Viime yönä oli astromiitti Helsingissä, mun unissa vaan tosin...
Kauris oli mua vastassa baarissa, juotiin kaljat ja lähdettiin tapaamispaikkaan. Se oli pienellä kadulla, yhen talon mittaisella, vanhassa puutalossa ihan Helsingin keskustassa. Porukkaa oli paljon, ja kaikki tunki pieneen huoneeseen talon yläkertaan. Joku nainen veti aloitustanssin ja mä ajauduin ihan eturiviin. Kaikki muut osasi askeleet ja kädenliikkeet, mä heiluin holtittomasti mukana eritahtiin ja häpesin suuresti, kun mulla ei ollut hajuakaan, miten toimia. Istuttiin lattialle ja mun vieressä ollut nainen sanoi kiukkusesti ja närkästyneesti, että voisitko pysyä kauempana, hän ei pidä että vieraat koskettelee häntä. Kovasti pyytelin anteeksi ja yritin selittää yleisestä ahtaudesta... Talon vieressä, katujen alla, eleli joku kansa, jota kovasti ihmeteltiin ja pohdittiin heidän elonsa tarkoitusta...
Uni tais olla sekoitus viime astromiitistä ja Sepon aikaisemmin keväällä pitämästä illasta täällä mun kaupungissa.
Kummallisia nuo unet toisinaan... :

Ai nin, kauriksella oli hiukset laitettu tosi upeasti, ne oli auki ja liuhuivat semmosena paksuna peittona pään ympärillä kultahehkuisena, muita astrolaisia en enää muista, vaikka monta tuttua siellä olikin...