Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Valkoinen Kristalli Taikuri  (Luettu 8828 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ventura
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


"It's my time to shine, like a tuna in the brine."


Profiili
« : 24.03.2007 13:12:04 »

Terve kaikille! Olen uusi käyttäjä ja mielenkiinnosta haluaisin kysyä,
josko löytyisi muita saman nimen omaavia henkilöitä? Smiley

Tässä lyhyt selitys nimestä:

Valkoinen Taikuri

Sinua kuvaavat sanat: lumous, ajattomuus ja herkkyys. Olethan ihastuttava Valkoinen Taikuri, Ajattomuuden voima. Myös kissamainen salaperäisyys, mediaalisuus, herkkätuntoisuus ja älykkyys ovat ominaisuuksiasi. Olet vertaansa vailla oleva ihmissuhdesiantuntija siitäkin huolimatta tai juuri siksi, että henkilökohtaiset suhteesi kertoisivat välillä aivan jostakin muusta. Ajattomuudessasi heittäytyessäsi elämän virtaan olet varmasti aika ajoin huomannut, miten asiat loksahtelevat paikoilleen kuin itsestään.

Kristalli

Sinua ohjaava numero kaksitoista on yhteistyön kristalli sointu, joka tarkoittaa monimuotoisuutta, hyvin monimutkaisen vakauden ylläpitämistä. Tämä sointu vahvistaa mahdollisuuksiasi ja taitojasi yhteistyön tekemiseen muiden kanssa, kuitenkin muistaen, että samalla sinulle on tärkeää säilyttää oma riippumattomuutesi. Mayojen kaksitoista on pyöreän pöydän kokous, jossa aikaisempien numeroiden yhdestä yhteentoista kokemukset kerätään yhteen ja yhdistetään.

---
Harvoin mikään juttu on natsannut meikäläisen persoonaan näin hyvin.  smitten
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 25.03.2007 10:30:48 »

nuorin tyttäreni on omaa tuon saman merkin ja mieheni sointuna on myös tuo kristalli...

hyvin pitää paikkansa heidänkin kohdallaan...itse asiassa olen viime aikoina huomannut että nämä koopit pitää paikkansa todella hyvin..miettinyt että pitäisiköhän tilata laajempikin tulkinta tältä saralta???
tallennettu

Ventura
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


"It's my time to shine, like a tuna in the brine."


Profiili
« Vastaus #2 : 04.06.2007 21:01:55 »

Mukavaa kuulla, että on muitakin saman nimen omaavia!

Itse kans olen erittäin kiinnostunut maya-horoskoopeista ja tulkinnan hankkiminen on mielessä... Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: