Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aina vaan rapumiehiä kaksosnaiselle...  (Luettu 16883 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
valonkantaja
Vieras
« : 12.12.2005 18:01:40 »

Miten on mahdollista että kaikki pitkäaikaiset poikaystäväni (yli 6kk seurustelua, nykyisen kanssa ollaan seurusteltu 3 vuotta) ovat olleet rapuja? Heitä on ollut nyt neljä. Kolmella viimeisellä vielä leijona nousumerkkinä. Itse olen siis kaksonen, nouseva jousimies. Olen aika epäromanttinen enkä mikään koti-ihminen. Kartassani on kaikista vähiten juuri rapua ja leijonaa. Kaksonen ja rapu ei ole mielestäni sinänsä mikään hyvä yhdistelmä. Minkä takia siis aina päädyn yhteen ravun kanssa? Nousevana jousimiehenä ravun ylitunteellisuus ja "ripustautuminen" on välillä aika tukahduttavaa, kaipaan VAPAUTTA. Olisiko kartassani mitään tekijää, mikä selittäisi nämä jutut?

Itse olen selittänyt asian niin, että olen saanut kokea niin paljon paskaa ja muutenkin pienestä pitäen pelännyt miehiä, että tartun rapuihin koska he ovat niin tunteellisia ja "emomaisia" etteivät he edes tunnu niin miehiltä... 2funny   

Minun on tosi vaikea luottaa ihmisiin ja avautua. Erityisesti miehille avautuminen on vaikeaa...

Toinen päätelmä on että koska isälläni oli kartassaan hyvin paljon rapua, ehkäpä hän antoi minulle sellaisen miehen mallin ja nyt haen häntä jokaisesta miehestä.. idiot2

Tässä siis karttani:

Aurinko       Kaksoset        7. huone
Kuu           Kauris            2. huone
Merkurius    Kaksoset       7. huone
Venus          Oinas          4. huone
Mars           Kaksoset      7. huone
Jupiter        Vesimies       2. huone
Saturnus     Skorpioni        12. huone
Uranus          Jousimies     1. huone
Neptunus     Kauris         1. huone
Pluto            Skorpioni     10. huone
Chiron           Kaksoset      7. huone
Ceres           Kaksoset      7. huone
Pallas            Härkä           5. huone
Juno            Neitsyt    9. huone
Vesta            Vaaka          10. huone
Kuunsolmu   Härkä       5. huone
Vertex            Rapu           8. huone
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 12.12.2005 20:04:22 »

Hei Valonkantaja!

Tiedätkös, olen usein ihmetellyt samaa asiaa, sillä tuttavapiiriini kuuluu kokonaiset neljä avioparia, joissa vaimo on Kaksonen ja mies Rapu. Myös omat vanhempani olivat tällainen yhdistelmä samoin kuin mieheni vanhemmat. Voi olla, että oman tuttavapiirini Kaksos-Rapu-yhdistelmien suuri lukumäärä on vain sattumaa tai sitten ei...

Onhan kartallasi ainakin Vertex Ravussa. Vertex on vielä melkoisen tuntematon kuuluisuus kartoilla, mutta sen sanotaan kertovan mm. ihannekumppanista ja nimenomaan emotionaalisten tunteiden kannalta - kun taas Descin sanotaan osoittavan enemmänkin ihannekumppanin ulkoisia ominaisuuksia. Vertexin merkki kuvaa, millaisiin ihmisiin tunnet kaipuuta ja mitä olet itse vailla. Rapu-Vertex saattaa esim. olla vailla hyväksyntää ja lohdutusta.

Karttasi Kuun ollessa Kauriissa, siis Rapua vastapäätä, synastriassa kartoillenne muodostuu (miehen) Aurinko - (sinun) Kuu oppositio - opposition väljyys tai tiukkuus riippuu miehen tarkasta syntymäpäivästä. Auringon ja Kuun ollessa oppositiossa toinen koetaan erilaisuudessaan täydentävänä. Vetovoima ja mielenkiinto toista kohtaan voi olla suuri, vaikka erilaisuus voikin pidemmän päälle muodostua enemmänkin hajottavaksi kuin yhdistäväksi.

Eli jotkut edellä kuvatut jutut voivat selittää Rapu-kiinnostuksesi vaikka tosiaankin monien karttasi muiden tekijöiden perusteella ei tulisi ensimmäiseksi mieleen suositella ainakaan Rapua.  Wink Toisaalta jos Rapu-miehen Kuu olisi vaikkapa Kaksosissa, niin tehän olisitte astrologisesti melkoisen sopiva pari toisillenne.  smitten
tallennettu

Mirjam
Vieras
« Vastaus #2 : 12.12.2005 20:25:25 »

Hei May !

Kiinnitin huomioni tuohon vertex'asiaan' viestissäsi ja menipä kurkkaamaan sen osalta omaa karttaani.

Lainaus
Onhan kartallasi ainakin Vertex Ravussa. Vertex on vielä melkoisen tuntematon kuuluisuus kartoilla, mutta sen sanotaan kertovan mm. ihannekumppanista ja nimenomaan emotionaalisten tunteiden kannalta - kun taas Descin sanotaan osoittavan enemmänkin ihannekumppanin ulkoisia ominaisuuksia. Vertexin merkki kuvaa, millaisiin ihmisiin tunnet kaipuuta ja mitä olet itse vailla. Rapu-Vertex saattaa esim. olla vailla hyväksyntää ja lohdutusta.

Minulla tuo vertex oli Leijonassa....ja tämän hetkinen 'kumppanini' jonka kanssa 'tahin', on Leijona aurinko merkiltään...
Välillä vain olen miettinyt, että mitä 'opittavaa' minulla häneltä olisi, varsinkin silloin, kun tuntuu, ettei tästä voi tulla mitään erilaisuutemme pohjalta, vaikka toisaalta pidän sitä rikkautena..... idiot2

Sorry, että tunkesin tänne teidän keskutelunne väliin vähän niinkuin otsikon aiheen sivusta...  Embarrassed
Mutta kuitenkin  smitten
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 12.12.2005 20:38:05 »

Heips Mirjam! Ei mitään syytä pahoitteluihin, sillä et ole mitenkään tunkeutunut. Kiva vain jos sait Vertexistä uuden ahaa-elämyksen. Se on vielä aika tuntematon juttu tulkinnassa ja suurelta osin vielä itsellenikin mysteeri. Itselläni on Leijonassa ANTIVertex ja olen silti naimisissa Leijonan kanssa...  idiot2 Toisaalta karttani Mars Leijonassa ehkä vähän selitää Leijonavetoa.  Wink Mutta tosi monimutkaisia on nimenomaan ihmissuhteet astrologiselta kannalta etenkin kun läheskään aina ei ole henkisen kasvun vuoksi tarkoituksenmukaista elellä sen ihannekumppaninsa kanssa.  Shocked
tallennettu

Mirjam
Vieras
« Vastaus #4 : 12.12.2005 20:47:37 »

Lainaus
Kiva vain jos sait Vertexistä uuden ahaa-elämyksen. Se on vielä aika tuntematon juttu tulkinnassa ja suurelta osin vielä itsellenikin mysteeri. Itselläni on Leijonassa ANTIVertex ja olen silti naimisissa Leijonan kanssa...  idiot2

Miten sen voi tällainen 'maallikko' nähdä syntymäkartastaan taikka sen tiedoista, että jokin on ANTI-jotain ? idiot2 esmes nyt tuon vertexin kohdalla?

itselläni Leijonaa näkyy näin kartallani;
Vertex 23° 27' Leijona
ja siinä se olikin...enimmäkseen on jousimiestä ja sun muuta, mutta tuo on ainoa, jossa lukee jotain Leijonasta.  idiot2
 smitten
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #5 : 12.12.2005 20:55:05 »

Tuhannesti kiitoksia, May! smitten

Jos nyt oikein muistan niin poikaystäväni kuu on oinaassa... Kaksosta hänen kartaltaan ei löydy juuri ollenkaan. Mutta ehkäpä vastakohdat täydentävät toisiaan! Hei pystyykö täällä vielä tekemään karttoja toisten syntymäajoilla?
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 12.12.2005 21:13:30 »

Mirjam,

AntiVertex on aina tarkalleen vastapäätä Vertexiä, siispä löydät sen helposti kun vain tiedät karttasi Vertexin.

Valonkantaja,

itselläsihän on myös Venus Oinaassa (kuten minullakin  Smiley), joka osaltaan auttaa yhdessä viihtymisessä Oinas-Kuisen miehen kanssa.

Ilokseni voin kertoa, että muidenkin karttojen teko onnistuu jo!  Smiley Mene Oma astro > syntymäkartta > karttapankki. Sieltä löytyy muistipaikat 100 kartalle.
tallennettu

Timotheus
Vieras
« Vastaus #7 : 12.12.2005 22:45:48 »

Yksi asia mikä voisi selittää runsasta kaksos-rapu pariskuntien kantaa (kas kun itsekkin kerran sen papin aamenen kaksosmiehen kanssa koin) on venus. Venus nimittäin liikkuu 48 asteen sisällä auringosta ja näin ollen on todennäköistä, että ravun venus on kaksosissa, kuten minulla... ja sekös vasta kaksosia viehättää  Wink ja miksei myös toisin päin, aurinko kaksonen venus ravussa...tai rapu sopassa ja kaksonen kateissa idiot2
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #8 : 12.12.2005 22:58:04 »

Joo... Tuli tuossa myös mieleen että äitini taisi joskus sanoa, että vierekkäiset merkit voivat tulla hyvin toimeen ilmiselvistä "ristiriidoista" huolimatta... Näin se kyllä taitaa olla. Vai oliko tää taas yks niitä "äidin juttuja".. idiot2 :Smiley Shocked Wink
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #9 : 12.12.2005 23:17:17 »

Mielenkiintoista Smiley
Itselläni  vertex  kaksoset :sissa ja Noususolmu myös. Jos ajatellaan, että partnerit olisivat juuri noita missä Vertexit ovat niin, mulla pitäisi sitten olla kokemusta Gemineistä Tongue
Ainut ihastunut poika, nuoruudessani oli  aurinko kaksoset. Muista ihastuksien aurinkomerkeistä ei juurikaan tietoa.
Mulla on  vesta Ravussa ja rapu :t etsiytyvät seuraani, kuka  aurinko  rapu, kuka  askendentti - rapu

Valonkantaja, ehkäpä ne isät ovat niitä, jotka antavat mallin miehestä, että sitä alitajuisesti hakee. Itse olen kyllä hakenut äitityyppisen Rapumiehen, hänellä on samoja arvoja kuin äidilläni, perusolemus sama koska molemmat Rapuja. (ja se hoiva ja huolenpito on vertaansa vailla, vaikkakin hän on usein äreä tickedoff 2funny)
Isäni taasen jäänyt etäiseksi, mutta isän Veskaritietämys  vesimies oli ihan omaa luokkaansa police, hänen sanansa painoi perheessämme kovasti, hän oli se, joka sanoi miten ollaan ja miten tehdään.
Että itse en ole hakenut isätyyppiä, äitiä enempi :Smiley

Mutta ehkäpä sinussa Valonkantaja on sitten jotain pehmeää Rapulaista, ken tietää??

Iloa sinulle, olet onnen polulla smitten smitten
terv.
Stareyes Wink
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Vertsu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Etsin itseäni - oletko nähnyt minut jossakin...(?)


Profiili
« Vastaus #10 : 13.12.2005 02:32:21 »

Nousevana jousimiehenä ravun ylitunteellisuus ja "ripustautuminen" on välillä aika tukahduttavaa, kaipaan VAPAUTTA. Olisiko kartassani mitään tekijää, mikä selittäisi nämä jutut?


Mä olen kaksonen ja nouseva merkkini on puolestaan neitsyt ja mullon kokemusta juuri rapumiehestä. Ja hän on kauhean tukahduttava. Ongelmia on sinänsä, vaikka ei juurikaan kunnolla tunneta ja asutaan eri kaupungeissa ja mies on kauhean omistavakin.. Aika ahdistavaa uglystupid2
tallennettu

Nousumerkki Neitsyt, Aurinko Kaksosissa, Kuu Kauriissa, Merkurius&Venus Kaksosissa ja vielä Mars Härässä..
Tuutikki
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23



Profiili
« Vastaus #11 : 14.12.2005 10:36:03 »

Kartassani on kaikista vähiten juuri rapua ja leijonaa.

Taidat täydentää niitä puuttuvia puoliasi aurinko ravulla.. mua aikanaan koulutettiin rapu juttuihin kovalla kädellä, rapuja ensin poikaystävinä - eihän se toiminu, musta kun olis ollu kiva tehdä sen miespuolisen kans jotain muutakin... 2funny ja kun oli tullu selväks etten rapumiehiltä opi mitään, alko rapunaisten hyökkäys.. kaikki uudet tuttavuudet olivat rapuja.. ja todella takertuvaisia sellaisia. tickedoff Oletan että kuitenkin opin jotakin heistä, koska nyt mulla on meneillään neitsyiden aika :Smiley Mielenkiinnolla odottelen mitä merkkiä seuraavaksi tuppaa  Wink
tallennettu
tuikutin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37


Profiili
« Vastaus #12 : 11.01.2006 00:00:30 »

Tosi hämärää, mulla on yks hyvä ystävä, kaksonen, joka on käynyt läpi koko liudan rapumiehiä! Osa ollut pidempi- ja osa lyhyempiaikaisia. Mutta mikään ei ole kestänyt..enkä ihmettele ystäväni tuntien (vaikka hän onkin yllättävän kotikeskeinen kaksoseksi). Nyt hän on kihloissa oinasmiehen kanssa, mikä vaikuttaa toimivalta Smiley

En silti sano, etteikö kaksonen-rapu yhdistelmä toimisi. Mitä ihmeellisimmät yhdistelmät voivat toimia  Wink
tallennettu

"Koti on rakastaa ja olla rakastettu." (c)tuikutin
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #13 : 14.01.2006 17:26:01 »

itselläni taas deksendentti merkki kalat on nyt kaksi kertaa uiskennellut luokseni  Sad 
Parhain juttu on ollut kalan kanssa vaikkemme ollut luotu toisillemme ja me olimme kaksi eri ihmistä. Raivostuin vain siitä mitä hän oli..ilman mitään hyviä syitä, mutta en silti kadu sitä suhdetta.
Toinen kalat-juttu oli myös aikani arvoinen mutta sekään ei toiminut! Kalat ovat ihania, mutta joku nissä saa minut raivon partaalle..ainakin miehissä Sad
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #14 : 14.01.2006 17:40:38 »

Minä kaksosena en ikinä pysty ymmärtämään rapujen tunteellisuutta, kotirakkautta ja "muistojen ja aarteiden keräilyä"... Se on outoa, ettei ymmärrä ja joskus raivostuttaakin ne rapupiirteet, mutta silti aina ihastuu uudelleen ja uudelleen miehiin, joilla on juuri niitä piirteitä.

Kai se on joku vastakohdat vetää toisiaan puoleensa- juttu. :Smiley

Mutta nyt kun tosiaan olen eronnut 3 viikkoa sitten tästä rapuherrasta (joka kyllä yrittää edelleenkin takertua niillä saksillaan), olen PÄÄTTÄNYT että seuraava mies on joku muu kuin rapu!

Vaikkapa jousimies... smitten

Tai miksi ei oinas tai vesimies...!
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: