Sivuja: [1] 2 3 ... 14
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Läikähdys sydämessä !  (Luettu 127364 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« : 26.03.2007 16:36:28 »

Hiivattiin nyt siivoukset ja sairaudet!

Mitä liikuttaa mieltäsi? Mikä saa sydämesi läikähtämään hyvästä mielestä, ilosta, mielihyvästä?
Mille hymyilit tänään?

Toivon, että aurinko vaikuttaa meihin kaikkiin lämmittäen, hoitaen, uudelleen sytyttäen ja aistimaan paremmin.
 smitten

(http://tbn0.google.com/images?q=tbn:r4FqPS95x6QuYM:http://www.geo.mtu.edu/weather/aurora/images/sun/sun-flare.jpg)
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #1 : 26.03.2007 18:03:34 »


Aurinko läikyttää ja hoitaa mieltä ja kehoa!

Villakoirat saavat tällaisena päivänä majailla aivan rauhassa tuolien ja sängyn alla.

Sitten vielä rakkaan ystävän lämmin kirje, auringon lämpöä sekin täynnänsä.....


 smitten    maarita         smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #2 : 26.03.2007 22:28:16 »


Täydenkuun kukkapenkissä krookukset kukkii kauneuttaan, se on syvä läikähdys joka vuosi smitten
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 26.03.2007 22:57:18 »

Hiivattiin nyt siivoukset ja sairaudet!

Mitä liikuttaa mieltäsi? Mikä saa sydämesi läikähtämään hyvästä mielestä, ilosta, mielihyvästä?
Mille hymyilit tänään?

Toivon, että aurinko vaikuttaa meihin kaikkiin lämmittäen, hoitaen, uudelleen sytyttäen ja aistimaan paremmin.
 smitten

(http://tbn0.google.com/images?q=tbn:r4FqPS95x6QuYM:http://www.geo.mtu.edu/weather/aurora/images/sun/sun-flare.jpg)

juuh olet todella oikeassa esmiralda..tekee välillä hyvää unohtaa kaikki muu ja miettiä vain kaikkia oikein iloisia asioita.

minun mieltäni ainakin noin yleensä liikuttavat hyvinkin pienet ja arkiset asiat.

tänään oli ainakin täällä ihanan aurinkoista ja lämmintä tuli sydämeen jotenkin ihan uudenlaista ja aurinkoista energiaa kun reippaili koirien kanssa tuolla ulkosalla.

hymyn tänään minun kasvoilleni taas kesken päivän sai kun mieheni soitti kesken työpäivän ja alkoi taas puhelimeni soittaa että tahdon oikeesti olla sinun... enkä vain leikisti rakastaa... tahdon oikeesti kokea kaiken mikä ollut on unelmaa... tahdon syliisi painaa pääni... tahdon lämpöösi nukahtaa... olla kanssasi oikeesti onnellinen... sua oikeesti rakastaa...hän kuulemma soitti töistä vain siksi että kuulisin nuo sanat ja kertoakseen taas kerran että hän tuntee juuri noin  smitten smitten
tallennettu

Freyja
Vieras
« Vastaus #4 : 26.03.2007 23:39:31 »

hih, viikon sisällä:

- menin tänään kauppatorin aurinkoon päiväkahville ja pullaa maksaessani tajusin ettei minulla ole rahaa! Kaivoin kaikki hiluni, ja tyttö sanoi: "maksa loput sitten ensi kerralla".  smitten

- menin kalatiskille ostamaan lohta. SUPERsöpö nuorimies sanoi, että jos hän leikkaisi rasvat pois, voisi jäljelle jäädä 5-600g. Sanoin, että juu leikkaa vaan. Paino oli vielä 860g. Mietin harmistuneena että liikaa on, en jaksa syödä mutta itku kun siitä jää sellainen roiske jäljelle etten kehtaa leikkauttaa enää pikkupalaa pois. Mitään kysymättä ja kalaan koskematta  Shocked poika alkoi alentaa kalan painoa, sanoi: "700g... käykö? vai otetaanko vielä pois... noin, 650g. Vai vieläkö?"

 Shocked  Shocked olin niin äimän käkenä että sanoin: "juu eiköhän se... mutta mites sen noin lähti ...?" johon poika vastasi: "no mä voin tehdä näin kun pomo ei ole paikalla... mutta ei sitten tartte kertoa kenellekäään!"  Grin

- kerroin tämän puolelle Suomea, mutta onneksi ette tiedä paikkaa... menette pian kärkkymään!  Grin
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 26.03.2007 23:58:30 »

Ihania ihmisiä on ihan oikeasti olemassa!

Minäkin sain kyyneleet silmiini silkasta ilosta tänään, ihmiset osaavat olla niin KAUNIITA!  smitten

(http://tbn0.google.com/images?q=tbn:HSGTukLLkApfWM:http://mirrormirror.typepad.com/mirror_mirror/IMG_7176-smaller.jpg)
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Freyja
Vieras
« Vastaus #6 : 27.03.2007 00:04:00 »

Ihania ihmisiä on ihan oikeasti olemassa!
.. ihmiset osaavat olla niin KAUNIITA!  smitten


kyllä, ja sitä minä tarvitsen juuri nyt silmieni eteen. Miten kauniisti maailmankaikkeus sen tuokaan eteeni...  smitten
KIITOS SINNE TAIVAISIIN!!!  smitten  smitten  smitten
tallennettu
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137


Profiili
« Vastaus #7 : 27.03.2007 08:23:31 »

Kyllä minulla läikähtää sydämessä kun lapseni hymyilee  smitten

Tai kun työssäni potilaat ovat tyytyväisiä ja kiittävät hyvästä hoidosta. Hymy heidän kasvoillaan on myös extraa  smitten
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #8 : 27.03.2007 13:57:37 »

Elämänilo
on tarttuvaa,
ja siksi se voikin
innostaa
ihmisiä kaikkialla ympäristössäni.

että jotteensakkin näin se iloisuus ja rakkaus toimii... smitten
tallennettu

Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #9 : 29.03.2007 16:15:05 »

TÄRKEÄÄ ELÄMÄSSÄ ON NÖYRYYS JA INTOHIMO... smitten
Ovet, joita päätän avata,
johtavat tulevaisuuteni kokemuksiin.
******************
nicehouse

Nukkumaan käydessä ajattelen:
Huomenna minä lämmitän saunan,
pidän itseäni hyvänä,
kävelytän, uitan, pesen,
kutsun itseni iltateelle,
puhuttelen ystävällisesti ja ihaillen,
kehun: Sinä pieni urhea nainen,
minä luotan sinuun.
- Eeva Kilpi, Laulu rakkaudesta-

Iloa sen pitää olla
-jokaisen uuden aamun
valon määrästä
väristä riippumaton
pilvinen tai aurinkoinen
sinihämäräinen
epätoivonharmaa.
Mikä tahansa
mutta uusi päivä
mahdollisuuksia täysi!
Ehkä juuri tämä se päivä
jota et koskaan unohda
jonka jälkeen kaikki on toisin.
************************
http://laiskimus.vuodatus.net/page/Tyyneysrukous,+askeleita
 

Elämänilo on tarttuvaa....että jotteensakkin näin se iloisuus ja rakkaus toimii... smitten
« Viimeksi muokattu: 29.03.2007 16:20:55 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #10 : 29.03.2007 23:48:31 »

Olit löytänyt yhden lempi runoistani Rakkaudenliekki! smitten

Tuo Eeva Kilven nimittäin.Toisen,sen pitkän liiton jälkeen,kun oli ensin vaikeaa ottaa vastuu kaikesta,sain paljon lohtua tuosta runosta.

Se oli pienenä tauluna sänkyni päädyssä ja nukkumaan mennessä nousi aina hymy huulille,kun silmäni osuivat siihen.Se auttoi todellakin jaksamaan.
Monissa muutoissa se on hävinnyt,mutta taas lukiessani sen,läikähti sydämessä.

Taidanpa tehdä itse taulun,johon kirjoitan tuon runon.KIITOS SIITÄ! smitten
tallennettu

Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #11 : 30.03.2007 11:53:11 »

Olit löytänyt yhden lempi runoistani Rakkaudenliekki! smitten
Tuo Eeva Kilven nimittäin.Toisen,sen pitkän liiton jälkeen,kun oli ensin vaikeaa ottaa vastuu kaikesta,sain paljon lohtua tuosta runosta.
Se oli pienenä tauluna sänkyni päädyssä ja nukkumaan mennessä nousi aina hymy huulille,kun silmäni osuivat siihen.Se auttoi todellakin jaksamaan. Monissa muutoissa se on hävinnyt,mutta taas lukiessani sen,läikähti sydämessä.
Taidanpa tehdä itse taulun,johon kirjoitan tuon runon.KIITOS SIITÄ! smitten

...läikähti lämmin täälläkin Chandra...ja ihan samoissa tunnelmissa olen itsekin tuohon RUNOON isollä ärrällä ensimmäisen kerran törmännyt JA nyt löysin sen uudestaan - ja huomasin että UUDET TUULET PUHALTAA...ei tullut enää haikuja menneestä....on niistä kyllä jo aikaakin kulunut ja paljon on muuttunut ....että sen kunniaksi smitten
 Wink
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #12 : 30.03.2007 13:50:36 »

Kiitos Esmiralda,kun saat tuntemaan ja kokemaan ja pukemaan ajatukset sanoiksi... smitten


Aamulla läikähti lämmin tunne sydämessä, kun herättelin kuopusta, joka kiepautti välittömästi herättyään jäntevät Kauriin käsivartensa kaulani ympärille ja suukotti vielä unisesti poskelleni...

Eilen läikähti, kun matkalla eskariin kuulin rastaan laulun... sen rastaan, joka kesäillan hämyssä kertoo salaperäisiä tarinoita illan tihentyessä sakeaksi huumaavine heräävän luonnon tuoksuineen... ja nyt - pikkupakkasen jäljiltä tien rapsahdella kengän alla se lauloi, lauloi niin väkevän laulun...

Miten paljon onkaan mahdollisuus kokea ihania läikähdyksiä, kun suo niille aikaa... odottaa intohimoisen innokkaasti, mitä upeaa elämä minulle onkaan jälleen suomassa...miten paljon kulutammekaan aikaa hukkaan, miten paljon jätämme elämää elämättä... ja käsi käy sipsikupilla ja turtana katson mitä kuuluu Johnny Deppille, kun hän näyttelee rooliansa - ja oma roolisuoritus jää sohvaperunan esittämiseen... elämä on... ja kuinka läikähtikään rinnassa tämä oivallus, ja kyynel kihosi spontaanisti silmäkulmaan.

Minä lähden nyt ulos täältä, keitän matkallani kahvit ja hörppään ne odottaen kiihkolla, mitä on tässä hetkessä tarjolla. Ei enää eilen tai huomenna. Nyt.  smitten

Elektran vuodatus aurinkoisena iltapäivänä sorvin ääressä
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #13 : 30.03.2007 13:54:38 »

minulla taas tuli mitä ihanin lämmön tunne kun luin tuon rakkaan sielunsiskoseni rakkaudenliekin ja Larin kommentteja tuolla toisella topicilla....tuntee heidän kanssaan jotain sanoin kuvaamattoman kaunista harmoniaa... smitten smitten
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #14 : 30.03.2007 19:16:50 »

Voihan ihme, kun tuossa muutamassa sanassa on voimaa!!!!

odottaa intohimoisen innokkaasti...sanoi Elektra

Ajatelkaa nyt! Minä odotan intohimoisesti huomista päivää, mitä se minulle eteen asettaakaan!!! :Smiley

Siis siihen pitäisi jokaisen jotakin intohimostaan kohdistaa. Läikähtää, läikähtää...


Tapaan hirvittävästi sairaita ihmisiä.... Cry Plääh, näin ei saanut...

Mutta kun toisessa kaupungissa käydessä kutsun poikani kanssani syömään, ja toisella puolella pöytää istuu innokas, avoinkatseinen nuori mies aivan liian ahtaassa punaisessa toppatakissa...

niin kyllä sydämessä läikkyy!!

Ruoka oli niin hyvää ja keskustelu siinä. Tunsin olevani yhtäkkiä hurjan onnellinen.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: [1] 2 3 ... 14
  Tulostusversio  
 
Siirry: