Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Se tärkein aspekti? neptunaalista sananhelinää.  (Luettu 10074 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« : 24.03.2007 21:11:43 »

Edelleen opettelemassa astrologiaa...  Tongue

Astrologisilla kartoilla on tietysti tärkeämpiä ja vähemmän merkityksellisiä aspekteja, selvähän se. Mutta onko olemassa sellasia AVAIN-ASPEKTEJA, tietynlaisia elämänläksyjä, jotka on nähtävissä suoraan tietystä aspektista. Kuvioistahan tällainen "läksytys" on käsittääkseni T-risti.  knuppel2

Ihmettelin tuossa aikani kuluksi omaa karttaani ja  neptunus  aspect_opp  kuu hyppää silmille osana kaikkia tärkeimpiä kuvioita. T-ristin oppositiona (neliöt  jupiter  aspect_squ  kuusaturnus  aspect_squ  kuumerkurius  aspect_squ kuuneptunus  aspect_squ merkuriusneptunus  aspect_squ  jupiter ja  neptunus aspect_squ saturnus... siinähän niitä on kerrakseen)

  neptunus  aspect_opp  kuu on myös mahdollisuuksien kolmion oppositiona - lisäksi neptunus tekee aspect_kvi  chiron ja  neptunus  aspect_sex pluto

Onko neptunus nyt mun ystävä vai vihollinen - jos ratkaisen tuon oppositiohaasteen muuttuuko elämäni kertalaakista paremmaksi  Wink

Entä millaisia avainaspekteja teillä muilla on - varsinkin näistä neliöistä ja oppositioista olen kiinnostunut? 

tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #1 : 24.03.2007 22:30:26 »

Hmmm..itsekin pähkin kuu opposition kanssa (Urkkiin), enkä tiedä onko tuo jo mainittu silta yhtään valmiimpi kuin syntyessäni..Joskus vain on kausia kun tuntuu että se on taka-alalla eri elämäntilanteissani, mutta voihan se olla että jokin transiitti kohtelee ko. taivaankappaleita suotuisasti sillä hetkellä..Joskus taas tuntuu, että ilman tuota opposiota ois paremp.

Saqirlat, onko tuo oppositio vaikuttanut mielestäsi enemmän parisuhteeseen (=vapaudenhalua) vai äitisuhteeseen? Vai koetko lapset jotenkin esteenä vapaudelle? Vai miten koet sen?

Minulla ei sitä ole. Yhdellä kaverilla on. Mietin uhraako hän vapautensa lasten takia (pakosta).
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 25.03.2007 01:18:51 »

Minun karttani "pääaspektit" tai tärkeimmät aspektit ovat ehdottomasti  aurinko aspect_opp kuu sekä  venus aspect_squ pluto. Lisäksi muutamat Pluton tukevat aspektit ovat hyvin tukevia, mutta eivät ehkä näin ongelmallisia. En oikein vain tiedä miten noiden aspektien kanssa lähtisin "eteenpäin", jotenkin vaikeita käsitellä.  Sad
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #3 : 25.03.2007 14:01:18 »

Mielenkiintoisia pohdintoja  kuu aspect_opp uranus aspektista!
Tuo kiinnostaa minua, koska tosiaan yhdellä kaverilla on se, ja hän tuntuu toteuttavan sitä aivan päinvastoin. Hän on aivan liikaa kiinni lapsissaan ja miehessään, jopa niin ettei hänellä ole ollenkaan omaa elämää. Pelkään että joku päivä hän pimahtaa.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #4 : 25.03.2007 14:27:07 »

Kaurisenergia !
Olisiko nyt kyseessä löytää se tasapainoinen tapa huolehtimisesta unohtamatta itsenäisyyttään. Yleensähän mennään laidasta laitaan kunnes löytyy se tasapaino.

Känkkäränkkä!
 saturnus merkitys on opettaa kun on epäonnistunut läksyssään, siis uudelleenkoulutusta, ja jos muistan omaa koulun käyntiäni niin ikuisena "vastustajana" en mukautunut yhteiskunnan rajoittaviin rajoihin, jotka estävät ihmisen luovaa kehittymistä.  saturnus on turva joka ohjaa ihmistä oikeisiin ratkaisuihin, ja siksi se on hyvä planeetta.

Ebenia!  venus aspect_squ pluto olisiko kyseessä naisellisen vallankäytön oikeaa käytön oppimista, sehän on luova voimavarakin, oikein oivallettuna.

Minulla on  venus aspect_squ saturnus karmallinen oppiminen naiseudestani, jota olen käyttänyt väärin jossain inkarnaatiossa  Cry

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #5 : 25.03.2007 14:41:13 »

Ihmettelin tuossa aikani kuluksi omaa karttaani ja  neptunus  aspect_opp  kuu hyppää silmille osana kaikkia tärkeimpiä kuvioita. T-ristin oppositiona (neliöt  jupiter  aspect_squ  kuusaturnus  aspect_squ  kuumerkurius  aspect_squ kuuneptunus  aspect_squ merkuriusneptunus  aspect_squ  jupiter ja  neptunus aspect_squ saturnus... siinähän niitä on kerrakseen) 

T-risti tosiaankin. Kuinkas se äitisuhde? Kuun ja Saturnuksen neliön kohdalla pitää aina tuota miettiä. Ei kyllä aina syy ole "kylmässä" äidissä, vaan jostain muualta tulee negatiivinen asenne itseen, voi ajatella että minä en ansaitse rakkautta. Pahimmillaan johtaa negatiivisuuteen, yksinäisyyteen, masennukseen... ja  kuu/ neptunus ahdistukseen.

Siis pahimmillaan. Minä tunnen pari tuollaista naista, ja heidän kohdallaan kävi niin että ensimmäiset parisuhteet eivät onnistuneet (olisko kyseessä sitten ollut se oma negatiivinen asenne) ja sitten kun parisuhde reilu kolmekymppisenä onnistui, lapsiakin tuli ja heihin on näillä naisilla suojeleva asenne, voisi jopa sanoa että lapsista on tullut pääsisältö heidän elämälleen.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #6 : 25.03.2007 14:47:17 »

Mateve, minulla on muuten ihan sama tuon Saturnuksen kanssa, eli ei ole ollut helppoa mukautua yhteiskunnan rajoituksiin, ja viime vuosina olen toteuttanut sitä "villiä polkua" joka lankeaa osalle Kauriita. Pitäähän minun toteuttaa 5. huonettani!

Kaipa tässä vielä joskus uskaltaudun politiikkaan muokkaamaan asenteita...  Wink Teen tyylillä se missä Tony Halme epäonnistui!
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #7 : 25.03.2007 18:07:42 »

Ekana ihana huomata, että aloituksestani on aiheutunut pohdintaa  Smiley

Oppositiossa on tietenkin kaksi eri suuntiin vetävää asiaa ja Nummelaa lainatakseni ihmisen tulisi rakentaa silta oppositiota tekevien taivaankappaleiden välille. Tarkoittaisiko se esim. sinun kohdallasi tunnereaktioiden/tai muilta opittujen ns. itseen suodatettujen toimintamallien yhteensovittamista  oman idealismin/toiveiden/henkisten arvojen etsinnän kanssa..Tai tämä tuli noin 1. mieleen tuosta sinun oppositiostasi..vai kärsitkö kenties siitä, että olet ns. hajottavasti liian altis ulkoisille vaikutuksille, etkö tiedä mikä on omaa ääntäsi jos ja kun saat sen kuuluville muulta hälyltä?

 Smiley Jos oppositioni tätä merkitsee, olen sen jo ratkaissut  Grin Tai sitten vasta tulevaisuus tuopi mukanaan lisähaasteita ja pohdittavaa ulkoisten odotusten/ omien tendessien ristiriitana... who knows. Vielä nyt ainakin luulen olevani hyvinkin riippumaton toisten odotuksista.
TAI - olen täyttänyt minuun kohdistuvat (lapsuuden perheen taholta? - perheeni on tosin melko boheemiliberaali?) yhteiskunnalliset/materiaaliset odotukset ja tunnen sitä kautta olevani vapaa toteuttamaan itseäni juuri niinkun itse tahdon. Itseasiassa seuraan hyvin tarkasti MUTUA (johdatusta?) - joskus ehkä liikaakin muita huomioimatta - ja se on minut myös aina juuri oikeaan johdattanut.
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #8 : 25.03.2007 18:24:46 »

Ihmettelin tuossa aikani kuluksi omaa karttaani ja  neptunus  aspect_opp  kuu hyppää silmille osana kaikkia tärkeimpiä kuvioita. T-ristin oppositiona (neliöt  jupiter  aspect_squ  kuusaturnus  aspect_squ  kuumerkurius  aspect_squ kuuneptunus  aspect_squ merkuriusneptunus  aspect_squ  jupiter ja  neptunus aspect_squ saturnus... siinähän niitä on kerrakseen)

T-risti tosiaankin. Kuinkas se äitisuhde? Kuun ja Saturnuksen neliön kohdalla pitää aina tuota miettiä. Ei kyllä aina syy ole "kylmässä" äidissä, vaan jostain muualta tulee negatiivinen asenne itseen, voi ajatella että minä en ansaitse rakkautta. Pahimmillaan johtaa negatiivisuuteen, yksinäisyyteen, masennukseen... ja  kuu/ neptunus ahdistukseen.

Siis pahimmillaan. Minä tunnen pari tuollaista naista, ja heidän kohdallaan kävi niin että ensimmäiset parisuhteet eivät onnistuneet (olisko kyseessä sitten ollut se oma negatiivinen asenne) ja sitten kun parisuhde reilu kolmekymppisenä onnistui, lapsiakin tuli ja heihin on näillä naisilla suojeleva asenne, voisi jopa sanoa että lapsista on tullut pääsisältö heidän elämälleen.

Hui kamaluus  Shocked Mulla ei kyllä oo yksinäisyydestä, masennuksesta yms tietoakaan, onneksi, eikä vielä lapsistakaan, mutta ihan mukavia parisuhteita on kyllä takana... periaattessa lapsuus ei kyllä ollut mun parasta aikaa, mutta se ei toki ollut äitsykän vika, joka silloin vielä oli oikea supermamma (nyttemmin toki vähän seonnut ja alkoholisoitunut --> parempaa kohti kuitenkin menossa Smiley). Mutta osaan kyllä kuvitella, että jos joskus itse lapsia saan, olen juurikin ylihuolehtiva (ja vaativa?) Näyttää siltä, että mä oon pelannu korttini paremmin kui horoskooppi antaa ymmärtää. 

Muuten tosi mielenkiintosia pohdintoja. Neliöitä mulla on kartallani niin paljon, että olen niihin oppinut suhtautumaan pikku haasteina, mutta oppositiot tuntuvat jotenkin ehdottomammilta.
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #9 : 25.03.2007 22:39:13 »

Mainitsit tuossa ylempänä, että äidilläsi on ollut hieman alkoholin kanssa painittavaa, ja tottavie, Neppishän liitetään kaikenlaisiin keinotekoisiinkin tajunnanlaajentimiin. Se sitten versus Kuu, eli äiti...Vaan jotenkin aattelin että enpä nyt töksäytä että hei, sulla on  kuu aspect_opp neptunus joten onkos kotitaustassasi sitä tiettyä läträystä? buck2 Niin ja Neppiksellä on myös sitä ns. mielenterveysongelma-taipumusta, jos tuota tarkoitit että äitisi on "seonnut" jne..

Minulla on myös Kuun oppositio Neptunukseen ja kyllä vain, äidilläni on alkoholiongelma, mikä todella on vaikuttanut vahvasti minuun. En sinällään koe, että tuo aspekti kertoisi minusta ihmisenä oikeastaan muuten kuin nimenomaan siitä miten äitini on elämänsä elänyt ja miten se on minuun vaikuttanut, koen että se kertoo jotenkin enemmän hänestä kuin minusta - vai haluanko vain ajatella niin? Huh Ainoa mihin tuon voisin liittää, on se, että itse olen hyvin ailahteleva tunteissani, mutta toisaalta sen voisi pistää ehkä myös Kuu ravun piikkiin? Itse en kuitenkaan omaa minkäänlaisia alkoholistipiirteitä, juon harvoin ja vähän enkä koe oikein minkäänlaista "innostusta" alkoholia kohtaan, minulle se on jotenkin hyvin yhdentekevä asia maailmassa. Lisäksi suhteeni kaikkeen "tunteita päihdyttäviin aineisiin" on aika jyrkkä, en esimerkiksi ymmärrä joitain ystäviäni, jotka kokevat sen hienona asiana, että voivat esim. nappeja vetäessään kokea vahvempia tunteita. Minusta se on itsensä ja omien tunteidensa huijaamista ja näen sen todella typeränä asiana. Ehkä tämä sitten liittyy tuohon oppositioon, että jos kerran en halua opposition mukaan kohdata tunteitani ja päihdyttäviä aineita vai mitens se pitäisi ajatella? Tarkoittaisiko tämä sitä, että minun pitäisi jotenkin oppia hyväksymään jossain määrin tunteiden neptunusmainen olemus, tai jotain? Huh
« Viimeksi muokattu: 25.03.2007 22:43:22 kirjoittanut Ebenia » tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #10 : 26.03.2007 10:24:57 »

[quote author=Saqirlat link=topic=15520.msg132812#msg132812
Ahhaa..ehkäpä tuo T-risti? toimii sitten kohdallasi jo siihen kehityksen piikkiin, ettei tarvitse potkiutua kahteen suuntaan niin voimallisesti Wink..Mihinkäs huoneisiin sinulla tuo oppositio osuu?
Mainitsit tuossa ylempänä, että äidilläsi on ollut hieman alkoholin kanssa painittavaa, ja tottavie, Neppishän liitetään kaikenlaisiin keinotekoisiinkin tajunnanlaajentimiin. Se sitten versus Kuu, eli äiti...Vaan jotenkin aattelin että enpä nyt töksäytä että hei, sulla on  kuu aspect_opp neptunus joten onkos kotitaustassasi sitä tiettyä läträystä? buck2 Niin ja Neppiksellä on myös sitä ns. mielenterveysongelma-taipumusta, jos tuota tarkoitit että äitisi on "seonnut" jne..

Olettekos muuten miettineet, millainen elämä/luonne teillä olis ilman tuota oppositiota?

[/quote]

 Grin Tiettyä läträystä löytyy, saa sanoa ja kysyä suoraan  2funny
Mutta en ajatellut että se näkyy noin kiusallisen selvästi kartaltani, varsinkin kun on äitini kohdalla alkanut ollessani aikuinen (tai teini-iän loppuvaiheessa). Toki siis asia minuun vaikuttaa ja välillä sitä murehdin (varsinkin juhlapyhinä) ja mietin miten voisin tilanteeseen vaikuttaa, mutta se ei SUORAAN (ehkä toki välillisesti?) vaikuta omaan elämääni - enkä ole mitenkään traumatisoitunut.

Mutta äitini sensijaan aloitti kunnolla juomaan lapsien lennettyä pesästä, eli ehkäpä oppositioni kertoo enemmän äidistäni kuin minusta. Tarkistin asian veljeni ja siskoni kartoilta ja tosiaan: veljeni kuu on myös "huonosti aspektoitunut" kuten minun. Eli varmasti totta toinen puoli! Mutta että tämä äitini läträäminen nousisi elämäni suurimmaksi haasteeksi - haluan kieltäytyä uskomasta  :Smiley Kiitos kaunis uusista näkökannoista.

Jos tätä aspektia ei olisi (olettaen että se viittaa äitiini) - olisin erittäin tyytyväinen, että minulla aikuisenakin olisi normaali suhde tähän fiksuun ja kivaan ihmiseen.

Oppositio osuu mulla 1. huoneeseen (jousimies) ja 7. huoneeseen (kaksonen). Mietin, että voisi periaatteessa olla myös jotain parisuhteen alueelle ulottuvia vapausteemoja?

« Viimeksi muokattu: 06.04.2007 17:41:10 kirjoittanut Mathilda » tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #11 : 26.03.2007 10:30:05 »

Minulla on myös Kuun oppositio Neptunukseen ja kyllä vain, äidilläni on alkoholiongelma, mikä todella on vaikuttanut vahvasti minuun. En sinällään koe, että tuo aspekti kertoisi minusta ihmisenä oikeastaan muuten kuin nimenomaan siitä miten äitini on elämänsä elänyt ja miten se on minuun vaikuttanut, koen että se kertoo jotenkin enemmän hänestä kuin minusta - vai haluanko vain ajatella niin? Huh Ainoa mihin tuon voisin liittää, on se, että itse olen hyvin ailahteleva tunteissani, mutta toisaalta sen voisi pistää ehkä myös Kuu ravun piikkiin? Itse en kuitenkaan omaa minkäänlaisia alkoholistipiirteitä, juon harvoin ja vähän enkä koe oikein minkäänlaista "innostusta" alkoholia kohtaan, minulle se on jotenkin hyvin yhdentekevä asia maailmassa. Lisäksi suhteeni kaikkeen "tunteita päihdyttäviin aineisiin" on aika jyrkkä, en esimerkiksi ymmärrä joitain ystäviäni, jotka kokevat sen hienona asiana, että voivat esim. nappeja vetäessään kokea vahvempia tunteita. Minusta se on itsensä ja omien tunteidensa huijaamista ja näen sen todella typeränä asiana. Ehkä tämä sitten liittyy tuohon oppositioon, että jos kerran en halua opposition mukaan kohdata tunteitani ja päihdyttäviä aineita vai mitens se pitäisi ajatella? Tarkoittaisiko tämä sitä, että minun pitäisi jotenkin oppia hyväksymään jossain määrin tunteiden neptunusmainen olemus, tai jotain? Huh

Eli juurikin näin miten Ebenia sanoo - äidin ongelmat näkyy tyttärien kartoilta?

Mutta itse en kyllä -valitettavasti- sylje lasiin, vaan pikemminkin joudun tarkkailen omaa juomistani sillä silmällä, ettei tule toistettua mamman virheitä.  Tongue
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #12 : 26.03.2007 19:47:17 »

Ei tee oppositio yhtymää akseliin, sentään, Saqirlat, kiitos kysymästä  Smiley

Niin mistäköhän sen vapausteeman revin?  idiot2 Itseasiassa ajattelin, että se voisi olla elämäni ainut "ongelma" joka asettuu tässä vaiheessa kehitykseni tielle - ehkä myös jotenkin tuosta jousimiehen merkistä ja toisaalta 7-huoneesta.

Mutta mietin vielä uudestaan tuota äitisuhde-teemaa, kun se nyt selvästi tähän oppositioon liittyy. Ehkä hän sitten kerkiää vielä tulevaisuudessa aiheuttaa minulle päänvaivaa. TAI Voisiko myös omasta äitiydestä tulla tulevaisuudessa päänvaivaa esim lapset vs. ura tms, joka taitaa nykyään olla monen nuoren naisen ongelma?

Minun karttani "pääaspektit" tai tärkeimmät aspektit ovat ehdottomasti  aurinko aspect_opp kuu sekä  venus aspect_squ pluto. Lisäksi muutamat Pluton tukevat aspektit ovat hyvin tukevia, mutta eivät ehkä näin ongelmallisia. En oikein vain tiedä miten noiden aspektien kanssa lähtisin "eteenpäin", jotenkin vaikeita käsitellä.  Sad

Mitä muuten Ebenia itse meinaat, että tuo aurinko aspect_opp kuu kertoo? Itselläni on sama neliöaspektina - isän ja äidin opetukset ristiriidassa?

tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #13 : 26.03.2007 22:03:51 »

Minun karttani "pääaspektit" tai tärkeimmät aspektit ovat ehdottomasti  aurinko aspect_opp kuu sekä  venus aspect_squ pluto. Lisäksi muutamat Pluton tukevat aspektit ovat hyvin tukevia, mutta eivät ehkä näin ongelmallisia. En oikein vain tiedä miten noiden aspektien kanssa lähtisin "eteenpäin", jotenkin vaikeita käsitellä.  Sad

Mitä muuten Ebenia itse meinaat, että tuo aurinko aspect_opp kuu kertoo? Itselläni on sama neliöaspektina - isän ja äidin opetukset ristiriidassa?

Juu, nimenomaan. Äiti edustaa minulle hoivaa, rakkautta, lämpöä ja tunnetta (Kuu Ravussa 4.huoneessa) ja isä kylmää, tuntematonta ja jossain määrin pelottavaa auktoriteettia (Aurinko Kauriissa 10.huoneessa). Suhteeni äitiin on niin lämmin ettei tosikaan ja isääni en edes halua kutsua isäksi. :Smiley Koen tämän ristiriitaisena elämässäni, mutta tämäkään ei minusta ole niin pahasti näkyvissä minun persoonassani, sillä oikeastaan oma persoonani ( aurinko kauris) on aika kauniissa yhteistyössä omasta mielestäni tunne-elämäni kanssa ( kuu rapu ), joten koenkin että tämä aspekti edelleen kertoo enemmän perhetaustastani, kuin minusta persoonana, aivan kuten minusta  kuu aspect_opp neptunus - aspektikin.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #14 : 27.03.2007 09:59:15 »

Minulla on yksi aika hyvä ruotsalainen opus, se sanoo  aurinko aspect_opp kuu aspektista näin:

Bristfällig kontakt med fin mor eller mellan dina föräldrar och därav följande svåringheter, dålig självkänsla, emotilonell blockering och hämmat känsloliv.

Voisi siis nähdä juuri äidin ja isän roolit hieman vastakkain. Huono itsetunto? Hmm. Myönnän kyllä että nuorempana varsinkin. Olen jättänyt monta hyvää tilaisuutta käyttämättä antamalla vahvempien jyrätä, mutta aina on käynyt niin, että nämä kovasti itsestään numeroa pitävät ovat epäonnistuneet jolloin Kauris on hälytetty apuun... Ja heh sitä virnistystä sen jälkeen...  Grin
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: