Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Puut kaatuu...  (Luettu 13055 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
EllenHope
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« : 20.10.2005 21:42:17 »

Näin viikonloppuna unta, että makasin tutulla soratiellä tielle poikittain parkkeeratun autoni vieressä. Katselin siinä sitten maatessani tien toisella puolella olevia mäntyjä. Yhtäkkiä totean, että puut alkavat kaatua. Monta puuta kaatuu vierelleni, enkä lähde väistämään, vaikka mielessä se on, mutten lähde liikkeelle. Yksi puu kaatuu auton päälle ja siinä kohtaa heräsin kun yksi puu oli kaatumassa minun päälleni.  Shocked

Jos joku noilla tiedoilla pystyy jollain lailla tulkitsemaan, mitä merkitsee, niin olisin todella kiitollinen. Meillä on kyllä kolmekin unikirjaa tässä kotona, muttei niistä oikein saa mitään järjellistä irti...  Undecided


P.S. Hienoa muuten että tällainenkin osio täällä on, nyt tiedän mihin tulla unieni kanssa  smitten
tallennettu

No good times, no bad times
There's no times at all, just The New York Times
- Simon & Garfunkel : Overs -
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #1 : 20.10.2005 22:24:21 »

Moi EllenHope!

En ole mikään toisille unien selittäjä....mut kokeillaan
Tuttu soratie= on sun oma polkusi, elämantiesi
Parkkeerattu auto= sinä poikittain jonkin asian kanssa....
Männyt= turva
Puut alkaa kaatua= turva, johon luotit, luotat "kaatuu".
Auton päälle kaatuva puu= sinuun itseesi kohdistuva turvattomuus ja lisänä vielä sinun päällesi kaatuva....muistutetaan että, ole valpas nyt itseäsi kohtaan tuntemastasi turvattomuuden ja asioiden poikittain olemisen tilanteesta. Voi olla että vastaan tulee jokin hankala tai "ikävä" asia. Älä ainaskaan jättäydy sitten itseksesi, vaan hae oikeesti sitä puhe"turvaa" ainakin jostain.
Voipi olla ihan pikku juttu tai sitten isompi...Kuulostele sen unen tunnelmaa. Oliko ahdistava olo? Pelottiko? Oliko uni selkeä ja muistatko sen kokonaan?
Mietitään terveisin Saisal smitten Undecided
tallennettu
EllenHope
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #2 : 21.10.2005 19:17:26 »

Hmm.. Mä muistan sen unen aika tarkkaan kokonaan kyl, ainakin sen osan ku juur makaan siellä tiellä, en muista että oliko siinä aikasemmin tapahtunu jotain jo...

Tunnelmasta muuten... Ei se tilanne paljoo ahdistanu, katoin vaan tyynesti sivussa ku ykskin puu kaatu suoraan viereen. Tajusin kyllä, että pitäis lähteä liikkeelle ja väistää, eli vähän iski pelko, mutta en sitten tiedä olinko jotenkin jumiutunu siihen paikalleni, liian väsynyt liikkumaan.  Undecided

Kiva että jaksoit kuitenkin yrittää tulkita untani, vaikket niin yleensä teekään  Smiley
tallennettu

No good times, no bad times
There's no times at all, just The New York Times
- Simon & Garfunkel : Overs -
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #3 : 22.10.2005 20:16:05 »

Moi vielä!

Jos unen tunnelma ei ole pelottava, voit olla aina huojentuneempi.  Ilmeisesti olet tietoinen siitä tilanteesta joka unessa tapahtui!?   Cheesy Katsoit tyynenä puun kaatumista.... Kerro kolahtiko yhtään, mitä kertoilin?Huh

Tulkintaa, ja tulkintaa...olen sitä mieltä että itsellä on ohjat omiin uniin ja symbolit tiedossa. Jos ei ole tiedossa, niin ne ajan mukaan muovaantuu. Oletko pitänyt EllenHope uniasi ylhäällä??? coolsmiley angel Jees se kannattaa :Smiley
Hyvää syyssadetta (täällä päin suomenmaata tulee vettä kaatamalla uglystupid2)
tallennettu
EllenHope
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #4 : 22.10.2005 20:29:36 »

Moi Saisal

Hmm, saatan kyllä olla tietoinenkin tilanteesta, koska välillä tuntuu että menetän otettani yleensä hyvin hallitsemistani asioista, ihmissuhteet ovat myös vähän rakoilleet tässä, joten sinänsä turvan osia on kaatumassa, vaikkei kokonaan. Pohdin kans tuossa ku viimeks kirjotin, että olinko sitten liian väsynyt liikkumaan, niin olen kyllä ihan oikeessakin elämässä aika väsynyt ollut viime aikoina, kaksoistutkinnon tekeminen on aika rankkaa tässä viimeisenä vuonna...  Undecided
Sitten kun sanoit, että se soratie on oma elämäntie, niin vielä yksityiskohtana on se, että olin mutkassa makaamassa, löydän sen kohdan tuosta meidän tieltä helposti. Eli toisin sanoen olisinko sitten elämäntielläni käännekohdassa?  Shocked

En ole pitänyt uniani ylhäällä mitenkään kirjoitettuna, aika hyvin on jotkut unet mieleen painuneet ja niitä näiden omien kirjojen kanssa tulkinnut välillä. Tänään päivällä hokasin yhtäkkiä kun muistin, mitä viime yönä olin nähnyt, hekottelin vain että tuttu oli tilanne, koska periaatteessa toisinto yhdestä kesällä tapahtuneesta illasta, vaikkakin toisessa paikassa. Se uni saattoi johtua kyllä ihan vain siitä, että olin jutellut ennen nukkumaanmenemistäni kyseisen unessa esiintyvän henkilön kanssa puhelimessa.  smiley6600

Ja hyvää syyssäätä sinnekin päin, täälläkin tulee vettä aika tavalla, mutta siitä huolimatta olen kaverille iltaa menossa viettelemään.  coolsmiley
tallennettu

No good times, no bad times
There's no times at all, just The New York Times
- Simon & Garfunkel : Overs -
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #5 : 22.10.2005 20:43:40 »

Vielä....

Mutkassa makaamassa, ei tienhaarassa. Se ei välttämättä ole ihan suuri suunnanmuutos, mutta se voisi hyvin olla jokin mahsollisuus. Tosin se voi olla myös jokin mutkikas juttu tällä hetkellä.
Toi että näit unta siitä tilanteesta viime yönä melko varmamaan johtuikin niistä jutteluista. Me otetaan päiväasioita paljon uniin, tietenkin.
Mieti unissasi pois ne asiat jotka voisi olla päivätajuntaa ja jatka käsittelyä niiden juttujen kanssa, jotka tuntuu UNILTA     smitten
Hauskaa iltaa teille ja jutelkaapa toistenne kanssa unista Cheesy Shocked
Se voi olla TOSI antoisaa
tallennettu
EllenHope
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #6 : 23.10.2005 19:52:12 »


Itse asiassa juteltiin unistakin vähän siinä, mutta sitten muut asiat veivät huomiomme (lue: lisää alkomahoolia ja tietokoneen ääressä...) köh köh...  Embarrassed  angel  coolsmiley
tallennettu

No good times, no bad times
There's no times at all, just The New York Times
- Simon & Garfunkel : Overs -
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: