi sen poskille. Sillä hetkellä ajattelin unessa, että adoptoitua lastakin voi rakastaa yhtä paljon, kuin omaa - silloin tiesin, että se on mahdollista.

Täysikuu möllötti viime yönä vaa`assa ja itsellä on radix kartalla  kuu pluto aspect_con vaaka sekä  askendentti uranus vaaka. Lisäksi eräs "noita" on tällä hetkellä viimeisillään; olisikohan hän synnyttänyt viime yönä? Mitä ajatuksia unesta herää tulkitsijoille?

tallennettu

Once upon a time I was a warrior princess. Now I`m the master storyteller and happy as a clown.
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1346



Profiili
« Vastaus #1 : 03.04.2007 17:45:33 »

Noniin. Lukaisin unesi, kuten lupasin. Kerroinkin jo Sinulle puhelimessa, että tulet tapaamaan uuden miehen muuttosi aikoihin ja että siihen suhteeseen syntyy lapsi.

Äsken lukiessani tuli uutta nöäkökulmaa asiaan:

Autat 'huipulle' uuden tuttavuuden, jossa paljon feminiinistä luonteessa. Et lannistu auttamiseen, vaan teet sen mieluusti, kuten unessakin sanot nähneesi tapahtuvan.
Ja toistan: Kuten sanoin, suhteeseen syntyy lapsi. Tavalla tai toisella.
Tyrnimarjahillo ja puolukat siinä kertovat myös suhteen voivan  hyvin. Hormonaalinen tasapaino vahvistuu molemmilla, koska suhdetta (=vauva unessa) ruokitaan ravitsevasti. Suhteessa on vahvaa 'itsetuntoa' ja fyysistä voimaa (ei kuitenkaan väkivaltaa), jotka ovat molemminpuolisen auttavaisuuden hedelmiä.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #2 : 03.04.2007 18:00:55 »

Taysikuu yleensa antaa merkityksellisia unia, uusia asioita voin luvata sinulle tosta unesta- joko ideaa tai rakkautta ja sina osaat hienosti "ruokkia" tata asiaa.Voi tietysti olla mahdollista, etta joku ystavasi saa todella vauvelin ja alitajunta vain yhdistelee naita arjen tapahtumia, mutta myos muutto lupaa uusia varahtelyja elamaasi ja tunsit itsesi elahdyttavaksi, ehka myos ideana adoptiolapsi on hieno asia ja itse vastasit itsellesi:voi adoptiolastakin rakastaa yhta paljon-joten sait hienon idean, alahan toteuttamaan sita...
tallennettu
TaruTuulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 03.04.2007 21:32:01 »

Sydämellinen kiitos teille molemmille! Molemmat vastaukset antoivat aihetta hymyyn ja tuumiin  smitten
tallennettu

Once upon a time I was a warrior princess. Now I`m the master storyteller and happy as a clown.
Sissell
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 42



Profiili
« Vastaus #4 : 04.04.2007 23:38:33 »

Minun kohdalla on niinpäin, että ystäväni näkevät unta, että minä saan vauvan tai että minulla on jo lapsi  uglystupid2 Ja monet ovat peräti toivoneet, että alkaisin sellaisia jo saada, en voi käsittää miksi..mutta ei ole kyllä pelkoa että vielä aikoihin sellaiseen ryhtyisin  Smiley
tallennettu

Aurinko-Kalat
Nousu-Vaaka
Kuu-Oinas
Merkurius-Kalat
Venus-Oinas
Mars-Jousimies
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 04.04.2007 23:55:48 »

I see right through you... coolsmiley  Huh

Kaikkea hyvää T.teille.  smitten angel
tallennettu
TaruTuulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 05.04.2007 10:59:58 »

I see right through you... coolsmiley  Huh

Kaikkea hyvää T.teille.  smitten angel

Mitähän tällä mahdat tarkoittaa? Jaa nyt ihmeessä näkemyksesi vähän tarkemmin, kun kerran niin selvästi näet.

tallennettu

Once upon a time I was a warrior princess. Now I`m the master storyteller and happy as a clown.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #7 : 05.04.2007 16:07:18 »

I see right through you... coolsmiley  Huh

Kaikkea hyvää T.teille.  smitten angel

Mitähän tällä mahdat tarkoittaa? Jaa nyt ihmeessä näkemyksesi vähän tarkemmin, kun kerran niin selvästi näet.

No sanonpa vain edelleen näin arvoituksellisesti, että onpa mukavaa kun "olette" jälleen mukana tällä astro foorumilla.  Wink angel smitten
tallennettu
TaruTuulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141



Profiili WWW
« Vastaus #8 : 05.04.2007 18:08:56 »


No sanonpa vain edelleen näin arvoituksellisesti, että onpa mukavaa kun "olette" jälleen mukana tällä astro foorumilla.  Wink angel smitten

Tätä vähän pelkäsinkin, että sulla on nyt näössä vikaa, kun ei mua tarvitse teititellä  Grin

tallennettu

Once upon a time I was a warrior princess. Now I`m the master storyteller and happy as a clown.
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1346



Profiili
« Vastaus #9 : 05.04.2007 18:25:24 »

Ai niinkö, henkinen systerini T...T..... Wink

Mut kai sua silti saa arvostaa. Pssst! Teititellen minäkin sitä osoitan.

Nojuu!  smiley6600 Kiitti puheluista tänään. Pisti miettimään idiot2 .
Luepa tuolta henkisistä kokemuksista 'Vetovoimasta' tai se sanottiin jotenkin: 'Vedät puoleesi sitä mitä ajattelet.' Ainakin minulle kehkeytyi tuleville päiville monta ajatuksen aihetta, varsinkin se puhumamme matka!!!
Mmmmmmmmm.. :Smiley.. onnistunutta matkaa... mmmmmmmmm...  coolsmiley täyttyneitä toiveita...... mmmmmmmm Grin 2funny

Take care!
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: