Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onnenpiste-Pars Fortunae  (Luettu 52985 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #45 : 21.11.2010 10:53:31 »

mutta huonesysteemistähän se riippuu mihin huoneeseen onni menee, eikö? testasin eri huonesysteemejä ja piste meni 2-4 alueelle....onnenpisteeni on siis härässä, 3huone ei mielestäni sovi ollenkaan (opettajan lahjakkuus), 2 huone sopisi koska olen aito materialisti ja rakastan kaikkea kosmetiikasta antiikkiin ja toisaalta sopisi myös 4.huone koska lapsia on siunaantunut 4 kappaletta ja rakastan kotiani....pitäisikö tässäkin nyt sitte painottaa vain itse merkkiä?
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #46 : 21.11.2010 12:30:53 »

Minulla on onnenpiste 8 huoneessa ravussa 7 astetta. Melkein arvasin sen katsomattakin, että se
on rapu. Kasi huone ei ole yllätys, sillä hoidan työkseni muiden rahoja.
Kuopuksella leijonassa ja huoneessa 12. Esikoisella oinaassa ja huoneessa 10 Undecided

Mitä sitten lie tarkoittaakaan Kiss


T.Musta iloinen lumikki
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #47 : 21.11.2010 12:36:41 »

liittykös kasi sitten rahaan? mä oon ihan tautisen hyvä tuhlaan...
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #48 : 21.11.2010 12:45:27 »

Fortuna 29  leijona aivan kymppihuoneen lopussa. Siihen osuneista transiiteista päätellen on se sittenkin ihan aktiivinen piste kartalla, mutta tuossa sijainnissa melko vaativa. :Smiley
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #49 : 21.11.2010 12:59:16 »

Mun onnenpisteeni on 29 astetta  skorpioni 11' 17'' huoneessa 4. Onnen pisteeni tekee joitain aspekteja esim. laskusolmulleni (  neitsyt [Q -1 S ?] ),  mars :lle (1 S?) sekä aurinko :lle (1 S?). Eikö neljäs huone ollut perheelle omistettu?

Kiva, kun en noista yhdistelmistä ymmärrä mittään...  :Smiley

Edit:
In Scorpio
Cultivate efficiency, ambition, and organization.  Your joy is found by stripping away the outer layers of experiences and getting to the core. A life lived without pretense is the ultimate benefit.  Your gifts are a keen perception, penetrating insight, and a fearlessness of the unknown.

« Viimeksi muokattu: 21.11.2010 13:03:01 kirjoittanut SanctAstra » tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #50 : 21.11.2010 16:39:07 »

mä en nyt ymmärrä miten toi onnenpiste liittyy työhön kun moni sanoo pisteensä olevan esim 8.huoneessa ja hoitavansa muiden rahoja...? siis jos mulla on onnenpiste 2:ssa niin munhan se vasta pitäisiki olla rahaihminen, eikö? ja oikeesti, olen kirjanpitäjä ja hoidan muiden rahoja....tää piste ei mielestäni kerro työstä mitenkään, vaan alueen jossa on onnea....mä olen onnekas halutessani jotain tavaraa, se mikä milläkin hetkellä mua kiinnostaa eniten, sanotaan nyt vaikka koristeelliset peilit, niin niitä sitte tippuu"" eteen liikaakin....ymmärtääx kukaan mun pointsia?
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Ave^^
Vieras
« Vastaus #51 : 21.11.2010 16:56:03 »

Minusta taas onnenpiste ei kerro sitä missä on onnekas, vaan sen mikä tekee onnelliseksi.

Minullakin kakkoshuoneessa, siihen liittyy myös omat sisäiset voimavarat, ne minua eniten auttavat onnelliseksi, myös tulen onnelliseksi jos olen taas saanut niitä lisää. Samoin härän tematiikkaan rauhallisuus, ja kyllä kauniit esineet, sisustaminen, hyvä ruoka, rakastan ruuanlaittoa ja leipomista.  :Smiley Merkki on kaksonen kuitenkin. Jonkinlainen verbaliikkavääntely kyllä tyydyttää jotain aika paljonkin minussa, vaikka loistavia sosiaalisia lahjoja ei olekaan siunaantunut ja virallisesti "inhoan" small talkia.  Wink
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #52 : 21.11.2010 17:09:06 »

okei Ave, mut siinä tapauksessa että mulla piste on 2:ssa ja vielä härässä, niin mun se vasta pitäiski olla esim ruokaa rakastava kokki, ja ei, mua ei kiinnosta ruuanlaitto oikeestaan ollenkaan, ainoastaan noi kauniit esineet/kosmetiikka/kauneusasiat yleensäki,  kiinnostaa....mutta onko aspekteilla tekemistä asian kanssa? esim mulla onnipiste 19 asteessa oppositioi venusta (23) ja aurinkoa (14) sekä neptunustakin (13).....ja miten tarkka orbi pitää olla?

ja toi mikä tekee onnelliseksi? tavara tekee mut onnelliseksi  Cool
« Viimeksi muokattu: 21.11.2010 17:11:41 kirjoittanut suski7 » tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Ave^^
Vieras
« Vastaus #53 : 21.11.2010 18:02:02 »

Ei kai sitä koskaan kaikkea siitä merkistä toteuta, osaa vain.
Ajatuksena onnenpisteen oppositio aurinkoon ja venukseen (sullahan melkein oppositiossa niiden keskipisteeseen), olisi että se mikä sulle onnea lopulta tuo, voi olla ristiriidassa tai vastakkaista omaan arvomaailmaasi ja siihen mitä muuten elämässäsi teet. Mikä se opposition yleinen orbiraja oli? 5 astetta? Kai sitä voi käyttää samaa tässä..  Smiley
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #54 : 21.11.2010 19:34:44 »

Mulla PF  kaksoset ,9th ( aspect_con keskitaivas, orbi n.4,5)
En ole ikinä tajunnut kyseistä pistettä. Se jotenkin vaan korostaa kaikkia vastakohtaisia asioita mun elämässäni.
Koska olen ~20o  askendentti neitsyt, on mun huonejako usein ikäänkuin peilikuva merkkijaolle. Kuten siis nyt tässäkin tapauksessa PF on kaksosessa, mutta huoneen teema on jousimiesmäinen.
PF on myös  aspect_con kuunsolmu (~2o orbi) ja siis yhtymässä MC:n lisäksi laskusolmuun. Laskusolmunhan vissiin pitäisi edustaa niitä asioita, jotka on jo hyvin hanskassa, kun taas noususolmu on se suunta, mihin tässä elämässä pitäisi tietoisesti mennä. Ja siis tämän mukaan mun suunta elämässä pitäisi olla IC...
Myöskin koko mun kartta on yöpainotteinen. PF köllöttää paikan näkyvimmällä paikalla  keskitaivas:llä, mutta Saturnusta ja Chironia (ja  venus 1o  askendentti:n yläpuolella) lukuun ottamatta kaikki muu römpe on päiväntasajan alapuolella.
Ja ihankuin v***uillakseen PF tekee vielä tarkan neliön Jupiterille...  Wink
tallennettu
Solararc
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #55 : 04.12.2010 20:08:46 »

Hmmm...
No, 9.huone, Kaksosten merkki, aspektit: tarkka  aspect_tri  plutoaspect_opp  neptunusaspect_ssx  merkurius, Q  kuu ja puolineliö  aurinko.
Jos 9. huone liittyisi ulkomaihin, matkusteluun, jousimiesmäisiin asioihin...niin eikös tuo Kaksosten merkki sovi aika hyvin tuohon kuvioon. Avoimuus ja joustavuus on yksi luonteenominaisuuksistani, joskus liiankin kanssa....(Kuu Kalat joustaa varmaan taustalla ;-))
Mitenkähän transiitit tuohon onnenpisteeseen toimivat? Jupiter räjäyttää pankin? Saturnus vakavoittaa?
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #56 : 05.07.2011 18:59:09 »

In Aries
Cultivate courage, inspiration and patience. You have an abundance of energy and need outlets of activity--focus your energy and you self-determine your life!  Your joy is found in courageously taking up challenges and leaping over  obstacles.  Your gifts are a keen focus and the ability to see your direction clearly.  Trust your intuition.

Yksi astro oppi mitä olen kuullut on, että sama sanoma tulee kartalla eri muodoissa.
Täällä myös Onnenpiste  oinas , 9. huoneessa tosin. Ja oon huomannut myös tuon, että sama sanoma tulee kartalla eri muodoissa. Mulla on synt.kartalla tarkka  pluto aspect_opp mars , ja tuo yllä oleva tulkinta Onnenpisteestä oinaassa, kuulostaa just sellaselta miten koen tuon pluto-mars-opposition vaikuttavan mulla myöskin :d En oikein osaa tässä nyt ees selittää, mutta aina vaan huomaa uusia juttuja joiden sanoma just toistuu kartalla eri tavoin monta kertaa Cheesy

Mutta mulla on just joku pakko kohdata kaikkia 'esteitä' + ylittää ne tottakai, ja kaipaan aina jännitystä tai muuten turhaudun Cheesy Selviän aina kaikesta, jos vaan teen niinkuin itse parhaaksi näen.

Ahdistun jossen saa tehdä asioita omalla tavallani. Eikä minua ikinä edes kaduta jos huomaan että se oma tapani tehdä jotain, onkin just se väärä. Otan siitä sitten vaan opikseni ja oon entistä viisaampi Cheesy
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #57 : 18.07.2011 22:22:27 »

Minulla tuo on 1. huoneessa Kauriissa. Onko jollain jotain tulkintoja tai linkkiä, mistä noita tulkintoja voisi löytää? 1. huonehan liittyy omaan persoonallisuuteen, joten itsensä toteuttaminenko sitten tekee onnelliseksi?
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Godiva
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #58 : 19.07.2011 21:49:03 »

Mulla PF on  harka 6 astetta(?)7 huoneessa. Jupiter ohitti sen äskettäin. Mitään erikoista ei tapahtunut.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #59 : 19.07.2011 22:08:57 »

Minä en edes tiedä miten tuo lasketaan. Tai tavallaan joo, mutta toisella tavalla piste tulee skorppariin, toisella taas kaloihin.
Onko tässä jotain eroa yö ja päiväkartan välillä? Itse kun olen syntynyt myöhään iltapäivällä.
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: