Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluto kolmio Aurinko  (Luettu 4167 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
yonnahh
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9

Back to Australia


Profiili
« : 12.12.2005 20:34:42 »

Pitäiskö mun nyt saada sydäri vai mitä hemmettiä mun pitäis tehä? Cheesy
Kun olen syntynyt siis 14.4.1989 klo 8:39 Hyvinkäällä, ja kartallani on tuommoinen transiitti(?) (Pluto kolmio Aurinko) . Jotain siellä luki, että sellainen tulee kerran elämässä kohdalle ja että nyt pitää uskaltaa eikä vikistä. Shocked Siis oon ihan pihalla koko jutusta, enkä tiedä miten se pitäisi selittää, että saan "oikean" vastauksen.  Huh

Ja anteeksi muuten, että kirjoittelen tänne tyhmiä. Tai vähän siltä tuntuu  Embarrassed
« Viimeksi muokattu: 12.12.2005 20:40:18 kirjoittanut yonnahh » tallennettu

Au, Venus: oinas Nouseva: rapu Kuu: leijona Merkurius: härkä Mars: kaksoset
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #1 : 12.12.2005 21:04:51 »

Tulee tässä mieleen että toi transiitti on otollinen aika melkein kaikenlaiseen vaivannäköä ja energiaa vaativaan toimintaan millä tahansa elämänalueella, varsinkin jos koet, että on aika päästä jostain elämää rajoittavista tekijöistä eroon edistääksesi jotain itelles tärkeämpää asiaa. Muutos on transiitin aikana jatkuvaa, systemaattista ja kaiken lisäksi helppoa jos vain vaivautuu käyttämään tilaisuuden hyväkseen. :Smiley
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #2 : 27.05.2008 14:59:27 »

Nostan tätä aihetta ylemmäs, koska koirani lopetuspäivänä tällä on 6 tähden voimakkuudella juuri Pluto kolmio aurinko-transiitti päällä. En ole mikään pro astrologian alalla, mutta oli pakko kokeilla tuleeko sieltä mitään erityistä silmille, ja tämä tuli. Kohtalo taisi siis olla tähtiin kirjoitettu ja "elämää rajoittava tekijä" oli parantumaton pitkälle edennyt sairaus.
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: