Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Raskaus  (Luettu 6703 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
enkelikihara
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37



Profiili
« : 12.12.2005 14:56:22 »

Onko toiveunta vai ei mutta
näin vkl sellaista unta että mulle tuli joku vaaleahiuksinen nainen sanomaan että olet raskaana, et sitä itse vielä tiedä mutta hän tietää.

Hmm, muuten uni oli mielestäni kauhean positiivinen.

mitä lie tarkoittavan.
tallennettu

_______________
enkelikihara
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 12.12.2005 16:09:23 »

Yleisin merkistys raskausunilla on uuden syntyminen. Se voi tarkoittaa mitä tahansa uuttaa, syntyvää asiaa : uutta ideaa, elämäntilannetta, asioiden järjestymistä, ajatusta jne.
tallennettu
enkelikihara
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37



Profiili
« Vastaus #2 : 13.12.2005 11:52:40 »

Kyllä "toivelistalla" on ollut työpaikka. Niin tarvii toivoa parasta!
tallennettu

_______________
enkelikihara
irkkunen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184



Profiili
« Vastaus #3 : 13.12.2005 19:44:58 »

Pistän tähän väliin nyt kutsumatta omiani :Smiley Joku aika sitten näin unen, jossa olin synnyttänyt pojan, jolle joku oli antanut nimeksi Elvis. Ei siinä muuten mitään, mutta mulla ei ollut mitään muistikuvaa isästä, raskaudesta tai synnytyksestä. Ei hyvä 2funny Eikä kaverit uskoneet, että se oli mun lapsi. Uh. Oli helpottavaa herätä. En sitten tiedä, kuvastiko se jonkin uuden syntymistä. Mutta en kyllä koskaan nimeäisi lastani Elvikseksi .idiot2
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
enkelikihara
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37



Profiili
« Vastaus #4 : 15.12.2005 09:34:31 »

Vai että Elvis  Cheesy
Olis siinä nimi, en kyllä itsekkään antaisi Elvistä, mulle tulee mieleen yhden tutun koira jonka nimi oli Elvis,
Sanomattakin selvää että juttua kyseisestä aiheesta riittää  Grin
Mut koirana Elvis oli hyvä tyyppi.
tallennettu

_______________
enkelikihara
Karu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #5 : 15.12.2005 23:41:02 »

minä näin kerran sellaista unta, että olin raskaana ja synnytin siinä unessa sen lapsen. Muistan vieläkin miltä se sali ja vaatteet näyttivät. Tunsin melkein unessa kun lapsi tuli maailmaan. Mieheni oli siinä unessa mukana pitämässä mua kädestä ja muistan, että se lapsi oli tyttö ja annoimme sille nimeksi Iiris. Oli aikasta outoa herätä sen unen jälkeen.. Oli huojentavaa tajuta että se oli unta. En tiedä sitte mitä tämä uni tahtoi viestiä.. luulen että alitajunnalla oli minulle jotain kerrottavaa.
tallennettu
Valo
Vieras
« Vastaus #6 : 16.12.2005 14:39:21 »

Raskaus ja synnytys olivat unissani teinimpänä. Ne kuvastivat itselläni ongelmia ja paineita, kamppailua jonkin asian parissa. Muistan toistuvat takaa-ajounet samalta ajalta, kysymyksessä oli siis sisäinen prosessi. En ilm. osannut kohdata ja ratkaista asioita - lapsi jäi aina syntymättä tai uni loppui juuri siinä kohdassa kun piti syntymän.
tallennettu
aikila-1
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #7 : 16.12.2005 19:08:36 »

:skorpioni:Hmm..odoteltu on unissa ja lapsiakin saatu vaikkka kuinka paljon. Oikeasti 3 aikuista jo. Grin Nyt sain täältä selityksen, kiitos. tarkkailen! Shocked
Taloja olen paljon rakentanut nykyisen viereen.Jotkut kertovat, että kielii muutoksesta. Entäpä tämä: : crazy2
On hienoa jatkaa opiskelua ...olen tunneilla...45 v, koulu jäi kesken 17v---
näen koulukavereitani, vaikka osa jo kuollut. Tähtään kohti päämäärää -valkolakkia! Monesti sitä olen yrittänyt todellisessa elämässä etälukion ym. kautta, mutta muut asiat vie voiton!Mistä tämä kertoo? Onko muilla samanlaisia unia?
Entäs sitten ne matkustusunet? Junalla , laivalla? Alahyteissä...tai ainakin laivassa sinne matkaan...juna menee monesti ohi, vain pysäkkillä odotan ...
kertokaa kaikki rohkeasti omista kommenteistanne, pliis! smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #8 : 20.12.2005 12:56:33 »

Matkustusunet kuvaavat muistaakseni myös muutosta ja uutta suuntaa. Esimerkiksi se, että juna menee ohitsesi vaikka seisot asemalla tarkoittaa, ettei muutosta ole tulossa tai jos et halua nousta junan kyytiin et ole valmiina muutokseen.

Näin mie muistelisin  :Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: